Page 1 of 2

Kia ceed > 150,000 km

Posted: 24 Apr 2012, 15:37
by eugenflorinmanea
Sunt curios daca sunt colegi care au depasit 150,000 km si in consecinta le-au iesit masinile din garantie.
1. Cati km are masina
2. Ce probleme - costuri suplimentare au intervenit dupa ce masina a iesit din garantie.

Multumesc

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 03 Apr 2016, 20:21
by virusvex
Eu am 150.000 fara vre-o 2000 si ma mandresc cu urm :

pe la 140000 au inceput sa cada consumabilele si am schimbat :

- tot ce inseamna articulatii fata ( de la bascule pana la capete de bara si bielete )
- discuri fata + spate + rulmentii fata si unul pe spate
- creq am si o problema la rulmentul de presiune ca huruie un pic ( posibil sa trebuiasca sa il schimb pe el sau tot kit-ul de ambreiaj)
- in restu motorul toarce si mai am diverse probleme cu amortizoarele ( dreapta spate stramb ) + cred ca toate flansele trebuiesc schimbate la ce drumuri avem si costa cam 60 % bucata din pretul amortizorului panaramele astea :)

Deci cam atat ...aaa si maciuca de la schimbator , 185 lei ( varianta cu insertii cromate ) era ciufulita rau :)

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 03 Apr 2016, 22:14
by bondalicir
Am 170000 pana acum nimic notabil... la 150000 am schimbat ambreajul, evident pe cheltuiala mea si bielete antiruliu fata... am mai schimbat apoi bucse bara stabilizatoare fata, vreo 20 de lei bucata. In rest absolut nimic... amortizoare originale...

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 07 Apr 2016, 11:07
by Dennis
Eu am 152.000km si nici o problema majora. Schimbat 2 bielete antiruliu, o electrovalva si un senzor ABS; toate pe garantie.
Am observat de curand ca a "obosit" un furtun - materialul a imbatranit si scapa lichid de racire pe langa colierul de fixare.Cred ca o sa schimb toata "furtunaraia", sa fiu sigur ca nu mai apare problema si la alt furtun.
In rest, benzina+GPL si talpa.
Reviziile le-am facut la Kia pana cand masina a iesit din garantie (pana in 2014).

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 10 May 2016, 19:39
by Liviu27
Salut ,ati verificat careva distributia sau schimbat ceva la ea?

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 10 May 2016, 20:55
by sender78
187.000km, de la 42.000km masina are GPL

In afara de ulei, placute frana, filtre, am schimbat:

- bielete antiruliu fata (pe garantie)
- kit ambreiaj la 180.000 km daca nu ma inseala memoria
- discuri de frana pe la 150.000 km

In rest, totul este asa cum a fost cand a iesit masina din fabrica.

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 11 May 2016, 11:07
by panzer
148.000 km, de la 65.000 pe gaz.

Am schimbat:
- bieletele antiruliu (una in garantie, una pe banii mei)
- blidele de la rezervor (rechemare)
- sistemul audio complet. Doar CDPlayerul se dusese si doar CDuri nu mai recunostea. In rest mergea.
- pompa de la lichidul de partbriz si duzele.

Evident consumabile, inclusiv discurile pe fata pe la 110.000 parca.
Toate reviziile la Kia, ultimele cu consumabilele in sacosa de acasa dar toate OE.

Mai am timp pana la 150.000 sa mai schimb insa. :mrgreen:

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 11 May 2016, 12:23
by Liviu27
Aloo ,bambinii, fost posesor de picanto pe gpl(super ok) actual de ceed sw obsedat
Probleme la ceed cu tachetii ,distributia ati avut sau nu sunteti "obsedati"
A mea e din nov.2008. 111 mii.

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 11 May 2016, 13:12
by panzer
Uite padre ceva de citit pe indelete in topicul nu a mai pornit...

In afara de cei care au avut specific probleme cu distributia (putini la numar) noi ceilalti nu am umblat la distributie, n-am desfacut sa ne uitam la ea, nimic. Dealtfel poti sa mergi la serivice sa vezi ca nu vor sa umble la distributie daca nu are probleme.

Unii au incercat sa creeze isterie pe acest subiect, dar mai bine citesti si singur.

Singurale probleme ale masinii pana acum au fost:
- coloana de directie, majoritatea schimbate in garantie. Cred ca doar 1-2 persoane au raportat insa in 8 ani moartea coloanei de directie (cu martor pe bord). Cam scumpa totusi.
- mici probleme cu rugina: pe la scaune, imbinari ale caroseriei.
- zgomote suspecte pe spate: iarasi cam ne-elucidata problema.
- ambreiajul in functie de utilizator. Ieftin insa de schimbat.
- volanta pe ici pe colo cam dupa 130.000 iarasi cam in functie de user.
- tot cam dupa 140-150.000 benzinarele incep sa pape ulei.

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 12 May 2016, 11:52
by Liviu27
:) Ma bucur ca este o exceptie si nu o regula dar totusi sunt vreo 6-7 pe forum care au patit-o,se pare ca daca intinzatorul ajunge la ultimul dinte lantul e slab si o frana de motor il poate face sa sara.La kia costa 150 o verificare .

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 12 May 2016, 14:06
by panzer
Si ce o sa iti spuna la acea verificare? Lantul si intinzatorul sunt la locul lor, pt ca altfel s-ar auzi oricum, sau si mai rau n-ar porni. Si asta iti garanteaza ca nu se va deregla in 5.000, 10.000 sau 50.000 km?

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 12 May 2016, 19:09
by Liviu27
Pai asta ar putea sa mi spuna -pozitia intinzatorului si tensiunea lantului.Daca s ar auzi vreo zornaiala ceva inainte sa sara n ar fi rau dar unora le a sarit la pornire.
Tu ai doua ceed si n ai verif la niciuna,esti curajos.
Dar la tine la relanti se simte si aude zgomotul si vibratia motorului sau al tachetilor mai exact?

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 12 May 2016, 19:49
by Nesta3
Era de vis,daca pot spune asa, sa se auda zornait, pentru ca stiai o treaba:trebuie schimbata distributia.
In cazul tau,ori faci verificare,care costa relativ putin, ori iei piesele si o schimbi.Din ce stiu,cand se desface capacul distributiei,trebuie scurs uleiul si probabil si antigelul.Nu stiu cati km ai de la ultima revizie, dar daca ai peste 9000, ai putea schimba uleiul si filtrul de ulei si asa scapi de o bataie de cap.
Sincer,eu as schimba distributia daca ai de gand sa tii masina minim 100mii km.

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 12 May 2016, 21:48
by Liviu27
Imi merge ok masina ,azi mi a luat pe avg 5.2 decat ca am luat o de doua sapt si citind pe forum imi fac tot felul de idei.Am inteles ca se poate verif distrib si prin demontarea capacului de sus fara legat cu uleiul sau antigelul.
Uleiul l am schimbat de 500km.

Re: Kia ceed > 150,000 km

Posted: 13 May 2016, 10:31
by panzer
Liviu27 wrote:Pai asta ar putea sa mi spuna -pozitia intinzatorului si tensiunea lantului.Daca s ar auzi vreo zornaiala ceva inainte sa sara n ar fi rau dar unora le a sarit la pornire.
Tu ai doua ceed si n ai verif la niciuna,esti curajos.
Dar la tine la relanti se simte si aude zgomotul si vibratia motorului sau al tachetilor mai exact?
Am 2 Ceed dar una este nou nouta. Are 7 ani garantie si Kia Assistance, deci daca se rupe asta e. Oricum toate posibilele probleme la distributie sunt la masinile din 2007-2008. Dupa, Kia a reparat posibilele probleme.

Am avut 1.2 TSI: stiu ce inseamna distributie pe lant schimbata. Am schimbat doua in 5 ani la Octavia (~80.000 km). Si mai stiu sa fiu atent la zgomotele de lant de la distributie. Apar numai la pornirea la rece dimineata, la prima cheie. Motorul nu mai porneste la sfert, se balbaie o fractiune de secunda. Ulterior nu te mai prinzi de clantanit.

Iar sfatul pentru toti care au probleme morale cu distributia (gen se va strica, o sa ramanem fara masina, sabia lui Damocles, bolul de sare, etc) este sa o schimbati la serivice autorizat: conform legislatiei aveti 2 ani garantie la piese + posibilele probleme aparute din cauza pieselor. Combinat cu o revizie la Octavia costul era de 1750 lei (din care ~550 era ulei + filtru de la ei). Apoi 2 ani e problema lor. Conditia este sa schimbati in continuare ulei si filtru conform caietului de garantie tot la ei si nici o grija. Cand am vandut Octavia i-am dat omului garantia la distributie plastifiata sa nu o piarda si cred ca i-am spus de 10 ori sa isi schimbe uleiul numai la reprezentanta. :mrgreen: In functie de fiecare ~1000 lei / an sa dormi linistit in privinta distributiei pe lant nu e un cost enorm la o masina > 5 ani.

Later Edit: @nesta: e posibil ca problemele de la Octavia sa fi fost date in principal de lant si de aceea se auze clantanitul iar la Ceed sa fie date de intinzator, deci sa nu te poti prinde. Dar la Octavia stiam cand vine momentul distributiei. Eu ma prindeam, sotia nu.

Un ultim sfat legat de distributie pe lant: nu lasati masina in viteza daca distributia e pe lant. Dupa stationare, scoateti din viteza, lasati 5 secunde si apoi opriti motorul. Nu sunt mecanic, mi s-a explicat ca ansamblul distributiei se detensioneaza in acest fel si are o viata mai lunga, mai ales intinzatorul hidraulic.