KIA isi trateaza clientii cu nepasare
Posted: 09 Feb 2015, 15:24
Intrucat Kia Romania nu a binevoit sa-mi dea niciun raspuns la sesizarea mea facuta acum aproximativ o luna de zile pe siteul lor (http://www.kia.ro) , o postez aici pentru a vedea si altii cum isi trateaza clientii atunci cand li se semnaleaza o problema: prin tacere si nepasare!
"Buna ziua!
Astazi am gasit acest site si modalitatea de a comunica aici cu dumneavoastra.
Am achizionat in luna Mai 2008 1 masina Kia Ceed 1,4 Best (benzina) si in prezent ma confrunt cu urmatoarea problema:
La inceputul lunii Noiembrie 2014 am efectuat o revizie la Dealer-ul MARTAX GROUP Brasov (schimbat ulei, filtre ulei, are, polen si placute frana).Ulterior acestei revizii (coincidenta sau nu) am constatat ca motorul nu se mai accelereaza corespunzator, respectiv la turatii de aproximativ 2000-2500 rot/minut, motorul are o usoara tendinta de infranare (sau rateu, nu stiu exact cum sa descriu fenomenul).
M-am reintors cu masina la Martax explicandu-le despre ce e vorba.Mi-au recomandat sa schimbam bujiile.Le-am inlocuit si am plecat cu masina in teste.Masina se comporta la fel si mecanicul a recunoscut ca are o problema.
In urma verificarii motorului au ajuns la concluzia ca lantul de distributie este defect si trebuie inlocuit. Mi-au explicat ca masina va ramane la ei si intrucat este in garantie au nevoie de acceptul dumneavoastra pentru inlocuirea lantului de distributie.Dupa 2 zile am fost anuntat ca totul este in regula, lantul de distributie a fost inlocuit si pot ridica masina.
Dupa ce am ridicat masina, in drum spre casa am constatat ca masina se comporta la fel ca si inainte de reparatie. M-am reintors dupa cateva zile la service si mi-au spus ca ar trebui sa-mi scoata toata benzina din masina (posibil sa fi fost urme de apa in benzina).S-a facut si acest lucru si am alimentat cu o benzina superioara calitativ. Fara niciun rezultat, masina se comporta la fel de prost.
In final mi-au comunicat ca nu au ce sa-i mai faca si am ramas pana in ziua de astazi cu aceasta problema, nu grava, dar deranjanta pentru mine care am condus aceasta masina cu mare placere timp de 6 ani si jumatate.
Ce mi s-a parut frapant este faptul ca nu am nicio dovada ca lantul de distributie a fost inlocuit sau nu.Nu s-a notat in carnetul de service al masinii sau in alt document aceasta inlocuire de piesa in garantie cum ar fi fost normal.Banuiesc ca si la aceasta inlocuire ar fi trebuit sa primesc un termen de garantie.Nr. masinii este BV-40-.....
Va solicit o verificare daca s-a facut aceasta inlocuire de piesa sau orice alt sfat ar fi de ajutor pentru rezolvarea problemei cu care ma confrunt.
In luma decembrie am fost cu masina si la service-ul AUTO KINO Brasov explicandu-le problema cu care ma confrunt.In urma verificarilor mi-au comunicat ca nu au gasit nicio problema la masina.
Cat timp masina este in garantie, nu ma pot adresa unui alt service neautorizat KIA pentru vreo reparatie (nu vreau sa pierd garantia).
Daca este nevoie de alte informatii care sa sustina cele scrise de mine, va rog sa ma contactati.
Va multumesc pentru analiza si un raspuns referitor la cele semnalate.
Cu stima,
M.D. "
"Buna ziua!
Astazi am gasit acest site si modalitatea de a comunica aici cu dumneavoastra.
Am achizionat in luna Mai 2008 1 masina Kia Ceed 1,4 Best (benzina) si in prezent ma confrunt cu urmatoarea problema:
La inceputul lunii Noiembrie 2014 am efectuat o revizie la Dealer-ul MARTAX GROUP Brasov (schimbat ulei, filtre ulei, are, polen si placute frana).Ulterior acestei revizii (coincidenta sau nu) am constatat ca motorul nu se mai accelereaza corespunzator, respectiv la turatii de aproximativ 2000-2500 rot/minut, motorul are o usoara tendinta de infranare (sau rateu, nu stiu exact cum sa descriu fenomenul).
M-am reintors cu masina la Martax explicandu-le despre ce e vorba.Mi-au recomandat sa schimbam bujiile.Le-am inlocuit si am plecat cu masina in teste.Masina se comporta la fel si mecanicul a recunoscut ca are o problema.
In urma verificarii motorului au ajuns la concluzia ca lantul de distributie este defect si trebuie inlocuit. Mi-au explicat ca masina va ramane la ei si intrucat este in garantie au nevoie de acceptul dumneavoastra pentru inlocuirea lantului de distributie.Dupa 2 zile am fost anuntat ca totul este in regula, lantul de distributie a fost inlocuit si pot ridica masina.
Dupa ce am ridicat masina, in drum spre casa am constatat ca masina se comporta la fel ca si inainte de reparatie. M-am reintors dupa cateva zile la service si mi-au spus ca ar trebui sa-mi scoata toata benzina din masina (posibil sa fi fost urme de apa in benzina).S-a facut si acest lucru si am alimentat cu o benzina superioara calitativ. Fara niciun rezultat, masina se comporta la fel de prost.
In final mi-au comunicat ca nu au ce sa-i mai faca si am ramas pana in ziua de astazi cu aceasta problema, nu grava, dar deranjanta pentru mine care am condus aceasta masina cu mare placere timp de 6 ani si jumatate.
Ce mi s-a parut frapant este faptul ca nu am nicio dovada ca lantul de distributie a fost inlocuit sau nu.Nu s-a notat in carnetul de service al masinii sau in alt document aceasta inlocuire de piesa in garantie cum ar fi fost normal.Banuiesc ca si la aceasta inlocuire ar fi trebuit sa primesc un termen de garantie.Nr. masinii este BV-40-.....
Va solicit o verificare daca s-a facut aceasta inlocuire de piesa sau orice alt sfat ar fi de ajutor pentru rezolvarea problemei cu care ma confrunt.
In luma decembrie am fost cu masina si la service-ul AUTO KINO Brasov explicandu-le problema cu care ma confrunt.In urma verificarilor mi-au comunicat ca nu au gasit nicio problema la masina.
Cat timp masina este in garantie, nu ma pot adresa unui alt service neautorizat KIA pentru vreo reparatie (nu vreau sa pierd garantia).
Daca este nevoie de alte informatii care sa sustina cele scrise de mine, va rog sa ma contactati.
Va multumesc pentru analiza si un raspuns referitor la cele semnalate.
Cu stima,
M.D. "