Cei de la Pitesti sunt niste nesimtiti!Si eu am fost la ei pe 31martie pt aceasi problema(zgomote fata).Au ridicat masina pe elevator si mi-a zis ca bieleta antiruliu stanga e defecta,dar nu se poate schimba pt ca nu au in stoc(mentionez ca au cautat foarte atenti zgarieturi si orice motiv ca sa imi zica ca trebuie sa o platesc-din pacate nu au gasit nimic ).Cu toate ca e defecta, ei sustin ca nu au in stoc bieleta pt a o schimba si nici nu au vrut sa dea un termen in care sa revin, cand ei vor primi in stoc!Miercuri, 6aprilie eram in trecere pe langa sediul lor si a zis sa trec sa intreb daca cumva au primit bielete,iar cand am intrebat acest lucru(o alta persoana fata de cea din 31martie) a zis ca da, acesta nestiind ca trebuie sa o schimbe pe garantie.Imi baga masina in incinta serviceului si apare receptionerul(cel care imi zisese ca nu au pe stoc) si foarte recalcitrant imi zice:"te-am sunat eu cumva sa-ti zic ca am primit bielete?" , ii explic tipului ca eram in trecere...si cum sta treaba...se trece la schimbarea bieletei stanga, insa mecanicul constata ca si bieleta dreapta este defecta...dar receptionerul imi transmite ca nu mai au pe stoc.Eu sunt ferm convins ca nici bieleta stanga pe care au schimbat-o "nu o aveau pe stoc" daca nu era dat de gol de colegul care mi-a dat de veste ca au bielete!nova79 wrote:Haideti sa va zic o intamplare legata de vestitul ERSTE Pitesti. Am ceva zgomote la puntea fata si normal fiind din pitesti merg la ERSTE pentru verificare si schimbare piese. Iau baietii masina se uita la ea si constat ca ambele bielete antirului trebuiesc schimbate, dar surpariza, nu pe garantie, de ce, pentru ca masina zic ei prezinta 2 zone cu exfolieri de vopsea si nu indoituri pe sub ea si care praf pe motor si ajung ei la concluzia ca am mers pe drum de tara si ca masina a fost folosita necorespunzator. Dupa discutii avute cu ei, aproape o ora, nu am ajuns la nici o concluzie. Sincer nu stiu ce ar trebui sa fac in cazul asta.
Eu sambata ma duc pana la Bucuresti si cred ca am sa trec si pe la Mit-Motors Baneasa(imi este in drum) si incerc sa vad daca ei o schimba si poate fac si revizia de 45.000km, ca oricum trebuie sa o fac pana pe 14aprilie.
Mentionez ca am facut o sesizare in legatura cu comportamentul celor de la Pitesti ( http://www.kia.ro/ro/contact/contact_formular ) insa nu am primit absolut nimic, nici macar un mesaj ca vor analiza problema, ceea ce ma face sa cred ca toate "smecheriile" celor de la Pitesti le sunt cunoscute si importatorului KIAROMAUTO!
In cazul in care nu voi reusi sa ajung maine la serviceul KIA din Bucuresti , sunt decis sa ma intorc la Erste Pitesti si sa cer o inregistrare din care sa reiasa ca eu am fost la ei si am reclamat bieleta defecta, dupa care ma voi adresa OPC-ului pt rezolvarea problemei.Fara acea inregistrare imi va fi mai greu, deoarece cei de la Service pot spune ca eu nu m-am prezentat la ei, eu neavand acte care sa dovedeasca acest lucru!
Din momentul constatarii defectului ei sunt obligati ca in termen de 30 de zile sa remedieze defectul care este acoperit de garantie(astfel faza cu "nu avem in stoc" nu mai tine/ei in acest termen trebuie sa repare defectul aparut)
De stiut:In cazul in care masina nu are proprietar persoana fizica, OPC-ul nu va putea interveni, singura solutie fiind instanta de judecata.
In aceasi situatie ca si mine se mai afla o ruda de a mea(din Pitesti) tot cu un CEED si la fel ca si mie, i-am facut o reclamatie la KIAROMAUTO, dar nici el nu a primit nici un raspuns!