Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
Aseara am luat masina de la MIT cu noua pompa de frana. Chiar mi-am luat si ornament pt far de ceata dreapta.. super oferta ! Se pare ca MIT-ul are pompele pe stoc, un pic mai rapizi k la IMG!
Salutari,
Salutari,
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
Sesizezi diferente la ceva (franare) cu noua pompa?
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
Sincer nu am simtit prea mare diferenta...poate un pic mai dura. Au schimbat pompa si lichidul de frana. Oricum parca sunt eu mai sigur pe masina O fi vreun efect psihologic!
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
o sa sun si eu saptamana viitoare, daca dureaza cam 2 saptamani pana vin pompele, ca daca astept sa ma sune astia de la Rodav....., ma prinde craciunul
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
A fost careva la KLADO Iasi ?
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
Ei uite ca m-au uimit de data asta
M-au sunat si mi-au facut programare marti dimineata la prima ora, pentru schimbarea pompei centrale de frana
Revin miercuri cu amanunte, chiar am un drum in afara localitatii, mai lung, si o sa o testez un pic
M-au sunat si mi-au facut programare marti dimineata la prima ora, pentru schimbarea pompei centrale de frana
Revin miercuri cu amanunte, chiar am un drum in afara localitatii, mai lung, si o sa o testez un pic
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
Azi,cei de la ENA Galati mi-au schimbat pompa de frana.Au bagat-o in atelier imediat ce am ajuns la ei (ora 9,15)si a fost gata la ora 10,17.Sincer sa fiu nu am constatat o imbunatatire a franei de picior.Dar acum suntem in teste,la urma o sa dam verdictul.
http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
BUNU
Dar nu cumva pompa centrala de frana actioneaza in legatura cu ESP-ul, in situatii critice, pentru restabilirea traiectoriei masinii, adica fara a actiona concomitent cu franarea de picior a soferului? Nu stiu, zic si eu, nu am cunostinte de specialitate
Apropo de testele alea facute pe zapada cu comportamentul masinii cu ESP pornit si cu ESP oprit.
Dar hai ca sunt off-topic, ca discutiile legate de ESPs-au mutat pe topicul "intrebari ESP"
Dar nu cumva pompa centrala de frana actioneaza in legatura cu ESP-ul, in situatii critice, pentru restabilirea traiectoriei masinii, adica fara a actiona concomitent cu franarea de picior a soferului? Nu stiu, zic si eu, nu am cunostinte de specialitate
Apropo de testele alea facute pe zapada cu comportamentul masinii cu ESP pornit si cu ESP oprit.
Dar hai ca sunt off-topic, ca discutiile legate de ESPs-au mutat pe topicul "intrebari ESP"
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
Astazi mi s-a schimbat pompa centrala de frana. Operatiunea a durat aproximativ 1 ora si jumatate, cu tot cu testul efectuat de ing. Ouatu de la Rodav Vaslui( a urcat la volam, am urcat si eu in dreapta si am facut cativa km in afara orasului, pentru testarea pompei inlocuite -franari la viteza mare, medie, testarea ABS-ului prin franare cu rotile fata - spate dreapta pe marginea carosabilului (asfalt acoperit de zgura), ca in alta parte nu am avut unde testa .
Din punctull lui de vedere, e totul OK, ESP-ul neavand "conditii propice de activare"
Singurul amanunt "nesemnificativ" e ca mecanicul a reusit sa piarda cativa ml de lichid de frana la golirea rezervorului si pompei vechi, dar nu cred sa fie vreo problema, nu e mai mult de un deget sub nivelul maxim, oricum la revizia II in toamna se va inlocui complet lichidul de frana-asa a declarat mecanicul [/b
M-am lamurit si cu modul de actiune al ESP-ului.
Deci acesta actioneaza in stransa legatura cu ABS-ul, efectul sau fara ABS fiin ZERO, ( de aceea a testat frana de picior) prin comanda franarii controlate a fiecarei roti in parte sau eliberarii de sub tensiune in functie de traiectoria care trebuie refacuta, adica readucerea pe traseul normal. Nu are nici o treaba cu franarea soferului, franarea violenta a soferului in situatii de pierdere a controlului avand "rolul" de a anula complet actiunea ESP-ului. De asemenea, franarea asistata de ABS in situatii critice, este bine a se face continuu, nu sacadat. ABS-ul in principiu impiedica complet blocarea si patinarea rotilor, deci franarea ritmica nu are efecte pozitive, ci impiedica functionarea corecta a ABS-ului, care odata intrat, actioneaza continuu pana la readucerea sub control a masinii.
Bineinteles ca am testat si eu frana de picior dupa ce am plecat de la service, parca mi s-a parut franarea mai "lina, mai uniforma" dar poate e doar efectul "Placebo"
Probabil la iarna daca voi reusi sa pun cauciucuri de iarna, voi reusi sa testez si ESP-ul, pentru a ma convinge ca sistemul isi face treaba
Din punctull lui de vedere, e totul OK, ESP-ul neavand "conditii propice de activare"
Singurul amanunt "nesemnificativ" e ca mecanicul a reusit sa piarda cativa ml de lichid de frana la golirea rezervorului si pompei vechi, dar nu cred sa fie vreo problema, nu e mai mult de un deget sub nivelul maxim, oricum la revizia II in toamna se va inlocui complet lichidul de frana-asa a declarat mecanicul [/b
M-am lamurit si cu modul de actiune al ESP-ului.
Deci acesta actioneaza in stransa legatura cu ABS-ul, efectul sau fara ABS fiin ZERO, ( de aceea a testat frana de picior) prin comanda franarii controlate a fiecarei roti in parte sau eliberarii de sub tensiune in functie de traiectoria care trebuie refacuta, adica readucerea pe traseul normal. Nu are nici o treaba cu franarea soferului, franarea violenta a soferului in situatii de pierdere a controlului avand "rolul" de a anula complet actiunea ESP-ului. De asemenea, franarea asistata de ABS in situatii critice, este bine a se face continuu, nu sacadat. ABS-ul in principiu impiedica complet blocarea si patinarea rotilor, deci franarea ritmica nu are efecte pozitive, ci impiedica functionarea corecta a ABS-ului, care odata intrat, actioneaza continuu pana la readucerea sub control a masinii.
Bineinteles ca am testat si eu frana de picior dupa ce am plecat de la service, parca mi s-a parut franarea mai "lina, mai uniforma" dar poate e doar efectul "Placebo"
Probabil la iarna daca voi reusi sa pun cauciucuri de iarna, voi reusi sa testez si ESP-ul, pentru a ma convinge ca sistemul isi face treaba
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
Dictionar tehnic wolkswagen - ESP - Sistemul electronic de control al traiectoriei identifică situaţiile critice de rulare, de exemplu pericolul de derapare, şi previne prin măsuri specifice pierderea controlului asupra autovehiculului.
Pentru ca sistemul electronic de control al traiectoriei să poată reacţiona în situaţii critice de rulare, este necesar ca acest sistem să primească permanent informaţii. De exemplu: direcţia în care roteşte volanul conducătorul auto şi cea în care se deplasează autovehiculul. Răspunsul la prima întrebare este obţinut de la senzorii pentru unghiul de direcţie şi de la senzorii de turaţie ABS montaţi la nivelul roţilor. În baza acelor informaţii, sistemul de comandă determină direcţia de referinţă, precum şi o ţinută de drum de referinţă a autovehiculului. Alte date importante sunt reprezentate de giraţii şi de acceleraţia transversală a autovehiculului. Cu ajutorul acestor informaţii, sistemul de comandă determină starea actuală a autovehiculului. Sistemul electronic de control al traiectoriei previne pierderea stabilităţii autovehiculului în viraje, datorate unei viteze neadaptate, modificării neprevăzute a suprafeţei carosabile (umiditate, polei, mâzgă) sau unei manevre bruşte de evitare a unui pericol („testul elanului”). Nu este important dacă instabilitatea se manifestă prin subvirare – ceea ce înseamnă situaţia în care autovehiculul prezintă tendinţa de deplasare către exteriorul curbei, sau prin supravirare (deraparea punţii posterioare). Unitatea de calcul a sistemului electronic de control al traiectoriei identifică natura instabilităţii în baza datelor transmise de senzori şi adoptă o măsură de corectare prin intermediul sistemului de frânare şi al managementului motorului. În caz de subvirare, sistemul electronic de control al traiectoriei frânează roata spate din interiorul virajului. În acelaşi timp, reduce puterea motorului până când autovehiculul îşi recapătă stabilitatea. Supravirarea este prevenită de sistemul electronic de control al traiectoriei prin activarea frânei asupra roţii frontale din exteriorul virajului şi prin intervenţia asupra sistemului de control al motorului şi al cutiei de viteze. Experienţa tot mai extinsă şi senzorii cu o acurateţe tot mai mare permit o perfecţionare continuă a acestui sistem complex de reglare.
Pentru ca sistemul electronic de control al traiectoriei să poată reacţiona în situaţii critice de rulare, este necesar ca acest sistem să primească permanent informaţii. De exemplu: direcţia în care roteşte volanul conducătorul auto şi cea în care se deplasează autovehiculul. Răspunsul la prima întrebare este obţinut de la senzorii pentru unghiul de direcţie şi de la senzorii de turaţie ABS montaţi la nivelul roţilor. În baza acelor informaţii, sistemul de comandă determină direcţia de referinţă, precum şi o ţinută de drum de referinţă a autovehiculului. Alte date importante sunt reprezentate de giraţii şi de acceleraţia transversală a autovehiculului. Cu ajutorul acestor informaţii, sistemul de comandă determină starea actuală a autovehiculului. Sistemul electronic de control al traiectoriei previne pierderea stabilităţii autovehiculului în viraje, datorate unei viteze neadaptate, modificării neprevăzute a suprafeţei carosabile (umiditate, polei, mâzgă) sau unei manevre bruşte de evitare a unui pericol („testul elanului”). Nu este important dacă instabilitatea se manifestă prin subvirare – ceea ce înseamnă situaţia în care autovehiculul prezintă tendinţa de deplasare către exteriorul curbei, sau prin supravirare (deraparea punţii posterioare). Unitatea de calcul a sistemului electronic de control al traiectoriei identifică natura instabilităţii în baza datelor transmise de senzori şi adoptă o măsură de corectare prin intermediul sistemului de frânare şi al managementului motorului. În caz de subvirare, sistemul electronic de control al traiectoriei frânează roata spate din interiorul virajului. În acelaşi timp, reduce puterea motorului până când autovehiculul îşi recapătă stabilitatea. Supravirarea este prevenită de sistemul electronic de control al traiectoriei prin activarea frânei asupra roţii frontale din exteriorul virajului şi prin intervenţia asupra sistemului de control al motorului şi al cutiei de viteze. Experienţa tot mai extinsă şi senzorii cu o acurateţe tot mai mare permit o perfecţionare continuă a acestui sistem complex de reglare.
http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
Multumim BUNU pentru completari
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
- alexandruu
- Posts: 210
- Joined: 18 Oct 2008, 17:34
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact:
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
am noua pompa de ieri . toate bune si frumoase pana azi cand cand am pornit masina, am observat ca pedala de ambreiaj era cam moale, si cumva bleaga .. nu avea feedbackul, de inainte, sau de ieri dupa ce am plecat de la service .. si nici nu reuseam sa bag in viteza, abia dupa vro 10 apasari si-a revenit .. si dupa ce am mai mers cateva minute, si-a revenit complet .. care sa fie explicatia ?
frana merge ok . ca inainte
frana merge ok . ca inainte
POZE Pro`CEED 2.0 GLS 143 HP + Dayline : http://img153.imageshack.us/gal.php?g=p1050384.jpg
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
Fa totusi o verificare la service. Nu strica
Sau macar da un telefon
Sau macar da un telefon
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
Schimbat pompa la MIT in Bucuresti, + a 2-a revizie + au mai facut ei un resoft la turbina (Kia Ceed 1,6 CRDI, 5 usi). A durat totul vreo 2 ore si am primit si filtru motorina gratis cu campania Shell Helix.
Singura problema este ca am observat o scadere de performanta la acceleratie in treapta 2 si 3 la turatii intre 2000-3000. Pur si simplu este mai lenesa masina.
Intentionez sa sun sa intreb ce presupune resoftarea respectiva.
Singura problema este ca am observat o scadere de performanta la acceleratie in treapta 2 si 3 la turatii intre 2000-3000. Pur si simplu este mai lenesa masina.
Intentionez sa sun sa intreb ce presupune resoftarea respectiva.
Re: Campanie rechemare KIA CEED echipate cu ESP
creq ti-a facut eco tuning. puneti un filtru panel sport k&n sa vezi ce frumos trage masina cu turbina , nu se mai inneaca. Eu am benzina aspirat si se comporta elegant cu filtruBlahu wrote:Schimbat pompa la MIT in Bucuresti, + a 2-a revizie + au mai facut ei un resoft la turbina (Kia Ceed 1,6 CRDI, 5 usi). A durat totul vreo 2 ore si am primit si filtru motorina gratis cu campania Shell Helix.
Singura problema este ca am observat o scadere de performanta la acceleratie in treapta 2 si 3 la turatii intre 2000-3000. Pur si simplu este mai lenesa masina.
Intentionez sa sun sa intreb ce presupune resoftarea respectiva.
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP ) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic