Am pierdut discutia asta ... am ramas masca la asta cu 3L diferenta intre diesel si benzina. La euro 6?bondalicir wrote:la 40000 pe an amortizezi diferenta de la achizitie in 2 ani... sa nu mai spun ca am avut 1.6 benzina ceed si aia consuma 9-10. asta diesel consuma 6-7 vorbind de acelasi regim... deci ar fi cam 3 litri diferenta nu 2 dar sa fim ingaduitori sa zicem 2
Eu am avut si diesel (megane si Fiesta) si benzina (ceed-uri). Amandoua consuma la fel in oras = 9. In afara doar diesel-ul lua cu 1l mai putin. Pana se incalzea tractorul imi intra reomatismul in oase. Timpi mai mari de dezghetat masina in fata blocului, trancanici in loc de muzica.
Pe partea financiara diferenta aia de 2000-2500 euro tb sa o finantezi si sa o asiguri pe toata durata posesiei masinii: 5% in medie la casco, 8% in medie la creditul/leasing-ul auto. Mai refaceti odata calculele ca mie mi-a crapat excel-ul calculand mai ales cand am luat al 2lea ceed tot benzina, caci acum stau mai la tara si fac peste 50.000 / an cu 2 masini. Deci combustibilul ma costa ceva bani si nici n-am alternativa (decat un microbuz dinala de tara, cu papornite si muncitori in constructii).
Concluzia xls-urilor mele: banii pe diesel nu ii scoti niciodata. Il cumperi doar daca vrei un cuplu mai mare si demaraj mai bun.
2 CRVuri de la servici:
- 2.0l benzina 4x4, manual = max 10.5 in Bucuresti fara start stop.
- 1.6l diesel, 160cp, automata 9 viteze (parca) = max 13.5 in Bucuresti fara start stop. Cred ca cutia e prastie.