7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Joi 14.03 in sfarsit mi au schimbat ambreiajul la Timisoara pe garantie dupa multe lungiri si prelungiri.
Vineri dimineata 15.03 la ora 8 am plecat spre Iasi,masina functioneaza corespunzator totul ok se pare ,dar cand am ajuns la Iasi mi a cazut scutul de la motor.
Buna treaba au facut baietii.
Succes si drumuri usoare .
Vineri dimineata 15.03 la ora 8 am plecat spre Iasi,masina functioneaza corespunzator totul ok se pare ,dar cand am ajuns la Iasi mi a cazut scutul de la motor.
Buna treaba au facut baietii.
Succes si drumuri usoare .
- Alx03
- Posts: 481
- Joined: 24 Jul 2019, 18:19
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 7DCT, GTLine
- Location: Cluj Napoca
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
De-a rasul plânsul asta cu scutul... Eu deocamdată am avut experiențe plăcute cu cei din Cluj, but never say never.
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Nu am mai scris de mult aici și m- am gândit că ar trebui sa vin cu update. Am schimbat ambreiajul acum 22 Kkm și nicio problema până acum. Ambreiajul original a tremurat de la început, dar deh eram prea entuziasmat de achiziție , așa că nu mi-am bătut capul atunci. Ca si in cazul rolei de MHEV, cred că au îmbunătățit ceva la ambreiajele noi. Oficial este acc. referință, numai că în cazul meu am simțit diferența în bine.
Drumuri bune!
Drumuri bune!
Sportage Style 1.6 DSL 7DCT Hybrid
- Alx03
- Posts: 481
- Joined: 24 Jul 2019, 18:19
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 7DCT, GTLine
- Location: Cluj Napoca
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Da, cam aceeasi experienta o impartasesc si eu pana acum. Parca cupleaza mai repede si inca n-am mai surprins-o tremurand. Cu cel original, cum ai zis si tu, a fost altfel de la inceput. Dar vom vedea cel mai bine in timp…
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Nu vă mai îmbătați cu apă rece , unii au schimbat de trei ori ambreiajele în 80...100000km , în funcție de unde sunt rulate mașinile , trafic , tot 30..40000km țin ambreiajele .
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Mooammmăăă......n‐am văzut ”hater” mai mare ca tine... Viorele...lasă-ne...am înțeles... fiind ”foarte priceput”, ai ales cea mai bună variantă de cutie de viteze de la Hyundai/KIA ... 6MT, doar că mai sunt și cei cărora le place cutia automată și 7DCT-ul. Ți-am văzut postările și aici și pe FB.... am înțeles, ție nu-ți place 7DCT-ul dar asta nu înseamnă că trebuie să-l urâm și noi.... OK, probabil că are și puncte slabe, ca orice transmisie automată (semiautomată, cum vrei tu să-i zici), dar care se pare că încep să se remedieze, conform celor scrise aici de posesorii acestui tip de cutie. Prin postările tale nu mai încerci să ajuți comunitatea KIA, ci doar transmiți, constant, ura ta pentru acest tip de transmisie. Știu...ai să mă condamni pentru cele scrise, tu cel mai bun expert în cutii de viteze, ai să aduci argumente că eu sunt doar un fraier, printre alte zeci de mii, care au ales acest tip de cutie.....Eh...uite că nouă ”fraierilor” ne place acest tip de transmisie SAU dacă am ales acest tip de transmisie nu înseamnă că suntem neapărat fraieri ....După cum se vede în semnătură, dețin KIA Sportage 2023, MHEV benzina cu 7DCT....ȘI NU AM NICIO PROBLEMĂ CU EA - 15.000 de km...nici tremurături la plecarea de pe loc, nici în mers ...nimic din ce-ai descris în toate postările tale....Hai să oferim membrilor acestui Club, păreri/opinii care chiar să ajute comunitatea KIA din România, nu să ne facă să urâm mașinile pe care am ales să le cumpărăm. Toate cele bune!!!
KIA Sportage MY23 GTLine 1.6 T-GDI MHEV 7DCT 4x4
-
- Posts: 3
- Joined: 01 May 2024, 12:07
- Auto: kia sportage 2024
- Location: bucharest
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Salutare, am cumparat DCT-ul MHEV 1.6 luna asta și sunt foarte mulțumit. Am avut Tucson diesel 4x4 2019 1.6 cu 135 de cai automata și numai probleme la motor am avut încă de la 5.000 de km unde mânca ulei grav și pana la urma am schimbat motorul la 10.000 pe garanție (cei de la DAB au tot întârziat procesul poate motorul isi va reveni din senin sa nu mai mănânce ulei....). Sunt foarte mulțumit de KIA SPORTAGE, din păcate bugetul nu mi-a permis decât echiparea Style dar asta e, o sa mă obișnuiesc cu micul meu display de bord. Am luat o de la MIT, respect celor de acolo. Conduc altfel decât Tucsonul unde nu mi pasa de el, acum sunt la stop cu N mereu și fără autohold. Modul ECO este sănătos în oraș?
- Alx03
- Posts: 481
- Joined: 24 Jul 2019, 18:19
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 7DCT, GTLine
- Location: Cluj Napoca
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Nu știu despre ECO în oraș...teoretic, nici unui motor nu ii prea place sa meargă doar subturat, cu toate ca e benefic pentru consum.
Cât despre N la semafor fără autohold...de ce fără AutoHold?
Cât despre N la semafor fără autohold...de ce fără AutoHold?
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Salut! Aceeasi versiune sunt pe cale sa o iau si eu. Cum se comporta masina? Am ceva retineri, dupa ce am citit comentariile despre cutia DCT.udar banciu wrote: ↑01 May 2024, 12:17 Salutare, am cumparat DCT-ul MHEV 1.6 luna asta și sunt foarte mulțumit. Am avut Tucson diesel 4x4 2019 1.6 cu 135 de cai automata și numai probleme la motor am avut încă de la 5.000 de km unde mânca ulei grav și pana la urma am schimbat motorul la 10.000 pe garanție (cei de la DAB au tot întârziat procesul poate motorul isi va reveni din senin sa nu mai mănânce ulei....). Sunt foarte mulțumit de KIA SPORTAGE, din păcate bugetul nu mi-a permis decât echiparea Style dar asta e, o sa mă obișnuiesc cu micul meu display de bord. Am luat o de la MIT, respect celor de acolo. Conduc altfel decât Tucsonul unde nu mi pasa de el, acum sunt la stop cu N mereu și fără autohold. Modul ECO este sănătos în oraș?
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Apache
Da ....sunt hater ! Îmi place să dau cu hate la orice nu este bine conceput și fiabil , de priceput ....da , sunt mai priceput decât mulți, nu îi consider fraieri pe cei care aleg 7DCT, este alegerea lor și își cheltuiesc banii pe ce au chef .
Zici că prin postările mele nu ajut comunitatea ? Greșit ! Ce vrei să laud o transmisie nefiabilă ? Cine își permite își poate lua Sportage cu 6AT
Tu îți poți iubi mașina ta cu 7DCT , este treaba ta !
15000km sunt pistol cu apă ca rulaj , vorbim pe la 50000km .
Să o folosești sănătos și fără evenimente !
PS
De ce vă luați cutii automate? Să le puneți în N la semafor ?
Da ....sunt hater ! Îmi place să dau cu hate la orice nu este bine conceput și fiabil , de priceput ....da , sunt mai priceput decât mulți, nu îi consider fraieri pe cei care aleg 7DCT, este alegerea lor și își cheltuiesc banii pe ce au chef .
Zici că prin postările mele nu ajut comunitatea ? Greșit ! Ce vrei să laud o transmisie nefiabilă ? Cine își permite își poate lua Sportage cu 6AT
Tu îți poți iubi mașina ta cu 7DCT , este treaba ta !
15000km sunt pistol cu apă ca rulaj , vorbim pe la 50000km .
Să o folosești sănătos și fără evenimente !
PS
De ce vă luați cutii automate? Să le puneți în N la semafor ?
Last edited by Faust on 04 Jun 2024, 07:52, edited 1 time in total.
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
udar banciu
ECO se folosește doar in trafic extraurban, in trafic urban riști să încarci prematur filtrul de particule , și așa cutia de viteze este setată să schimbe vitezele imediat ce se atinge un pic de cuplu , pe la 1750 rpm , adică.....destul de subturat .
ECO se folosește doar in trafic extraurban, in trafic urban riști să încarci prematur filtrul de particule , și așa cutia de viteze este setată să schimbe vitezele imediat ce se atinge un pic de cuplu , pe la 1750 rpm , adică.....destul de subturat .
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
-
- Posts: 1
- Joined: 19 Jul 2024, 16:13
- Auto: Kia Sportage
- Location: Baia Mare
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Salutare tuturor!
Sunt nou pe forumul acesta și am intrat în speranța ca voi găsi ajutor.
Dețin o Kia Sportage 2018, 1.6 diesel, cutie de viteze automată.
O scurtă descriere a problemei:
Intră doar in vitezele impare 1 3 5 7, sare peste cele pare 2 4 6 și nici în marșarier nu intră. De asemenea, nu permite nici schimbarea manuală a vitezelor.
S-a confruntat cineva cu această problemă? Mașina stă de 2 săptămâni în reprezentanta și nu am primit încă o soluție pentru repararea acesteia.
Vă mulțumesc
Sunt nou pe forumul acesta și am intrat în speranța ca voi găsi ajutor.
Dețin o Kia Sportage 2018, 1.6 diesel, cutie de viteze automată.
O scurtă descriere a problemei:
Intră doar in vitezele impare 1 3 5 7, sare peste cele pare 2 4 6 și nici în marșarier nu intră. De asemenea, nu permite nici schimbarea manuală a vitezelor.
S-a confruntat cineva cu această problemă? Mașina stă de 2 săptămâni în reprezentanta și nu am primit încă o soluție pentru repararea acesteia.
Vă mulțumesc
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Salutare!Apache wrote :Hai să oferim membrilor acestui Club, păreri/opinii care chiar să ajute comunitatea KIA din România, nu să ne facă să urâm mașinile pe care am ales să le cumpărăm
Detin un VW Passat an fabricatie 2009, inmatriculat in 2010 si achizitionat in 2019 din Germania ( cred ca cea mai slaba masina facuta de VAG ever) si am hotarat ca e momentul sa fac o schimbare.
Prima schimbare : pentru ca e foarte comod (am condus dar nu am detinut) , masina cu cutie automata.
A doua schimbare : ...de fapt e o reintoarcere la marcile sud-coreene sau japoneze, deoarece am avut mazda 323 , hyundai accent , hyundai
sonata (sonata din 2009 , de la 0 km pana la 230.000 km ,doar consumabile) si am fost foarte multumit de ele.
De ceva timp cochetez cu ideea de a cumpara o Kia Optima 2013-2016( clar ca nu mai are garantie) ,asa ca m-am apucat de pierdut noptile pe mai multe site-uri si forumuri pentru a ma lamuri daca merita sau nu ,sa fac achizitia. Cred ca acest club are scopul de a lamuri atat actualii detinatori cat si potentialii detinatori ai brandului Kia . Imi pare rau ca poate il dezamagesc pe "apache" , dar dupa ce am citit vreo 30 pagini pe acest forum(cat si pe multe altele) , nu prea am vazut pe cineva sa zica ca are 70-80.000 km parcursi cu cutia DCT si inca nu are probleme. Vorba lui Faust , "15000km sunt pistol cu apă ca rulaj". Eu fac 15-20.000 km pe an si n-o sa-i pot spune sotiei ca nu are voie sa conduca, pentru ca are cutie DCT si trebuie sa sti cum sa o exploatezi!!
Nu stiu care e situatia dupa anul 2016 dar pana atunci se pare ca 7DCT , chiar are probleme. Mai bine 1,5l in plus la consum decat 2-3.000euro la 50.000 km.
Imi place Kia Optima , ramane sa vad ce gasesc convenabil dar 1.7 CRDI 6AT sau 2.0 CVVT 16V (165 CP) 6AT.
Multumesc tuturor pentru opinii si rog pe cine poate ,sa ma lamureasca in legatura cu 2.0 CVVT 16V EcoDynamics (165 CP) consum 4.5-6l/100km.
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Știu KIA sportage 2019 t-gdi cu 160 000km cu ambreiajul original 7-dct. Rulata preponderent extra urban. Știu și Sportage diesel care la 60k e la al 3treilea ambreiaj și a doua volanta. Adică a avut două schimburi de ambreiaj și un schimb de volanta. Cu ambele masini s-a mers decent cu copii mici nu faci raliuri că îți borăsc pe uși și geamuri. Trageți concluziile. Și mai știu doua Sportage manuale cu benzina și la ambele a trebuit schimbat ambreiajul între 68-75 k datorita defectului de proiectare curgând ulei pe el pe la simering.
6at și 8 at sunt două cutii leneșe și ineficiente, și se mai și vand la preț de X3 cu zf8hp la sh. )
6at și 8 at sunt două cutii leneșe și ineficiente, și se mai și vand la preț de X3 cu zf8hp la sh. )
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
@adit
Nu mă dezamăgești, chiar deloc. Am scris ceea ce am scris nu pentru ca 7dct este cea mai bună cutie, doar ca m-am săturat de citit “hate”-ul aruncat de alți membri ai acestui club despre această transmisie. Ceea ce m-a făcut să scriu cele citate de tine, sunt ca răspuns la postarea lui Faust. Faptul că un coleg tocmai ce-și cumpărase un auto cu acest tip de cutie iar alți colegi au considerat normal să-i spună întâi ce alegere proastă au făcut și mai apoi să-i ureze “să o stăpânească fără probleme”- adică i-au “tăiat” bucuria noii achiziții - m-au făcut să scriu. În rest, numai de bine. Să vă bucurați de mașinile voastre, și cu bune și cu rele și sunt convins ca ați făcut cea mai bună alegere în condițiile date.
P.S. - Și nu, nu scot din viteză la semafor, așa cum fac cei cu transmisie manuală.
Drumuri bune!
Nu mă dezamăgești, chiar deloc. Am scris ceea ce am scris nu pentru ca 7dct este cea mai bună cutie, doar ca m-am săturat de citit “hate”-ul aruncat de alți membri ai acestui club despre această transmisie. Ceea ce m-a făcut să scriu cele citate de tine, sunt ca răspuns la postarea lui Faust. Faptul că un coleg tocmai ce-și cumpărase un auto cu acest tip de cutie iar alți colegi au considerat normal să-i spună întâi ce alegere proastă au făcut și mai apoi să-i ureze “să o stăpânească fără probleme”- adică i-au “tăiat” bucuria noii achiziții - m-au făcut să scriu. În rest, numai de bine. Să vă bucurați de mașinile voastre, și cu bune și cu rele și sunt convins ca ați făcut cea mai bună alegere în condițiile date.
P.S. - Și nu, nu scot din viteză la semafor, așa cum fac cei cu transmisie manuală.
Drumuri bune!
KIA Sportage MY23 GTLine 1.6 T-GDI MHEV 7DCT 4x4