Martor galben ulei aprins in mers
Martor galben ulei aprins in mers
Ruland cu masina incarcata (pasageri+bagaj sarcina totala 400 kg) am observat senzorul galben de ulei aprinzandu-se.Am rulat pana acasa inca 60 km. si,apoi, am verificat uleiul.Acesta era sub minim.A doua zi am mers la service unde am facut revizia ulei si toate filtrele.Martorul de ulei nu s-a stins.Stiti ceva despre problema asta? Nivelul actual al uleiului este aproape de maxim si am parcurs deja 20-30 km dupa efectuarea schimbului
-
- Posts: 138
- Joined: 20 Feb 2021, 23:45
- Auto: Sportage 1.6 diesel MT GT Line
- Location: Romania
Re: Martor galben ulei aprins in mers
Ar trebui sa te duci la service si sa verifice pe tester. Faptul ca ai mers cu nivelul de ulei sub minim...nu prea e bine. Nu stiu daca indicatorul se refera la nivelul de ulei sau la presiune. Uleiul se verifica periodic, nu doar cand faci revizia. La 500 km, inainte de un drum mai lung sau dupa un drum mai lung (dupa ce uleiul s-a scurs in baie) trebuie verificat si completat. Daca sesizezi un consum mare, te duci direct la service, nu astepti revizia urmatoare.
Re: Martor galben ulei aprins in mers
Cred ca indicatorul de presiune ulei este cel rosu.Intrebarea mea era putin mai specifica si anume:daca stiti semnificatia EXACTA a indicatorului galben.In scurt timp revin cu foto.Nu detin cartea tehnica a modelului.
Re: Martor galben ulei aprins in mers
Daca ai schimbat uleiul si filtrul de ulei si martorul ramane tot aprins inseamna cam lipsa presiune de ulei si ar fi posibile trei cauze ( tinand cont ca motorul are destui km - dar totusi putini pentru un diesel ): Senzorul de presiune , pompa de ulei , motorul .
Greu de crezut dar poate fi si motorul . Nu pistoanele sau segmentii ci cuzinetii arborelui cotit .
Motorul diesel este foarte rezistent dar atunci cand se circula mult , supraincarcat , si mai ales la turatie maxima , cuzinetii nu prea rezista .
Dar partea cu motorul sa ramana la urma . Prima data se verifica pompa si senzorul .
Greu de crezut dar poate fi si motorul . Nu pistoanele sau segmentii ci cuzinetii arborelui cotit .
Motorul diesel este foarte rezistent dar atunci cand se circula mult , supraincarcat , si mai ales la turatie maxima , cuzinetii nu prea rezista .
Dar partea cu motorul sa ramana la urma . Prima data se verifica pompa si senzorul .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km