Kia Sportage 2001 cu GPL

Cum se rezolvă diverse probleme
SEBASTIAN_RACINGCODE
Posts: 26
Joined: 23 Nov 2008, 21:22
Auto:
Location: BUCURESTI
Contact:

LPG calitate, presiune, pret

Post by SEBASTIAN_RACINGCODE »

Presiunea nu conteaza, pentru ca din cati bari ai in butelie in rampa de injectie exista lafel ca la benzina un regulator care trimite in mod constant la presiunea dorita. Daca presiunea este sub cea stabilita in soft instalatia afiseaza eroare si trece in benzina.
Daca schimbam pompa si calitatea gazului e lafel ca la schimbarea marcii de benizina, automat ecu face cateva adaptari in plaja lui de adaptabilitate, iar daca e ceva prea diferit afiseaza eroare in bord si eventual trece motorul intr-un program de protectie.
In comparatie cu raul pe care o instalatie reglata prost il face costul setarii la Racing Code este insignifiant. Costul este in jur de 500-700lei si in acest pret se ofera si fisa dyno benzina si fisa dyno LPG, pe cand repararea unui set motor...
RACINGCODE
office@racingcode.ro
0723691731

User avatar
Axe
Posts: 430
Joined: 07 Aug 2017, 19:28
Auto: Sportage 2007
Location: Bucuresti

Re: Kia Sportage 2001 cu GPL

Post by Axe »

Nu vreau sa schimb instalatia, voiam doar reglaj...! :D

SEBASTIAN_RACINGCODE
Posts: 26
Joined: 23 Nov 2008, 21:22
Auto:
Location: BUCURESTI
Contact:

Re: Kia Sportage 2001 cu GPL

Post by SEBASTIAN_RACINGCODE »

Da, stiu, te inteleg.
Te rog sa ma crezi ca asta unul dintre "atuurile" oamenilor care "ajuta" ca tara asta sa mearga prost si nu ma refer la LPG.
Nu de mine faci misto ci te masina ta.
RACINGCODE
office@racingcode.ro
0723691731

Flavyus
Posts: 1929
Joined: 19 Jan 2017, 11:04
Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
Location: Bucuresti

Re: Kia Sportage 2001 cu GPL

Post by Flavyus »

Eu dau 200 lei pentru o geometrie, deci acel cost pt reglaj nu e exagerat.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


User avatar
Axe
Posts: 430
Joined: 07 Aug 2017, 19:28
Auto: Sportage 2007
Location: Bucuresti

Re: Kia Sportage 2001 cu GPL

Post by Axe »

La geometrie iti atarna tot echipamentul pe masina, o ridica pe stand-ul ala special, se tavalesc aia pe sub ea, omul a cerut de trei ori pe atat sa infiga o mufa...
Asa e din cauza mea merge prost, sunt unii care trag tara inapoi!

surfer
Moderator
Posts: 1364
Joined: 27 Oct 2008, 03:43
Auto: Ceed/Sportage
Location: Bucuresti

Re: Kia Sportage 2001 cu GPL

Post by surfer »

Axe, cu parere de rau, te contrazic si eu aici.
Stiu ca pare impresionanta aparatura aia de geometrie, dar costul de achizitie pt dyno si softurile necesare unei testari, resoftari si reglari ale unui motor este de cel putin doua ori mai mare.
Plus cunostintele necesare inginerului dyno sunt net superioare celor ale celui de la geometrie (nu subminez studiile necesare si cunostintele inginerilor de geometrie), pentru ca una e sa reglezi din cheie capetele de bara si barele stabilizatoare, si alta e sa umbli la softurile motoarelor si in ECU.

Nu, nu am actiuni la niciun atelier de resoftare, dar am fost tentat la un moment dat de un upgrade la Ceed si am cautat cateva detalii.

Sincer, merita din plin mai mult un reglaj perfect al motorului decat o geometrie perfecta (e si greu de obtinut dupa cativa ani de gropi romanesti).
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+

SEBASTIAN_RACINGCODE
Posts: 26
Joined: 23 Nov 2008, 21:22
Auto:
Location: BUCURESTI
Contact:

Re: Kia Sportage 2001 cu GPL

Post by SEBASTIAN_RACINGCODE »

Axe - clar nu sti despre ce vorbesti.
Macar mai citeste odata postul cu pretul.
Probabil ca daca ai sti sa faci pretul ai sti sa o si reglezi.
Mufa poti sa o bagi singur.
Chiar daca masina face 1500 euro sau mai putin pretul la reglaj este acelasi ca la una de 100000euro.
Asta e pretul nostru cine il vrea il accepta cine nu sa fie sanatos, noi nu bagam mana in buzunar la nimeni si nici datori nu avem. Oricum eu vorbeam de principiu si repede ai cerut pretul... daca nu iti permiti nu e problema noastra, iar daca faci comparatia fortata, stand de geometrie-stand dinamometric e ca si cum ai compara metru cu micrometru si nici macar atat, macar alea masoara lungimi.
RACINGCODE
office@racingcode.ro
0723691731

Post Reply

Return to “Tips & Tricks”