Za car!
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Nu are de ce sa-ti para rau. Prostia si ...nu e cazul a 2 a varianta, se platesc intodeauna. Numai ca nu ma invat minte niciodata...
Am ajuns mai devreme la ea, am incercat sa-i dau jos roata bulita, am facut karate pe ea vreo 4 insi, am dat inainte si inapoi cu masina, doar-doar o sa iasa.. nimic!
Maine o sa merg cu unu de la vulcanizare, sa vad daca ii da de furca sau sa chem asistenta kia.
Imi cer scuze pt calitatea pozelor, dar chiar nu am mai avut placerea.
Se pare ca si la janta fata are o buba mica.
Viteza neadaptata conditiilor din zona respectiva, masina echipata de vara, asta e rezultatul.
Putea fii mult mai rau (am avut cateva sclipiri de moment -bine ca nu am tras frana de mana ca am vazut mai devreme un a4 si m-am gandit ce patea si a mea daca o faceam).
Am piscat frana, am vazut ca se duce sanie, in secunda 2 (nu am mai asteptat sa intre abs-ul) am retrogradat in treapta 2 (frana de motor) si am "lasat-o se curga" si se pare ca am facut bine. Nu stiu daca a intrat si esp-ul dar am simtit ca am ceva viteza cand am luat stalpul. Timp alocat 2-3 secunde. Mai in fata un alt coleg cu ea in zid. I-am chemat repede sa ma ajute sa o mut (s-a franat de la pana si a intrat printre 2 stalpi) ca sa nu vina alt meserias sa o faca armonica.
PS: deasupra bandoului sunt mai multe jirloaie unde s-a pus mana, sa se vada adancime, ondulare etc
PS la ps: judecand dupa primele accidente, este o nimica toata, DOAR ca este din vina mea si se putea termina foarte tragic pentru ea .
Am ajuns mai devreme la ea, am incercat sa-i dau jos roata bulita, am facut karate pe ea vreo 4 insi, am dat inainte si inapoi cu masina, doar-doar o sa iasa.. nimic!
Maine o sa merg cu unu de la vulcanizare, sa vad daca ii da de furca sau sa chem asistenta kia.
Imi cer scuze pt calitatea pozelor, dar chiar nu am mai avut placerea.
Se pare ca si la janta fata are o buba mica.
Viteza neadaptata conditiilor din zona respectiva, masina echipata de vara, asta e rezultatul.
Putea fii mult mai rau (am avut cateva sclipiri de moment -bine ca nu am tras frana de mana ca am vazut mai devreme un a4 si m-am gandit ce patea si a mea daca o faceam).
Am piscat frana, am vazut ca se duce sanie, in secunda 2 (nu am mai asteptat sa intre abs-ul) am retrogradat in treapta 2 (frana de motor) si am "lasat-o se curga" si se pare ca am facut bine. Nu stiu daca a intrat si esp-ul dar am simtit ca am ceva viteza cand am luat stalpul. Timp alocat 2-3 secunde. Mai in fata un alt coleg cu ea in zid. I-am chemat repede sa ma ajute sa o mut (s-a franat de la pana si a intrat printre 2 stalpi) ca sa nu vina alt meserias sa o faca armonica.
PS: deasupra bandoului sunt mai multe jirloaie unde s-a pus mana, sa se vada adancime, ondulare etc
PS la ps: judecand dupa primele accidente, este o nimica toata, DOAR ca este din vina mea si se putea termina foarte tragic pentru ea .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Stau si ma gandesc daca am o pana prin munti (se poate intampla oricui) oare cum mai plec de acolo?
Daca 4 insi nu am reusit sa scoatem o roata...
Daca 4 insi nu am reusit sa scoatem o roata...
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Am reusit sa schimb roata (trebuie sa-mi fac si eu rost de o ranga, ca un lemn si ciocan gasesc).
Are probleme si la directie. Nu am reusit sa merg cu mai mult de 10 km/h pana acasa, ca ma arunca in toate directiile. S-a decuplat si esp-ul...
E indoit axul ala din spatele rotii, sa vad diseara ce ii mai fac. Caroseria se prezinta ok (nu sunt prea vizibile zgarieturile la lumina).
Are probleme si la directie. Nu am reusit sa merg cu mai mult de 10 km/h pana acasa, ca ma arunca in toate directiile. S-a decuplat si esp-ul...
E indoit axul ala din spatele rotii, sa vad diseara ce ii mai fac. Caroseria se prezinta ok (nu sunt prea vizibile zgarieturile la lumina).
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
1. Mai trebuie sa merg la politie pentru autorizatie de reparatie?
2. Daca trebuie, cum fac? (cu masina nu pot sa merg, ca sa o vada)
LE: nu e nevoie ca nu este in fata si nu am lovit nimic.
2. Daca trebuie, cum fac? (cu masina nu pot sa merg, ca sa o vada)
LE: nu e nevoie ca nu este in fata si nu am lovit nimic.
- MeGeNe
- Moderator General
- Posts: 1390
- Joined: 15 Jun 2009, 12:07
- Auto: KIA
- Location: Bucuresti - Titan
Re: Za car!
@Ogy, imi pare rau pentru ghinionul tau. Bine ca n-ai dat putin mai tare, sa sara si airbagurile. Sper ca ai casco.
B-39-MGN cee'd HB yellow dakar 1,6 GSL City
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Eu sper ca nu
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Daune doar la roata stanga fata (excludem janta si restul din poze):
Bascula stanga+pivot 410+160 (pca auto in stoc) -220 lei (rocad minim 4 zile) - 409+145 (kia-piese stoc)
Bieleta directie stanga 107,94 (autokarma) -60 lei (rocad) 231 (kia-piese 4 zile)
Capul de bara stanga 90lei(autokarma) - 66 lei (rocad) 81 (kia-piese stoc
sodana service: cap bara 70 lei cu tva
sodana service: bieleta directie 60lei cu tva
sodana service: brat fata 490cu tva
sodana service: pivot 70 cu tva
Masina este in service si mai astept un telefon, sa vad de unde cumpar piesele..
Sunt treaz de ieri de la 8 (am fost de munca de noapte). Cafeaua si cola sa traiasca!
Credeam ca daca merg cateva zile pe jos, aia e pedeapsa...
Pana acum sodana cu kia-piese raman in picioare... astept telefonul sa ma culc si eu
Am primit intr-un final si telefonul... 1200lei bascula la reprezentanta kia. Super pret, cred ca achizitionez vreo doua, trei!
Bascula stanga+pivot 410+160 (pca auto in stoc) -220 lei (rocad minim 4 zile) - 409+145 (kia-piese stoc)
Bieleta directie stanga 107,94 (autokarma) -60 lei (rocad) 231 (kia-piese 4 zile)
Capul de bara stanga 90lei(autokarma) - 66 lei (rocad) 81 (kia-piese stoc
sodana service: cap bara 70 lei cu tva
sodana service: bieleta directie 60lei cu tva
sodana service: brat fata 490cu tva
sodana service: pivot 70 cu tva
Masina este in service si mai astept un telefon, sa vad de unde cumpar piesele..
Sunt treaz de ieri de la 8 (am fost de munca de noapte). Cafeaua si cola sa traiasca!
Credeam ca daca merg cateva zile pe jos, aia e pedeapsa...
Pana acum sodana cu kia-piese raman in picioare... astept telefonul sa ma culc si eu
Am primit intr-un final si telefonul... 1200lei bascula la reprezentanta kia. Super pret, cred ca achizitionez vreo doua, trei!
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Rezolvat "fata" !
Masina merge in parametri.
Cost piese 750 lei (kia-piese.ro) + manopera 250 (50 bonus)
-a venit omu si m-a luat de acasa de 2 ori, mi-a uns ambreiajul, mi-a dat cu un spray 3m cu zinc pe unde mai erau puncte galvanizate din fabrica ....mama lor de slovaci.
Urmatorul pas: roluit jantele, geometria si dupa vopsitul.
Masina merge in parametri.
Cost piese 750 lei (kia-piese.ro) + manopera 250 (50 bonus)
-a venit omu si m-a luat de acasa de 2 ori, mi-a uns ambreiajul, mi-a dat cu un spray 3m cu zinc pe unde mai erau puncte galvanizate din fabrica ....mama lor de slovaci.
Urmatorul pas: roluit jantele, geometria si dupa vopsitul.
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Sa mai updatez si eu situatia ...
Masina vad ca se simte foarte bine cu Mobil 1 asa ca o sa ramana pe asta. Eu unul am preferat intodeauna Castrol pe masinile anterioare dar dupa cateva teste observ o usoara diferenta intre cele doua tipuri de ulei pe acest motor.
Ne-am imprietenit si cu service-ul Mit Aviatorilor unde o sa facem reviziile de acum incolo pentru ca gasim intelegere de fiecare data.
Am schimbat pe garantie coloana de directie si kitul de directie problema nu s-a rezolvat complet (era de la o roata ovalizata)
Tocmai si-a dat Trinidad autogol...
Am mai schimbat pe garantie plafoniera. De la diferentele de temperatura a iesit din suruburi si statea mai jos desprinsa. Cea noua cred ca vine dupa fl (este diferita in bine fata de cea veche).
Am schimbat ieri tot pe garantie rulmentul de la placa de presiune. Un rahat mic de vreo 8 cm diametru si 4 cm grosime care dezvolta un sunet groaznic in timp. Trebuia sa-l schimb de acum 2 ani dar lenea .... Cam 2 ore a durat toata operatiunea. Rezultatul niciun sunet anormal la masina. Problema este ca pedala a redevenit moale (aia de ambreiaj) si trebuie sa ma reinvat sa nu mai imi sprijin piciorul de ea ca nu mai chitaie nimic.
Dupa ce ii schimb cauciucurile si ii inlocuiesc usa spate masina este ca noua..... defapt mai noua decat era
O placere sa o conduci!
Masina vad ca se simte foarte bine cu Mobil 1 asa ca o sa ramana pe asta. Eu unul am preferat intodeauna Castrol pe masinile anterioare dar dupa cateva teste observ o usoara diferenta intre cele doua tipuri de ulei pe acest motor.
Ne-am imprietenit si cu service-ul Mit Aviatorilor unde o sa facem reviziile de acum incolo pentru ca gasim intelegere de fiecare data.
Am schimbat pe garantie coloana de directie si kitul de directie problema nu s-a rezolvat complet (era de la o roata ovalizata)
Tocmai si-a dat Trinidad autogol...
Am mai schimbat pe garantie plafoniera. De la diferentele de temperatura a iesit din suruburi si statea mai jos desprinsa. Cea noua cred ca vine dupa fl (este diferita in bine fata de cea veche).
Am schimbat ieri tot pe garantie rulmentul de la placa de presiune. Un rahat mic de vreo 8 cm diametru si 4 cm grosime care dezvolta un sunet groaznic in timp. Trebuia sa-l schimb de acum 2 ani dar lenea .... Cam 2 ore a durat toata operatiunea. Rezultatul niciun sunet anormal la masina. Problema este ca pedala a redevenit moale (aia de ambreiaj) si trebuie sa ma reinvat sa nu mai imi sprijin piciorul de ea ca nu mai chitaie nimic.
Dupa ce ii schimb cauciucurile si ii inlocuiesc usa spate masina este ca noua..... defapt mai noua decat era
O placere sa o conduci!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- _devilson_
- Posts: 469
- Joined: 26 Mar 2012, 19:50
- Auto:
- Location: Bucuresti
Re: Za car!
la MIT Aviatorilor te-au lasat langa masina in timpul reviziei? cat e manopera pt revizie? mersi
Kia Ceed 1.4 - CITY
J.B. http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=3240
Hyundai Elantra 1.6 - highway +
J.B. http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=3240
Hyundai Elantra 1.6 - highway +
- bogdan.citescu
- Posts: 463
- Joined: 11 Nov 2010, 15:37
- Auto: Cee'd FL 1.6, DSL, City ++
- Location: Sibiu
Re: Za car!
Da, te lasa, dar stai linistit ca nu se streseaza prea tare cu tine si problemele care le ai.
In legatura cu pretul la revizii pentru manopera te ard destul de tare, la revizia trecuta, la mine a durat max o jumatate de ora dupa ceas, In birou era afisat in pret de aproximativ 20 euro pe ora. Pe factura mi-au pus aproape 2 ore....
Nu mai zic ca la prima revizie la IMG aveam 7mm placutele, la a doua revizie la MIT aveam 8mm dupa 18000km. Eu zic ca asta spune multe.
In legatura cu pretul la revizii pentru manopera te ard destul de tare, la revizia trecuta, la mine a durat max o jumatate de ora dupa ceas, In birou era afisat in pret de aproximativ 20 euro pe ora. Pe factura mi-au pus aproape 2 ore....
Nu mai zic ca la prima revizie la IMG aveam 7mm placutele, la a doua revizie la MIT aveam 8mm dupa 18000km. Eu zic ca asta spune multe.
Kia Cee'd Facelift 1.6L City, Dissel, Black Pearl, 115Cp + modificari
poze: https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/MyKia?authkey=Gv1sRgCPOqgeXdqcGfAg#
Poze intalnire nationala Transalpina 2011 : https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/IntalnireNationalaClubKIATransalpinaSiTransfagarasanIulie2011?authkey=Gv1sRgCNeL4Ze74PSr5QE#
poze: https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/MyKia?authkey=Gv1sRgCPOqgeXdqcGfAg#
Poze intalnire nationala Transalpina 2011 : https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/IntalnireNationalaClubKIATransalpinaSiTransfagarasanIulie2011?authkey=Gv1sRgCNeL4Ze74PSr5QE#
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Te lasa langa masina si in timpul reviziei. In poze prezint rulmentul cu problema...
-
- Posts: 231
- Joined: 28 Feb 2013, 20:19
- Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007
Re: Za car!
Daca nu te superi: Cati km are masina ?
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Dupa ultima revizie bateria se prezenta in parametrii. Acum cateva ore am fost nevoit sa plec la o chermeza si cand sa pun contactu', pom de craciun... bATeria! Sun pe unu pe altu sa ma ajute cu un umar sau cabluri si pana sa vina cablurile am impins-o eu prin cartier ca deh putin sport nu strica, poate poate porneste. NEAM! Am primit curent si am vazut si de unde era problema (un bec din habitaclu lasat aprins de fi-miu). Ma speriasem ca ma lasa asa de repede bateria.