Baterie
Re: Baterie moarta
Masina a stat doua saptamani afara in zapada fara sa fie pornita. La prima pornire a pornit la "sfert de cheie".Nu am avut probleme cu ea.
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: Baterie moarta
Nu stiu ce ziceti voi de baterie de 80 amperi cand vad aici ca nu e nici vorba de asa ceva:
http://kia.epcdata.ru/ceed/42298/engine ... eya-37110/
Deci pana la urma ce baterie se potriveste?
E3710080C0 - codul pentru bateria de 80ah - eu pot oferi pret de 814 lei pentru OE KIA la comanda in 3-4 zile
In program arata corespondent - EA754 de la Exide - cu urmatoarele date - PREMIUM ***Varianta fixare baza: Korean B1; Tensiune: 12V; Curent electric test-la-rece, EN: 630A; Capacitate baterie: 75Ah; Amplasare terminala: 0; Lungime: 270mm; Latime: pompa distributiemm; Înaltime: 222mm; Endpolart: EN; Pret 497.43 Lei
Spor!
http://kia.epcdata.ru/ceed/42298/engine ... eya-37110/
Deci pana la urma ce baterie se potriveste?
E3710080C0 - codul pentru bateria de 80ah - eu pot oferi pret de 814 lei pentru OE KIA la comanda in 3-4 zile
In program arata corespondent - EA754 de la Exide - cu urmatoarele date - PREMIUM ***Varianta fixare baza: Korean B1; Tensiune: 12V; Curent electric test-la-rece, EN: 630A; Capacitate baterie: 75Ah; Amplasare terminala: 0; Lungime: 270mm; Latime: pompa distributiemm; Înaltime: 222mm; Endpolart: EN; Pret 497.43 Lei
Spor!
-
- Posts: 4407
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Baterie moarta
Solite 80 ah, 630 A - asta e bateria care era pe masina.
a murit exact cand erau ninsorile alea mari prin bucuresti si am luat o varta silver 77Ah cu 780 curent de pornire are baza mai mare decat aia veche si e mai scunda. pana la urma e pusa pe muchiile lacasului ala si nu se misca. poate am noroc si ma tine si asta 5 ani
a murit exact cand erau ninsorile alea mari prin bucuresti si am luat o varta silver 77Ah cu 780 curent de pornire are baza mai mare decat aia veche si e mai scunda. pana la urma e pusa pe muchiile lacasului ala si nu se misca. poate am noroc si ma tine si asta 5 ani
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: baterie moarta
Salutare tuturor
Acumulatorul pe care il am acum e cel original, are 5,5 ani si da semne evidente de oboseala.
Ma intereseaza si pe mine daca pe Kia Ceed 1.6 diesel bateria e cu polaritate normala sau inversa. Si as avea nevoie si de o recomandare pentru un nou acumulator. Multumesc.
Acumulatorul pe care il am acum e cel original, are 5,5 ani si da semne evidente de oboseala.
Ma intereseaza si pe mine daca pe Kia Ceed 1.6 diesel bateria e cu polaritate normala sau inversa. Si as avea nevoie si de o recomandare pentru un nou acumulator. Multumesc.
Cee'd 1.6 DSL 115 Cai
-
- Posts: 4407
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: baterie moarta
intra bateria normala intoarsa invers.
doar ca majoritatea care le-am vazut eu sunt mai late decat lacasul pe care sta bateria originala si trebuie pusa pe marginile lacasului (se prinde fara probleme)
doar ca majoritatea care le-am vazut eu sunt mai late decat lacasul pe care sta bateria originala si trebuie pusa pe marginile lacasului (se prinde fara probleme)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: baterie moarta
Deci bateria originală cu care a venit mașina e cu polaritate inversă (+ în stânga și - în dreapta) ? Dacă cumpăr o baterie cu polaritate normală o să ajungă cablurile la borne?
Cee'd 1.6 DSL 115 Cai
-
- Posts: 4407
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: baterie moarta
bateria care e din fabrica pe masina are bornele in partea superioara (cum te uiti spre ea din fata bornele sunt in spate) si invers. aia normala le are in partea de jos (in plan apropiat) si normal puse.
atunci cand iei bateria normala si o intorci, bornele vor ajunge exact cum trebuie. (+ in stanga si - in dreapta in plan indepartat)
atunci cand iei bateria normala si o intorci, bornele vor ajunge exact cum trebuie. (+ in stanga si - in dreapta in plan indepartat)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: baterie moarta
Multumesc mult pt. lamuriri; acum m-am uitat sub capota si ai perfecta dreptate. Vreo trei magazine de piese m-au aburit ca am nevoie de bat. cu polaritate inversa dar se pare ca habar nu aveau despre ce vorbesc.
Ce sa aleg intre http://goo.gl/cr7dT1 si http://goo.gl/6nE6qH ? O sa incapa la dimensiunile alea? Sa ma mai uit si la alte marci ?
Ce sa aleg intre http://goo.gl/cr7dT1 si http://goo.gl/6nE6qH ? O sa incapa la dimensiunile alea? Sa ma mai uit si la alte marci ?
Cee'd 1.6 DSL 115 Cai
Re: baterie moarta
Dupa 6 ani si jumatate a bicat si bateria mea originala (marca solite de 46 Ah) si am schimbat-o cu o Varta Silver Dynamic de 61 AH (cu polaritate normala, nu inversa).cHILLy wrote:... Vreo trei magazine de piese m-au aburit ca am nevoie de bat. cu polaritate inversa ...
Ce sa aleg intre http://goo.gl/cr7dT1 si http://goo.gl/6nE6qH ? O sa incapa la dimensiunile alea? Sa ma mai uit si la alte marci ?
Am montat-o cu bornele spre botul masinii si acum totul este OK.
Intre cele 2 optiuni parerea mea este ca se merita achizitionata cea cu data de productie mai recenta (sau daca au aceeasi data, cea mai ieftina). Diferentele calitative nu cred sa fie semnificative, ambele fiind produse de top.
Succes la alegere!
Kia Ceed 1.4 GSL Silver Machine
ODO 60.500 km
ODO 60.500 km
-
- Posts: 4407
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: baterie moarta
as merge pe varta pentru curentul mai mare de pornire si dimensiunea ceva mai mica. (ca oricum o sa fie mai mare decat cea originala - care avea 80AH)cHILLy wrote:Multumesc mult pt. lamuriri; acum m-am uitat sub capota si ai perfecta dreptate. Vreo trei magazine de piese m-au aburit ca am nevoie de bat. cu polaritate inversa dar se pare ca habar nu aveau despre ce vorbesc.
Ce sa aleg intre http://goo.gl/cr7dT1 si http://goo.gl/6nE6qH ? O sa incapa la dimensiunile alea? Sa ma mai uit si la alte marci ?
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
- gigi.ionescu
- Posts: 71
- Joined: 28 Mar 2010, 09:48
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: baterie moarta
Aiurea! Si Varta e la fel de proasta, daca ai ghinion. Am o cunostintinta, a schimbat, dupa 7 ani, bateria originala de pe Hyundai I30 si a inlocuit-o cu Varta Silver, fabricata in primavara lui 2013 conform codului. Acum trebuie sa o schimbe, la niciun an de stat pe masina si, il tot duc cu vorba cei de la care a cumparat-o ca nu se mai fabrica modelul asta si chestii d-astea romanesti, doar doar sa nu i-o schimbe in garantie......Nu este adevarat ca este chinezarie si nu tine....Pur si simplu depinde si cum a fost depozitata, placile cat de vechi au fost atunci cand au fost introduse in bac, cat de mult incarca alternatorul, etc. etc. A mea a plecat pe al 5 lea an si nu da semne de oboseala, cu toate ca au ramas, in 2 sau 3 randuri pozitiile aprinse pana seara (pana cand ne-am dat seama ca daca scoti cheia din contact si raman pozitile aprinse, se sting cand deschizi usa soferului, dar se reaprind daca nu le inchizi din comutator si apoi deschizi usa de pe dreapta). De 2 ori am pornit-o cu cabluri pt ca nu mai era pic de curent in baterie. Si este tot o baterie asiatica.the1 wrote:Varta, Banner si, la nevoie, Rombat.
[b]Kia Ceed 1.4 GLS, Silver Machine, City+ ( B 100 KIA)
http://picasaweb.google.ro/gigi.ionescu/KIaCeed#
KIA CEED 2020, 1,4 TGDI 7 DCT
http://picasaweb.google.ro/gigi.ionescu/KIaCeed#
KIA CEED 2020, 1,4 TGDI 7 DCT
Re: Baterie moarta
Tocmai cand o laudam ca ma apropii de 6 ani (5 ani si 9 luni), mi-a facut ieri prima oara figura. Ce-i drept, am lasat vreo 3 ore muzica la volum 30 (ceva de lucru cu niste vinete la gratar, muzica buna la radio ). Primul semn pe care mi l-a aratat mititica a fost scaderea volumului boxelor, daca vroiam sa dau iar volumul la 30 scadea automat de parca era setata. Mentionez ca a stat 1 saptamana nemiscata in parcare si pana la "Mamaia" nu am facut decat vreo 30 km.
La plecare bineinteles ca bateria nu a vrut sa-si mai faca treaba. Am "imprumutat" curent si imediat (in cateva secunde) a pornit la prima cheie. Sunt curios daca ma mai tine pana da frigu, daca nu mai utilizez auxiliare la pornire. Treaba-i buna, si asa peste cateva sute de km tre sa fac revizia.
Sa o mai las sau sa caut urgent baterie? Nu cred ca voi avea intotdeauna prin preajma pe cineva cu cablu de transfer dispus sa ma ajute.
La plecare bineinteles ca bateria nu a vrut sa-si mai faca treaba. Am "imprumutat" curent si imediat (in cateva secunde) a pornit la prima cheie. Sunt curios daca ma mai tine pana da frigu, daca nu mai utilizez auxiliare la pornire. Treaba-i buna, si asa peste cateva sute de km tre sa fac revizia.
Sa o mai las sau sa caut urgent baterie? Nu cred ca voi avea intotdeauna prin preajma pe cineva cu cablu de transfer dispus sa ma ajute.
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Baterie moarta
Daca ai pornit masina imediat si ai incarcat acumulatorul total , nu are ce sa se intimple .
Ar trebui sa se comporte la fel ca inainte .
Dar daca dupa ce s-a descarcat bateria ai mai tinut masina nepornita 1 saptamina apoi ai mers 30 km pina la " Mamaia ", nu este bine ( eu asa inteleg din postarea ta).
Daca bateria s-a descarcat trebuie incarcata imediat , altfel va pierde mult din capacitate.
Iti vei da seama daca va fi cazul sa te gindesti la schimbare cind va veni frigul. Daca va invirti demarorul mai incet sau va creste numarul de rotatii pina la pornire atunci trebuie sa te gindesti la o schimbare.
Oricum la aproape de 6 ani , a trecut de prima tinerete, te-a tinut suficient de mult . A mea originala , m-a tinut tot 6 ani .
Ar trebui sa se comporte la fel ca inainte .
Dar daca dupa ce s-a descarcat bateria ai mai tinut masina nepornita 1 saptamina apoi ai mers 30 km pina la " Mamaia ", nu este bine ( eu asa inteleg din postarea ta).
Daca bateria s-a descarcat trebuie incarcata imediat , altfel va pierde mult din capacitate.
Iti vei da seama daca va fi cazul sa te gindesti la schimbare cind va veni frigul. Daca va invirti demarorul mai incet sau va creste numarul de rotatii pina la pornire atunci trebuie sa te gindesti la o schimbare.
Oricum la aproape de 6 ani , a trecut de prima tinerete, te-a tinut suficient de mult . A mea originala , m-a tinut tot 6 ani .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km