Lucrari detailing auto
Forum rules
1. Postarea în regim „bazar” (bunuri personale: "vând 4 capace", "am 10 pixuri de la mama din America, vând 9 din ele, etc.) este neîngrădită membrilor activi, orice altă situaţie necesitând acordul adminilor.
2. Contrareclama este interzisă (excepţie face situaţia în care se aduc argumente dovedite privind reaua voinţă şi/sau tentativa de fraudă din partea ofertantului!).
3. Offtopicul este interzis
4. „Ridicarea” anunţurilor prin posturi seci gen „up”, „valabil”, „nu vrea nimeni” se interzice.
5. Orice activităţi care aduc atingere legilor în vigoare sunt interzise.
Pentru orice detalii contactaţi Echipa Tehnică ( clubkia@clubkia.ro)
1. Postarea în regim „bazar” (bunuri personale: "vând 4 capace", "am 10 pixuri de la mama din America, vând 9 din ele, etc.) este neîngrădită membrilor activi, orice altă situaţie necesitând acordul adminilor.
2. Contrareclama este interzisă (excepţie face situaţia în care se aduc argumente dovedite privind reaua voinţă şi/sau tentativa de fraudă din partea ofertantului!).
3. Offtopicul este interzis
4. „Ridicarea” anunţurilor prin posturi seci gen „up”, „valabil”, „nu vrea nimeni” se interzice.
5. Orice activităţi care aduc atingere legilor în vigoare sunt interzise.
Pentru orice detalii contactaţi Echipa Tehnică ( clubkia@clubkia.ro)
Re: Lucrari detailing auto
Renault Laguna II - Reconditionare faruri
Pacient: Renault Laguna II
Fabricatie: 2005
Kilometraj: 110.000 km
Da, ati citit bine ... In 110.000 km, farurile au ajuns intr-o stare de degradare destul de avansata, in partea superioara a farului.
Starea initiala
Wetsand cu Smirdex P1000, 3M P1500/2000, Smirdex P3000
Pentru indepartarea urmelor de P3000, am folosit rotativa Matrix CP1200, spot pad verde 3M + 3M Fast Cut Plus iar pentru finish, spot pad alb Shine Mate + Menzerna Power Finish.
O comparatie ...
Ca protectie, farurile au primit FK 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M Fast Cut Plus
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad verde 3M + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P3000
- coli abrazive 3M P1000, P1500
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Pacient: Renault Laguna II
Fabricatie: 2005
Kilometraj: 110.000 km
Da, ati citit bine ... In 110.000 km, farurile au ajuns intr-o stare de degradare destul de avansata, in partea superioara a farului.
Starea initiala
Wetsand cu Smirdex P1000, 3M P1500/2000, Smirdex P3000
Pentru indepartarea urmelor de P3000, am folosit rotativa Matrix CP1200, spot pad verde 3M + 3M Fast Cut Plus iar pentru finish, spot pad alb Shine Mate + Menzerna Power Finish.
O comparatie ...
Ca protectie, farurile au primit FK 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M Fast Cut Plus
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad verde 3M + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P3000
- coli abrazive 3M P1000, P1500
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Re: Lucrari detailing auto
Opel Astra Classic – Reconditionare faruri + stopuri
Masina in cauza este a unui prieten.
Am prins o zi placuta si m-am apucat de reconditionat farurile si stopurile.
Farurile, in starea lor de degradare ...
O urma de la un alt participant la trafic, ceva mai neatent la schimbarea benzii ...
Finalizarea procesului de wetsand (P1000, P1500, P2000, P3000)
Rezultatul final ...
La stopuri am facut wetsand cu P3000 si apoi 3M FCP + Power Finish.
Un mic rezumat inainte/dupa...
Ca protectie, farurile si stopurile au primit FK 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M Fast Cut Plus
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad verde 3M + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P3000
- coli abrazive 3M P1500, P2000
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h30
Masina in cauza este a unui prieten.
Am prins o zi placuta si m-am apucat de reconditionat farurile si stopurile.
Farurile, in starea lor de degradare ...
O urma de la un alt participant la trafic, ceva mai neatent la schimbarea benzii ...
Finalizarea procesului de wetsand (P1000, P1500, P2000, P3000)
Rezultatul final ...
La stopuri am facut wetsand cu P3000 si apoi 3M FCP + Power Finish.
Un mic rezumat inainte/dupa...
Ca protectie, farurile si stopurile au primit FK 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M Fast Cut Plus
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad verde 3M + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P3000
- coli abrazive 3M P1500, P2000
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h30
Re: Lucrari detailing auto
Mini One - Detailing interior
Buburuza galbena a ajuns la mine pentru un detailing interior, dupa cumpararea acesteia de aproximativ 2 luni.
Indicatorul de pe bord spunea ca are aproximativ 90.000 km.
Din start, imi voi cere scuze pentru calitatea pozelor. DSLR-ul l-am uitat acasa si nu am avut la mine decat o camera compacta.
Proprietara a tinut sa mentioneze ca nu vrea sub nicio forma sa curat plafonul, de frica dezlipirii acestuia.
Din pacate, modelul tapiteriei ascundea destul de mult mizeria. Bancheta a fost plina de mizerie, cu toate ca daca te uitai la ea, nu parea.
Operatiunea de pulverizare Pulimax + extractie + clatire a fost facuta de aproximativ 3 ori pe bancheta si de 2 ori pe scaunele fata.
Buburuza in cauza
Starea initiala
Lacasul trusei a primit si el putina atentie.
Tapiteria a fost curatata cu Pulimax 1:10 si cu ajutorul aspiratorului cu injectie-extractie Zelmer
Inainte
Dupa o combinatie de Pulimax si laveta
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Bordul a fost curatat cu 1Z Cockpit Premium.
Elementele de plastic vopsite au fost sterse si tratate cu un strat de ceara FK 2685.
Spatele scaunelor (din plastic rigid) au fost sterse si ele, dupa care s-a aplicat un strat de FK 108 Top Kote.
Geamurile au fost sterse cu Stoner Invisible.
Presurile textile au fost spalate si ele; la cat de murdare erau, tind sa cred ca nu au fost niciodata spalate cu simt de raspundere.
La presurile de pe spate am golit rezervorul o data, iar la cele de pe fata, fiecare cu golirea corespunzatoare.
La finalul lucrarii, interiorul se prezenta cam asa:
Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Mafra Pulimax
- 1Z Cockpit Premium
- FK 2685
- FK 108 Top Kote
- Stoner Invisible with Rain Repellent
- un teanc de lavete
- manusi plastic
- diverse perii/pensule
Timp de lucru: ~6 ore
Buburuza galbena a ajuns la mine pentru un detailing interior, dupa cumpararea acesteia de aproximativ 2 luni.
Indicatorul de pe bord spunea ca are aproximativ 90.000 km.
Din start, imi voi cere scuze pentru calitatea pozelor. DSLR-ul l-am uitat acasa si nu am avut la mine decat o camera compacta.
Proprietara a tinut sa mentioneze ca nu vrea sub nicio forma sa curat plafonul, de frica dezlipirii acestuia.
Din pacate, modelul tapiteriei ascundea destul de mult mizeria. Bancheta a fost plina de mizerie, cu toate ca daca te uitai la ea, nu parea.
Operatiunea de pulverizare Pulimax + extractie + clatire a fost facuta de aproximativ 3 ori pe bancheta si de 2 ori pe scaunele fata.
Buburuza in cauza
Starea initiala
Lacasul trusei a primit si el putina atentie.
Tapiteria a fost curatata cu Pulimax 1:10 si cu ajutorul aspiratorului cu injectie-extractie Zelmer
Inainte
Dupa o combinatie de Pulimax si laveta
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Bordul a fost curatat cu 1Z Cockpit Premium.
Elementele de plastic vopsite au fost sterse si tratate cu un strat de ceara FK 2685.
Spatele scaunelor (din plastic rigid) au fost sterse si ele, dupa care s-a aplicat un strat de FK 108 Top Kote.
Geamurile au fost sterse cu Stoner Invisible.
Presurile textile au fost spalate si ele; la cat de murdare erau, tind sa cred ca nu au fost niciodata spalate cu simt de raspundere.
La presurile de pe spate am golit rezervorul o data, iar la cele de pe fata, fiecare cu golirea corespunzatoare.
La finalul lucrarii, interiorul se prezenta cam asa:
Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Mafra Pulimax
- 1Z Cockpit Premium
- FK 2685
- FK 108 Top Kote
- Stoner Invisible with Rain Repellent
- un teanc de lavete
- manusi plastic
- diverse perii/pensule
Timp de lucru: ~6 ore
Re: Lucrari detailing auto
Honda Civic - Reconditionare far
Opel Astra H - Revigorare compartiment motor
Opel Astra H - Revigorare compartiment motor
Re: Lucrari detailing auto
Opel Astra H - Detailing interior + motor
Marca: Opel
Model: Astra H
An fabricatie: 2008
Kilometraj: 90.000 km
Masina a fost vanduta unui prieten de-al proprietarului, care s-a gandit ca ar fi mai ok sa livreze masina curata.
Starea initiala
Pe scaunul din dreapta, a fost lasata o lumanare (stinsa) in soare direct … Urmarea, se vede in poza
Proprietarul a dorit si o reimprospatare a compartimentului motor.
Am pulverizat din belsug APC, Supermafrasol 1:50, dupa care am agitat cu diverse pensule si perii pe unde era mizeria mai groasa, apoi clatit cu apa din vermorel.
Ca si dressing, am optat pentru FK 108 Top Kote.
Rezultatul:
Interiorul a fost aspirat in prima faza.
Plafonul a fost sters cu lavete imbibate in Pulimax, revenind cu lavete uscate si curate.
La interior, am lucrat cu Pulimax (1:10), aproximativ 2 spalari urmate de clatirile aferente, pana la disparitia oricarei pete.
Plasticele au fost curatate cu Sonax ProfiLine Plastic Cleaner Interior si 1Z Cockpit premium, iar unde a existat posibilitatea (praguri, stalpi inferiori, portbagaj), s-a aplicat FK 108 Top Kote.
Presurile au fost si ele spalate temeinic ... Nu am vazut atata mizerie in vreun pres ... A trebuit sa imbib bine presurile cu Pulimax, lasat sa actioneze cateva minute, dupa care am trecut la clatiri (aproximativ 3-4 clatiri/pres).
Rezultatul final:
Geamurile au fost sterse cu Stoner Invisible.
Stiu, o sa va luati de mine pentru balamale, insa au fost si ele curatate la final cu Supermafrasol si apoi cu Lubrimax.
Pozele lipsesc pentru ca am uitat sa le fac, fiind grabit de ploaie.
Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Mafra Pulimax
- Mafra Lubrimax
- Supermafrasol
- 1Z Cockpit Premium
- Sonax ProfiLine Plastic Cleaner Interior
- FK 108 Top Kote
- Stoner Invisible with Rain Repellent
- un teanc de lavete
- manusi plastic
- diverse perii/pensule
Timp de lucru: ~7 ore
Marca: Opel
Model: Astra H
An fabricatie: 2008
Kilometraj: 90.000 km
Masina a fost vanduta unui prieten de-al proprietarului, care s-a gandit ca ar fi mai ok sa livreze masina curata.
Starea initiala
Pe scaunul din dreapta, a fost lasata o lumanare (stinsa) in soare direct … Urmarea, se vede in poza
Proprietarul a dorit si o reimprospatare a compartimentului motor.
Am pulverizat din belsug APC, Supermafrasol 1:50, dupa care am agitat cu diverse pensule si perii pe unde era mizeria mai groasa, apoi clatit cu apa din vermorel.
Ca si dressing, am optat pentru FK 108 Top Kote.
Rezultatul:
Interiorul a fost aspirat in prima faza.
Plafonul a fost sters cu lavete imbibate in Pulimax, revenind cu lavete uscate si curate.
La interior, am lucrat cu Pulimax (1:10), aproximativ 2 spalari urmate de clatirile aferente, pana la disparitia oricarei pete.
Plasticele au fost curatate cu Sonax ProfiLine Plastic Cleaner Interior si 1Z Cockpit premium, iar unde a existat posibilitatea (praguri, stalpi inferiori, portbagaj), s-a aplicat FK 108 Top Kote.
Presurile au fost si ele spalate temeinic ... Nu am vazut atata mizerie in vreun pres ... A trebuit sa imbib bine presurile cu Pulimax, lasat sa actioneze cateva minute, dupa care am trecut la clatiri (aproximativ 3-4 clatiri/pres).
Rezultatul final:
Geamurile au fost sterse cu Stoner Invisible.
Stiu, o sa va luati de mine pentru balamale, insa au fost si ele curatate la final cu Supermafrasol si apoi cu Lubrimax.
Pozele lipsesc pentru ca am uitat sa le fac, fiind grabit de ploaie.
Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Mafra Pulimax
- Mafra Lubrimax
- Supermafrasol
- 1Z Cockpit Premium
- Sonax ProfiLine Plastic Cleaner Interior
- FK 108 Top Kote
- Stoner Invisible with Rain Repellent
- un teanc de lavete
- manusi plastic
- diverse perii/pensule
Timp de lucru: ~7 ore
- Caralumba
- Posts: 732
- Joined: 18 Aug 2012, 04:37
- Auto: Cee'd 1,4 BEST GSL,Piston Grey
- Location: Bucuresti
Re: Lucrari detailing auto
Este oare "daunator" afacerii sa pui si preturile pentru diversele operatiuni executate ?
Este foarte adevarat ca pretul se "spune" la fata locului in functie de cum arata masina, dar........
Asa, dupa ce vedem pozele cu masina inainte si la final, ne putem face si noi o idee.
Toate bune. =D>
Este foarte adevarat ca pretul se "spune" la fata locului in functie de cum arata masina, dar........
Asa, dupa ce vedem pozele cu masina inainte si la final, ne putem face si noi o idee.
Toate bune. =D>
Fair day, be well !
Re: Lucrari detailing auto
@Caralumba:
Din pacate, e greu sa dai un pret fix din start.
Pretul final ... Am facut unele lucrari si pe barter sau au fost cazuri cand s-a nimerit sa "cumpar" ceva de la client, si sa se scada din pretul lucrarii.
Renault Laguna II - Detailing exterior
Masina in cauza este o Laguna 2, fabricatie 2007,ce astepta cu nerabdare un detailing exterior.
Acceasi masina a mai fost pe la mine anul trecut, pentru interior.
Starea initiala
Jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect
Prespalare cu Magifoam + spalare 2BM (Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa Lupus)
Uscarea a fost facuta cu prosopul Cobra.
Am trecut la decontaminare cu argila Bilt Hamber
Jumatate de capota
Plafon
Portierele si zonele inferioare au fost date cu 1Z Acrysol.
Spre surprinderea mea, nu a fost asa contaminata cum a fost capota si plafonul.
Defecte prezente
Corectia a fost facuta cu ajutorul rotativei Matrix Cp1200, Menzerna FG400 pe pad-uri Lake Country galben si portocaliu.
Cateva 50/50 (primele cam nereusite)
Inainte
Dupa
50/50 pe eleron
Ceva mai sever ... Inainte
Dupa
Usa fata vs. usa spate (stanga)
Aripa stanga fata
Stalpul dreapta
Bara spate
Stalpul stanga
Pasul de finish s-a facut cu orbitala Shine Mate Ero 600, buretele alb Lake Country si 1Z Hochglanz.
Ca si protectie, s-a aplicat Finish Kare 1000P
Elementele de plastic au fost tratate cu Finish Kare 108 Top Kote
Inainte
Dupa
Geamurile au fost si ele sterse cu Stoner Invisible Glass
Cateva imagini de final
Materiale folosite:
Prespalare: Autobrite Magifoam
Spalare: manusa Lupus, Chemical Guys Citrus Wash & Gloss
Decontaminare - Bilt Hamber Medium, 1Z Acrysol
Uscare: Cobra Deluxe Ultra 600
Corectie:
- Matrix CP1200, Shine Mate ERO 600
- pad portocaliu Lake Country CCS, pad galben Lake Country CCS, pad rosu Sonus SFX4, spot pad Menzerna galben, spot pad portocaliu lake Country
- Menzerna FG400, 1Z Hochglanz
- lavete Meguiar's Supreme Shine, Sonax Microfibre Cloth Ultrafine
- IPA
- dressing Finish Kare 108AS Top Kote
- ceara Finish Kare 1000P
- tratament hidrofob geamuri: Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
Timp de lucru: 18 ore
Din pacate, e greu sa dai un pret fix din start.
Pretul final ... Am facut unele lucrari si pe barter sau au fost cazuri cand s-a nimerit sa "cumpar" ceva de la client, si sa se scada din pretul lucrarii.
Renault Laguna II - Detailing exterior
Masina in cauza este o Laguna 2, fabricatie 2007,ce astepta cu nerabdare un detailing exterior.
Acceasi masina a mai fost pe la mine anul trecut, pentru interior.
Starea initiala
Jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect
Prespalare cu Magifoam + spalare 2BM (Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa Lupus)
Uscarea a fost facuta cu prosopul Cobra.
Am trecut la decontaminare cu argila Bilt Hamber
Jumatate de capota
Plafon
Portierele si zonele inferioare au fost date cu 1Z Acrysol.
Spre surprinderea mea, nu a fost asa contaminata cum a fost capota si plafonul.
Defecte prezente
Corectia a fost facuta cu ajutorul rotativei Matrix Cp1200, Menzerna FG400 pe pad-uri Lake Country galben si portocaliu.
Cateva 50/50 (primele cam nereusite)
Inainte
Dupa
50/50 pe eleron
Ceva mai sever ... Inainte
Dupa
Usa fata vs. usa spate (stanga)
Aripa stanga fata
Stalpul dreapta
Bara spate
Stalpul stanga
Pasul de finish s-a facut cu orbitala Shine Mate Ero 600, buretele alb Lake Country si 1Z Hochglanz.
Ca si protectie, s-a aplicat Finish Kare 1000P
Elementele de plastic au fost tratate cu Finish Kare 108 Top Kote
Inainte
Dupa
Geamurile au fost si ele sterse cu Stoner Invisible Glass
Cateva imagini de final
Materiale folosite:
Prespalare: Autobrite Magifoam
Spalare: manusa Lupus, Chemical Guys Citrus Wash & Gloss
Decontaminare - Bilt Hamber Medium, 1Z Acrysol
Uscare: Cobra Deluxe Ultra 600
Corectie:
- Matrix CP1200, Shine Mate ERO 600
- pad portocaliu Lake Country CCS, pad galben Lake Country CCS, pad rosu Sonus SFX4, spot pad Menzerna galben, spot pad portocaliu lake Country
- Menzerna FG400, 1Z Hochglanz
- lavete Meguiar's Supreme Shine, Sonax Microfibre Cloth Ultrafine
- IPA
- dressing Finish Kare 108AS Top Kote
- ceara Finish Kare 1000P
- tratament hidrofob geamuri: Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
Timp de lucru: 18 ore
Re: Lucrari detailing auto
Ford Focus II - Detailing interior
Masina: Ford Focus
Kilometraj: 38.000 km
Nu pot spune ca masina a fost foarte murdara dar nici prea intretinuta.
Tapiteria si mocheta au ascuns destul de bine mizeria, fiind vazuta in momentul extractiei.
Starea initiala
Suprafetele de plastic au fost curatate cu Pulimax, revenind cu laveta uscata.
Inainte
Dupa
Suprafetele textile au fost curatate cu ajutorul aspiratorului cu injectie-extractie, Pulimax, perie si multa apa pentru clatire.
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Bordul a fost curatat cu 1Z Cockpit Premium iar fetele de usi cu Sonax ProfiLine Plastic Cleaner Interior.
Covorasele au fost si ele curatate cu APC si apoi tratate cu 1Z Gummi Pflege.
Balamalele si burdufurile de la usi au fost curatate cu Supermafrasol (balamalele unse cu Lubrimax iar burdufurile au fost tratate cu Finish Kare 108 Top Kote).
Poze de final
Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Mafra Pulimax
- Mafra Lubrimax
- Supermafrasol
- 1Z Cockpit Premium
- 1Z Gummi Pflege
- Sonax ProfiLine Plastic Cleaner Interior
- FK 108 Top Kote
- lavete
- diverse perii/pensule
Timp de lucru: ~6 ore
Masina: Ford Focus
Kilometraj: 38.000 km
Nu pot spune ca masina a fost foarte murdara dar nici prea intretinuta.
Tapiteria si mocheta au ascuns destul de bine mizeria, fiind vazuta in momentul extractiei.
Starea initiala
Suprafetele de plastic au fost curatate cu Pulimax, revenind cu laveta uscata.
Inainte
Dupa
Suprafetele textile au fost curatate cu ajutorul aspiratorului cu injectie-extractie, Pulimax, perie si multa apa pentru clatire.
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Bordul a fost curatat cu 1Z Cockpit Premium iar fetele de usi cu Sonax ProfiLine Plastic Cleaner Interior.
Covorasele au fost si ele curatate cu APC si apoi tratate cu 1Z Gummi Pflege.
Balamalele si burdufurile de la usi au fost curatate cu Supermafrasol (balamalele unse cu Lubrimax iar burdufurile au fost tratate cu Finish Kare 108 Top Kote).
Poze de final
Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Mafra Pulimax
- Mafra Lubrimax
- Supermafrasol
- 1Z Cockpit Premium
- 1Z Gummi Pflege
- Sonax ProfiLine Plastic Cleaner Interior
- FK 108 Top Kote
- lavete
- diverse perii/pensule
Timp de lucru: ~6 ore
Re: Lucrari detailing auto
Hyundai Getz - Reconditionare faruri
Stare avansata de degradare, trebuiau luate masuri.
Starea initiala
Wetsand (P1000, P1500, P2000, P3000)
Rezultatul final
Ca protectie, farurile si stopurile au primit FK 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M Fast Cut Plus
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad verde 3M + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P3000
- coli abrazive 3M P1500, P2000
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30
Stare avansata de degradare, trebuiau luate masuri.
Starea initiala
Wetsand (P1000, P1500, P2000, P3000)
Rezultatul final
Ca protectie, farurile si stopurile au primit FK 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M Fast Cut Plus
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad verde 3M + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P3000
- coli abrazive 3M P1500, P2000
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30
Re: Lucrari detailing auto
Daewoo Matiz - Reconditionare faruri
Problema clasica, degradarea jumatatii superioare a farului, ducand la obstructionarea fasciculului de lumina.
Starea initiala a farurilor
Wetsand realizat cu hartii abrazive 3M si Smirdex (P1000 / P1500 / P2000 / P2500 / P3000)
Rezultat final, dupa etapa de corectie cu ajutorul rotativei, spot pad 3M verde + spot pad alb Shine Mate
Inainte de plecare, am fost rugat de un vecin sa-i reconditionez unul din farurile Rexton-ului (SsangYong), schimbat recent din dezmembrari.
Pasii au fost asemanatori cu cei de mai sus
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Farurile au primit un strat de Finish Kare 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M Fast Cut Plus
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad verde 3M + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P3000
- coli abrazive 3M P1500, P2000
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30
Problema clasica, degradarea jumatatii superioare a farului, ducand la obstructionarea fasciculului de lumina.
Starea initiala a farurilor
Wetsand realizat cu hartii abrazive 3M si Smirdex (P1000 / P1500 / P2000 / P2500 / P3000)
Rezultat final, dupa etapa de corectie cu ajutorul rotativei, spot pad 3M verde + spot pad alb Shine Mate
Inainte de plecare, am fost rugat de un vecin sa-i reconditionez unul din farurile Rexton-ului (SsangYong), schimbat recent din dezmembrari.
Pasii au fost asemanatori cu cei de mai sus
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Farurile au primit un strat de Finish Kare 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M Fast Cut Plus
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad verde 3M + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P3000
- coli abrazive 3M P1500, P2000
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30
Re: Lucrari detailing auto
Ford Focus 2 - Detailing interior
Masina: Ford Focus
Kilometraj: 86.000 km
Masina a avut un grad mediu de dificultate in ceea ce priveste curatarea interiorului.
Inca o tapiterie care a ascuns destul de bine mizeria.
Starea initiala
Volanul si mansonul schimbatorului de viteze au fost curatate cu Gliptone Leather Cleaner.
Mizeria curatata de pe volan ...
Roata de rezerva si compartimentul acesteia, curatate cu Supermafrasol, APC.
Inainte
Dupa
Pentru interior am folosit aspiratorul cu injectie-extractie, Pulimax 1:10, Finish Kare 108 Top Kote pentru chedere si elementele de plastic.
Bordul si fetele de usi au fost curatate cu ajutorul clasicului 1Z Cockpit Premiuml;
Balamalele, suruburile scaunelor si sinele au fost curatate cu Supermafrasol si lubrifiate (unde a fost cazul).
Presurile au fost spalate cu APC + perie si apoi aplicat dressing-ul de la Vicont (VRP Treatment)
Rezultat final
Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Mafra Pulimax
- Mafra Lubrimax
- Supermafrasol
- 1Z Cockpit Premium
- Vicont VRP Treatment
- FK 108 Top Kote
- lavete
- diverse perii/pensule
Timp de lucru: ~6 ore
Masina: Ford Focus
Kilometraj: 86.000 km
Masina a avut un grad mediu de dificultate in ceea ce priveste curatarea interiorului.
Inca o tapiterie care a ascuns destul de bine mizeria.
Starea initiala
Volanul si mansonul schimbatorului de viteze au fost curatate cu Gliptone Leather Cleaner.
Mizeria curatata de pe volan ...
Roata de rezerva si compartimentul acesteia, curatate cu Supermafrasol, APC.
Inainte
Dupa
Pentru interior am folosit aspiratorul cu injectie-extractie, Pulimax 1:10, Finish Kare 108 Top Kote pentru chedere si elementele de plastic.
Bordul si fetele de usi au fost curatate cu ajutorul clasicului 1Z Cockpit Premiuml;
Balamalele, suruburile scaunelor si sinele au fost curatate cu Supermafrasol si lubrifiate (unde a fost cazul).
Presurile au fost spalate cu APC + perie si apoi aplicat dressing-ul de la Vicont (VRP Treatment)
Rezultat final
Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Mafra Pulimax
- Mafra Lubrimax
- Supermafrasol
- 1Z Cockpit Premium
- Vicont VRP Treatment
- FK 108 Top Kote
- lavete
- diverse perii/pensule
Timp de lucru: ~6 ore
Re: Lucrari detailing auto
Alfa Romeo GT - Detailing exterior
Masina: Alfa Romeo GT, fabricatie 2006
Masina a fost cumparata acum 2 ani din Germania si a rulat numai in Italia, ocazional in Romania.
Starea nu era una prea buna, masina fiind destul de zgariata.
Starea initiala
Am inceput prin a acorda putina atentie stopurilor si a farurilor (se poate vedea in pozele de mai sus starea acestora)
Am trecut la spalarea masinii ...
Jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect
Partea inferioara a usilor/aripilor au primit si o "doza" de 1Z Acrysol, pentru indepartarea bitumului.
Decontaminarea a fost facuta cu ajutorul argilei BH, rezultatul fiind vizibil
Defectele sub lumina reflectorului
Majoritatea panourilor au fost lucrate cu pad-ul galben LC + Menzerna FG400
Cateva imagini 50/50 ...
Capota
Aripa
Inainte
50/50
Inainte
Dupa
Altele
Inainte
Dupa
Finish-ul a fost dat cu pad-ul alb Lake Country + 1Z Hochglanz, cu ajutorul orbitalei
Protectia (FK 1000P) aplicata cu orbitala si pad-ul rosu de la Sonus
Dupa etapa de buffing, cateva cadre cu finalul
Tot ce a fost plastic nevopsit, s-a tratat cu FK 108AS Top Kote.
Carenajele au fost spalate insa nu am avut cu ce sa le dau, nefiind de plastic (un fel de material poros, gen pasla).
Geamurile au fost spalate, curatate cu IPA si apoi tratate cu Abro.
Materiale folosite:
Spalare: manusa Lupus, Chemical Guys Citrus Wash & Gloss
Decontaminare - Bilt Hamber Medium, 1Z Acrysol
Uscare: prosop Cobra Deluxe Ultra 600
Corectie:
- Matrix CP1200, Shine Mate ERO 600
- pad portocaliu Lake Country CCS, pad galben Lake Country CCS, pad rosu Sonus SFX4, spot pad Menzerna galben, spot pad portocaliu/galben lake Country
- Menzerna FG400, 1Z Hochglanz, 3M FCP
- lavete Meguiar's, Sonax, Bilt Hamber
- IPA
- dressing Finish Kare 108AS Top Kote
- protectie Finish Kare 1000P
- tratament hidrofob geamuri: Abro Rain Repellent
Timp de lucru: 18 ore
Masina: Alfa Romeo GT, fabricatie 2006
Masina a fost cumparata acum 2 ani din Germania si a rulat numai in Italia, ocazional in Romania.
Starea nu era una prea buna, masina fiind destul de zgariata.
Starea initiala
Am inceput prin a acorda putina atentie stopurilor si a farurilor (se poate vedea in pozele de mai sus starea acestora)
Am trecut la spalarea masinii ...
Jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect
Partea inferioara a usilor/aripilor au primit si o "doza" de 1Z Acrysol, pentru indepartarea bitumului.
Decontaminarea a fost facuta cu ajutorul argilei BH, rezultatul fiind vizibil
Defectele sub lumina reflectorului
Majoritatea panourilor au fost lucrate cu pad-ul galben LC + Menzerna FG400
Cateva imagini 50/50 ...
Capota
Aripa
Inainte
50/50
Inainte
Dupa
Altele
Inainte
Dupa
Finish-ul a fost dat cu pad-ul alb Lake Country + 1Z Hochglanz, cu ajutorul orbitalei
Protectia (FK 1000P) aplicata cu orbitala si pad-ul rosu de la Sonus
Dupa etapa de buffing, cateva cadre cu finalul
Tot ce a fost plastic nevopsit, s-a tratat cu FK 108AS Top Kote.
Carenajele au fost spalate insa nu am avut cu ce sa le dau, nefiind de plastic (un fel de material poros, gen pasla).
Geamurile au fost spalate, curatate cu IPA si apoi tratate cu Abro.
Materiale folosite:
Spalare: manusa Lupus, Chemical Guys Citrus Wash & Gloss
Decontaminare - Bilt Hamber Medium, 1Z Acrysol
Uscare: prosop Cobra Deluxe Ultra 600
Corectie:
- Matrix CP1200, Shine Mate ERO 600
- pad portocaliu Lake Country CCS, pad galben Lake Country CCS, pad rosu Sonus SFX4, spot pad Menzerna galben, spot pad portocaliu/galben lake Country
- Menzerna FG400, 1Z Hochglanz, 3M FCP
- lavete Meguiar's, Sonax, Bilt Hamber
- IPA
- dressing Finish Kare 108AS Top Kote
- protectie Finish Kare 1000P
- tratament hidrofob geamuri: Abro Rain Repellent
Timp de lucru: 18 ore
Re: Lucrari detailing auto
Mazda 6 - Reconditionare faruri
Masina in cauza este o Mazda 6, fabricatie 2009.
Stare avansata de degradare a farurilor, cauzand vizibilitate redusa pe timp de noapte.
Starea initiala
Dupa wetsand ...
Orbitala in actiune, spot pad verde 3M + Menzerna FG 400, urmat de finish cu spot pad galben Menzerna + Menzerna Power Finish
Rezultat final
Farurile au primit un strat de Finish Kare 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- orbitala Shine Mate ERO 600
- Menzerna FG 400
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad verde 3M + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive 3M (P1000, P1500, P2000, P2500)
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 1h 30
Masina in cauza este o Mazda 6, fabricatie 2009.
Stare avansata de degradare a farurilor, cauzand vizibilitate redusa pe timp de noapte.
Starea initiala
Dupa wetsand ...
Orbitala in actiune, spot pad verde 3M + Menzerna FG 400, urmat de finish cu spot pad galben Menzerna + Menzerna Power Finish
Rezultat final
Farurile au primit un strat de Finish Kare 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- orbitala Shine Mate ERO 600
- Menzerna FG 400
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad verde 3M + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive 3M (P1000, P1500, P2000, P2500)
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 1h 30
Re: Lucrari detailing auto
Multumesc pentru observatie!
Voi incerca sa minimizez volumul de poze, postand mai putine din timpul lucrarii.
Voi incerca sa minimizez volumul de poze, postand mai putine din timpul lucrarii.