Drive teste useri

Subiecte care nu ţin de un numit model
quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

era bine de mergeau melcii legal.
80 pe autostrada si pe banda 2, 30-40 in localitati pe DN1, 60 pe valea oltului pe portiunile cu limita 100. aici sunt nervii pe sosea.

da, stiu ca exemplu meu e unu extrem si mie imi place sa merg mult mai tare decat e limita legala dar imi stiu limitele si limitele masinii si o tin mereu in limita de siguranta. astia care merg incet au impresia ca nu pot sa pateasca nimic mergand asa incet si atentia si concentrarea lor la volan este complet aiurea (am prieteni idioti d-astia si va jur ca pe langa plictiseala si stresul ajungerii cu intarziere oriunde, cele mai mari sanse de accidente si iesiri in decor cu ei la volan le-am experimentat)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: Drive teste useri

Post by zaboss »

Ceea ce uitați voi este că, pe drumul, să zicem, București-Iași, cei 200 de CP te ajută să depășești tirul la Coșereni, dar la Poșta Câlnău dai de altul pe care nu mai poți să-l depășești și rabzi în spatele lui până când te ajung din urmă cei cu 80 de CP care nu au putut depăși tirul de la Coșereni decât după un kilometru...
200 de CP fac diferența la raliu, în condiții normale de trafic e fix pix și diferența de viteză medie între 80 de CP și 200 de CP este insignifiantă ;)

@quello, cine face 7 ore Cluj-București nu o face că are 80 de CP, ci că atâta poate el ca șofer...
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

uiti un aspect. cu 80 de cai si tirul mergand cu 90 ai nevoie de 10 secunde sa-l depasesti deci mult spatiu iar cu 200 poate o faci in 3. concluzie => mult mai safe (stai mai putin pe contrasens) si mult mai rapid. tiru1, tiru2, tiru3 etc.

80 de cai pe autostada te duc la 160 dar nu te tin acolo. pe cand 200 de cai te tin la 200 cat ai nevoie.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: Drive teste useri

Post by zaboss »

Da, bre, depășești mai repede, dar asta în condiții de trafic ideale, când nu vine nimeni de pe sens opus și ești doar tu cu tirul. În condiții reale de trafic diferențele acestea sunt nesemnificative, pentru că și tu cu 200 și ăla cu 80 trebuie să așteptați fereastra de oportunitate pentru depășire.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

Am expus mai sus singua situatie unde diferentele sunt nesemnificative. Drum bara la bara ca pe valea Prahovei sau drumuri scurte <150. Pe restu drumurilor 200 de cai iti dau increderea sa depasesti unde cu 80 ar fi periculos => cat timp unu cu 80 depaseste un tir cel cu 200 lucreaza la al 5-lea si mai ales la exemplul tau unde nu sunt serpentine sa zici ca tre sa stai f mult la cutie, se poate face o diferenta enorma.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

crismcl313
Posts: 521
Joined: 11 Jan 2018, 09:34
Auto: Sportage 1,7DSL, Style, 7DCT
Location: BZ

Re: Drive teste useri

Post by crismcl313 »

Diferentele sunt observabile pe un drum ca cel Buzau-Ploiesti in care daca nu ai masina care sa te ajute mai bine stai linistit si mergi cu 80-90 ca si tirurile.
Sportage 1,7DSL, 7DCT, 4x2 Style, Canyon Silver, My 2018, primit pe 14.02.2018, 72000+ km.....

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Drive teste useri

Post by eugenflorinmanea »

Caii multi sunt benefici cam pe orice inseamna trafic, mai putin Bucuresti iar asta ca te ajunge ala cu 80 de cai sunt povesti nemuritoare :D
Am avut 6 masini pana acum- cuprinse intre 58 cai (Oltcit) si 280 cai (Saab), cel mai greu imi era cu Loganul de 1.4, uram sa il conduc pe autostrada din lipsa puterii.
1. Pe autostrada. Daca ai intrat pe banda 1 si reduci de la 140 la 100, mai intrii tu pe banda 2 ciuciu ca vin din spate cu 140- te chinui sa prinzi o portita pana la adanci batraneti. Nu mai zic in ce pericol te pui daca fortezi lucrurile si cum ti se umple frigiderul daca te bagi pe banda 2 mai 'cu tupeu'
2. Pe drumuri gen E85. De obicei tirurile cam ocupa banda de urgenta+ jumatate din banda de mers, asta in cazul in care nea soferu' e baiat bun si se da la o parte, pentru ca legea spune ca e interzis sa mergi pe banda de urgenta.(jumatatea aia de banda). Ca sa il depasesti, esti nevoit sa treci cu jumatate de masina pe contrasens,deci depasirea sa o faci rapid si scurt mai ales daca e aglomerat (cum e de obicei)- sa vad eu cum faci treaba asta cu un raport cal putere/greutate mai mic ca 0.08.
Nu mai zic ca la iesirea din localitate ai ocazia ca tirul pe care te ai chinuit sa il depasesti de 20 km, sa iti faca flash uri sa te dai la o parte. Pentru ca el vine lansat iar tu pana ajungi de la 60 la 110 te apuca pandaliile.
3. Pe drumuri cu o singura banda nici nu mai vorbesc...dar daca iti iei o masina 'puturoasa' banuiesc ca iti asumi ca vei merge destul de incet iar depasirile vor fi destul de rare pe astfel de drumuri.
Nu mai vorbesc de 'smecherii cu masini bengoase' care nu au rabdare sa depasesti si tu ...ci intra in depasire direct- si tu si tirul.
Asta cu caii e ceva de genul 'once you go black you never go back'- daca dai de bine nu prea iti mai vine sa te intorci la cai putini.
4. Pe Valea Oltului nu mai comentez cam cum e sa conduci o masina de 200 cai sau mai mult #-o
In tarile cu apa calda unde ai 3 benzi pe autostrada, nu sunt localitati, toata lumea merge legal si cu atentie...diferenta e estompata destul de mult (am condus o Skoda Fabia de 70 cai in Belgia- Olanda- Germania si nu m-am simtit asa rau cum ma simteam cu Loganul de 75 cai de la Bucuresti la Constanta)
SAAB 9-5

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Drive teste useri

Post by panzer »

Eu am inchiriat o Micra in Belgia. Nu stiu ce motor avea dar sigur undeva in jur de 60 cp. La ei autostrazile mai vechi desi au multe benzi pot fi foarte in panta. Ragalia nu urca cu mai mult de 80kmh nici cu a 3-a in zona rosie.

PS: n-a mai facut nimeni nici un test drive? Astia de la KIA au Stinger la test drive?

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

eu am cateva pe teava dar nu am timp si nici nu prea sunt disponibile masinile ce ma intereseaza.

acelasi lucru l-am patit si eu cu un fiat 500 in spania. pe autostrada la deal trebuia sa-i dai a 3-a sau a 4-a sa nu scada sub 100
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
RaiMaN
Moderator
Posts: 1080
Joined: 17 Jun 2010, 12:27
Auto: Sportage 1.7 CRDI
Location: Bucuresti

Re: Drive teste useri

Post by RaiMaN »

Stinger am vazut la Mit. Era inmatriculat deci cred ca era de test.
Peugeot 5008 GT 2019, 2.0 Diesel EAT8, 177CP

EX: Kia Sportage MY2017, 1.7 CRDI 7DCT, Style, New InfraRed

Kia Cee`d Facelift 2010 1.6 CRDI , Best, Black Pearl

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

am fost eu pe acolo azi.
din pacate nu era Stinger la test :( (sunt prin tara si pe la SAB cica)
o sa incerc sa ma programez pentru iulie la un test - poate poate.

am facut totusi test tot la MIT cu o Giulia 2.2 - 180 cai AT8
masina f misto ca aspect, exterior si interior - calitatea materialelor buna dar nu la fel de buna ca intr-un Audi S3
traseul de test a fost destul de aglomerat si n-am putut sa vad exact ce poate (nici nu voiam sincer pentru ca venisem pentru variantele pe benzina pe care nu le aveau la test)
pe drum a stat foarte bine. am fortat aderenta in intoarcerea de pe sub pod la otopeni.
Motorul are cuplu foarte jos in ture si se simte foarte bine chiar si cu automata, dar imediat dupa forta initiala se plafoneaza si parca nu mai trage
Cutia mi s-a parut ca schimba foarte bine pentru o automata. DSG-ul tot schimba mai repede. neajunsurile automatelor erau si aici prezente

overall a fost o experienta placuta dar nu ce am eu nevoie.
problema mai grava este ca singura varianta manuala pe benzina vanduta in Romania este QF care este 63k :( momentan
- incerc sa prind un QF la un test calumea sa vad daca merita intradevar
- mai am in plan Focus RS (la care am 2 punte mari in minus - portbagajul si calitatea materialelor)
- civic type R (greu cu testul aici) - problema asteia e aspectul (mai ales spatele ala oribil)
- Audi S3 - la asta e foarte nasol la configurat (pentru fiecare optional util si care m-ar interesa tre sa platesc alte 3 bazaconii) si spatiu pasagerilor spate cam mic
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: Drive teste useri

Post by zaboss »

Azi am condus manuală din nou, cred că e aproape un an de când am plimbat o tură Laguna. Am testat noul Quashquai, un motor pe benzină. Mașina arată foarte bine, modelul vechi nu mi se părea interesant, dar ăsta chiar îmi place. Au băgat și ei multe gadgeturi - un display multifuncțional la cadranele de bord, cu vreo 7 „ecrane” (telefon, muzică, ghidaj navigație, ACC din ce țin minte) cameră 360 de grade, senzor de unghi mort... Portbagaj mai mic ca la Kia, 400 l față de 530, spațiu interior similar dar mai bine gândit (deși în ușă nu poți băga decât o sticlă de 0,5 nu merge una de 1 l ca la Kia). Scaunele mai comode, suspensiile mai moi. Direcția foarte fermă, vizibilitatea mai bună ca la Kia. Pare mai aerodinamică, am impresia că are garda la sol un pic mai mare ca Sportage și este mai puțin înaltă. Mi-a murit o dată motorul când s-o opresc, am rămas cu ea în viteza a IV-a și am uitat să apăs ambreiajul. Altfel, am smucit-o de câteva ori fiindcă avea o pedală de ambreiaj foarte tare și accelerația moale, dar în rest m-am descurcat. Probabil dacă mai conduceam câțiva kilometri prin oraș îmi reveneam complet. Dar n-aș mai conduce o mașină cu cutie manuală. Cam zgomotoasă pentru o benzinară (motor 1.6 163 CP). Mi-a plăcut, o iau la schimb cu Latitude, varianta N-Conecta, motorul 1,2 CVT, 115 CP.

Fiat 500. Aveam o fantezie cu mașina asta, dar n-am avut loc în ea :). În showroom aveau una cabrio și îmi ieșea capul deasupra tavanului, chiar cu scaunul la minim. Într-una „normală” am intrat. Dar, prea scumpă, 12.000 varianta cheală (care nici măcar Bluetooth n-are la sistemul audio) și 14.000 varainta full fără piele. Bine, dacă stai să te gândești că cealaltă mașină de fiță costă 40.000 (Mini Cooper), poți spune că e „fița săracului”. Totuși, 14.000 pentru o jumătate de mașină, fie o legendă, mi se pare exagerat. Dacă era 12000 varianta full, plecam cu ea de-acolo. Mă rog, vorba vine, că erau formalitățile de leasing. Cei de la AutoItalia merg pe același principiu cu Țiriac, comandă 2-300 de mașini odată.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

pentru cine ar vrea sa-si ia un I30N sa stiti ca nu se poate face testdrive in Romania.
mi-au confirmat azi ca nu exista nici o masina la test la noi in tara.

din pacate nici cei de la Kia nu au mai sunat pentru a programa test drive-ul desi fusesem contactat telefonic cu o saptamana inainte de termenul initial stabilit. trist!
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: Drive teste useri

Post by zaboss »

Ce test drive la Kia?
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

cu Stinger-ul
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

Post Reply

Return to “...despre maşini în general”