Consum antigel Kia CEED 3
Re: Consum antigel Kia CEED 3
La toate rezervoarele din modelul acesta apare acea GAURA ... O fi pentru supraplin ... O soluție mai rudimentară ...
Re: Consum antigel Kia CEED 3
Pana la functia ei pozitivă (care o fi aia!?) bănuiesc ca totodată este cauza "evaporării" antigelului. Oare cum o fi la un drum de vreo 1000km cu 36 grade afară... By design!?
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Sandero 1.5 dci - 86000 km (2009-2019)
Kia Ceed 1.4 GSL BEST + P6 (2020-)
Kia Ceed 1.4 GSL BEST + P6 (2020-)
Re: Consum antigel Kia CEED 3
Vedem la vară...
Luam in calcul antigelul că un fel de ADBLUE
Luam in calcul antigelul că un fel de ADBLUE
-
- Posts: 33
- Joined: 09 Jul 2019, 20:05
- Auto: ceed t-gdi
- Location: --
Re: Consum antigel Kia CEED 3
Din ce se vede doar posesori de motoare 1.4 MPI au problema asta. Corect?
A fost cumva raportata problema si la T-GDI-uri? La a mea, tot T-DGI antigelul este la nivel max dupa 4 mii de km.
A fost cumva raportata problema si la T-GDI-uri? La a mea, tot T-DGI antigelul este la nivel max dupa 4 mii de km.
Re: Consum antigel Kia CEED 3
La 5500 km nu am nicio scadere a nivelului de antigel. 1.6 TcolesterolMare wrote: ↑19 Feb 2020, 14:08 Din ce se vede doar posesori de motoare 1.4 MPI au problema asta. Corect?
A fost cumva raportata problema si la T-GDI-uri? La a mea, tot T-DGI antigelul este la nivel max dupa 4 mii de km.
Re: Consum antigel Kia CEED 3
Sibla mine antogelul este asa cum era cand am ridicat masina, dar am sub 1000 km momentan. O sa urmaresc cum se comporta.
Re: Consum antigel Kia CEED 3
La toate T-GDI , vasele de expansiune sunt in lateral sigilate.
La 1.4 MPI , vasul este in fata lipit de radiator si cu acea GAURA in partea de sus...
Poate influenta oare si caldura emanata de motorul in STATIONARE, sa evapore posirca prin GAURA aia?
La 1.4 MPI , vasul este in fata lipit de radiator si cu acea GAURA in partea de sus...
Poate influenta oare si caldura emanata de motorul in STATIONARE, sa evapore posirca prin GAURA aia?
Re: Consum antigel Kia CEED 3
Din ce am văzut și pe alte forumuri, mai mulți posesori de mașini noi (diverse mărci) au constatat o scădere a nivelului de antigel în primele mii de km. Dar până acum eu (cel puțin) nu am văzut cazuri problematice, în care să scadă sub minim. Unele păreri spun că scăderea se datorează aerisirii complete a instalației, care se face în timp, nu se poate obține din fabrică.
Eu am avut o Kia Rio din 2015. Nu mai rețin la ce nivel era antigelul de nouă, dar pe toată perioada în care am avut-o, 5 ani și 100k+ km, nivelul de antigel s-a stabilizat cam la jumătate între minim și maxim. Cred că o singură dată, la o singură revizie (și am făcut în medie cam 2 pe an) mi s-a spus că s-a completat foarte puțin antigel, dar nimic de speriat.
La momentul actual am un XCeed de o săptămână și 1500km, și încă n-am observat o scădere dramatică a nivelului, dar parcă totuși nu e la maxim-maxim, e puțin sub. Voi mai verifica zilele astea.
Eu am avut o Kia Rio din 2015. Nu mai rețin la ce nivel era antigelul de nouă, dar pe toată perioada în care am avut-o, 5 ani și 100k+ km, nivelul de antigel s-a stabilizat cam la jumătate între minim și maxim. Cred că o singură dată, la o singură revizie (și am făcut în medie cam 2 pe an) mi s-a spus că s-a completat foarte puțin antigel, dar nimic de speriat.
La momentul actual am un XCeed de o săptămână și 1500km, și încă n-am observat o scădere dramatică a nivelului, dar parcă totuși nu e la maxim-maxim, e puțin sub. Voi mai verifica zilele astea.
Re: Consum antigel Kia CEED 3
Pana la daca e normal sau nu sa varieze nivelul de antigel...ramane problema semnalata. Exista o gaura (deloc întâmplătoare) in vasul lichidului de răcire. Are careva o explicație logică pentru asta?
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Sandero 1.5 dci - 86000 km (2009-2019)
Kia Ceed 1.4 GSL BEST + P6 (2020-)
Kia Ceed 1.4 GSL BEST + P6 (2020-)
- ionutp
- Admin
- Posts: 996
- Joined: 22 Aug 2019, 12:14
- Auto: Sportage 2014 2.0 DSL AT
- Location: Bucharest
Re: Consum antigel Kia CEED 3
Din cate am citit pare sa fie pentru egalizarea presiunii, in partea de sus ar trebui sa fie aer si nu ar trebui sa iasa pe acolo antigelul. Teoretic. Ma gandesc ca daca cumva presiunea e foarte, foarte mare, poate sa iasa, de fapt cred ca acesta e chiar scopul, dar nici eu nu am inteles exact...
"The hole at the top of the overflow tank is a vent to equalize pressure, so that coolant has a spot to flow easily when it is vented from the ast, and so that coolant recovery can happen easily without fighting a vacuum in the overflow tank."
"The hole at the top of the overflow tank is a vent to equalize pressure, so that coolant has a spot to flow easily when it is vented from the ast, and so that coolant recovery can happen easily without fighting a vacuum in the overflow tank."
Kia Sportage 2014 2.0 DSL 136CP AT AWD
Re: Consum antigel Kia CEED 3
Instalatia de racire functioneaza la presiune atmosferica . Cum a spus si ionutp acel orificiu este pentru egalizarea presiunii .
Daca Instalatia de racire ar fi inchisa ermetic , la temperaturile de functionare ale motorului de 90-110 grd. C, lichidul s-ar dilata , ar creste presiunea in instalatie si in cazul cel mai fericit ar ceda vre-un colier sau furtun iar in cazuri grave s-ar sparge radiatoarele , care sunt de aluminiu .
Nu mai bagati in seama acel orificiu . Este asa de mic incat evaporarea apei pe acolo este total neglijabila ..
Si mai este un fenomen interesant aflat de la un instalator , pe care l-am verificat si se pare ca asa se intampla .
Daca intr-o instalatie care functioneaza cu antigel exista un por cat de mic , pe acolo primul care iese , va fi antigelul si nu apa .
Nu stiu de ce , poate tensiunea superficiala a antigelului este mai mica decat a apei , poate legatura intre atomii de apa este mai puternica, insa daca sesizati ca se pierde antigel din instalatie si se completeaza , va trebui ulterior verificata si refacuta concentratia amestecului .
Daca Instalatia de racire ar fi inchisa ermetic , la temperaturile de functionare ale motorului de 90-110 grd. C, lichidul s-ar dilata , ar creste presiunea in instalatie si in cazul cel mai fericit ar ceda vre-un colier sau furtun iar in cazuri grave s-ar sparge radiatoarele , care sunt de aluminiu .
Nu mai bagati in seama acel orificiu . Este asa de mic incat evaporarea apei pe acolo este total neglijabila ..
Si mai este un fenomen interesant aflat de la un instalator , pe care l-am verificat si se pare ca asa se intampla .
Daca intr-o instalatie care functioneaza cu antigel exista un por cat de mic , pe acolo primul care iese , va fi antigelul si nu apa .
Nu stiu de ce , poate tensiunea superficiala a antigelului este mai mica decat a apei , poate legatura intre atomii de apa este mai puternica, insa daca sesizati ca se pierde antigel din instalatie si se completeaza , va trebui ulterior verificata si refacuta concentratia amestecului .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 140.500 km
Re: Consum antigel Kia CEED 3
As fi curios daca mai exista si pe alte modele sau mărci. Am un feeling ca nu ...si atunci ar putea semnala o dovadă a acceptării unei greșeli/neputințe de design. As merge si mai departe....ar avea tupeul in cazul stricării motorului din cauza de lipsa antigel...sa ti-o impute ție? - ca nah...e datoria idiotului de client sa stea cu ochiul pe antigel, si nu a inginerilor lor sa găsească soluții pentru orice problema ar avea.
Întrebarea e mai mult retorica
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Întrebarea e mai mult retorica
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Sandero 1.5 dci - 86000 km (2009-2019)
Kia Ceed 1.4 GSL BEST + P6 (2020-)
Kia Ceed 1.4 GSL BEST + P6 (2020-)
Re: Consum antigel Kia CEED 3
La acest rezervor cu GAURA.... are careva idee ce CANTITATE reprezinta FULL-MIN ?
Re: Consum antigel Kia CEED 3
Greu de stiut exact . Se poate calcula volumul dar dupa forma curioasa a vasului de expansiune va fi destul de greu .
Eu cred ca putin mai mult de 500 ml.
INSA : Eu nu stiu de ce va faceti atat de multe griji pentru o gaurica de aerisire atat de mica .
La Ceed-urile din generatia 1 , ca orificiu de aerisire este un furtun cu un diametru de vre-o 5 mm. Si nu mi-a scazut niciodata lichidul de racire prin evaporare si nu am auzit sa o fi patit si altcineva . Daca se pierde , se pierde pe parcursul instalatiei , pe la coliere sau furtunuri sparte
Eu cred ca putin mai mult de 500 ml.
INSA : Eu nu stiu de ce va faceti atat de multe griji pentru o gaurica de aerisire atat de mica .
La Ceed-urile din generatia 1 , ca orificiu de aerisire este un furtun cu un diametru de vre-o 5 mm. Si nu mi-a scazut niciodata lichidul de racire prin evaporare si nu am auzit sa o fi patit si altcineva . Daca se pierde , se pierde pe parcursul instalatiei , pe la coliere sau furtunuri sparte
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 140.500 km
Re: Consum antigel Kia CEED 3
O gaura, chiar măricică, aveam și eu la Rio la motor de 1,2 benzină aspirat. Ba chiar în jurul găuricii erau urme de ”ceva” scurs. Și tot nu am avut probleme cu nivelul antigelului în suta de mii de km. Știți povestea cu drobul de sare?
Dacă era o problemă atât de evidentă, cred că apăreau până acum probleme generalizate peste tot. Ați citit pe undeva vreun caz de motor căzut din lipsă de antigel de la gaura aia?
Dacă era o problemă atât de evidentă, cred că apăreau până acum probleme generalizate peste tot. Ați citit pe undeva vreun caz de motor căzut din lipsă de antigel de la gaura aia?