Buna ziua tuturor!
Sunt nou pe acest forum. Detin o Kia Sorento 2.5 CRDI 170 cp , 2007, 200.000 km.Am avut o problema la masina, foarte recent, de 2 luni, am auzit un tacanit si am fost sa investighez la un mecanic. A trebuit sa schimb distributia , intinzatorul fiind blocat.Pe langa tot kit-ul de distributie , am schimbat pompa de apa, pompa de ulei, radiatorul de apa, elicea de la ventilator si actuatorul turbo. Am folosit de cand am masina de la 125.000 km ulei Aral 5w40.Am facut si schimbul de ulei cu toate filtrele cand am facut aceste reparatii si s-a pus ulei 5w30. Dupa ce am schimbat toate cele de mai sus, au inceput sa apara niste gaze de carter foarte mari si presiune in baia de ulei, imi scoate si joja afara. Mentionez ca pana la aceasta interventie, motorul nu consuma mai mult de 0.5l de la schimb la schimb.
Am nevoie de o parere, va multumesc anticipat!
Ajutor !
Re: Ajutor !
Da l-am verificat, inchide si deschide ,iar pe tester nu a dat nicio eroare
Re: Ajutor !
Revin cu un update , am facut un test de compresie si rezultatele : P1 31 , P2 31 P3 35 P4 20. Din ce mi s-a spus, buba ar fi de la segmentul de ungere
Ce e de facut ? Doar segmentarea e solutia sau exista si alte variante mai ieftine?
Mentionez ca motorul imi porneste la sfert de cheie de fiecare data, la cald sau la rece
Ce e de facut ? Doar segmentarea e solutia sau exista si alte variante mai ieftine?
Mentionez ca motorul imi porneste la sfert de cheie de fiecare data, la cald sau la rece