Distributia sarita-opinie Kia Romania
Posted: 08 May 2015, 21:57
Dupa cum stiti, unii colegi au avut probleme legate de distributie, mai precis aceasta a sarit de la punct.
In consecinta, a fost trimisa de catre @ catalinos o solicitare a unui punct de vedere din partea celor de la Kia.com
Tot colegul nostru @catalinos ne-a pus la dispozitie opinia celor de la Kia Romania, mai precis cea a Dl. Ciprian Galatchi, acesta din urma exprimandu-se dupa cum urmeaza:
In consecinta, a fost trimisa de catre @ catalinos o solicitare a unui punct de vedere din partea celor de la Kia.com
Am folosit formularul de pe Kia.com -> after sales service. Am primit un mail automat in care se specifica faptul ca voi fi contactat in curand de un reprezentant.
Tot colegul nostru @catalinos ne-a pus la dispozitie opinia celor de la Kia Romania, mai precis cea a Dl. Ciprian Galatchi, acesta din urma exprimandu-se dupa cum urmeaza:
Buna ziua,
Problemele cu lantul de distributie pot apare de la o intretinere defectuoasa sau de la conditiile de exploatare. Pe clubkia nimeni nu spune adevarul cu exactitate. Stiti cati au venit cu materialele after market in plasa?
Producatorul este preocupat in permanenta de asigurarea calitatii produselor si decide lansarea unei campanii de service in conditiile in care se constata un viciu de proiectare sau de fabricatie la un numar semnificativ de masini.
Pana acum nu a fost emis nici un bulentin de service care sa trateze aceasta problema.
L-am intrebat si despre conditiile de exploatare / piesele aftermarket. Raspunsul este acesta:
Piesele AM nu au calitatea celor OM, dar din pacate, legislatia nu ne permite sa refuzam montarea lor.
Dealerii au fost instructati ca sa informeze clientii ca-si asuma riscul de a li se refuza pretentia de reparatie in garantie in cazul unor avarii la motor si trebuie consemnat pe comanda de reparatie ce materiale a adus clientul.
Au fost destule cazuri in care s-a refuzat reparatia in garantie cand nu s-a respectat planul de mentenanta.
In legatura cu exploatarea, pentru multi clienti a fost prima masina de peste 100 Cp si asteptarile erau ff mari ca sa se “joace” cu noua achizitie. Demaraje in forta urmate de frane de motor la fel de dure au dus la uzura prematura a sistemului de distributie (lant, intinzatoare, patine).
In 2007-2008 si pana la jumatatea 2009 se astepta destul de mult pentru achizitionarea unui cee’d. In 2008 am avut chiar 3 luni in care s-au vandut peste 1000 buc/luna. Vanzatorii abia apucau sa dea actele, nu mai vorbesc de prezentarea masinii si unele scurte sfaturi practice....
In legatura cu forumul, aveti dreptate - ar trebui sa fie cineva competent si cu nervii tari care sa dea raspunsuri pertinente la multele ineptii postate.
La noi inca se practica “intreba un prieten” in detrimentul obtinerii unor informatii corecte de la unii de specialitate.
Adresa mea de corespondenta este publica pe site, de asemenea si ce se trimite pe contact @ kia.ro tot la mine ajunge si raspund la toate solicitarile.
Cu stima,
Ciprian Galatchi Aftersales Manager