La o kia optima 1.7 cdti am gasit motorina in baia de ulei ... cca 2l in plus. La diagnoza nu exista nici o erroare cum ar fi filtru de particule ... injectoare ... pompa de inalta...
4 mecanici si 4 opinii... unu pentru anularea filtrului... unul injectoarele... unul oringu de la pompa... si ultimu chiuloasa... Cineva pe aici a intalnit aceasta problema?
Motorina in baia de ulei
Forum rules
1. Pe un subiect deschis va posta doar cel care l-a deschis şi a adresat întrebarea, service-ul vizat sau persoana care postează în numele acestuia, sau importatorul. În cazuri excepţionale se poate cere acord de postare ucp.php?i=pm&mode=compose&u=2
2. Se recomandă nominalizarea service-ului/~lor vizat/e. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a contacta orice service iar orice reprezentant al vreunui service este îndreptăţit să răspundă.
3. Sunt interzise orice discuţii care nu sunt întrebări tehnice adresate service-urilor
1. Pe un subiect deschis va posta doar cel care l-a deschis şi a adresat întrebarea, service-ul vizat sau persoana care postează în numele acestuia, sau importatorul. În cazuri excepţionale se poate cere acord de postare ucp.php?i=pm&mode=compose&u=2
2. Se recomandă nominalizarea service-ului/~lor vizat/e. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a contacta orice service iar orice reprezentant al vreunui service este îndreptăţit să răspundă.
3. Sunt interzise orice discuţii care nu sunt întrebări tehnice adresate service-urilor
-
- Posts: 1
- Joined: 14 Sep 2017, 19:06
- Auto: Kia Optima
- Location: Romania
Re: Motorina in baia de ulei
Benzina sau motorina in ulei nu poate patrunde decat pe langa segmenti .
Defectul poate fi de la un injector care nu se inchide perfect si atunci cand motorul este oprit lasa motorina sa curga din rampa injectoarelor in capul pistonului si ulterior in baia de ulei .
Ori pistonul are segmentii prea uzati si motorina pulverizata care nu arde total este impinsa cu presiune pe langa segmenti in baie .
Defectul poate fi de la un injector care nu se inchide perfect si atunci cand motorul este oprit lasa motorina sa curga din rampa injectoarelor in capul pistonului si ulterior in baia de ulei .
Ori pistonul are segmentii prea uzati si motorina pulverizata care nu arde total este impinsa cu presiune pe langa segmenti in baie .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km