Page 2 of 8

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 22 Mar 2016, 15:04
by dorinelis
Eu cred ca si dupa ce va incepe rabla va fi un discount de 1000 E cel putin. Asa a fost de cand a aparut noul Ceed. A fost si eu la Mit in baneasa si omul de acolo asa mi-a zis, in cel mai rau caz daca nu se continua cu actualul discount se va reduce la 1000E + Rabla...ceea ce e ok zic eu, poti lua o masina foarte dotata.

Si eu am incercat sa fac test cu 1.6 dar nu gasesc, poate sa incerc prin tara :))), mi se pare si mie hillar sa nu ai o masina de test nicaieri cu motorul asta. La treaba cu representantul nu stiu care din ei este, eu ce-i drept cand am fost nu am pomenit nimic de ceilalti desi sunasem si acolo pentru test dar nu aveau nici o masina de test ...culmea.

La fazele astea le-as da una peste fata (metaforic vorbind), e dreptul fiecaruia sa-si caute cea mai buna varianta, nu am semnat nicaieri ca daca vreau Kia trebuie sa merg doar la MIT.

Mare pacat as spune , eu cel putin nu vreau sa mai cumpar masina fara sa o testez...

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 22 Mar 2016, 15:19
by Ogy
Desi nu ii inghit pe cei de la MIT (baneasa si fostul aviatorilor) trebuie sa iti zic: Buna dimineata, ai fost la un reprezentat Kia Romauto (unic importator kia in Ro)! LANGA MIT!

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 22 Mar 2016, 16:00
by bondalicir
pai mit-ul este unde e si serviceul si reprezentanta kai romauto este langa?

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 22 Mar 2016, 20:14
by Ogy
Reprezentantele sunt in fata, service-urile in spate.

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 23 Mar 2016, 10:14
by panzer
Incercati si Mazda 3. La nivelul Challenge cu motorul de 2.0 - 120cp este peste Ceed si Focus la dotari echivalente, mai bine finisata. Un compromis mai bun - are si ecran color mare, comportament rutier de Focus, finisaje peste Focus. Motorul de 2l este mai fasnet decat cel de 1.6 al lui Kia, si mai rotund decat turbo-urile lui Ford. Bani sa aveti un pic in plus.

La Mazda stati deoparte de versiunile cu jante pe 18. Nici nu le puteti schimba iar pe drumurile noastre o sa suferiti.

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 23 Mar 2016, 10:40
by dorinelis
panzer wrote:Incercati si Mazda 3. La nivelul Challenge cu motorul de 2.0 - 120cp este peste Ceed si Focus la dotari echivalente, mai bine finisata. Un compromis mai bun - are si ecran color mare, comportament rutier de Focus, finisaje peste Focus. Motorul de 2l este mai fasnet decat cel de 1.6 al lui Kia, si mai rotund decat turbo-urile lui Ford. Bani sa aveti un pic in plus.

La Mazda stati deoparte de versiunile cu jante pe 18. Nici nu le puteti schimba iar pe drumurile noastre o sa suferiti.
Si motorul de 1.5 de la mazda mi se pare reusit, acuma depinde ce vrea fiecare sa faca cu masina. Cu siguranta, cel de 1.6 de la Kia poate e mai puternic dar overall skyactivul ala face masina mai...."enjoyable". Pacat ca la Kia nu prea poti sa testezi motorul de 1.6. :(

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 23 Mar 2016, 11:26
by panzer
1.6 gdi l-am condus pe i30sw. Mazda 1.5 nu l-am condus. Mazda 2.0 l-am condus doar pe cel de 120cp.

Mazda insa nu are preturi bune la entry level. Daca ai 11500 - 12000 euro pentru masina, stai cu Ceed Best 1.4. Daca iti permiti 15.000-15.500 Mazda Challenge 2.0 e o oferta mai buna decat Ceed 1.6 City sau decat Focus Titanium 1.0 125 cp. N-am condus 1.5 turbo de la Ford.

In principal Mazda tb condusa ca sa te prinzi de diferente: sta mai bine pe curbe, directia e buna (nu ca cea de la Ceed care e prastie - la asta noua mai prastie ca la cea veche), cutia e top notch - n-ai sa o vezi agatand ca la Ceed, iar cei 200 nm cuplu ai motorului te ajuta la zambet. Interiorul Mazda e printre cele mai bune din clasa medie.

Tb doar sa ai 3000-3500 euro in plus. Sa te gandesti la impozit in plus, motoarele lor sunt tot injectie directa (deci niciodata nu o sa pui gaz pe ele), garantia e mai mica, costurile de intretinere mai mari, iar ca si la Kia service-uri bune doar in orasele mari. Varianta in 3 volume este f frumoasa dar risti sa nu iti intre nici macar Samsonite-ul cand te duci la aeroport. Deci doar hatch.

Un alt lucru care te va enerva teribil la Mazda: Start and Stop: nu poti sa nu il cumperi, nu se dezactiveaza decat din meniu. O sa te frece zi de zi la fiecare oprire. Sau stai 20 secunde de fiecare data sa il dezactivezi din meniu.

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 23 Mar 2016, 11:55
by dorinelis
Ai dreptate, eu dupa ce testasem mazda....si m-am urcat in ceed...tot ramasesem cu gandul la mazda cumva, desi mi-a placut 1.0 T-GDI. Legat de faza cu i-stopul...eu am condus un hatchback echipare challenge, exact ce mi-as cumpara si eu....are in stanga jos un buton pentru dezactivare.
Ceva in genul de mai jos.

http://s1.cdn.autoevolution.com/images/ ... ail_14.jpg

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 23 Mar 2016, 12:06
by Nesta3
Da,are buton.Am mers si eu tot cu hatch-ul de la Mazda 3, motor 2.0 120cp.E super misto,motor aspirat,fara complicatii gen turbo sau compresor,un demaraj foarte bun si reprize la fel.
Ca si @Panzer,jos palaria pentru interior.Am mai spus-o, e cel mai frumos,calitativ si primitor interior din clasa.
Legat de garantie, stiam ca dau 5 ani.Acum,in ce conditii si cum gandesc ei garantia asta,nu stiu.
E peste ceed si ford la materiale,constructie,motoare,cutie,sasiu etc, dar si la bani e peste.

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 23 Mar 2016, 12:55
by Ajax26
Se poate pune gaz si pe injectie directa - costa mai mult insa si merge in paralel si pe benzina intr-un anumit raport.
Probabil ca in timp se amortizeaza ... depinde si cat timp ai de gand sa o pastrezi
Mazda 3 arata super - pacat de tableta aia de pe bord ..mie unul nu imi place deloc. Prefer sa am ecranul integrat in bord. Se pare ca se poate resofta cel de 120CP in 170 fara probleme - interesant ....
Din pacate sunt din ce in ce mai putine masini noi normal aspirate pe care sa poti pune GPL fara probleme...
Daca esti disperat de consum cea buna varianta cred ca este o hibrida - 5% in oras cat consuma o toyota auris e super tare :)

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 23 Mar 2016, 13:55
by quelloo
desi pe siteul mazda ambele motoare de 2.0 apar cu aceleasi specificatii (cuplu, cilindree, raport compresie) tot nu sunt convins ca motoarele sunt identice?
din cate stiu eu, doar prin resoftare normala (si safe) nu poti mari puterea unui benzina aspirat de la 120 la 165.
nu zic ca nu se poate si mai mult dintr-un 2.0 dar pentru asta cred ca ar trebui umblat si la compresie.

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 23 Mar 2016, 14:33
by Ajax26
Pai el nativ poate mai mult - asta de 120 este aranjat sa consume mai putin. Oricum la motoarele pe benzina cam 10% este cresterea care se poate obtine. M-am uitat putin e forumuri afara si cam asta ar fi concluzia
Nu crezi ca ar fi cam scump sa fabrice doua motoare diferite? Asa le softeaza diferit si mai cer niste bani :)

https://www.mychiptuningfiles.com/chipt ... iv-g-120hp

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 23 Mar 2016, 17:04
by quelloo
din ce am citit la astia pe forum mazda se pare ca e o componenta ceva mai diferita la admisie care permite mentinerea cuplului maxim pana in 6000 de ture la cel de 165, de aici vine si diferenta
la cel de 120 de cai cuplul scade brusc imediat dupa 4000 de ture si asa de mentine putere odata cu cresterea turatiilor motorului.
la ala de 165 cuplu maxim de la 4000 are o descrestere mult mai putin accentuata si permite cresterea puterii pana la 165.

cert este ca o resoftare normala nu o sa dea decat aproximativ 8-12% in plus la ce e initial avand in vedere paramerii care-i afecteaza o resoftare normala.
nu zic ca nu s-ar putea afla exact cum sa se modifice si modul de operare al piesei alea de la admisie sa il faca pe cel de 120 sa mearga in 165 si dupa sa se duca in 180 de cai, dar cum tunerii nu-si prea bat capul cu aspiratele asa mult, nu vad cine s-ar baga

http://www.automobile-catalog.com/curve ... eloop.html
http://www.automobile-catalog.com/curve ... g_120.html
aici sunt curbele de cuplu pentru cele 2 motoare

PS: daca cineva ar reusi sa-i dea de cap si sa reuseasca sa-l duca p-asta de 120 la 180 de cai cred ca ar fi super pe 0-100 ca are cutia diferita fata de ala de 165 si ajunge la 100 intr-a 2-a . chiar cred ca ar putea sa faca suta sub 7 secunde (8.9 stock parca)

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 23 Mar 2016, 18:24
by panzer
Ajax26 wrote:Se poate pune gaz si pe injectie directa - costa mai mult insa si merge in paralel si pe benzina intr-un anumit raport.
Teoretic se poate pune, dar practic nu merge bine. Am vb acum 2 sapt cu unul din cei mai seriosi montatori de gaz pe care il cunosc iar ei nu mai pun gaz pe injectie directa, nici o instalatie de la nici un producator: numai clienti nemultumiti au avut si au renuntat complet. [-X Deci cu atentie. Honda a ramas singurul producator de 2.0 fara injectie directa - asazisul MPI.

Garantia este 3 ani. Se pot cumpara inca 2 oricand pe parcursul primilor 3 ani. Nu mai tin minte cat costa: in jur de 4-500 euro.

Eu am condus Revolution Plus si nu avea buton de oprit start and stop. Doar din meniu. O fi diferit acum. Cand ma mai vad cu amicul meu care are masina ii fac o poza sa vedeti ca a lui nu are. Nu am nici un interes sa dezinformez lumea mai ales ca masina imi place.

Tableta aia te deranjeaza? Mai are un ecran mititel care proiecteaza in fata ochilor. Noaptea aia m-a deranjat mai tare. Navigatia se poate cumpara oricand dupa: cumperi doar un SD card, pe care il bagi la locul lui. Ma gandesc ca poti sa il si vinzi daca nu iti mai trebuie. :)

Ce mi-a mai placut, nu stiu exact cum se numeste: dar se aprinde un mic semnal luminos in retrovizoare care iti atrage atentia ca ai pe cineva in unghiul mort.

Re: Achizitie Kia Ceed

Posted: 23 Mar 2016, 19:58
by stenso
@panzer referitor la honda il taiem pe 2.o din propozitie. Poate ca este pe noul accord dar nu se aduce in ro deci iese din discutie. In rest au 1.5 si 1.8 i.vtec. iar 2.0 de pe type r este acum turbo de 310 cai.

Mazda 3 este preferata mea ( si pe plan secund seat leon) si cu ea ma gandesc sa schimb civicul din dotare in viitor. (Dar deocamdata se tine bine la fix 99.9k )