Re: Kia Cee'd sw - VS - Hyundai Elantra
Posted: 26 Oct 2016, 09:34
Hehehe. Elantra are punte rigida. Ceed are multi-link.
Depinde ce intelege oricine prin stabilitate. Ceed 1 e mai stabila decat Ceed 2. Le am pe amandoua. Nu am nici un motiv sa o laud pe una in fata celeilate. Suspensia foarte moale pe Ceed 2 e de vina. Daca mergi ca o domnisoara nu te prinzi. Daca o brachezi din scurt sau esti nevoit sa franezi in curba masina o ia pe aratura. Ceed 1 cu suspensia lui tare si neconfortabila nu face asta. Cand imi iau o masina noua merg intr-o parcare goala si trag un pic de ea sa ma lamuresc de limitele masinii si sa nu aflu asta in trafic. Asa era sa rastorn un Captur.
Priviti pe youtube. Si ala e GTul cu jante pe 17. Bestul 2 pe 15 se rastoarna daca faci asa ceva.
Mergi la test drive si strange curba un pic mai brusc in giratoriu un pic. Daca mai poti asteapta un test drive pe zapada, tragi tu singur concluziile.
Si directia este mai asistata si mai cu mai putin feedback la Ceed 2. Cele 3 moduri ajuta cat frectia la piciorul de frasin.
Cu riscul de a supara Ceed 2 e mai subtiata decat ceed 1: pe unde au putut au subtiat. Imi scartaie scaunul de nu poti sta in masina (o sa merg la garantie sigur), consola centrala unde se sprijina piciorul drept de ea, s-a crapat, plasticul e tare, stergatoarele fara aeroblade trebuiesc deja schimbate dupa o iarna doar (aeroblade la ceed 1 au tinut 4 ani), basca desi in 6 viteze consuma mai mult. Sistemul audio e o gluma fata de cel vechi.
Altfel au reparat troncaniturile de la Ceed 1, e mult mai bine isonorizat motorul (atentie doar motorul nu masina, se aude zgomotul de la cauciucuri si din exterior), motorul e mai flexibil, respira mai bine, trage mai bine pt ca urca mai usor in turatie, farurile sunt mai bune, pozitia la volan e mai buna, suportul lombar la noile scaune e ideal pt dimensiunile mele, dar tapiteria scaunelor are mult poliester in ea.
Am spus-o de multe ori. Privind doar masina (Motor/Cutie/Suspensie/Directie) ce mai faina la condus in clasa C e Focus. Urmeaza Mazda 3 care avantajul si unui interior spre top of the class. Fratii Golf/Leon/Octavia sunt si ei de considerat dar au dat-o rau in balarii cu fiabilitatea iar raporul pret/calitate s-a deteriorat complet. Pretul a crescut iar calitatea s-a prabusit, mai ales la motoare.
La dotari/pret judecati si singuri.
Daca totusi mergi pe Ceed 2: nu uita de pachetul de iarna cu volan incalzit, cornering lights, bluetooth, clima se poate pune si pe Best acum, si cere alte cauciucuri contra cost. Michelin pe 16 ar fi minim. Hankook cu care vine nu sunt nici Energy Saver nici performance. Sunt pur si simplu proaste. Pe Nokian WR D4 de iarna e alta masina. Au si optiune de Michelin pe 16. Ar trebui sa fie EnergySaver 2. Mult mai bune decat EcoContact de la Continental.
Motorul de 1.6 gdi e cea mai buna alegere pentru Ceed dar sa te astepti la o medie de 8.x mixt daca esti din Bucuresti. Motorul imbie sa apesi pe el. Ceeace e bine.
Oricum ar fi decizia e grea, dar nu o lua inainte de a conduce Ceed 2 si Mazda3 cu 2.0 120cp.
Depinde ce intelege oricine prin stabilitate. Ceed 1 e mai stabila decat Ceed 2. Le am pe amandoua. Nu am nici un motiv sa o laud pe una in fata celeilate. Suspensia foarte moale pe Ceed 2 e de vina. Daca mergi ca o domnisoara nu te prinzi. Daca o brachezi din scurt sau esti nevoit sa franezi in curba masina o ia pe aratura. Ceed 1 cu suspensia lui tare si neconfortabila nu face asta. Cand imi iau o masina noua merg intr-o parcare goala si trag un pic de ea sa ma lamuresc de limitele masinii si sa nu aflu asta in trafic. Asa era sa rastorn un Captur.
Priviti pe youtube. Si ala e GTul cu jante pe 17. Bestul 2 pe 15 se rastoarna daca faci asa ceva.
Mergi la test drive si strange curba un pic mai brusc in giratoriu un pic. Daca mai poti asteapta un test drive pe zapada, tragi tu singur concluziile.
Si directia este mai asistata si mai cu mai putin feedback la Ceed 2. Cele 3 moduri ajuta cat frectia la piciorul de frasin.
Cu riscul de a supara Ceed 2 e mai subtiata decat ceed 1: pe unde au putut au subtiat. Imi scartaie scaunul de nu poti sta in masina (o sa merg la garantie sigur), consola centrala unde se sprijina piciorul drept de ea, s-a crapat, plasticul e tare, stergatoarele fara aeroblade trebuiesc deja schimbate dupa o iarna doar (aeroblade la ceed 1 au tinut 4 ani), basca desi in 6 viteze consuma mai mult. Sistemul audio e o gluma fata de cel vechi.
Altfel au reparat troncaniturile de la Ceed 1, e mult mai bine isonorizat motorul (atentie doar motorul nu masina, se aude zgomotul de la cauciucuri si din exterior), motorul e mai flexibil, respira mai bine, trage mai bine pt ca urca mai usor in turatie, farurile sunt mai bune, pozitia la volan e mai buna, suportul lombar la noile scaune e ideal pt dimensiunile mele, dar tapiteria scaunelor are mult poliester in ea.
Am spus-o de multe ori. Privind doar masina (Motor/Cutie/Suspensie/Directie) ce mai faina la condus in clasa C e Focus. Urmeaza Mazda 3 care avantajul si unui interior spre top of the class. Fratii Golf/Leon/Octavia sunt si ei de considerat dar au dat-o rau in balarii cu fiabilitatea iar raporul pret/calitate s-a deteriorat complet. Pretul a crescut iar calitatea s-a prabusit, mai ales la motoare.
La dotari/pret judecati si singuri.
Daca totusi mergi pe Ceed 2: nu uita de pachetul de iarna cu volan incalzit, cornering lights, bluetooth, clima se poate pune si pe Best acum, si cere alte cauciucuri contra cost. Michelin pe 16 ar fi minim. Hankook cu care vine nu sunt nici Energy Saver nici performance. Sunt pur si simplu proaste. Pe Nokian WR D4 de iarna e alta masina. Au si optiune de Michelin pe 16. Ar trebui sa fie EnergySaver 2. Mult mai bune decat EcoContact de la Continental.
Motorul de 1.6 gdi e cea mai buna alegere pentru Ceed dar sa te astepti la o medie de 8.x mixt daca esti din Bucuresti. Motorul imbie sa apesi pe el. Ceeace e bine.
Oricum ar fi decizia e grea, dar nu o lua inainte de a conduce Ceed 2 si Mazda3 cu 2.0 120cp.