CH-R 1.8 Hybrid C-ENTER beneficiaza de un discount de 3000E in momentul acesta - pana la sfarsitul lunii Martie. Nu stiu de ce nu afiseaza si pe site.
Eu am prins la reducere in Decembrie - 22,000E, fara nici un ecobonus. Plus ca modelul facelift C-ENTER, vine acum standard cu sistem infotainment nou cu Android Auto si Apple car play, tapiterie noua care arata mult mai bine decat pe modelul vechi, faruri, stopuri si semnalizare led (sper sa nu mananc rahat aici, o sa verific personal), portbagaj rabatabil flat, sistem e-call etc
La Hyundai m-am lovit de o comunicare destul de slaba din partea reprezentatei, masina nedisponibila pentru test drive, incertitudine cat dureaza. La Toyota a fost super simplu. Ei folosesc niste configuratii predefinite, iar masinile sunt disponbile constant si iti alegi ce urmeaza sa fie fabricat. Mi s-a spus ca vine masina pe 28 Februarie, a venit pe 25 Februarie.
Eu inteleg de ce face KIA plug in, dar nu stiu daca are vreun sens sa cumperi unul. Pretul este nu cu mult mai mic decat un model full electric, iar bonusul de la stat infim fata de cel pentru full electric. Eu ma chinui serios, in cazul lui XCeed PHEV - 36,000E, sa gasesc motive sa il recomand, dar din nou este strict parerea mea
Nu pot sa spun in regim de autostrada, dar in afara orasului gen DNCB, Bucuresti-Ploiesti, consumul la 1.8 HYB mi se pare ca ramane foarte bun, sub diesel. Am atasat o poza mai jos - Duminica (liber) din parcarea mall Baneasa pana in Voluntari - Buc Ploiesti, DNCB. Mers in regim foarte relaxat, fara sa bruschez sau sa forjez masina, viteza maxima atinsa 120 km\h.
Legat de ce zicea Panzer, mi se pare ca o data cu lansarea modelului E-208 de la Peugeot, avem deja masini electrice oarecum accesible (cu ticket), cu autonomie si performante bune. Si nu trebuie sa fie construite exclusiv pe o platforma electrica.