The Red XCeed 204 HP
Posted: 15 Mar 2020, 18:12
Salut,
Pe data de 12.03.2020 am ridicat masina de la dealer, un XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE
Background: am condus mai multe masini normale+11 ani un Proceed care m-a facut fericit: viewtopic.php?f=5&t=2085
Comanda am dat-o pe 3.12, dupa ceva timp am primit un contract '60 de zile incepand cu 1 Februarie'. Scopul meu era sa primesc masina in Martie/Aprilie.
Dotari extra: Culoare rosie, climatronic, geamuri spate fumurii. Nu inteleg de ce importatorul nu configureaza climatronic din start cel putin pe versiunile superioare.
De ce Kia: 7 ani garantie+Casco inseamna ca nu o sa am surprize neplacute. Imi doream o masina cu mai multi cai putere decat anterioare (care avea 125 CP), care sa fie un pic mai inalta (cu proceed-ul m-am descurcat peste tot, dar uneori cu emotii) si care sa fie in jur de 20000 de Euro (la final am depasit cu peste 2k bugetul).
Am condus masina 500 de km pana acum, opinii intiale (multe in comparatie cu Proceed)
- are putere. m-am bagat intr-o depasire 'din scurt', aveam 120km/h, am ajuns la 150 imediat, totul a fost lin si natural.
- suspensiile sunt mult mai placute, am sarit linii de tramvai/denivelari aproape fara le simt.
- prea multe sisteme pe care le dezactivez (unele trebuie sa le dezactivez de fiecare data). Oprire motor la semafor, atentionare parasire banda, atentionare de oboseala. Ele au fost obligatorii pt ca motorul acesta era doar pe echiparea Style (desi vin si pe City cred). Am senzatia ca toate sistemele te fac mai neatent la final, ajungi sa te bazezi pe ele si sa nu mai tii ochii la drum.
- Android auto e cam naspa, aplicatia maps are un aranjament neoptimizat si nici nu ocupa intreg ecranul de 8''. Nu am reusit sa pun si muzica, nu gasea nimic in Google Music. Nu poti schimba destinatia decat prin dictare vocala in timpul mersului din motive de siguranta, desi acest lucru il facea pasagerul. Evident, poti scoate telefonul , bagi destinatia pe telefon, conectezi telefon, ceea ce e mult mai periculos.
- e mai lunga cu 20 de cm si mult mai inalta. Pare ca e vapor, imi lipseste senzatia ca se lipeste de asfalt, dar asa e in toate masinile inalte.
- cruise control e misto. Are si o optiune de a urmari masina din fata, ceea ce mi se pare cam mult. Dar, din punct de vedere siguranta, e un risc, am tendinta sa ridic piciorul de pe frana.
Si poze:
Pe data de 12.03.2020 am ridicat masina de la dealer, un XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE
Background: am condus mai multe masini normale+11 ani un Proceed care m-a facut fericit: viewtopic.php?f=5&t=2085
Comanda am dat-o pe 3.12, dupa ceva timp am primit un contract '60 de zile incepand cu 1 Februarie'. Scopul meu era sa primesc masina in Martie/Aprilie.
Dotari extra: Culoare rosie, climatronic, geamuri spate fumurii. Nu inteleg de ce importatorul nu configureaza climatronic din start cel putin pe versiunile superioare.
De ce Kia: 7 ani garantie+Casco inseamna ca nu o sa am surprize neplacute. Imi doream o masina cu mai multi cai putere decat anterioare (care avea 125 CP), care sa fie un pic mai inalta (cu proceed-ul m-am descurcat peste tot, dar uneori cu emotii) si care sa fie in jur de 20000 de Euro (la final am depasit cu peste 2k bugetul).
Am condus masina 500 de km pana acum, opinii intiale (multe in comparatie cu Proceed)
- are putere. m-am bagat intr-o depasire 'din scurt', aveam 120km/h, am ajuns la 150 imediat, totul a fost lin si natural.
- suspensiile sunt mult mai placute, am sarit linii de tramvai/denivelari aproape fara le simt.
- prea multe sisteme pe care le dezactivez (unele trebuie sa le dezactivez de fiecare data). Oprire motor la semafor, atentionare parasire banda, atentionare de oboseala. Ele au fost obligatorii pt ca motorul acesta era doar pe echiparea Style (desi vin si pe City cred). Am senzatia ca toate sistemele te fac mai neatent la final, ajungi sa te bazezi pe ele si sa nu mai tii ochii la drum.
- Android auto e cam naspa, aplicatia maps are un aranjament neoptimizat si nici nu ocupa intreg ecranul de 8''. Nu am reusit sa pun si muzica, nu gasea nimic in Google Music. Nu poti schimba destinatia decat prin dictare vocala in timpul mersului din motive de siguranta, desi acest lucru il facea pasagerul. Evident, poti scoate telefonul , bagi destinatia pe telefon, conectezi telefon, ceea ce e mult mai periculos.
- e mai lunga cu 20 de cm si mult mai inalta. Pare ca e vapor, imi lipseste senzatia ca se lipeste de asfalt, dar asa e in toate masinile inalte.
- cruise control e misto. Are si o optiune de a urmari masina din fata, ceea ce mi se pare cam mult. Dar, din punct de vedere siguranta, e un risc, am tendinta sa ridic piciorul de pe frana.
Si poze: