Xceed 1.5 T-dgi
Posted: 28 May 2021, 21:50
Salutări dragi membrii club KIA,
După 6 luni de la momentul plății avansului, în final am un nou membru al familiei mai precis o KIA Xceed Infra Red Style+ 1.5 T-gdi 7 dct plus opționale
Detalii tehnice
Caroserie: crossover 5 uși
Culoare: Infra Red (metalizat)
Gabarit: 4395 x 1826 x 1495 mm
Jante: 18 inch, aliaj
Anvelope: 235x45 R18 Continental
Motor: 1.5 T-GDI
Cutie viteze: 7DCT
Putere: 160CP (117.5 kW)
Cuplu: 253 Nm @ 1500-3500 rpm
Viteza maximă: 208 km/h
Masa maximă autorizată: 1840 kg
Norma poluare: Euro 6d
Capacitate rezervor: 50L
Volum portbagaj: 426 L
Dotari standard
Faruri LED (bi-funcționale)
Lămpi de poziție LED
Faruri de ceață spate LED
Roata de rezerva de dimensiuni reduse otel
Grilă radiator - negru mat cu ornamente cromate
Combinație lămpi spate LED
Geamuri fata si parbriz cu tenta
Spoiler spate cu a treia lampă stop LED
Bandouri în culoarea caroseriei
Oglinzi exterioare electrice și încălzite
Șine longitudinale portbagaj
Lumini pe timp de zi LED
Mânere exterioare uși în culoarea caroseriei
Oglinzi exterioare în culoarea caroseriei
Geamuri spate si luneta cu tenta
Sistem de aprindere automat lumini pe timp de zi
Capac portbagaj
Lampa lectura fata cu suport ochelari
Tapițerie scaune - stofă + piele artificială
Parasolar sofer si pasager iluminat
Planșă portbagaj
Schimbător de viteza îmbrăcat în piele
Geamuri electrice față și spate (cu sistem "Auto Up/Down & Safety" pentru toate geamurile)
Bancheta spate fractionala - 6:4
Cotieră centrală cu spațiu de depozitare
Bluetooth w/ voice recognition
Mânere interioare uși cromate
Fascia centrala - " Black High Grossy"
Buzunare pe spătarul scaunului față șofer
Buzunare pe spatarul scaunului fata pasager
Cotiera centrală spate cu suport pahare
Lampa iluminare portbagaj
Tweetere
Parasolar sofer si pasager cu oglinda
Indicator nivel scazut lichid de parbriz
DRIVE MODE SELECT (doar pentru 7DCT și Hybrid Electric)
Închidere centralizată
ABS+ ESC+ HAC
ISG + AMS 2
Sistem de asistare a menținerii benzii de rulare (LKA - LANE KEEPING ASSIST)
Sistem asistență faza lungă (HBA - HIGH BEAM ASSIST)
Air bag - lateral (pentru scaunele din față) & tip cortină ( pentru scaunele din față și spate)
Sistem de asistere a evitării coliziunii frontale cu automobilul sau pietonul din față (FCA - FORWARD COLLISION-AVOIDANCE ASSIST)
Pachet 7DCT STYLE + - Senzori parcare spate - Încărcător USB
Priză pe consola centrală
Discuri de frână (față) - 16"
Immobilizer
Servodirecție (MDPS)
USB
Sistem monitorizare și avertizare atenție șofer (DAA - DRIVER ATTENTION ALERT)
Pilot automat
Camera vedere pentru marsarier
Air bag - sofer si pasager
Comenzi audio pe volan
Suport pahare fata
Coloana de direcție ajustabilă pe înălțime și adâncime
Apărătoare noroi
Izolație capotă
Claxon bitonal
TPMS
Priză în portbagaj
Dotari opționale
Jante și anvelope - aliaj - 18" (tip B)
Semnal schimbare directie de mers pe oglinda laterala
Oglinzi exterioare electrice și încălzite (cu vedere panoramică pentru șofer)
Oglinzi exterioare pliabile
Geamuri spate și luneta fumurii
Color Package B (stofă + piele artificială)
Scaun pasager cu reglare pe înălțime
Funcție de memorare a poziției scaunului șoferului
Suport lombar scaun șofer cu reglaje electrice (2 direcții)
Suport lombar scaun pasager cu reglaje electrice (2 direcții)
Scaune incalzite pentru sofer si pasager
Volan încălzit
Cotieră centrală cu spațiu de depozitare cu funcție de glisare
Navigație 10.25" + RDS + DAB + TMS (UVO)
Discuri de frână (spate) - 15"
EPB (Electric Parking Brake) cu funcție Autohold
Supervision Cluster 12.3"
ECM (Oglindă electrocromică)
Smart cruise control (doar pentru 7DCT)
Sistem de asistere a evitării coliziunii frontale cu automobilul, pietonul sau ciclistul din față (FCA - FORWARD COLLISION-AVOIDANCE ASSIST)
Senzori parcare spate
Sistem de asistare pentru menținerea centrului benzii de rulare ( LFA - LANE FOLLOWING ASSIST) (doar pentru 7DCT)
Portbagaj cu sistem de deschidere automată din telecomandă
Încărcător wireless pentru telefon
Încărcător USB
Climatronic
Dezaburire automată parbriz
Parbriz cu sistem de încălzire
Duze spălare parbriz încălzite
Senzor de ploaie
PTC
Buton pornire motor
Preț de listă cu TVA 24.013 € + opționale de 5.635 € = Preț final cu TVA de 29.648 € - Programul rabla - discounturi aferente
Sesiunea foto in zilele următoarea pentru că acum este cod galben de ploi la Brașov implicit mai așteptăm.
Cum am ajuns la Xceed? Anul trecut ne-am împlinit cu vestea că o să avem un prim bebe mult dorit cu termen de livrare mai 2021. Ca orice părinte responsabil am început febra pregătirilor, implicit am ajuns cu soția la punctul mașină. Soția a vrut din motive practice să cumpărăm o mașină nouă, Polo deși imi este drag nu era suficient pentru o tânără familie, la 33 încă tânăr nu? Așa că am început și săpături pentru o a doua mașină cu tot cu pregătirile de rigoarea pentru bebe. De ce nouă? Suntem prea săraci să cumpărăm mașini premium la mâna a doua sau mai mult. În vest le vând când încep reparațiile scumpe iar noi le cumpărăm chiar atunci când trebuie să cheltuim sume serioase cu întreținerea lor. Ne permitem o mașină corectă noua nu una premium la mâna a doua, chiar dacă la prima vedere prețul de achiziție este comparabil.
Ne-am uitat la Mazda 3 care îmi plăcea mie foarte mult însă a picat din cauza portbagajului si a banchetei spate care pare foarte claustrofobă din cauza geamurilor. CX-30 era un pic scumpă iar lookul exterior cu acel bandouri de plastic exagerat de mari nu mă convinge. Ford am exclus din start, pur și simplu nu îmi plac look-ul si interioarele. VW este mai nou destul de scump pentru ce oferă, nu înțeleg de unde percepția de premium în România a acestui brand. Skoda datorită mașinilor de serviciu nu m-a impresionat absolut deloc, mai ales că în Brașov avem și un dealer căruia nu pot să îi dau banii mei greu munciți în deplinătatea facultăților mintale.
Ne-am oprit la KIA ca o soluție de bun simț care atingea toate punctele noastre cât și o mașină destinată pentru uz dual trebuia să fie automată, să nu fie prea mare dar mai mare ca Polo și dacă este o idee mai înaltă perfect. Ne-a plăcut cum arată Xceed și îmi pare o mașină corectă. Am testat în Noiembrie din păcate un Xceed cu motorul de 1 litru care sincer îmi pare o mare nefericire, nu era deloc rafinat și nici ce trebuie pentru o mașină de 1480 kg. Cu dealerul o adevărată epopee, tot încercă să canalizeze vânzarea către modele cu 1.4 tdgi din stoc. Insistența dealerului cu vânzarea din stoc m-a nemulțumit pentru că am exprimat dorința de a configura o mașină cum vrem noi și cu livrare in mai-iunie 2021. Ne-am uitat la Hyundai la I30 si la Tucson, am testat ambele iar la I30 am testat 1.5 Tdgi care îmi pare un motor foarte bun, rafinat și civilizat în oraș însă cu destul de mult cuplu si pick-up după jumătatea de cursă a pedalei de accelerație încât să fie plăcut de condus. Eu eram destul de decis pe Hyundai dar soția era în continuare îndrăgostită de cum arată Xceed. Când am văzut că oferă și ei noul motor 1.5 Tdgi am decis să le mai acordăm o șansă. Procesul de la avans pană la recepție a fost destul de anevoios, comunicarea a fost destul de lacunară din partea lor, treceau lunile și nici o informație, un update de status. Nu știu la voi cum a fost dar asta nu îmi place. Până la urmă s-a terminat cu happy end si uite așa la final de mai Xceed-ul descris mai sus are o familie nouă.
In lucru programată la colantare integrală cu Lumar protection film. Știu că poate sunt absurd având deja Casco la ea insă după ce mașina actuală, un VW Polo, pe care l-am achiziționat cu mare drag în 2008 și care și acum este în stare foarte bună a suferit de pe urma neghiobilor care l-au abuzat în parcări cu uși deschise fără milă și cu CNAIR care încearcă în fiecare an să îi sableze vopseaua metalizată am zis că la noua mașină nu trec peste colantare.
După 6 luni de la momentul plății avansului, în final am un nou membru al familiei mai precis o KIA Xceed Infra Red Style+ 1.5 T-gdi 7 dct plus opționale
Detalii tehnice
Caroserie: crossover 5 uși
Culoare: Infra Red (metalizat)
Gabarit: 4395 x 1826 x 1495 mm
Jante: 18 inch, aliaj
Anvelope: 235x45 R18 Continental
Motor: 1.5 T-GDI
Cutie viteze: 7DCT
Putere: 160CP (117.5 kW)
Cuplu: 253 Nm @ 1500-3500 rpm
Viteza maximă: 208 km/h
Masa maximă autorizată: 1840 kg
Norma poluare: Euro 6d
Capacitate rezervor: 50L
Volum portbagaj: 426 L
Dotari standard
Faruri LED (bi-funcționale)
Lămpi de poziție LED
Faruri de ceață spate LED
Roata de rezerva de dimensiuni reduse otel
Grilă radiator - negru mat cu ornamente cromate
Combinație lămpi spate LED
Geamuri fata si parbriz cu tenta
Spoiler spate cu a treia lampă stop LED
Bandouri în culoarea caroseriei
Oglinzi exterioare electrice și încălzite
Șine longitudinale portbagaj
Lumini pe timp de zi LED
Mânere exterioare uși în culoarea caroseriei
Oglinzi exterioare în culoarea caroseriei
Geamuri spate si luneta cu tenta
Sistem de aprindere automat lumini pe timp de zi
Capac portbagaj
Lampa lectura fata cu suport ochelari
Tapițerie scaune - stofă + piele artificială
Parasolar sofer si pasager iluminat
Planșă portbagaj
Schimbător de viteza îmbrăcat în piele
Geamuri electrice față și spate (cu sistem "Auto Up/Down & Safety" pentru toate geamurile)
Bancheta spate fractionala - 6:4
Cotieră centrală cu spațiu de depozitare
Bluetooth w/ voice recognition
Mânere interioare uși cromate
Fascia centrala - " Black High Grossy"
Buzunare pe spătarul scaunului față șofer
Buzunare pe spatarul scaunului fata pasager
Cotiera centrală spate cu suport pahare
Lampa iluminare portbagaj
Tweetere
Parasolar sofer si pasager cu oglinda
Indicator nivel scazut lichid de parbriz
DRIVE MODE SELECT (doar pentru 7DCT și Hybrid Electric)
Închidere centralizată
ABS+ ESC+ HAC
ISG + AMS 2
Sistem de asistare a menținerii benzii de rulare (LKA - LANE KEEPING ASSIST)
Sistem asistență faza lungă (HBA - HIGH BEAM ASSIST)
Air bag - lateral (pentru scaunele din față) & tip cortină ( pentru scaunele din față și spate)
Sistem de asistere a evitării coliziunii frontale cu automobilul sau pietonul din față (FCA - FORWARD COLLISION-AVOIDANCE ASSIST)
Pachet 7DCT STYLE + - Senzori parcare spate - Încărcător USB
Priză pe consola centrală
Discuri de frână (față) - 16"
Immobilizer
Servodirecție (MDPS)
USB
Sistem monitorizare și avertizare atenție șofer (DAA - DRIVER ATTENTION ALERT)
Pilot automat
Camera vedere pentru marsarier
Air bag - sofer si pasager
Comenzi audio pe volan
Suport pahare fata
Coloana de direcție ajustabilă pe înălțime și adâncime
Apărătoare noroi
Izolație capotă
Claxon bitonal
TPMS
Priză în portbagaj
Dotari opționale
Jante și anvelope - aliaj - 18" (tip B)
Semnal schimbare directie de mers pe oglinda laterala
Oglinzi exterioare electrice și încălzite (cu vedere panoramică pentru șofer)
Oglinzi exterioare pliabile
Geamuri spate și luneta fumurii
Color Package B (stofă + piele artificială)
Scaun pasager cu reglare pe înălțime
Funcție de memorare a poziției scaunului șoferului
Suport lombar scaun șofer cu reglaje electrice (2 direcții)
Suport lombar scaun pasager cu reglaje electrice (2 direcții)
Scaune incalzite pentru sofer si pasager
Volan încălzit
Cotieră centrală cu spațiu de depozitare cu funcție de glisare
Navigație 10.25" + RDS + DAB + TMS (UVO)
Discuri de frână (spate) - 15"
EPB (Electric Parking Brake) cu funcție Autohold
Supervision Cluster 12.3"
ECM (Oglindă electrocromică)
Smart cruise control (doar pentru 7DCT)
Sistem de asistere a evitării coliziunii frontale cu automobilul, pietonul sau ciclistul din față (FCA - FORWARD COLLISION-AVOIDANCE ASSIST)
Senzori parcare spate
Sistem de asistare pentru menținerea centrului benzii de rulare ( LFA - LANE FOLLOWING ASSIST) (doar pentru 7DCT)
Portbagaj cu sistem de deschidere automată din telecomandă
Încărcător wireless pentru telefon
Încărcător USB
Climatronic
Dezaburire automată parbriz
Parbriz cu sistem de încălzire
Duze spălare parbriz încălzite
Senzor de ploaie
PTC
Buton pornire motor
Preț de listă cu TVA 24.013 € + opționale de 5.635 € = Preț final cu TVA de 29.648 € - Programul rabla - discounturi aferente
Sesiunea foto in zilele următoarea pentru că acum este cod galben de ploi la Brașov implicit mai așteptăm.
Cum am ajuns la Xceed? Anul trecut ne-am împlinit cu vestea că o să avem un prim bebe mult dorit cu termen de livrare mai 2021. Ca orice părinte responsabil am început febra pregătirilor, implicit am ajuns cu soția la punctul mașină. Soția a vrut din motive practice să cumpărăm o mașină nouă, Polo deși imi este drag nu era suficient pentru o tânără familie, la 33 încă tânăr nu? Așa că am început și săpături pentru o a doua mașină cu tot cu pregătirile de rigoarea pentru bebe. De ce nouă? Suntem prea săraci să cumpărăm mașini premium la mâna a doua sau mai mult. În vest le vând când încep reparațiile scumpe iar noi le cumpărăm chiar atunci când trebuie să cheltuim sume serioase cu întreținerea lor. Ne permitem o mașină corectă noua nu una premium la mâna a doua, chiar dacă la prima vedere prețul de achiziție este comparabil.
Ne-am uitat la Mazda 3 care îmi plăcea mie foarte mult însă a picat din cauza portbagajului si a banchetei spate care pare foarte claustrofobă din cauza geamurilor. CX-30 era un pic scumpă iar lookul exterior cu acel bandouri de plastic exagerat de mari nu mă convinge. Ford am exclus din start, pur și simplu nu îmi plac look-ul si interioarele. VW este mai nou destul de scump pentru ce oferă, nu înțeleg de unde percepția de premium în România a acestui brand. Skoda datorită mașinilor de serviciu nu m-a impresionat absolut deloc, mai ales că în Brașov avem și un dealer căruia nu pot să îi dau banii mei greu munciți în deplinătatea facultăților mintale.
Ne-am oprit la KIA ca o soluție de bun simț care atingea toate punctele noastre cât și o mașină destinată pentru uz dual trebuia să fie automată, să nu fie prea mare dar mai mare ca Polo și dacă este o idee mai înaltă perfect. Ne-a plăcut cum arată Xceed și îmi pare o mașină corectă. Am testat în Noiembrie din păcate un Xceed cu motorul de 1 litru care sincer îmi pare o mare nefericire, nu era deloc rafinat și nici ce trebuie pentru o mașină de 1480 kg. Cu dealerul o adevărată epopee, tot încercă să canalizeze vânzarea către modele cu 1.4 tdgi din stoc. Insistența dealerului cu vânzarea din stoc m-a nemulțumit pentru că am exprimat dorința de a configura o mașină cum vrem noi și cu livrare in mai-iunie 2021. Ne-am uitat la Hyundai la I30 si la Tucson, am testat ambele iar la I30 am testat 1.5 Tdgi care îmi pare un motor foarte bun, rafinat și civilizat în oraș însă cu destul de mult cuplu si pick-up după jumătatea de cursă a pedalei de accelerație încât să fie plăcut de condus. Eu eram destul de decis pe Hyundai dar soția era în continuare îndrăgostită de cum arată Xceed. Când am văzut că oferă și ei noul motor 1.5 Tdgi am decis să le mai acordăm o șansă. Procesul de la avans pană la recepție a fost destul de anevoios, comunicarea a fost destul de lacunară din partea lor, treceau lunile și nici o informație, un update de status. Nu știu la voi cum a fost dar asta nu îmi place. Până la urmă s-a terminat cu happy end si uite așa la final de mai Xceed-ul descris mai sus are o familie nouă.
In lucru programată la colantare integrală cu Lumar protection film. Știu că poate sunt absurd având deja Casco la ea insă după ce mașina actuală, un VW Polo, pe care l-am achiziționat cu mare drag în 2008 și care și acum este în stare foarte bună a suferit de pe urma neghiobilor care l-au abuzat în parcări cu uși deschise fără milă și cu CNAIR care încearcă în fiecare an să îi sableze vopseaua metalizată am zis că la noua mașină nu trec peste colantare.