Joco wrote:@marius01: am avut grija sa verific cantarul si in gol sa nu avem "problema" cu erorile cunoscute
Acum o alta chestie interesanta: am comandat niste scule de la chinezi, care mi-au comunicat greutatea pentru a accepta costurile de transport. (dhl) Cand a sosit coletul am cantarit aparatul, si am cosnstatat o diferenta de 3.5kg la un total de 13,5 kg declarate pe acte. Aici inteleg, ca au mai incasat in plus niste bani de la mine pe seama greutatii fals declarate, insa la masini oare se pune aceasta problema?
Luand lucrurile in serios: va dati seama cat de importanta poate sa fie aceasta valoare la un control vamal amanuntit?
Astfel masina poate fi incarcata cu 100kg in plus si conform actelor ea este goala! Hmmm...mie mi se pare foarte ciudat.
Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
Poate tabla folosita pt. masinile livrate catre piata de est e mai subtire? la fel si sasiul.
ce zici?
Joco wrote:Luand lucrurile in serios: va dati seama cat de importanta poate sa fie aceasta valoare la un control vamal amanuntit?
Astfel masina poate fi incarcata cu 100kg in plus si conform actelor ea este goala! Hmmm...mie mi se pare foarte ciudat.
Nu cred ca este alta tabla, sau orice atceva diferit fata de masinile livrate in alte tari. Eu cred, ca undeva s-a strecurat o gresala si pana acum nu a sesizat nimeni....sunt optimist
Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
Am testat si eu azi greutatea masinii pe bancul de proba de la KIA Oradea. Greutatea e: 784kg punte fata si 517kg punte spate, adunate dau 1301kg iar in certificat e trecut 1309kg, eu zic ca e bine
Cand am fost la ultima revizie am facut teste pt. frane si pt. amortizoare. Pe fisa cu rezultatele testelor apare si masa masinii testate cu valoarea de 1282 Kg. In talon am trecuta valoarea de 1309 Kg si am cautat pe net ce inseamna " masa la gol in ordine de mers ( cea trecuta in talon )". Stiam eu ceva, dar acum m-am lamurit, este masa masinii cu toate lichidele complete 100% ( lichid de parbriz, antigel, ulei...etc ), cu rezervorul umplut cu 90% din capacitate si cu soferul pt. care este data o "greutate" de 75 Kg. Cand am facut testul la service inh masina era mecanicul ( a carui greutate cred ca era pe acolo ), dar in rezervor aveam vreo 15-18 L. Deci, daca mai punem vreo 30 L ajungem la cele 1300 si ceva din talon.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame