probleme relanti la pornire
probleme relanti la pornire
In primul rand va salut pe totii membrii acestiu club.Am si eu un KIA CEE'D face lift 1.4 de 109 hp,pana acum sincer sa fiu nu am avut probleme deloc,face 2 anisori acum in decembrie,are 36.000km,si masina este super ingrijita,merg cu ea incet peste denivelari si peste sinele de tramvai.De o saptamana,cand pornesc masina fie cu ambreiajul calcat,fie cu ea pe liber ,prima reactie este aceea a turometrului de a se duce undeva la 2500-3000 de ture,dupa care scade incet acolo unde trebuie sa fie.mentionez k face asa numai cand motorul este rece.daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema ,sau daca stie care ar putea fi cauza va rog sa ma informati si pe mine,pt a stii ce este de facut.
Re: probleme relanti la pornire
Nu are nimic . Stai linistit .Sitemul functioneaza ca si-n cazul vechii dacii cand trageai shoclu .
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: probleme relanti la pornire
eu stiu la ce te referi ,dar vezi tu anul trecut in iarna nu a facut asa,iar in cazul shocului automat ralantiul se duce undeva la 1200-1300 ture si ramane putin acolo,dupa care scade treptat pana se stabilizeazala 700 ture sau poate mai jos putin.pe gerul ala de anul trecut nu a sarit la pornire de 1300 la ralanti,iar acum cand sunt dimineata 14-15 grade ,sa se tureze de nebuna pana undeva la 2500-3000 e cam foarte mult.
Re: probleme relanti la pornire
DA , cam ai dreptate , mergi in service .
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: probleme relanti la pornire
Acolo cred k am sa ajung foarte curand k eu acum sunt plecat din Bucuresti ,dar de luni ma intorc si am sa ma ocup de chestia asta......
Re: probleme relanti la pornire
oricum mai astept si parerile voastre..............................
Re: probleme relanti la pornire
ca tot am multe pareri de dat gratis eu nu cred ca o sa ajungi la vreo concluzie cu baietii. e o problema prea marunta ca sa-si justifice ei lor insile efortul de-a se uita la ea si intr-un final s-ar putea chiar sa nu fie o problema a masinii. poate sa fie usor cauzata de benzina, aer si mai ales temperatura si umiditate.
ca sa-ti dau un exemplu mai dragut la mine extrem de rar dupa pornire sare exact ca si la tine la 2500-3000, apoi scade la 1200, apoi iar creste la 2500, apoi iar la 1200, iar la 2500... si tot asa pana apas acceleratia. fenomenul din punctul meu de vedere e imposibil de prezentat in service fiindca nu pot sa-l reproduc cand vreau eu, ci doar din joi in pasti cand vrea ea.
undeva intre semnalele de pe senzorul de acceleratie, ala de O2 si ala lambda softul nu prea mai stie ce sa faca si devine... nehotarat. cam asta e banuiala mea. poate se aplica la tine, poate nu. eu simt ca-ti vor zice sa schimbi benzina .
ca sa-ti dau un exemplu mai dragut la mine extrem de rar dupa pornire sare exact ca si la tine la 2500-3000, apoi scade la 1200, apoi iar creste la 2500, apoi iar la 1200, iar la 2500... si tot asa pana apas acceleratia. fenomenul din punctul meu de vedere e imposibil de prezentat in service fiindca nu pot sa-l reproduc cand vreau eu, ci doar din joi in pasti cand vrea ea.
undeva intre semnalele de pe senzorul de acceleratie, ala de O2 si ala lambda softul nu prea mai stie ce sa faca si devine... nehotarat. cam asta e banuiala mea. poate se aplica la tine, poate nu. eu simt ca-ti vor zice sa schimbi benzina .
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
Re: probleme relanti la pornire
Sincer si eu m-am gandit k poate fi de la benzina,dar vezi tu la mine nu oscileaza ralantiul k la tine ,decat prima data face asa cand este motorul rece,se duce acolo sus si apoi isi revine si nu mai face deloc,daca motorul este cald si o repornesc nu mai are aceleasi simtome.la mine face asa la fiecare pornire cand motorul este rece,nu e cand o apuca pe ea.Oricum daca ar pune testerul pe ea,ar trebui sa vada k parametrii nu sunt exacat asa cum artrebui sa fie.am sa schimb si benzina,astept sa o termin pe asta din rezervor, si bag de la OMV din aia 100.trebuie sa ii dam noi de cap.....................
Re: probleme relanti la pornire
Ceed-ul meu face cam tot asa la pornire, in sensul ca urca initial pe la 2500 de tur si apoi coboara usor la 1200 si cand se apropie temperatura lichidului de racire la normal de mers sta la 600 fix. A facut asa de la inceput. Acum a trecut de 95.000 de km si merge ca-n prima zi. Despre fenomenul descris de @sonty... am patit la fel la matiz. La pornirea la rece statea foarte turat cateva secunde si apoi cobora in ture, urca iar si tot facea asa cam cand voia inclusiv la cald. Problema s-a rezolvat prin curatirea IAC-ului si schimbarea supapei de sens de la EGR.
Cee`d SW 1.4 Classic Pewter Beige + ESP, geamuri fumurii, scaun sofer si pasager cu incalzire, oglida electrocromica+senzor de ploaie, plasa bagaje, presuri interioare tip carpeta, oglinzi ext. cu pliere, dispozitiv tip escorta, cheie de contact pliabila, sistem de control automat al luminilor, geamuri electrice spate si climatronic.
Re: probleme relanti la pornire
da,incep sa cred,din cate am vazut si astazi k nu e ceva aiurea,dar oricum trebuiesc schimbate bujiile,mai ales k se aproprie de 40000 km,parca nu mai porneste asa k prima oara,se simte la pornire invarte putin mai greu am impresia,am sa o fac k noua,dar asta dupa revizia care se aproprie mai am vreo 4000 km pana la revizie,pana atunci primul lucru o sa schimb benzina cu una care are cifra octanica mai mare.........si incerc sa o mai desfund,sa merg un pic mai sportiv ceva timp.intai trebui9e sa o incaltam cu cauciucurile de iarna.............
Re: probleme relanti la pornire
o alta problema ar putea sa vina de la baterie(care este slaba) si cat timp actionezi electromotorul. cu cat motorul face mai multe rotatii pana sa porneasca cu atat vei avea mai multa benzina de ars si asa apare socul asta care duce turometrul la 3000 pt 1-2 sec.
in concluzie verifica bateria si bujiile(care sper ca le-ai schimbat deja)
in concluzie verifica bateria si bujiile(care sper ca le-ai schimbat deja)
CT 22 BOF cee'd HB - mai negru ca dracu'
"daca vine apocalipsa nu disperati!, veniti in Romania caci noi suntem cu 50 de ani in urma"
"daca vine apocalipsa nu disperati!, veniti in Romania caci noi suntem cu 50 de ani in urma"
Re: probleme relanti la pornire
sincer,de cand am treminat toata benzina care o aveam atunci in ea,si am realimentat din alta parte,am facut rezervorul full,nu imi mai face asa.acum urmeaza si bujiile si marea revizie la 40000,deocamdata am 38.500.bateria trebuie sa tina k face acum 2 anisori,mai merge cel putin un an,dupa vreo 3 -4 ani se duce.
Re: probleme relanti la pornire
hmm.. aceeasi problema o am si eu.. in sensul ca dimineata.. de cand cu frigul asta (si inca nu e ger..) porneste pe la 2000 2200.. coboara la 1500.. si tot sta asa o perioada buna.. de multe ori n-am rabdare s-o las si plec (ca intarzii la facultate ).. o idee ar mai fi ca tot de cand cu frigul parca ii da mai mult pana o ia.. e usor sesizabila chestia.. dar simt eu ca nu mai e ca atunci cand era mai cald.. si inca o chestie.. iar. parca tot de cand cu frigul.. primele 10 15 minute.. daca nu mai bine.. face motorul ca toate alea... zici ca-i diesel doamne iarta-ma.. sa inteleg ca toate simptomele astea sunt normale ?..
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM
Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM
Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM
-
- Posts: 4408
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: probleme relanti la pornire
nush daca e normal asta... la diesel nu se intampla asa
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: probleme relanti la pornire
nici la dacie cand ii trageam socu nu facea asa ).. mai urat e sunetul din primele 15 20 de minute.. parca ar fi diesel.. sau parca ar merge in 3 pistoane..de tras trage.. dar sunetul.. pff..
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM
Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM
Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM