Consum kia cee'd

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
bobbo1981
Posts: 350
Joined: 16 Jun 2007, 08:19
Auto:
Location: Galati

Post by bobbo1981 »

Tocmai am facut un drum la Bucuresti la SIAB. Am avut 4 persone in masina si nu am mers cu mai mult de 120 km/h, la intoarcere nu prea am depasit nici 100 km/h deoarece se intunecase si ploua. Consumul a fost de 6.7 ceea ce mi se pare mult avand in vedere ca am deja 3000 km.

ida01ro
Carcotas Sef
Posts: 1720
Joined: 11 Jun 2007, 19:05
Auto:
Location: bacau
Contact:

Post by ida01ro »

bacau-braila si retur + ceva fatzaiala in braila (aprox 480 km per total, cu 40km in br) consum 6.6 l/100km. cu 130-150 km/h in afara localitatilor, 60-80 in localitate ; computer bord resetat la plecarea din bc

by the way, am umblat pe ceva drumuri mai prafuite / pe ploaie torentiala si cand m-am uitat ieri sub capota ..arata cam naspa!

ati spalat cumva la motor ? sunt necesare precautiuni suplimentare ( protectie anume parti sensibile) ? ..cartea e cam vaga, zice pana la urma sa nu prea speli acolo!! :roll:
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?

L P
Posts: 156
Joined: 22 Sep 2007, 19:05
Auto:
Location: Bucuresti

Post by L P »

Da ,asa cum zici ca ai mers tu ,consumul este f.bun
Eu am o Nova de 1600 cc si 7o CP care in afara cu 100 ,120 km/ora imi consuma 6,2- 6,5 dar in Buc. cu traficul infernal de aici ( rezervoare intregi numai in Buc), consumul este de 12,5 %
Ptr 1400 cc si un motor ca al tau este f .bine.
Acum regret ca am comandat un motor de 1600/122 CP (probabil ca nu voi scadea in oras sub 12 %) mai ales ca merg f. mult in oras)
Se recomanda sa nu se spele motorul ci daca se poate sa se stearga numai de praf
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km

radu84
BACK IN BUSINESS
Posts: 668
Joined: 15 May 2007, 22:41
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by radu84 »

Vad ca ai bagat multe optiuni pe masina, inclusiv jante pe 17".
1,6 GSL EX = 12.359 CIP
1,6 DSL HP EX = 13.438 CIP
Diferenta intre preturile DDP nu cred ca este mai mare de 1200euro. Esti adeptul masinilor pe benzina!? Consider ca aceasta diferenta este usor de recuperat din consum, plus ca un diesel mi se pare mai usor de condus.
Eu am ales 1,4 ca atat mi'am permis, daca as fi avut bani cu siguranta luam 1,6 HP.
Kia Cee'd kompass blue 1,4 GSL - CT 22 BAU
Album foto
ODO : 22.500km+

adg
Posts: 4
Joined: 27 Jun 2007, 12:34
Auto:
Location: Bucuresti

Post by adg »

ionut75 wrote:
asdfgh wrote:Mie pe la 120 pe autostrada imi arata 7-8 si mi se parea cam mult.

Asta din cauza ca este masina prea noua.
La mine a aratat 8,3 pe autostrada la 160. Aveam 2500 Km la bord.
Am 10.000km bord.
In vara asta am fost in Tirolul austruiac si alpii bavarezi. Am facut 6000km, 3000 drumul si restul iesiri in zona.Desi de la autosdrada la drumuri de munte puternic virajate, panta etc.
Consumul mediu calculat dupa metoda plinului de benzina(mereu am tinut socoteala , dupa fiecare alimentare, litri benzina total...) a iesit 6,6 l/100km.
In privinta consunului afisat de CB (resetat la finele fiecarei zile sau tip de sosea), pot spune urmatoarele:
- stabilitate , tinuta de drum ok, inclusiv la viteze mari pe autosdrada ( am ajuns la peste 190 km/h , incarcat, si mai putea);
- pe autosdrada, functie de vieteza de croaziera, intre 120-150km/h si peste (zone cu peste 180) , consumul e de 6.2-7.5 (pt 2 adulti + 2 copii si bagajele aferente).Consumul creste vizibil dupa ce viteza depaseste 130k /h;
- pe drum national(Kitzbuhel-St Johan-Worgl) 50 km,relativ liber, mers fara accelerari bruste , depasiri, consumul a fost putin sub 5l / 100 afisat de CB. De altfel, in conditii de trafic ideal,am observat cum consumul e cel oferit de specificatiile tehnice.
Din pacate, la soselele din Romania, pline de gropi si cu un trafic dezordonat si aglomerat pe multe portiuni(ca sa nu mai aduc in discutie pe cel din capitala), consumul creste.Aici consumul e intre 5.5-6.5 afara, functie de trafic, viteza, aer conditinat,mod de condus. In Bucuresti, imi consuma intre 8.3-10 l, functie de aceleasi conditii de mai sus.
1.4 Best, Oil Blue

bogdan isac
doctoru'
Posts: 11
Joined: 14 Oct 2007, 23:28
Auto:
Location: Timisoara
Contact:

Post by bogdan isac »

salutare
imi spune si mie cineva care e consumu real la un cee'd 1.6 90 cp?
ca in pliante scrie 6 in orash :P

sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh »

la mine (desi nu am mers prea mult) este 8, bucuresti, conditiile cunoscute, cam 10 km/h
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

ciprian75

Post by ciprian75 »

Desi sunt un membru mai vechi al forumului, spre rusinea :P mea nu am prea socializat aici din lipsa de timp. Oricum Ceedul 1,6 dsl nu-l conduc eu ci fratele meu, care este si mai lenes. :)
Am facut un experiment si am incercat sa-mi schimb un pic stilul de condus( eu am o Solenza pe benzina).
Duminica m-am intors de la Durau spre Iasi (impreuna cu detinatorul masinii si sotia mea + ceva bagaje). Precizez ca toti suntem supraponderali ::)), deci = 4 persoane mai slabute.
Consumul pe BC din Durau pana la intrarea in Iasi( Pacurari) a fost de 4,5l/100km iar pana acasa (Copou) a ajuns la 4,6l/100km.
Bc a fost resetat la plecarea din Durau iar distanta totala este de exact 170km.
Stil de condus :
-schimbarea vitezelor am facut-o aproximativ la 1800-2000 turatii
-demearaje line fara accelerari inutile, am incercat sa nu depasesc 2400 ture(desi am facut-o de mai multe ori)
-viteza medie 60 km/h (pe bc) drumul fiind destul de sinuos in munti, cu serpentine si destul de aglomerat
-viteza maxima 120 km/h (atent in permanenta la consumul instant sa nu depasesc 5-5,5l),
-la 110 km/h pe drum drept si cu piciorul imobilizat :P pe acceleratie(pentru a nu exista fluctuatii de turatie si evident de consum) consum aproximativ 4,5 l/100km,
-am incercat permanent sa castig demaraj pe drum drept pentru a nu accelera in panta( unde consumul era aproximativ 10)
-NU SCOATETI DIN VITEZA CAND SE MERGE IN FRANA DE MOTOR, scuze pt caps dar mie mi-a trebuit un pic sa-mi dau seama ca am consum 0,5-0,8 l/100 km pe liber si 0 in viteza dar neaccelerata sau in frana de motor :P
Cu alte cuvinte, ca sa parafrazez un alt membru al forumului nu am condus batraneste ci stramoseste ::))
Nu stiu daca procedez bine sau rau (ma refer la subturarea motorului) dar a fost un experiment.
Astept opinii :)

arka
Posts: 555
Joined: 01 Jun 2007, 12:21
Auto:
Location: BACAU
Contact:

Post by arka »

...asta deja e chin...dar cine are consum de 4.5 l / 100 ?
cee'd 1.4 base, oil blue, proiectoare, cotiera, cheie 2 butoane
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com

kokolino
Procuroru'
Posts: 551
Joined: 19 Jun 2007, 10:45
Auto:

Post by kokolino »

Procedezi asa cum trebuie. Depinde pentru ce ti-ai cumparat masina...eu mi-am cumparat-o ca sa ajung mai repede in anumite locuri (nu in oras)....sa aiba zvak cand depasesc...ma rog...in principiu pentru viteza. Daca tu ai luat-o ca sa te plimbi cu ea subturata si sa nu simti caii putere....inseamna ca nu ai facut alegerea care trebuia. Puteai sa-ti iei Seicento...are consum mai mic :D. Nu are nimic daca ai mers o data asa. Important e sa nu inveti masina asa. (stii treaba cu calamina....)

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Mai ales pentru turbina nu e deloc buna subturarea. La 1800-2000 abia incepe sa se miste turbina, deci vor fi destule depuneri, si incet'incet aceasta nu va mai functiona la parametrii normali
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

ciprian75

Post by ciprian75 »

Exact arka !!! cine il mai are?:P

Dar, inca o data, a fost doar un experiment.
Nu am rabdarea necesara sa conduc tot timpul in stilul asta desi trebuie sa recunosc ca am ajuns nesperat de repede la destinatie(la fel de repede ca la plecare cand am condus normal, cu aproximativ 5-5,5l/100km consum) si fara sa ma stresez ca ajungeam in spatele unuia in serpentine si nu reuseam sa-l depasesc :)
Oricum 2000-2400 turatii nu mi se pare un regim subturat pentru motor in conditiile in care acesta are cuplul maxim la 1750-2200 turatii !!!
Oricum motorul de 90 cp mi se pare oarecum cam mic pentru masina care cantareste 14++ kg( am vazut ca au mai fost discutii pe tema asta)
Atunci cand trecerea de pe solenza pe alta masina va constitui o prioritate, voi alege(functie de finante :) precum si de cat de fiabila se va dovedi in timp) intre 1,4 gsl si 1,6 dsl hp deoarece cred ca cei 115 cp sunt suficienti pentru un raport consum/performante satisfacator.
A facut cineva un drive test comparativ intre lp si hp ?
Si o intrebare pentru cei care au schimbat solenza(nu logan) cu 1,4 gsl: care sunt diferentele ma refer strict la motorizare, demaraj, putere (cu 3, 4 persoane in masina), urcarea in rampa, raport turatii/viteza, tot ce tine de motor si cutie....?
In concluzie dieselul mi se pare mai confortabil de condus(extraurban) unde motorul iti ofera cam tot ce ai nevoie pentru un mers normal (pana la semisportiv) fara sa calci pedala de acceleratie prea tare, intre 1800 si 2600 turatii.
In schimb in oras(unde circul peste 80% din timp) este mai greoi in special in demaraje. Ideea e ca nu poti trata un diesel ca pe un benzinar pentru ca pur si simplu nu-ti permite, are muuulta personalitate :P.
Pentru cei care reclama un consum de 8% urban nu va speriati asa cum am facut si eu la inceput...a se vedea topicul =)))
In situatia in care nu schimbati vitezele pe la 3000-3500 turatii :P consumul este posibil sa se aseze pe la 5,8-6,2 l cu variatii determinate de stilul de condus, oras, etc, desi sincer si acesta mi se pare cam mare ( a se vedea motoarele de 1,9l din grupul Vw de 101cp, 130cp care "papa" cam 5,2 pana la 5,6 in cazul unui condus mai sportiv).
Sigur imi veti spune sa-mi iau un Vw, dar si eu va voi spune ca in cazul nemtilor ce scrie in cartea tehnica aia e si in realitate(referitor la consum) spre deosebire de domnii coreeni unde trebuie sa-ti pui serios rabdarea la incercare ( ca mine) incat sa te poti apropia de specificatiile lor referitoare la consum.
Nu vreau sa-mi dati dreptate ci doar sa fiu combatut cu argumente ! ( tare nu ? =)))

User avatar
apachioara
nicicum
Posts: 421
Joined: 24 May 2007, 22:11
Auto:
Location: Cluj Napoca
Contact:

Post by apachioara »

e greu de facut comparatie cu SLZ 1.4mpi... la cee'd -ul de 1.4gsl parca ai mai mare cuplu in vit 1-2 chiar si 3... mai ales dupa 3500 rpm (era si la slz dar aici efectul e mai pronuntat, se vede treaba cu 4 supape in plus si cvvt-ul (ce-ofi ala? :lol: )). Comparatia merita facuta dupa vreo 6-7000km la bord, cand , practic motorul e "rodat" .
Totusi, slz mi se pare mai sprintara... (inertie mai mica, are <1000kg).
cee'd 1.4gsl Ltd. Ed. Pewter Beige CJ-56-GUG
http://picasaweb.google.com/apachioara2/CeedU

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Eu inca am in "familia auto" si o SLZ. Ptr oras, deplasari rapide, o prefer pe aceasta Cee'd'ului. Maica'mea (cea care conduce de obicei SLZ) a zis ca i se pare mai rapida la demaraje SLZ (ea schimba cam in 3000rpm). Faza e ca si auditiv e senzatia de putere mai mare de la SLZ, datorita insonorizarii mai slabe, iar la 3000-3500 chiar simti ca trage mai bine decat Cee'd'ul la aceeasi turatie. Insa la SLZ la 5000 deja incepi sa ridici instinctiv piciorul de pe acceleratie, in timp ce la Cee'd inca mai poti urca fara probleme

Continuous variable valve timing - tehnologie care permite ca, in functie de turatia motorului, supapele de admisie/evacuare sa se deschida mai devreme/mai tarziu, obtinandu'se astfel performante marite

Gata cu OT'ul :D
Last edited by andrei0241 on 15 Oct 2007, 23:19, edited 1 time in total.
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

arka
Posts: 555
Joined: 01 Jun 2007, 12:21
Auto:
Location: BACAU
Contact:

Post by arka »

@ciprian75
Afirmatia facuta nu a fost sa te supere, si eu am incercat sa am un stil de condus care sa ma faca sa ma apropii de ce spune cartea, dar m-am lasat pagubas. Cat despre VW nu e chiar cum se spune, am si un golf 4 motor 1,4 benzina si la oras consuma suficient, in schimb in afara la viteze mari consumul este mult mai mic decat la Ceed.
Dar cum consumul este influentat si de sofer nu vreau sa fac prea multe comparatii, in schimb recunosc ca admir pe ce-i ce reusesc sa obtina consumuri mici cu Ceed-ul. (ca sa nu spun ca sunt invidios)
cee'd 1.4 base, oil blue, proiectoare, cotiera, cheie 2 butoane
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com

Post Reply

Return to “Generalităţi”