Performante motor 1.4

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
LeCCa
Posts: 713
Joined: 23 Oct 2008, 17:10
Auto:
Contact:

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by LeCCa »

cred ca e arhisuficient 110 cai, 1.4. sunt multi aici care au preferat sa-si ia o kia mai dotata de 1.4 decat sa dea banii pe un 1.6 cu 15 cai mai mult... eu cred ca merita sa iei 1.6 daca vrei sa te dai cu astia care au bravo si astra gtc, dar in rest nu e cazul... :lol:
si anyway, ce altceva ai vrea? corsa 1.4 90cp?> :roll: :lol:
Last edited by LeCCa on 02 Dec 2008, 22:16, edited 1 time in total.
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by quelloo »

No offence dar motor mai eftin decat asta nu e. Deci,.... nu vad relevanta. Nici la alti constructori n-o sa ai noroc: 1. motorul de 1.4 la ceed are 109 cai (nu-mi vine in minte ce constructor ar avea motor de 1.4 mai puternic, tinand seama aici si de greutatea sporita la ceed); 2. daca nu te gandesti la Logan si Aveo restu sunt oricum mai scumpe.
Si in plus, sunt mii de posturi pe forum care te informeaza ca zvac-ul dezvlotat de acest motor este suficient in viata de zi cu zi.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by Ogy »

Gumele pe 16 se simt foarte bine pe aceasta motorizare, mai ales in viraje. (stabilitate marita)
De tras trage (depinde cu cat vrei sa traga) ii place cel mai mult de la 3000rpm (unde ajungi destul de repede). Daca printre acele persoane se afla si un copil atunci treaba se schimba sunt mai regulamentar decat prevede legea.
In rest o sa ai reactii de genul : vrei sa cobori geamul si sa strigi cat te tin plamanii '' are motor doar de 1.4'' si multe altele dar depinde de la individ la individ.

User avatar
Bonzai2
Master Of Puppets
Posts: 811
Joined: 11 Jun 2008, 02:28
Auto: Mazda Cx5
Location: All around the world
Contact:

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by Bonzai2 »

quelloo wrote:1. motorul de 1.4 la ceed are 109 cai (nu-mi vine in minte ce constructor ar avea motor de 1.4 mai puternic, tinand seama aici si de greutatea sporita la ceed)
VW are 1.4 TSI 160 CP :twisted: .Bineinteles ca nu vorbim aici de preturi :D
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by Ogy »

...si nici de motoare cu turbina, doar aspirate....

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by quelloo »

stop si pune frana, io vb de aspirate, ca asa..... aproape toti constructori care se respecta au motoare de 1.4 turbo (si chiar dc cel de la VW are 2 compresoare, tot mai misto se simte ala de pe bravo cu "doar" 150 de cai).
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

tzaphoo
Posts: 49
Joined: 14 Apr 2008, 19:51
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by tzaphoo »

@Ogy Tot VW are motor de 1.4 pe Golf6 si Scirocco de 122 cp aspirat.

Anyway depinde ce vrei sa faci cu masina..daca vrei "sa traga" iti iei un disel sau un benzinar mai mare.Din experienta proprie , cu 4 persoane in masina si cu bagaje , ca sa depasesti de la un 90 sa zicem trebuie sa ii dai a 3-a pentru ca motorul are cuplul pe la 4500 si caii la 6200 asa ca nu se supara daca te duci pana acolo , ba char e indicat in situatii de genul asta sa mergi cu ea la limita.

PS:La banii astia nu ai alta varianta mai bune :)

Succes.

catalin1984

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by catalin1984 »

tzaphoo wrote:@Ogy Tot VW are motor de 1.4 pe Golf6 si Scirocco de 122 cp aspirat.
Glumesti nu????????

Ala e turbo toata ziua. Daca nu crezi citeste o brosura oarecare de pe www.vw.ro

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by quelloo »

asa e, are aceeasi configuratie ca ala de 160 cai (2 turbo).
off topic: Chiar sapt asta au testat astia pe National TV Golfu 6 cu motorul asta.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

catalin1984

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by catalin1984 »

quelloo wrote:asa e, are aceeasi configuratie ca ala de 160 cai (2 turbo).
off topic: Chiar sapt asta au testat astia pe National TV Golfu 6 cu motorul asta.

ma vad nevoit sa ma repet, nu ca sunt eu autotstiutor, dar nu induceti lumea in eroare.

Motorul de 122 cai de pe Golf V, VI - doar turbina
Motoarele de 160/170 cai de pe Golf VI/respectiv golf V gt - au fiecare un compresor care functioneaza pana undeva la mijlocul turometrului adica exact pana unde ar fi stresata turbina, si mai apoi incepe sa colaboreze si turbina.


Sper sa le fi nimerit - ideea e asa 122- doar turbina, 160/170 cp - compresor mecanic+turbina.


Spre comparatie - tjetu de la fiat are doar turbina, asemeni si noile motoare de la renault.

mikey_VS
Posts: 200
Joined: 22 Apr 2008, 19:13
Auto:
Location: in principiu din BN

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by mikey_VS »

Stimati colegi :lol: - va place cum suna, nu? - iarasi ne pierdem putin cate putin, divagand elegant catre motoarele / masinile concurentei. Dar nu-i nimic, ideea este ca luvapis sa afle de la noi cecredem despre motoarele astea.
Ok, luvapis, daca te uiti in semnatura mea vei vedea ca am best (adica 1.4), si sw pe deasupra (masina mai mare putin, cu masa ceva mai mare, si cu o alta aerodinamica). Depinde foarte mult de ceea vrei tu de la masina asta, dar si de ce masina ai condus inainte (motor mare = cuplu mare, de obicei, diesel = cuplu mare la turatie mica... asta asa, ca idee generala)... Intotdeauna ne raportam la ce cunoastem, nu?
Parerea mea este ca acest motoras de 1.4 a fost intr-adevar optimizat - cum spunea cineva, pentru masa de 1300 de kg a masinii. Ceilalti colegi ti-au spus ca nu are "zvac", si asa e, nu prea are, dar daca o turezi bine, progresiv - in acest fel creste si puterea la roata odata cu turatia, peste 3000 - 3500 rpm o sa te surprinda ce usor se misca. Bun, la inceput, primii 1000 - 1500 km nu e indicat sa faci "smecherii" (adica sa depasesti 3000 de rpm, dar asta o sa mai vezi tu). Deci, masina in mod cert NU este o puturoasa - cu mentiunea necesara ca trebuie mentinuta intr-un regim de tuartie mai ridicat. Daca, in timp, motorasul asta va obosi din cauza caroseriei si se va transforma intr-un lenes, asta nu avem cum sa o stim, nu inca.
Daca te va multumi sau nu, asta deja depinde de ceea ce spuneam mai devreme. O sa-ti spun si eu sa incerci un test drive.
Personal, iti recomand motorul de 1.6, fie pe benzina, fie diesel. Cred eu ca este si mai potrivit acestei masini decat cel de 1.4. Daca nu poti face efortul financiar... mai cauta si pe la altii. Din cate stiu eu, cand am cumparat eu masina, cel putin, era de departe cel mai bun (bun, in sensul de dotat cu cai putere) motor aspirat de 1.4, comparat cu ale concurentei. Dar, nu se stie niciodata, s-ar putea ca un motor de 75 cp sa-ti dea o senzatie mai sportiva decat unul de 109 cp :^o ... sau nu! Pana la urma, tu decizi!
Succes! :wink: si tine-ne la curent, ok?
cee'd 1.4 sw, best in pearl black!

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by Ogy »

Dap toti colegii mei au dreptate 1.4 este un motor FOARTE mic pentru aceasta masina, iar acei 109cp nu ii simti niciodata ...pentru ca de obicei nu exista loc pentru ei ...unde sa incapa 109 cp sub capota aia?!? Iti recomand cu caldura orice masina care are 75cp ai sa vezi ca sunt de ajuns si de preferinta acea masina sa aiba cel putin 2T (tone).
Cutia de viteze de pe cee'd este una de cea mai proasta calitate, (particip des la raliuri si stiu ce zic), directia la fel, iar motorul nu te ajuta atunci cand depasesti masa masinii cu 1 gram.
PS: pana acum am facut fata cu brio la Golf V (presupun 1.9tdi), O1 (1.9tdi sigur), Toyota corolla berlina motor de 2l (nu am vazut pe ce carburant),Touareg, astre o gramada de natii (pana in motor 1.6 benzina si inclusiv cu acesta, la diesel mai sus -il astept pe cel de pe clubastra sa o dam de o "rigla" ca tot comenta pe acolo, asta in caz ca se mai deranjeaza sa citeasca si altceva ) si exemplele pot continua.
Am luat in schimb o mare rusine de la un Mitubischi Lancer EVO ....am plecat primul (el statea pe loc) la 4000rpm ajuns eu, a plecat si el, intr-o secunda aveam o gramada de pietricele pe parbriz cand am vazut si inscriptia evolution.... cu masinile prezentate "m-am dat" la pornire de la semafor (pe culoarea verde) si cu consimtamantul amandorura.
In rest ce pot sa zic nu multi se dau la linute (cel putin ziua, cand vreau eu) deci nu am ce sa zic ....oricum am vazut o gramada de bmw-uri mergand sub limita regulamentara (admirand peisajul) doar x6 ce se mai da la o linuta ceva (dar acolo as fi absurd sa ma bag).
Fiecare motor depinde cum il inveti si cum il intretii, poti sa ai si motor de 2l pe ea si sa mearga mai prost decat asta de 1.4 (efectele subturarii etc).
In rest pot sa iti zic ca nu a fost menajat s-a mers in limitele motorului destul de des si cel putin o data pe zi (pana la taierea alimentarii) am deabea 9000km si a fost menajata doar 30km...

Alege tu ce varianta iti place din ce am expus si mai ales care se pupa.

Le: sa nu mai spun ca daca achizitionezi acea varianta am sa-mi bag toate degetele in ochii ...eu am dat mai mult cu 1000 si nu am clima, scaune incalzite si geamuri electrice spate :(
PRIMELE 6 RANDURI DESIGUR SUNT NASCOCITE DAR VROIAM SA NU FIU SI EU SUBIECTIVIST :)

rayman
Posts: 522
Joined: 05 Jan 2008, 03:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by rayman »

In conditiile in care motorul are cuplu maxim la 5000 RPM - si in graficul de cuplu se vede f bine unde cat are, nu vad cum cineva poate sa fie dezamagit ca nu-i trage bine la 2000 RPM. Nu cred ca s-a plans cineva ca ii prea moale la 3000 RPM si peste. :)

Da, cu masina incarcata full trage greu, insa ia orice alt motor de 1.4 aspirat, baga 5 haidamaci in masina si vezi cum se misca.
Il citez pe un amic cu logan (de 1.6): "Frate nu dau drumu la A/C, ca o impingem noi pe ea dupa aia..."


[personal grunt]
Si a mia oara - as tipa in gura mare - n-are nimic daca turometrul trece de cifra magica 3000, nu sar in aer pistoanele, nu ia foc nimic!
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by djniki4 »

Motor-ul de 1.4 nu mi se pare submotorizat ,in vara cand am fost la mare am depasit tot ce s-a putut, nu am simtit in nici un moment ca ma lasa motorul( dar cu conditia sa ai peste 3500 rpm in depasire , adica treapta 3 sau 4 ). singurul lucru care l-as avea de reprosat este faptul ca pedala de acceleratie e prea moale, mult prea moale si prea sensibila( la drum lung e deranjant).

luvapis
Posts: 4
Joined: 28 Oct 2008, 12:40
Auto:

Re: City 1.4 - submotorizat?

Post by luvapis »

Tin sa le multumesc tuturor celor care au raspuns topicul-ului initiat. M-am mai luminat si eu. Ar fi interesat de continuat discutiile in acest cadru, pentru a invata din experienta restul detinatorilor de Ceed (City) 1.4 - daca acest motor e optim pentru gabaritul masinii.

Post Reply

Return to “Generalităţi”