Sa-mi mai cumpar CEE'D???
-
- F.B.I
- Posts: 778
- Joined: 12 Nov 2008, 22:08
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Ce sa aleg?
nu inteleg cum de aveti consumurile astea....mie imi ia 11.5 - 12....dar sa revin la subiect...daca mergi foarte mult cu masina si crezi ca depasesti 30.000km pe an atunci eu cred ca ar trebui sa mergi pe diesel , am mers si eu cu 1.6 si imi pare rau acuma ca nu am ales 1.6...dar si de 1.4 sunt f incantat.
Re: Ce sa aleg?
depinde de stil bogdane. eu in oras apas usor pedala, schimb in max 2500 de ture, accelerez doar cand e cazul, ma folosesc si de inertie (mai ai ~200 m pana la stop,ai 60-70km/h, o scoti pe liber si o lasi sa se duca, spre exemplu)... incearca sa folosesti frana cat mai putin si sa folosesti trepte de viteza cat mai superioare
nu te mira insa daca ma vezi cateodata seara pe la 9 pe podul grant facand slalom printre masini cu 100 tre sa echilibrez situatia
nu te mira insa daca ma vezi cateodata seara pe la 9 pe podul grant facand slalom printre masini cu 100 tre sa echilibrez situatia
Last edited by LeCCa on 18 Feb 2009, 16:12, edited 1 time in total.
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK
Re: Ce sa aleg?
bogdan, ai consumul acela fiindca motorul este nou. Chiar "se lasa" consumul la ceed, am testat-o si validat-o pe mai multe benzinare (ceeduri). Si mie imi lua tot intre 11-12, noaptea chiar si 13, ca mergeam ca nebunul.
Pe masura ce trece timpul, te obisnuiesti cu masina, nu iti mai vine s-o alergi chiar la toate semafoarele, inveti sa conduci putin mai econom - elimini accelerarile nejustificate ... acum am un constant 9.5 in bucuresti la orele de varf. Si nu fac niciun efort
Pe masura ce trece timpul, te obisnuiesti cu masina, nu iti mai vine s-o alergi chiar la toate semafoarele, inveti sa conduci putin mai econom - elimini accelerarile nejustificate ... acum am un constant 9.5 in bucuresti la orele de varf. Si nu fac niciun efort
KIA Cee`d 1.4 GSL BEST - Kompass Blue. B - 04 - YEH (Oh Yeah!). || 20.000 km
---- [LINK - jurnal de bord]
---- [LINK - jurnal de bord]
- mr_wizard
- vrajitorul
- Posts: 682
- Joined: 30 Jun 2007, 13:51
- Auto: pro_cee'd 1.6 T-Jet
- Location: PITESTI
- Contact:
Re: Ce sa aleg?
8.5l - 8.7l/100km in oras(ul Pitesti). Cea mai mica medie a fost 5,7l/100km, asta ca sa vad cat de mic pot scoate consumul....
-
- Posts: 305
- Joined: 16 Jul 2008, 16:04
- Auto:
- Location: Bucuresti
Re: Ce sa aleg?
Cea mai mare greseala. Masina nu o scoti pe liber, o lasi in viteza si franezi incet, aceea este frana de motor. Consumul tinde spre zero, decat daca ai lasa-o pe liber unde consumul este la relanti. Daca te obisnuiesti asa, o sa te trezesti cine stie unde, unde o scoti si este periculos..LeCCa wrote:depinde de stil bogdane. eu in oras apas usor pedala, schimb in max 2500 de ture, accelerez doar cand e cazul, ma folosesc si de inertie (mai ai ~200 m pana la stop,ai 60-70km/h, o scoti pe liber si o lasi sa se duca, spre exemplu)... incearca sa folosesti frana cat mai putin si sa folosesti trepte de viteza cat mai superioare
nu te mira insa daca ma vezi cateodata seara pe la 9 pe podul grant facand slalom printre masini cu 100 tre sa echilibrez situatia
Kia Ceed varianta BEST, 1.4 109cp, Black Pearl -
Re: Ce sa aleg?
cum mane ca nu inteleg? nu consumul la relanti e cel mai mic posibil? cum sa consumi mai putin ca la relanti? si cum ar putea sa fie periculos? nu intelege gresit, nu ma dau stiutor, sunt totusi curios in privinta asta...
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK
Re: Ce sa aleg?
@florin-adrian are dreptate. Poti observa si singur. La relanti ai un consum undeva la 1, 1.1 in frana de motor sub 1 . Asta din cate stiu eu se intampla la motoarele cu injectie. @Joco te rog sa ma corectezi daca bat campii
Periculos poate fi incazul in care trebuie sa accelerezi (nu prea o sa poti cu ea pe liber )
Periculos poate fi incazul in care trebuie sa accelerezi (nu prea o sa poti cu ea pe liber )
- Razvan_G
- sultan of swing
- Posts: 664
- Joined: 01 Oct 2008, 20:14
- Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
- Location: Oradea
Re: Ce sa aleg?
Eu stiu ca frana de motor e trecerea dintr-o treapta superioare intr-o treapta inferioara a vitezei. Mai ales iarna, tocmai ca sa nu derapezi actionand frana de picior. Ori tu spui sa o lasi in viteza si ciupesti frana (= frana de motor)? Care-i treaba pana la urma?florin-adrian wrote: o lasi in viteza si franezi incet, aceea este frana de motor.
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor
-
- JUCATORUL
- Posts: 524
- Joined: 25 Oct 2008, 15:53
- Auto: kia ceed 1.4 benzina+gpl(brc)
- Location: bucuresti
Re: Ce sa aleg?
eu am probat......la o coborare in treapta4 aveam consum 0 si scoasa din viteza 1,3l
kia ceed 1.4 best pewter beige 14oct.2008 GPLodo 230000km +kia ceed gt line 1.6crdi 2017 97000km
-
- Posts: 305
- Joined: 16 Jul 2008, 16:04
- Auto:
- Location: Bucuresti
Re: Ce sa aleg?
Ma refeream sa nu te trezesti la o coborare, serpentine sau cine stie pe unde sa o scoti din viteza si sa mergi cu ea pe liber, ceea ce este foarte periculos. Lasa masina in viteza pana te apropii de cel din fata si apoi o scoti din viteza. Faci economie cu ea in viteza si franand decat cu ea pe liber si franand.
Kia Ceed varianta BEST, 1.4 109cp, Black Pearl -
Re: Ce sa aleg?
+ placute de frana uzate mai putinmrs wrote:eu am probat......la o coborare in treapta4 aveam consum 0 si scoasa din viteza 1,3l
C`EED 1.4 GSL Red Mars- B 85 KTT
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76
Re: Ce sa aleg?
Tehnic nu stiu sa explic fenomenul, dar, intr-adevar, cand se fosoleste frana de motor, consumul e mai mic decat la relanti. De altfel, daca intr-o coborare, lasi masina in frana de motor vei vedea ca CB iti va arata consumul instant chiar 0%.LeCCa wrote: cum mane ca nu inteleg? nu consumul la relanti e cel mai mic posibil? cum sa consumi mai putin ca la relanti? ...
Re: Ce sa aleg?
Si eu credeam ca nu se poate un consum mai mic decat cel la relanti,dar se pare ca m-am inselat.Deseori am aplicat metoda "pe liber" ,crezand ca astfel consumul scade.Totusi,care e explicatia?
Lizuk:Pro'Ceed-1.4GSL Pewter Beige- Start+Jante 205/55 R16V tip C+Oglinzi electrice+Proiectoare+Cheie pliabila+tetiere active+AC+Volan,schimbator,frana de mana piele+comenzi volan cromate....
PH-14-MIB(Men In Beige)-ODO10.030KM
PH-14-MIB(Men In Beige)-ODO10.030KM
Re: cele mai mari probleme la kia cee'd
Salutare ,
singurele probleme legate de Ceed au fost la mine pana acum 10000 km :
1. indoirea cadrului motor ( din cauza mea ) - remediata in service ;
2. blocarea sistemului audio - schimbata consola audio in intregime pe garantie in service;
3. decalibrarea senzorului ESP - remediata la fel in service pe garantie .
In rest nici o problema si pot spune sincer ca ma bazez pe ea sa ma duca oriunde fara griji .
Deci nici vorba de motor, cutie de viteze etc si nici nu am vazut sau auzit pana acum sa fie probleme de genul asta ...si cum bine spunea cineva mai sus ....totul depinde de cum o ingrijesti .
Nici consumul de 12.5% in Bucuresti nu mi se pare mare tinand cont de traficul de kk pe care il avem si de modul in care conduc...am cunostinte care au 10-11% consum la motoare diesel deci ...se poate mai rau de atat .
Toate cele bune .
P.S. consumul este cel mediu afisat la bord in acest moment ....consumul facut de mine plin si apoi dupa 100 km alimentat iar a iesit la 10% deci nu e mare deloc .
singurele probleme legate de Ceed au fost la mine pana acum 10000 km :
1. indoirea cadrului motor ( din cauza mea ) - remediata in service ;
2. blocarea sistemului audio - schimbata consola audio in intregime pe garantie in service;
3. decalibrarea senzorului ESP - remediata la fel in service pe garantie .
In rest nici o problema si pot spune sincer ca ma bazez pe ea sa ma duca oriunde fara griji .
Deci nici vorba de motor, cutie de viteze etc si nici nu am vazut sau auzit pana acum sa fie probleme de genul asta ...si cum bine spunea cineva mai sus ....totul depinde de cum o ingrijesti .
Nici consumul de 12.5% in Bucuresti nu mi se pare mare tinand cont de traficul de kk pe care il avem si de modul in care conduc...am cunostinte care au 10-11% consum la motoare diesel deci ...se poate mai rau de atat .
Toate cele bune .
P.S. consumul este cel mediu afisat la bord in acest moment ....consumul facut de mine plin si apoi dupa 100 km alimentat iar a iesit la 10% deci nu e mare deloc .
Kia Cee'd 1.4 SW Start culoare Piston Grey- jante tip C, AC, tetiere active,scrumiera,ESP,consola DLX,cheie briceag,scaune incalzite,pachet piele,proiectoare,pachet electric,USB,lampa lectura
B-18-DAJ
ALBUM FOTO:http://picasaweb.google.ro/jilavudan/Shrekuletzul
ODO 61200KM
Acum si cu GPL
Up and running
Consum 9%
B-18-DAJ
ALBUM FOTO:http://picasaweb.google.ro/jilavudan/Shrekuletzul
ODO 61200KM
Acum si cu GPL
Up and running
Consum 9%
Re: Ce sa aleg?
Explicatia (din nou .. vorbesc din ce am auzit si inteles. Nu sunt in tema foarte mult) as fi ca injectia de combustibil este controlat la ecu. La relanti el intretine motorul pt 650 rotatii (sau la cat sta el). Cand este in viteza si nu exista nici o solicitare catre motor atunci acesta reduce cantitatea de benzina pe care o injecteaz (nu cred ca opreste detot injectia de benzina).