Ca sa fiu bine inteles, vina pentru situatia confuza in care nu se stie prea multe despre masina comandata NU apartine dealer-ului si m-am convins singur de acest lucru! Raspunsul la intrebarile asupra situatiei masinii comandate il are (sau ar trebui) NUMAI KIA Rom Auto care informeaza la randul lui dealerii. Problema mea e faptul ca mi s-a spus in doua randuri ca va veni seria sasiului la o anumita data care nu s-a mai respectat iar explicatiile erau mai mult praf in ochi (discutie purtata cu KIA Rom Auto). In plus de asta stiu ca nu am stresat pe nimeni, am telefonat cand mi sa comunicat, pentru ca nici mie nu mi-ar place sa ma streseze cineva inutil.dark_anca2003 wrote:@ dulaul ...
Si ca sa mai intelegi o treaba ...DEALERII lucreaza dupa regulile scrise KIAROMAUTO ...asa ca nu mai improscati cu noroi in dealeri ...pt ca nu este vina lor pt termene de livrare ..pentru stocurile existente si asa mai departe ...
Puteti reclama dealerii in mom in care sunteti tratat necorespunzator ..si este o cauza ce tine strict de dealerul local ..
Personal, ma bucur ca dealer-ul MIT din Iasi mi-a prezentat situatia asa cum este: "nu va putem da amanunte corecte asa ca mai bine asteptam", macar a fost cinstit. Nu ma deranjeaza sa astept pana la termenul din contract pe care in final tot KIA Rom Auto l-a stabilit, dar ar fi fost corect din partea importatorului sa avem parte de un tratament corect privitor la termene.
Bafta !