Vietnam's blue vehicle
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
-
- Posts: 31
- Joined: 17 May 2007, 14:25
- Auto:
- Location: Brasov
Fantastic, acelasi lucru cu mirosul mi s-a intamplat si mie azi la urcarea pe bordura cu spatele, ce poate sa fie? Am crezut ca am eu pareri, dar iata ca mai sunt patiti...Vietnam wrote:Ce am observat insa: azi a doua ora am simtit un miros de ars cand am ambalat mai tare motorul ( nu a depasit 3500 Ture).Prima data am simtit acest miros cand eram in trafic dar nu imi amintesc daca am facut ceva manevre atunci. Acum am urcat masina cu spatele pe o bordura .....
1.4 GSL LX MT "Limited" Black Pearl - scaun regl, proiectoare, tetiere, presuri, cheie 3 butoane +Viper
@1qSkyppy---- cu citeva posturi mai in urma sa ajuns deja la concluzia ca e discul de ambreiaj.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
- Vietnam
- Skywalker
- Posts: 653
- Joined: 23 May 2007, 21:23
- Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
- Location: Bucuresti
- Contact:
Acum va scriu din Craiova. Primul drum mai lung cu Saminta. Plecat la 17,30 din Bucuresti. Ajuns la Craiova la ora 21.00????????????? Pe autostrada am mers mediu cu 120km/h. Adica am mers si cu 140 km/h ( si citeodata ceva mai mult) si cu 100 km/h. Pina la Pitesti unde am stat la o ditamai coada ca sa ies de pe autostrada ( sau cum s-o numi ea). A pus o persoana fff inteligenta un semafor de toata jena la care culoarea verde dureaza 10-15 secunde. O idiotenie!!!! Sa revenim .... consumul destul de mare cam 10% daca mergi cu vit V la 3500 ture vit 140 km/h. La 4000 rpm ai 150 km/h. Recunosc ca am mers cu ea ca si cum nu ar fi fost in rodaj dar la un moment dat drumul era f aglomerat si a trebuit sa fac slalom printre masini + tiruri ca sa merg mai departe...Dupa ce am iesit de pe autostrada am facut si depasiri in scurt unde trebuie neaparat sa retorgradezi in viteze. Cel mai mult mi-a placut Vit III 4500-5000 rpm - viteza 80-90 km/h super se misca masina . Tasneste excelent - am depasit in serpentine, in urcare fff lejer - evident unde erau doua benzi. Am incercat sa fac depasiri si cu a V si cu a IV . Nu recomand depasiri in vit V decat daca vezi drum liber. Eu am riscat nitel si doar prin bunavoita unui AUDi de pe celalalt sens, care a depasit ceva mai repede ca mine, am placerea sa va scriu aceste randuri.
Pentru cei dornici de statistici :
resetat CB - la OMV-ul de la Grozavesti -plin
Acum dupa 230 km CB arata: 7.5 l/100 km; vit medie 22 km/h; Tin sa va precizez ca aprox 20-30 min am stat la blestematul ala de semafor si in primul sat iar a trebuit sa opresc de citeva ori masina din cauza unor cozi care nu imi dau seama de ce s-au format. Or fi fost tractoare, carute ...habar nu am, dar la un moment dat coada s-a evaporat. Drumul destul de bun cu exceptia unor portiuni unde era cribdura pe asfalt si se arunca cu pietricele in toate directiile. Foarte multe tir-uri care ori abia se tirau ori mergeau prea repede. In parte a fost Ok dar m-am ofticat din cauza cozilor formate ( rectific am urlat de mi-au iesit ochii din cap din cauza blocajelor). In rest masinuta sa comportat ireprosabil. Aaa nu am reusit sa fortez ESP-ul sa intervina chiar cand am luat o curba destul de stransa cu 80 km/h. Super stabila masina!!!
Pentru cei dornici de statistici :
resetat CB - la OMV-ul de la Grozavesti -plin
Acum dupa 230 km CB arata: 7.5 l/100 km; vit medie 22 km/h; Tin sa va precizez ca aprox 20-30 min am stat la blestematul ala de semafor si in primul sat iar a trebuit sa opresc de citeva ori masina din cauza unor cozi care nu imi dau seama de ce s-au format. Or fi fost tractoare, carute ...habar nu am, dar la un moment dat coada s-a evaporat. Drumul destul de bun cu exceptia unor portiuni unde era cribdura pe asfalt si se arunca cu pietricele in toate directiile. Foarte multe tir-uri care ori abia se tirau ori mergeau prea repede. In parte a fost Ok dar m-am ofticat din cauza cozilor formate ( rectific am urlat de mi-au iesit ochii din cap din cauza blocajelor). In rest masinuta sa comportat ireprosabil. Aaa nu am reusit sa fortez ESP-ul sa intervina chiar cand am luat o curba destul de stransa cu 80 km/h. Super stabila masina!!!
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -
Deci sa inteleg ca in treapta a 5-a, la 3500rpm ai 140km/h si la 4000rpm ai 150? Hmmm....
Multumim de relatare. Cum ti se pare masina la drum intins? E obositoare de condus? La 100-110km/h motorul lasa impresia ca este prea turat?
Multumim de relatare. Cum ti se pare masina la drum intins? E obositoare de condus? La 100-110km/h motorul lasa impresia ca este prea turat?
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
Si... se simt cele 4000rpm? Auditiv? Dpdv al consumului? Adica iti da o senzatie de a cauta treapta a 6-a?
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact: