Masina de student Kia Cee'd 1.4 Clasic +++
-
- Posts: 10
- Joined: 17 Jan 2008, 22:41
- Auto:
Masina de student Kia Cee'd 1.4 Clasic +++
Baieti va salut si va rog sa imi permiteti sa fa felicit pentru forum ... foarte misto, multe poze si multe informatii utile. Poate unii ma stiti de pe masini.ro pentru cei ce nu ma cunosc Constantin, incantat, student la medicina, 24 ani, pasionat de masini si femei ( ca tot omu) 110 kg, chel si cu chef de baut.
Sa trecem la masina ... pai inca nu o am. Ieri mi s-a pus pata pe ea, dupa ce am vazut-o pe cea a lui Jax( superba masina) si azi am fost la dealer, am vorbit si la inceputul lunii februarie voi da comanda. Sper sa nu te superi pe mine ( jax) dar o voi lua tot alba cu pachet sport , arata prea bine.
N-am stiu unde sa postez acest prim mesaj de intentie si ma gandesc ca aici ar fi locul cel mai potrivit avand in vedere ca in 2 luni si ceva voi intra si eu in Club KIA. In afara de pretul masinii propriuzise la ce cheltuieli sa ma mai astept.
Mutumesc si spor la Kiuit.
Sa trecem la masina ... pai inca nu o am. Ieri mi s-a pus pata pe ea, dupa ce am vazut-o pe cea a lui Jax( superba masina) si azi am fost la dealer, am vorbit si la inceputul lunii februarie voi da comanda. Sper sa nu te superi pe mine ( jax) dar o voi lua tot alba cu pachet sport , arata prea bine.
N-am stiu unde sa postez acest prim mesaj de intentie si ma gandesc ca aici ar fi locul cel mai potrivit avand in vedere ca in 2 luni si ceva voi intra si eu in Club KIA. In afara de pretul masinii propriuzise la ce cheltuieli sa ma mai astept.
Mutumesc si spor la Kiuit.
- Gerula
- taraboste
- Posts: 979
- Joined: 09 May 2007, 09:21
- Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
- Location: Bucuresti
Bun venit pe forum si felicitari pentru intentia de a deveni posesorul unui Kia Cee'd.
Sincer? La cat costa Cee'd-ul Classic cu toate optiunile cum cred ca vrei sa echipezi aceasta masina nu cred ca restul cheltuielilor ar trebui sa-ti puna probleme. Singura mai importanta este taxa de prima inmatriculare.
Sincer? La cat costa Cee'd-ul Classic cu toate optiunile cum cred ca vrei sa echipezi aceasta masina nu cred ca restul cheltuielilor ar trebui sa-ti puna probleme. Singura mai importanta este taxa de prima inmatriculare.
Mos Gerula
Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar
Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar
Re: Masina de student Kia Cee'd 1.4 Clasic +++
pai..._constantin_ wrote: In afara de pretul masinii propriuzise la ce cheltuieli sa ma mai astept.
primul drum il faci la peco.
n-ai pachetul legislativ care si ala tre cumparat. la ei te doare kpul cit e.
poate vrei niste preshuri
rca, casco,
prima inmatriculare
inmatriculare
taxa de drum- "robineta"
pe mine m-au costat cam 4000 ron (fara peco, presuri)
spor la treaba!
-
- Posts: 10
- Joined: 17 Jan 2008, 22:41
- Auto:
- apachioara
- nicicum
- Posts: 421
- Joined: 24 May 2007, 22:11
- Auto:
- Location: Cluj Napoca
- Contact:
pai.. cam la suma aia se ridica.. casco... 7-800 € (min 2500 ron), RCA vreo 250 ron, taxa de prima inmatriculare si alte taxe si impozite ... inca 700 ron (depinde de motorizare), pach legislativ 60 ron... un plin... cam 170 ron, rovigneta .. vreo 100 ron, presuri.. max 100 ron, alte maruntele... inca vreo 100 ron...
Da' cu inmatricularea mai poti s-o lungesti si cu rovigneta .. nu uita sa mergi in termen de 30 de zile de la data de pe factura de livrare la adm financiara sa faci declaratia de impunere .. ca altfel mai platesti 25 ron amenda.. pe langa taxele normale.
Da' cu inmatricularea mai poti s-o lungesti si cu rovigneta .. nu uita sa mergi in termen de 30 de zile de la data de pe factura de livrare la adm financiara sa faci declaratia de impunere .. ca altfel mai platesti 25 ron amenda.. pe langa taxele normale.
2000 ron daca nu vrea casco
Cee'd 1,4 LX BEST black pearl IS-&9-MFM - 250000km
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Asta e din pacate o problema, presurile pt. cee'd de cauciuc, care sunt superbe, apar in catalogul cu acesorii dar nu se pot comanda ._constantin_ wrote: Stiti cumva daca exista presuri originale dar de cauciuc? Am atatea intrebari si chiar nu imi vin in minte. Sa ma scuzati daca mai revin cu intrebari.
Nu stiu inca exact de ce, dar am primit acelasi raspuns de la 2 reprezentante KIA. Daca cumva gasesti, anunta-ma si pe mine.
ps: Ma bucur ca nu am sa fiu singurul stundent cu KIA cee'd.
-
- Posts: 10
- Joined: 17 Jan 2008, 22:41
- Auto:
Hai sa va spun ce nelamurire am ... am 16.000 DDP si nu stiu ce sa fac ...
1. Sa iau 1.4 benzina cu multe optiuni sau
2. Sa iau 1.6 benzina dar cu niste chestii in minus.
Problema e ca am vazut ca pt 1.4 nu se pot comanda jante de 17" ceea ce nu prea imi convine, pentru ca banuiesc ca nici pachet sport nu se poate pune ... deci .. Pe mine ma intereseaza mult de tot ca optiune acest pachet sport, pielea si jantele ... in rest sunt cam multumit de dotarile masinii.
Voi ce ati face, avand in vedere ca multi dintre voi deja aveti experienta cu masina ... se comporta decent 1.4 benzina si aici ma refer si la momentele cand simti piciorul "greu"? Exista o diferenta semnificativa de consum de combustibil? E compromis cu ceva confortul in cazul jantelor de 17"?
Cand imi mai aduc aminte mai scriu
PS: Am vazut ca sunt multi baieti din Craiova, ii salut cu aceasta ocazie si fac si eu o rugaminte daca e cineva liber zilele astea sa ma ia si pe mine la o tura cu masina ... ca la dealer nu au avut masina de drive-test si sunt curios cu merge ... macar ca pasager. Mersi ... dati PM cu nr de tel si vorbim mai multe acolo ...
1. Sa iau 1.4 benzina cu multe optiuni sau
2. Sa iau 1.6 benzina dar cu niste chestii in minus.
Problema e ca am vazut ca pt 1.4 nu se pot comanda jante de 17" ceea ce nu prea imi convine, pentru ca banuiesc ca nici pachet sport nu se poate pune ... deci .. Pe mine ma intereseaza mult de tot ca optiune acest pachet sport, pielea si jantele ... in rest sunt cam multumit de dotarile masinii.
Voi ce ati face, avand in vedere ca multi dintre voi deja aveti experienta cu masina ... se comporta decent 1.4 benzina si aici ma refer si la momentele cand simti piciorul "greu"? Exista o diferenta semnificativa de consum de combustibil? E compromis cu ceva confortul in cazul jantelor de 17"?
Cand imi mai aduc aminte mai scriu
PS: Am vazut ca sunt multi baieti din Craiova, ii salut cu aceasta ocazie si fac si eu o rugaminte daca e cineva liber zilele astea sa ma ia si pe mine la o tura cu masina ... ca la dealer nu au avut masina de drive-test si sunt curios cu merge ... macar ca pasager. Mersi ... dati PM cu nr de tel si vorbim mai multe acolo ...
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Eu ti-as recomanda motorul de 1.6 si ceva mai putine dotari. Tinand cont ca pe 1.4 nu poti pune prea multe dotari.
Cu jantele de 17", arata mult mai bine masina, ii schimba aspectul total si se aseaza ceva mai bine pe drum dar o sa ai un "bumpy ride" din cauza marimii. Asta ramane la latitudinea ta, eu le am pe cele de 16" si arata foarte bine si pe 16" doar ca e ceva mai comfortabil la drum.
Cu jantele de 17", arata mult mai bine masina, ii schimba aspectul total si se aseaza ceva mai bine pe drum dar o sa ai un "bumpy ride" din cauza marimii. Asta ramane la latitudinea ta, eu le am pe cele de 16" si arata foarte bine si pe 16" doar ca e ceva mai comfortabil la drum.
eu ti-as recomanda 1.4 dar cu dotari. diferenta intre 1.4 si 1.6 nu e extraordinar de semnificativa. pina la urma confortul conteaza si nu faptul ca poti sa-i "dai in gura". de fapt, nici nu prea ai pe unde, iar daca ii dai, te ia nenea militianul la bani marunti. nu lua de bun ce iti zic eu. tu decizi.
inseamna ca si pe 16 arata bine dar nu atit de bine ca pe 17scubli wrote: Tinand cont ca pe 1.4 nu poti pune prea multe dotari.
Cu jantele de 17", arata mult mai bine masina, ii schimba aspectul total si se aseaza ceva mai bine pe drum dar o sa ai un "bumpy ride" din cauza marimii. .
pe 1.4 classic se pot pune mai multe dotari
cu jante de 17 simti in volan toate micile denivelari ale asfaltului, gropile trebuie tratate mai cu mila + ca planetarele sunt mult mai expuse uzurii.
ramine cum am stabilit. tu decizi
Poate ca totusi nu ar fi rau daca ti-ai indrepta resursele catre anumire acacesorii care nu se pot comanda after market... jantele pot fi schimbate ulterior. Ai putea pmerge pe jenti de 15 pe care ulterior sa iti pui gume de iarna iar pt vara sa-ti iei un set de jante de aliaj evident mai mari...
Cee'd best Pweter Beige - CJ-81-RAK