Masina de student Kia Cee'd 1.4 Clasic +++

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
_constantin_
Posts: 10
Joined: 17 Jan 2008, 22:41
Auto:

Masina de student Kia Cee'd 1.4 Clasic +++

Post by _constantin_ »

Baieti va salut si va rog sa imi permiteti sa fa felicit pentru forum ... foarte misto, multe poze si multe informatii utile. Poate unii ma stiti de pe masini.ro pentru cei ce nu ma cunosc Constantin, incantat, student la medicina, 24 ani, pasionat de masini si femei ( ca tot omu) 110 kg, chel si cu chef de baut.

Sa trecem la masina ... pai inca nu o am. Ieri mi s-a pus pata pe ea, dupa ce am vazut-o pe cea a lui Jax( superba masina) si azi am fost la dealer, am vorbit si la inceputul lunii februarie voi da comanda. Sper sa nu te superi pe mine ( jax) dar o voi lua tot alba cu pachet sport :D, arata prea bine.

N-am stiu unde sa postez acest prim mesaj de intentie si ma gandesc ca aici ar fi locul cel mai potrivit avand in vedere ca in 2 luni si ceva voi intra si eu in Club KIA. In afara de pretul masinii propriuzise la ce cheltuieli sa ma mai astept.

Mutumesc si spor la Kiuit.
Image

User avatar
Gerula
taraboste
Posts: 979
Joined: 09 May 2007, 09:21
Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
Location: Bucuresti

Post by Gerula »

Bun venit pe forum si felicitari pentru intentia de a deveni posesorul unui Kia Cee'd.
Sincer? La cat costa Cee'd-ul Classic cu toate optiunile cum cred ca vrei sa echipezi aceasta masina nu cred ca restul cheltuielilor ar trebui sa-ti puna probleme. Singura mai importanta este taxa de prima inmatriculare.
Mos Gerula

Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar

User avatar
moguai
Posts: 401
Joined: 04 Sep 2007, 21:40
Auto: Subaru WRX STI
Location: Bucuresti
Contact:

Post by moguai »

parca o masina asa "dotata" merita mai mult decat motorul ala de 1.4
Ex: Ceed 1.4 Best, Kompass Blue
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City

alcatraz

Re: Masina de student Kia Cee'd 1.4 Clasic +++

Post by alcatraz »

_constantin_ wrote: In afara de pretul masinii propriuzise la ce cheltuieli sa ma mai astept.
pai...
primul drum il faci la peco.
n-ai pachetul legislativ care si ala tre cumparat. la ei te doare kpul cit e.
poate vrei niste preshuri
rca, casco,
prima inmatriculare
inmatriculare
taxa de drum- "robineta"
pe mine m-au costat cam 4000 ron (fara peco, presuri)

spor la treaba!

Bogdang
Posts: 258
Joined: 27 Oct 2007, 13:02
Auto:
Location: Cluj Napoca
Contact:

Post by Bogdang »

caaatttt? mai io mi-am alocat un buget de max 2000 ron pt treaba asta...mai omule...nu ma fa sa vizitez cardiologul... sau presurile reprezinta dif de la 2 panala 4000? :)
Cee'd best Pweter Beige - CJ-81-RAK

_constantin_
Posts: 10
Joined: 17 Jan 2008, 22:41
Auto:

Post by _constantin_ »

Sa stii ca si eu tot pe la suma asta ma gadeam. Oricum eu intrebam la Kia, ca asa stiu ce trebuie sa platesc ca si taxe si impozite.

Stiti cumva daca exista presuri originale dar de cauciuc? Am atatea intrebari si chiar nu imi vin in minte. Sa ma scuzati daca mai revin cu intrebari.
Image

User avatar
apachioara
nicicum
Posts: 421
Joined: 24 May 2007, 22:11
Auto:
Location: Cluj Napoca
Contact:

Post by apachioara »

pai.. cam la suma aia se ridica.. casco... 7-800 € (min 2500 ron), RCA vreo 250 ron, taxa de prima inmatriculare si alte taxe si impozite ... inca 700 ron (depinde de motorizare), pach legislativ 60 ron... un plin... cam 170 ron, rovigneta .. vreo 100 ron, presuri.. max 100 ron, alte maruntele... inca vreo 100 ron...

Da' cu inmatricularea mai poti s-o lungesti si cu rovigneta .. nu uita sa mergi in termen de 30 de zile de la data de pe factura de livrare la adm financiara sa faci declaratia de impunere .. ca altfel mai platesti 25 ron amenda.. pe langa taxele normale.
cee'd 1.4gsl Ltd. Ed. Pewter Beige CJ-56-GUG
http://picasaweb.google.com/apachioara2/CeedU

manucu01
Posts: 722
Joined: 02 Aug 2007, 20:33
Auto:
Location: Iasi

Post by manucu01 »

2000 ron daca nu vrea casco :)
Cee'd 1,4 LX BEST black pearl IS-&9-MFM - 250000km
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

_constantin_ wrote: Stiti cumva daca exista presuri originale dar de cauciuc? Am atatea intrebari si chiar nu imi vin in minte. Sa ma scuzati daca mai revin cu intrebari.
Asta e din pacate o problema, presurile pt. cee'd de cauciuc, care sunt superbe, apar in catalogul cu acesorii dar nu se pot comanda :|.
Nu stiu inca exact de ce, dar am primit acelasi raspuns de la 2 reprezentante KIA. Daca cumva gasesti, anunta-ma si pe mine.

ps: Ma bucur ca nu am sa fiu singurul stundent cu KIA cee'd.

_constantin_
Posts: 10
Joined: 17 Jan 2008, 22:41
Auto:

Post by _constantin_ »

Hai sa va spun ce nelamurire am ... am 16.000 DDP si nu stiu ce sa fac ...

1. Sa iau 1.4 benzina cu multe optiuni sau

2. Sa iau 1.6 benzina dar cu niste chestii in minus.

Problema e ca am vazut ca pt 1.4 nu se pot comanda jante de 17" ceea ce nu prea imi convine, pentru ca banuiesc ca nici pachet sport nu se poate pune ... deci .. Pe mine ma intereseaza mult de tot ca optiune acest pachet sport, pielea si jantele ... in rest sunt cam multumit de dotarile masinii.

Voi ce ati face, avand in vedere ca multi dintre voi deja aveti experienta cu masina ... se comporta decent 1.4 benzina si aici ma refer si la momentele cand simti piciorul "greu"? Exista o diferenta semnificativa de consum de combustibil? E compromis cu ceva confortul in cazul jantelor de 17"?


:P Cand imi mai aduc aminte mai scriu
PS: Am vazut ca sunt multi baieti din Craiova, ii salut cu aceasta ocazie si fac si eu o rugaminte daca e cineva liber zilele astea sa ma ia si pe mine la o tura cu masina ... ca la dealer nu au avut masina de drive-test si sunt curios cu merge ... macar ca pasager. Mersi ... dati PM cu nr de tel si vorbim mai multe acolo ...
Image

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

Eu ti-as recomanda motorul de 1.6 si ceva mai putine dotari. Tinand cont ca pe 1.4 nu poti pune prea multe dotari.
Cu jantele de 17", arata mult mai bine masina, ii schimba aspectul total si se aseaza ceva mai bine pe drum dar o sa ai un "bumpy ride" din cauza marimii. Asta ramane la latitudinea ta, eu le am pe cele de 16" si arata foarte bine si pe 16" doar ca e ceva mai comfortabil la drum.

alcatraz

Post by alcatraz »

eu ti-as recomanda 1.4 dar cu dotari. diferenta intre 1.4 si 1.6 nu e extraordinar de semnificativa. pina la urma confortul conteaza si nu faptul ca poti sa-i "dai in gura". de fapt, nici nu prea ai pe unde, iar daca ii dai, te ia nenea militianul la bani marunti. nu lua de bun ce iti zic eu. tu decizi.

alcatraz

Post by alcatraz »

scubli wrote: Tinand cont ca pe 1.4 nu poti pune prea multe dotari.
Cu jantele de 17", arata mult mai bine masina, ii schimba aspectul total si se aseaza ceva mai bine pe drum dar o sa ai un "bumpy ride" din cauza marimii. .
inseamna ca si pe 16 arata bine dar nu atit de bine ca pe 17
pe 1.4 classic se pot pune mai multe dotari
cu jante de 17 simti in volan toate micile denivelari ale asfaltului, gropile trebuie tratate mai cu mila + ca planetarele sunt mult mai expuse uzurii.
ramine cum am stabilit. tu decizi

_constantin_
Posts: 10
Joined: 17 Jan 2008, 22:41
Auto:

Post by _constantin_ »

pai atunci ramane 1.4 cu jante de 16".
Image

Bogdang
Posts: 258
Joined: 27 Oct 2007, 13:02
Auto:
Location: Cluj Napoca
Contact:

Post by Bogdang »

Poate ca totusi nu ar fi rau daca ti-ai indrepta resursele catre anumire acacesorii care nu se pot comanda after market... jantele pot fi schimbate ulterior. Ai putea pmerge pe jenti de 15 pe care ulterior sa iti pui gume de iarna iar pt vara sa-ti iei un set de jante de aliaj evident mai mari...
Cee'd best Pweter Beige - CJ-81-RAK

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”