Cee'd vs....... (daca ar avea acelasi pret)
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
Votat Golf 6 pentru motorul benzina cu turbo in oricare versiune. Daca ar avea si ceedul o motorizare cu turbo pe benzina, maine as fi la showroom.
Kia Cee'd 1.4 GSL Abyss Blue, Best + Opt
BV 77 MKP
ODO 71.000 KM
BV 77 MKP
ODO 71.000 KM
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
Cei care au votat pentru motoare cu jde mii de cai si au un simplu motor de 1.4 le reamintesc sa vina cu picioarele pe pamant, benzina la pompa nu scade ca si pretul masinilor in acest test, service-ul la celelalte masini (daca nu punem MIT aici) este mai varza decat la kia.
Iar golf 6 este o masina super urata! -nu este o parere personala.
M-am saturat de masinile beton pe care le au unii si stau pe dreapta din lipsa de lichiditati, daca ma intelegeti....
Iar golf 6 este o masina super urata! -nu este o parere personala.
M-am saturat de masinile beton pe care le au unii si stau pe dreapta din lipsa de lichiditati, daca ma intelegeti....
- Bonzai2
- Master Of Puppets
- Posts: 811
- Joined: 11 Jun 2008, 02:28
- Auto: Mazda Cx5
- Location: All around the world
- Contact:
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
1.4 TSI 160 CP consuma mai putin decat 2.0 GSL 143 CP de pe kia.Ogy wrote:Cei care au votat pentru motoare cu jde mii de cai si au un simplu motor de 1.4 le reamintesc sa vina cu picioarele pe pamant, benzina la pompa nu scade ca si pretul masinilor in acest test
Referitor la service-uri am fost si la VW si am fost tratat foarte bine si au facut treaba ok la un pret acceptabil,la fel si la unele service-uri Ford.Asa e la toti,depinde de dealer nu de marca asa ca incercati sa nu mai generalizati.
La tehnologie VW trece in forta pe langa Kia.
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
golf 6 e mai frumos decat kia ceed de acum... o parere personala. votat golf 6 am in familie golf 5 si ma simt foarte bine in el, desi in fata nu e la fel de spatios ca si ceed.
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
In service-urile vw (ma refer la reprezentante, nu alea de cartier) se face practica, asta daca nu ai aflat inca.....iti aduc si om care a facut acest lucru acolo in liceu...de raspuns, raspunde cel care ii indruma...dar in fine sa ramanem pe subiect.Bonzai2 wrote:1.4 TSI 160 CP consuma mai putin decat 2.0 GSL 143 CP de pe kia.
Referitor la service-uri am fost si la VW si am fost tratat foarte bine si au facut treaba ok la un pret acceptabil,la fel si la unele service-uri Ford.Asa e la toti,depinde de dealer nu de marca asa ca incercati sa nu mai generalizati.
La tehnologie VW trece in forta pe langa Kia.
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
La ora actuala nimeni nu mai are probleme de tehnologie. Orice fabricant poate avea orice tehnologie. Poate materialele utilizate sunt diferite.Bonzai2 wrote:1.4 TSI 160 CP consuma mai putin decat 2.0 GSL 143 CP de pe kia.Ogy wrote:Cei care au votat pentru motoare cu jde mii de cai si au un simplu motor de 1.4 le reamintesc sa vina cu picioarele pe pamant, benzina la pompa nu scade ca si pretul masinilor in acest test
Referitor la service-uri am fost si la VW si am fost tratat foarte bine si au facut treaba ok la un pret acceptabil,la fel si la unele service-uri Ford.Asa e la toti,depinde de dealer nu de marca asa ca incercati sa nu mai generalizati.
La tehnologie VW trece in forta pe langa Kia.
Cat despre tehnologia utilizata la Zilina, nu "sufera" de nici un handicap. Sunt identice cu cele utilizate la bmw.
Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
am ales kia ceed si seat leon. mi-as cumpara un pro ceed cu motor de 1.6 in varianta city. imi pare rau ca nu am avut aceasta optiune in oct 2007 cand am comandat masina, dar sunt multumit si asa.
eu nu cred in fiabilitatea motoarelor vw de cilindree mica si putere mare. toata lumea stie ca un motor aspirat e mai longeviv ca unul turbo, dar daca ar fi vw golf 6 gti la 14000euro, cu acel minunat motor de 2 litri turbo, sincer l-as cumpara
in concluzie, ceedul este in continuare imbatabil in clasa lui datorita pachetelor speciale best si city. sa platesc mai mult de 14ooo pe un ceed-niciodata!
eu nu cred in fiabilitatea motoarelor vw de cilindree mica si putere mare. toata lumea stie ca un motor aspirat e mai longeviv ca unul turbo, dar daca ar fi vw golf 6 gti la 14000euro, cu acel minunat motor de 2 litri turbo, sincer l-as cumpara
in concluzie, ceedul este in continuare imbatabil in clasa lui datorita pachetelor speciale best si city. sa platesc mai mult de 14ooo pe un ceed-niciodata!
-
- Posts: 38
- Joined: 16 May 2008, 11:09
- Auto:
- Location: Galati
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
Ma tem ca optiunea mea nu se afla pe lista. Daca ar fi sa trebuiasca sa aleg din nou in conditiile pietii de acum....Subaru Legacy Diesel ar castiga prin K.O. deoarece are 4900 de euro reducere si ofera o tona de dotari, motor impresionant si tractiune integrala. In momentul cand am achizitionat Kia, nu mai stiu daca se gasea pe piata modelul diesel al Legacy si oricum la pretul fara reducere nici atunci nici acum nu mi-l permit fara un efort financiar consistent. Oricum, nu regret deloc decizia facuta cand am achizitionat Pro_cee'd-ul, mai ales ca sunt sanse ca totusi Legacy-ul sa aterizeze in viitorul apropriat langa fratiorul sau coreean.
Si ca sa fiu si oleaca"on-topic"...doar Focus este o optiune viabila pentru mine din lista si il consider cam cel mai bun hatchback din punctul meu de vedere that money can buy.(exceptand probabil o Impreza cu motor de 2.0 sau mai mare-yeah, Subaru fan here:D). Golf 5 mi se pare oribil si plictisitor ca design, are o pleiada de motorizari nereusite si costa mult prea mult. Golf 5 si 1/2(sau 6 cum ii zic unii) imi mentine parerea ca cei de la Volkswagen au pretentii prea mari pentru ce masini produc. Desi apreciez mai mult designul atat interior cat si exterior decat la Golf 5, am senzatia ca masina este un Golf 5 facelift si nu o generatie noua. Iar inafara de motorizarile de 1.4 nu ma gasesc nimic interesant la aceasta categorie. Dar legat de fiabilitatea lor dupa 100.000+ Km(la mine in familie masinile se tin destul de mult)am mari urme de indoiala.
Seat Leon pica si el pentru ca este doar un Golf in haine de gala la un pret mai mare si un interior mai anost. C4 imi place mai ales varianta Coupe...dar anumite chestii de design la partea interioara cum ar fi vitezometrul digital si solutia intradevar unica de prindere a volanului m-au indepartat de aceasta masina.
Astra in varianta GTC s-a aflat si ea pe lista de cumparaturi...dar depasea tare de tot bugetul...fara o motorizare puternica si un nivel mai consistent de dotari o Astra mi se pare o alegere proasta...mai ales ca nici dupa interiorul de la Opel nu ma dau in vant.
Noua Octavia mi se pare o masina ok, dar pica din cauza faptului ca inafara de 1.8 160 de cai nu ma atrage nimic la motorizari pentru ca daca ma iau dupa configurator ori sunt FSI aka very bad, ori motorizarile de 1.4 care am zis mai sus ce am cu ele, in rest nu sunt nici fan TDI asa ca diesel pica din start. Iar la acel motor de 1.8 cel mai mic pret de pornire reprezinta mai mult decat sunt dispus sa dau pe o Skoda, nu fiindca sunt masini rele ci pentru ca sunt alternative mai bune.
Hyundai I30 sare din start pentru ca mi se pare a fi same stuff cu un cee'd plus ca nu imi place designul, iar Fiat Bravo din nou mi se pare din nou ca parca cere mai mult decat as fi dispus sa dau pe un Fiat, mai ales daca aducem in discutiile motorizarile pe benzina(1.4 90 de cai-prea putin, 1.4 120 si 1.4 150 supraalimentate ambele-probabil aceeasi hiba ca si 1.4 supraalimentat de la Volkswagen.)
Asa ca de pe toata lista aia...Focus iese castigator urmat de Cee'd. Pe langa Focus si Cee'd, ar mai fi noul Megane in varianta coupe, din pacate nu stiu ce preturi or sa practice baietii si fetele de la Renault in Romania(nici cu un Megane din generatia actuala nu mi-ar fi rusinte mai ales daca are 2 usi si scrie RS F1 pe el :X)
Sper sa nu ia cineva in nume de rau ce am zis eu pe aici, nu am intentia sa generez un scandal.
P.S.:Am ignorat intentionat ce spunea autorul topicului legat de pret, motorizari etc.(sper sa nu se supere:) ) pentru ca asa ma aruncam direct la un 130i sau un WRX STI daca e sa ne rezumam numai la hatch-uri.
Si ca sa fiu si oleaca"on-topic"...doar Focus este o optiune viabila pentru mine din lista si il consider cam cel mai bun hatchback din punctul meu de vedere that money can buy.(exceptand probabil o Impreza cu motor de 2.0 sau mai mare-yeah, Subaru fan here:D). Golf 5 mi se pare oribil si plictisitor ca design, are o pleiada de motorizari nereusite si costa mult prea mult. Golf 5 si 1/2(sau 6 cum ii zic unii) imi mentine parerea ca cei de la Volkswagen au pretentii prea mari pentru ce masini produc. Desi apreciez mai mult designul atat interior cat si exterior decat la Golf 5, am senzatia ca masina este un Golf 5 facelift si nu o generatie noua. Iar inafara de motorizarile de 1.4 nu ma gasesc nimic interesant la aceasta categorie. Dar legat de fiabilitatea lor dupa 100.000+ Km(la mine in familie masinile se tin destul de mult)am mari urme de indoiala.
Seat Leon pica si el pentru ca este doar un Golf in haine de gala la un pret mai mare si un interior mai anost. C4 imi place mai ales varianta Coupe...dar anumite chestii de design la partea interioara cum ar fi vitezometrul digital si solutia intradevar unica de prindere a volanului m-au indepartat de aceasta masina.
Astra in varianta GTC s-a aflat si ea pe lista de cumparaturi...dar depasea tare de tot bugetul...fara o motorizare puternica si un nivel mai consistent de dotari o Astra mi se pare o alegere proasta...mai ales ca nici dupa interiorul de la Opel nu ma dau in vant.
Noua Octavia mi se pare o masina ok, dar pica din cauza faptului ca inafara de 1.8 160 de cai nu ma atrage nimic la motorizari pentru ca daca ma iau dupa configurator ori sunt FSI aka very bad, ori motorizarile de 1.4 care am zis mai sus ce am cu ele, in rest nu sunt nici fan TDI asa ca diesel pica din start. Iar la acel motor de 1.8 cel mai mic pret de pornire reprezinta mai mult decat sunt dispus sa dau pe o Skoda, nu fiindca sunt masini rele ci pentru ca sunt alternative mai bune.
Hyundai I30 sare din start pentru ca mi se pare a fi same stuff cu un cee'd plus ca nu imi place designul, iar Fiat Bravo din nou mi se pare din nou ca parca cere mai mult decat as fi dispus sa dau pe un Fiat, mai ales daca aducem in discutiile motorizarile pe benzina(1.4 90 de cai-prea putin, 1.4 120 si 1.4 150 supraalimentate ambele-probabil aceeasi hiba ca si 1.4 supraalimentat de la Volkswagen.)
Asa ca de pe toata lista aia...Focus iese castigator urmat de Cee'd. Pe langa Focus si Cee'd, ar mai fi noul Megane in varianta coupe, din pacate nu stiu ce preturi or sa practice baietii si fetele de la Renault in Romania(nici cu un Megane din generatia actuala nu mi-ar fi rusinte mai ales daca are 2 usi si scrie RS F1 pe el :X)
Sper sa nu ia cineva in nume de rau ce am zis eu pe aici, nu am intentia sa generez un scandal.
P.S.:Am ignorat intentionat ce spunea autorul topicului legat de pret, motorizari etc.(sper sa nu se supere:) ) pentru ca asa ma aruncam direct la un 130i sau un WRX STI daca e sa ne rezumam numai la hatch-uri.
- Bonzai2
- Master Of Puppets
- Posts: 811
- Joined: 11 Jun 2008, 02:28
- Auto: Mazda Cx5
- Location: All around the world
- Contact:
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
Eu ma refeream la tehnologia pusa pe masina,adica la motoare si performantele masini,nu la cele de asamblare in fabrica.Joco wrote: La ora actuala nimeni nu mai are probleme de tehnologie. Orice fabricant poate avea orice tehnologie. Poate materialele utilizate sunt diferite.
Cat despre tehnologia utilizata la Zilina, nu "sufera" de nici un handicap. Sunt identice cu cele utilizate la bmw.
Joco
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
Votat KIA in rest NO Comment chiar daca restul masinilor nu intra in segmentul de pret al KIA(best)
BEST PRO Cee'd MACHINE Silver 1.4 GSL comanda 17.06.2008, 15.07.2008 primit serie, 30.07.2008 sosit acasa.
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
Am votat Kia si i30 ca e cam aceeasi masina cu aceleasi motorizari.
Cei care se indoiesc de calitatea motoarelor coreene nu au decat sa-si reaminteasca de cat de bine s-au comportat pana acum modelele Espero, Cielo si Tico de la Daewoo.
In special motoarele de la Espero au fost/sunt exceptionale. Am cunoscuti care au 300-400k fara interventii la motor in cazul Espero.
Si impartasesc parerea ca Golful e o masina fara farmec si trista iar noua Skoda Octavia e doar un facelift.
Cei care se indoiesc de calitatea motoarelor coreene nu au decat sa-si reaminteasca de cat de bine s-au comportat pana acum modelele Espero, Cielo si Tico de la Daewoo.
In special motoarele de la Espero au fost/sunt exceptionale. Am cunoscuti care au 300-400k fara interventii la motor in cazul Espero.
Si impartasesc parerea ca Golful e o masina fara farmec si trista iar noua Skoda Octavia e doar un facelift.
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
Eu am votat Seria 3 Coupe.
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
eu am votat prima data kia cee'd pentru ca imi place foarte mult..
si am votat seat leon pentru ca e prima dragoste....si acum cand vad unul pe strada stau si ma uit la el ca hipnotizat
si am votat seat leon pentru ca e prima dragoste....si acum cand vad unul pe strada stau si ma uit la el ca hipnotizat
VW Golf IV variant 1.9 dizăl din 2004. Tot verde BH 62 RBY
poze > http://picasaweb.google.com/robert1987.10/Golf4#
1) Esti pe net
2) Esti pe clubkia.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
poze > http://picasaweb.google.com/robert1987.10/Golf4#
1) Esti pe net
2) Esti pe clubkia.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
Re: Pt cei nemultimiti de calitatea masinii , service ,
Eu as face o alegere ceva mai exotica...
Subaru Legacy 2.0 D, 150 CP, AWD, singurul motor boxer diesel.
Si cum vad ca la noi a ajuns pe la 22000 cu echipari decente, poate peste un an... poate... sa vedem ce-o fi cu criza asta, ca de n-ar fi fost, deja ma scotoceam in buzunare.
Subaru Legacy 2.0 D, 150 CP, AWD, singurul motor boxer diesel.
Si cum vad ca la noi a ajuns pe la 22000 cu echipari decente, poate peste un an... poate... sa vedem ce-o fi cu criza asta, ca de n-ar fi fost, deja ma scotoceam in buzunare.
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat