...strange frana de mana sa tina mai tare
Re: ...strange frana de mana sa tina mai tare
Si la mine se aude asa. Ma gandesc ca frana de mana nu tine chiar asa de bine ca si pedela, iar cand eliberez pedala, daca masina e in panta se mai deplaseara 1 - 2 cm.
Re: ...strange frana de mana sa tina mai tare
Salut,
am fost la ITP in prima saptamana din martie si mi s-a dat revenire din cauza ca roata spate dreapta nu tinea la frina de mina.
Planul meu initial era sa ma duc la Vaslui sa fac ITP-ul, dar din cauza unor probleme financiare a trebuit sa rezolv in Iasi = > a trebuit sa ajung la Klado.
A durat 4 h ca sa descopere care era problema - cablul frinei de mina de pe dreapta era intepenit.
Domnul de la receptie de treaba si serviabil...nu acelasi lucru pot spune cu mecanicii care m-au acuzat ca as fi mers cu frina de mina trasa desi lucrul asta nu s-a intamplat.
Au un LCD in sala de asteptare, asa ca am vazut cum incercau sa vada cum tine, iar la sfarsit, cind trageau levierul rotile inghetau - nu au banc de proba ca la ITP, proba era in drifting...
Important era ca atunci cind se tragea frina de mina rotile inghetau.
Merg la ITP a doua zi, cu un dezechilibru acceptabil intre cele 2 roti, dar frina a tinut si omul mi-a dat OK fara probleme.
Folosesc frina de mina doar cind masina stationeaza in combinatie cu lasatul in viteza.
Astazi am avut ocazia sa probez frina de mina intr-o panta.
Am oprit masina cu frina de picior, apoi am decuplat-o tragand usor frina de mina sa vad cum tine. Spre surpriza mea am constatat ca atunci cind am ajuns la capatul cursei levierului masina a mai inaintat ~1,5 - 2m.
Am repetat aceeasi procedura, de data asta tragand levierul brusc - frinarea s-a facut la fel cind levierul a ajuns la capatul cursei.
Neclaritatea mea tine de comportamentul frinei de mina la 1 saptamana dupa ITP. Ce s-a intamplat de atunci inghetau rotile si acum nu? Nu s-a mers cu frina trasa, nu s-a facut drifting....
Nu am pretentia sa inghete masina la 3 clickuri ale levierului, dar nu inteleg cum de apare o diferenta atat de mare la un interval atat de mic de timp.
Ce parere aveti?
am fost la ITP in prima saptamana din martie si mi s-a dat revenire din cauza ca roata spate dreapta nu tinea la frina de mina.
Planul meu initial era sa ma duc la Vaslui sa fac ITP-ul, dar din cauza unor probleme financiare a trebuit sa rezolv in Iasi = > a trebuit sa ajung la Klado.
A durat 4 h ca sa descopere care era problema - cablul frinei de mina de pe dreapta era intepenit.
Domnul de la receptie de treaba si serviabil...nu acelasi lucru pot spune cu mecanicii care m-au acuzat ca as fi mers cu frina de mina trasa desi lucrul asta nu s-a intamplat.
Au un LCD in sala de asteptare, asa ca am vazut cum incercau sa vada cum tine, iar la sfarsit, cind trageau levierul rotile inghetau - nu au banc de proba ca la ITP, proba era in drifting...
Important era ca atunci cind se tragea frina de mina rotile inghetau.
Merg la ITP a doua zi, cu un dezechilibru acceptabil intre cele 2 roti, dar frina a tinut si omul mi-a dat OK fara probleme.
Folosesc frina de mina doar cind masina stationeaza in combinatie cu lasatul in viteza.
Astazi am avut ocazia sa probez frina de mina intr-o panta.
Am oprit masina cu frina de picior, apoi am decuplat-o tragand usor frina de mina sa vad cum tine. Spre surpriza mea am constatat ca atunci cind am ajuns la capatul cursei levierului masina a mai inaintat ~1,5 - 2m.
Am repetat aceeasi procedura, de data asta tragand levierul brusc - frinarea s-a facut la fel cind levierul a ajuns la capatul cursei.
Neclaritatea mea tine de comportamentul frinei de mina la 1 saptamana dupa ITP. Ce s-a intamplat de atunci inghetau rotile si acum nu? Nu s-a mers cu frina trasa, nu s-a facut drifting....
Nu am pretentia sa inghete masina la 3 clickuri ale levierului, dar nu inteleg cum de apare o diferenta atat de mare la un interval atat de mic de timp.
Ce parere aveti?
Kia C'eed 1.4 / Best / Abyss blue
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ...strange frana de mana sa tina mai tare
Mai mergi o data in service. La mine dupa aproximativ 12000km de la prima revizie (unde s-a verificat si frana de mana) "ingheata" de pe la dintele 4-5.
Acelasi stil de parcare.
Acelasi stil de parcare.
Re: ...strange frana de mana sa tina mai tare
Nu vreau sa mai trec pe la Klado.
Ma voi duce la Rodav odata cu revizia 2.
Ma voi duce la Rodav odata cu revizia 2.
Kia C'eed 1.4 / Best / Abyss blue
Re: ...strange frana de mana sa tina mai tare
Salut,
Duminica 21 martie am iesit din oras spre Metro pentru prima data de la reglajul frinei de mina efectuat la Klado pe 2 martie.
La ~80km/h am sesizat trepidatii in spate si am tras repede in parcarea de la Metro.
Cind m-am coborit din masina m-a lovit un miros de ferodou incins la roata unde Klado facuse interventia (dreapta-spate).
Am accelerat putin masina si am tras levierul sa vad cum se comporta:
- roata stinga spate care ingheta cind am intrat la Klado in service nu mai tinea,
- roata dreapta tinea.
Avind in vedere ca la Klado statusem 4h pentru ca sa isi dea seama baietii ca era un cablu blocat de la mizerie si mi-au si zgiriat masina, am decis sa merg la Bosch de linga magazinul de scule.
La intrare mi-au facut test de frina, au gasit problema:
- roata stinga avea factor de frinare 18% (limita minima),
- roata dreapta avea sabotul montat putin mai in afara si freca - factor 19%.
La iesire > test de frina din nou - 24% ambele roti.
Toata treaba a durat 1h jumatate + verificari de lumini/lichide gratis.
Am iesit cu ea din nou pina la Metro - verificat temperatura rotilor spate - ok.
Concluzie:
in cazul in care nu sesizam trepidatiile, care erau relativ usoare, si nu opream imediat, continuam sa merg cu 120 km/h, ce se intimpla cu roata mea dreapta-spate in urma "reglajelor" celor de la Klado?
Recomandare:
nu folositi Klado service!
Duminica 21 martie am iesit din oras spre Metro pentru prima data de la reglajul frinei de mina efectuat la Klado pe 2 martie.
La ~80km/h am sesizat trepidatii in spate si am tras repede in parcarea de la Metro.
Cind m-am coborit din masina m-a lovit un miros de ferodou incins la roata unde Klado facuse interventia (dreapta-spate).
Am accelerat putin masina si am tras levierul sa vad cum se comporta:
- roata stinga spate care ingheta cind am intrat la Klado in service nu mai tinea,
- roata dreapta tinea.
Avind in vedere ca la Klado statusem 4h pentru ca sa isi dea seama baietii ca era un cablu blocat de la mizerie si mi-au si zgiriat masina, am decis sa merg la Bosch de linga magazinul de scule.
La intrare mi-au facut test de frina, au gasit problema:
- roata stinga avea factor de frinare 18% (limita minima),
- roata dreapta avea sabotul montat putin mai in afara si freca - factor 19%.
La iesire > test de frina din nou - 24% ambele roti.
Toata treaba a durat 1h jumatate + verificari de lumini/lichide gratis.
Am iesit cu ea din nou pina la Metro - verificat temperatura rotilor spate - ok.
Concluzie:
in cazul in care nu sesizam trepidatiile, care erau relativ usoare, si nu opream imediat, continuam sa merg cu 120 km/h, ce se intimpla cu roata mea dreapta-spate in urma "reglajelor" celor de la Klado?
Recomandare:
nu folositi Klado service!
Kia C'eed 1.4 / Best / Abyss blue
Re: ...strange frana de mana sa tina mai tare
Subscriu si eu la problema.
Am fost respins la ITP din cauza asta. Am fost la MIT Baneasa si s-a rezolvat repede. M-au bagat fara programare si la sfarsit m-au dus la alt service cu ITP unde au verificat pe banii lor daca tine cat trebuie.
Binenteles ca nu m-a costat nimic, ca doar e in garantie.
Nota 10 pt Mit Baneasa. =D>
Am fost respins la ITP din cauza asta. Am fost la MIT Baneasa si s-a rezolvat repede. M-au bagat fara programare si la sfarsit m-au dus la alt service cu ITP unde au verificat pe banii lor daca tine cat trebuie.
Binenteles ca nu m-a costat nimic, ca doar e in garantie.
Nota 10 pt Mit Baneasa. =D>
Kia Cee'd 1.4 Best, Casa White