andrei976 wrote:
DUNLOP WINTER SPORT 3D 185/65R15 - am gasit la 270 bucata / dar posibiltiatea achitarii prin card avantaj.
Sunt bune ? Merita? sau sa iau ieftinaciuni , am gasit la 170 Ron niste TIGAR
Multumesc
DUNLOP WINTER SPORT 3D pe dimensiunea asta sunt printre cele mai bune, comform testelor ADAC (adica nemtii )
Vezi ca gasesti si mai ieftine la 250 lei bucata, dar probabil fara posibilitatea achitarii prin card avantaj.
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti
Nu prea se mai respecta topicurile pe aici. Din baterie o dam in cauciucuri, din consum de motorina in consum de ulei (astea doua se mai leaga cumv), etc.
Glumeam!
Si mie mie mi s-a intamplat de cateva ori sa ma lase bateria dar numai dupa ce am folosit masina pe post de lautari cateva ore iar dupa aceea a pornit foarte repede cu putin curent imprumutat. Si eu am masina tot din 2008 (mai exact sfarsitul lui august). Am fost o data la IMG Giurgiului ( pana sa treaca cei doi ani de garantie a bateriei) si cei de acolo mi-au spus sa las bateria la ei sa o puna pe redresor. Dar nu am avut nici timp si nici chef sa o las la ei si inca mai merge. Sa vedem cand o da frigul ce se intampla. Anul trecut a pornit fara probleme la -25 grade C. Daca anul asta nu o sa mai vrea renunt la alte cheltuieli si cumpar baterie noua.
Ideea este ca daca nu se circula cu masina nu este o solutie sa o pornesti in parcare pt.5 minute. Consumi si combustibil aiurea si in loc sa incarci bateria, nai rau o descarci pt. ca la o pornire se consuma curent cat incarca alternatorul intr-o ora de functionare (cel putin asa mi-au spus cei de la service). Cel mai bine se incarca bateria la drumuri mai lungi in afara localitatii (mai ales pe autostrada).
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Carcasele bateriilor moderne sunt realizate din izopolipropilena cu mai multe separatii cu camere cu aer (ca izolant termic) asemanator ca la "termopane"si nu mai necesita husa de protectie termica sau mecanica.
Pt. kia ceed la "marimea tavitei" merge excelent orice baterie auto 12V pana la 61 chiar 63Ah.
Bateriile de generatie noua "sylver dynamic", "ultradynamic"si mai ales "start-stop plus", tip VARTA, MARATHON, BOSCH, SONNENSCHEIN, etc. au multe tehnologii revolutionare si secrete de fabricatie, una dintre ele ar fi ca intre fiecare placa de "+" si fiecare placa de "-" se mai afla cate o placa de retinere a "materialului activ"pt.:
-dublarea duratei de viata
-rezistenta crescuta la descarcari profunde si vibratii
-curentii de pornire mari
-cresterea nr. cicluri "incarcari-descarcari". Au umblat mult si la separatorul de sustinere al placilor, sisteme de oprire a depunerilor la bazele inferiare, la realizarea conexiunilor interne ,la calitatea electrolitului "gel", etc.
Sunt departe de a face reclama la firmele sus mentionate insa prin institutele de cercetare-proiectare din Germania spre exemplu s-au
ajuns la rezultate exceptinale si pt. noi inegalabile.
Au dezvoltat alte concepte de baterii iar pe cele clasice cu placi de Pb si electrolit acid sulfuric fixat in gel sau microfibra de sticla le-au imbunatatit incredibil de mult.
Eu zic ca merita efortul sa cumparati o baterie ca cele de mai sus pt. ca indiferent de regimul de lucru nu ve-ti avea probleme...Cand va veni vremea sa vindeti masina e posibil sa va para rau pt. baterie.
Cereti cu tupeu certificatul de calitate cu nr. unic de fabricatie (se gaseste atat pe certificat cat si pe baterie) pt. a evita o baterie cu perioada mare de depozitare (eu va recomand maxim 6 luni si nu ce scrie pe performantele de depozitare ale bateriei).
Daca te grabeai un pic prindeai oferta la "REAL" cu numai 80 lei, redresor auto cu protectie la scurtcircuit, suprasarcina si inversare de polaritate. Acum pretul este de aproape 120 lei.
Eu de -acolo mi-am cumparat, e f. bun l-am dat la prieteni si vecini sa-l foloseasca si ei.
Din curiozitate am scos baterie ca sa o pun la incarcat. Ma gandeam ca e descarcata avand 3 ani si mergand in general pe distante scurte. Din fericire bareria era aproape incarcata. Am lasat-o pe incarcator totusi 1 ora.
Nu da semne de oboseala.
Fratia Ceed-ului
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
ca sa revenim la subiect... mi-a murit iar bateria..
am dat-o jos de pe masina .. o am in casa . ... dar nu am redresor sa o incarc....
ce ziceti ? mai bine sa ma duc sa iau una noua si gata?
pierd garantia la masina sau credeti ca o sa am probleme...
asta vad ca are 45A sa iau mai mare de tractor 75 A?
Nu pierzi nici o garantie, asta ar fi culmea incearca totusi cu redresor daca poti...mai intai, iar daca te tin buzunarele du-te direct si ia alta...
Eu am masina din Mai 2008 si a mea da semne de slabiciune desi circul aproape zilnic, deci nu se pune problema ca ar stationa. Am fost la IMG, am facut testul bateriei si a rezultat: Rating 410 CCA maxim, iar eu am avut 336 CCA, in concluzie bateria trebuie reincarcata deocamdata, nu schimbata, in rest parametrii sunt normali.
Sunt foarte slabe, am vazut ca multi se vaita cam dupa 2 ani si jumatate, tind sa cred ca asta e durata lor de viata, din fericire pt service garantia expira la 2 ani...tipic!
Ma bate gandul cand o pica sa iau un Rombat Premier pt consumatori suplimentari de 60-65 A, trebuie sa ma uit la dimensiuni sa intre in lacasul original...din pacate tot 2 ani au garantie
Proud Owner of Kia Cee'd 1.4 16V~120 HP BEST...ODO +68.000 km Upgrades: Carbon Sport air-filter, Magnaflow exhaust, HID Xenon, Llumar all-around, Crunch GTR Bass Pack, Pager alarm, bad-boy look, black headlights, full red taillights, TCM Turbo remap, 17" OZ Racing, XR Body kit, Morimoto Bi-Xenon Lens + Angel Eyes
Ce baterie de la Rombat se potriveste pe un ceed 1.4? Ma bate gandul sa iau un Rombat Premier , dar nu stiu ce caracteristici trebuie sa aiba ca sa intre in lacasul original( tip borne , mod fixare, etc).Daca stie cineva va rog sa mi spuneti
Si la mine da ceva semne de oboseala. La -12 grade porneste mai greu ca asta iarna la -25. (revizia 3 facuta in decembrie)
La fosta masina ultima baterie a fost varta. Cand am vandut masina, bateria era in a 5-a iarna si era in parametri.
am achizitionat in decembrie o Varta Blue de 52 A pret 288 RON - www.sculedescule.ro
din gama de la Varta cele mai bune sunt cele Silver , dar pretul lor este un pic mai mare , cea de 52 este la fel ca dimensiune , si da incapa in locasul acela , cei de la scule de scule fac si o verificare a consumatorilor de pe masina , pentru a putea oferi garantia pe baterie de 2 ani.
ce vroiam sa va spun sunt urmatoarele :
- nu desfaceti o baterie capsulata , ca mine (o stricati)
- bateriile orignale sau doar a mea de pe Ceed era chinezeasca , scria in chineza pe ea , avea bornele invers fata de europene , deci cea nou pe care o sa o cumparati se va pune invers ATENTIE deci
- recomand sa va luati un pic mai mare decat cele de pe masina care sunt de 44 A , pentru a nu avea probleme iarna
La ceed-urile noastre merg numai baterii care au borna + in stanga? Am vazut ca Rombat au toate borna + in dreapta, deci nu merge pe ceed. Trebuie sa iau numai baterie cu + pe stanga ca ceea originala??????
Intreb pt ca cel de la Rombat cand a auzit pe ce masina vreau sa o pun a spus ca eu am +pe stanga si ca se poate sa nu mearga .Ma intereseaza sa poata fi prinsa ca ceea originala nu ca pot sa o pun asa cu spatele sau cu fata si sa stea neprinsa acolo!