Baterie
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: baterie moarta
Andrei de unde stii ca e chinezeasca? Poate e coreeana...sau japoneza
A mea are 2 ani si 2 luni si nu are probleme (47,000 km).
A mea are 2 ani si 2 luni si nu are probleme (47,000 km).
SAAB 9-5
Re: baterie moarta
Eu stiam ca acumulatorii de pe Ceed sunt turcesti....
Kia Ceed (2008) 1,4 GSL - BEST culoare: Black Pearl
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Re: baterie moarta
Sal.Eu am Rombat Premier pe a mea Kiutza de iarna trecuta,cand cea originala si-a dat duhul si porneste la sfert dimineata,insa are si 55 Ah.
Golf 7 1.5 Tsi
Re: baterie moarta
Sal.Cee`dul il am din august 2007,iar bateria ma lasat la 2 ani si 2 luni.Evident garantia pe baterie 2 ani, asa ca am sunat la servis sa ma interesez cat costa una originala=600 roni,am zis pas, cu 220roni am luat rombat.Pa.
Golf 7 1.5 Tsi
Re: baterie moarta
si eu as lua alta baterie dar nu sunt sigur ca ea este problema la modul cum se manifesta. De service m-am saturat
KIA Cee`d 1.4 BEST
Re: baterie moarta
catalin wrote:una originala=600 roni
fuarte taareee... tine 10 ani de o dau cu atata?
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Re: baterie moarta
Ieri am patit-o si eu. A murit bateria fara a da anterior vreun semn ca e slaba....
Am masina din iulie 2008, si se pare ca n-a vrut sa incalce regula si sa tina macar 3 ani...
Asa ca alta, sigur imi voi lua una cu amperaj mai mare, posibil o Varta sau un Bosch
Am masina din iulie 2008, si se pare ca n-a vrut sa incalce regula si sa tina macar 3 ani...
Asa ca alta, sigur imi voi lua una cu amperaj mai mare, posibil o Varta sau un Bosch
Re: baterie moarta
a picat si la mie bateria cu o saptamana inainte sa faca 3 ani. in principiu am fost multumit de ea: nu am avut probleme la pornire nici la -25 de grade si masina nemiscata cate o saptamana, doua. ce m-a deranjat este ca a picat fara niciun semn de avertizare pe a mea nu scria decat kia hyundai motors si inca cateva randuri in engleza fara sa mentioneze data fabricatiei, tipul bateriei, producatorul sau altceva de genul asta. am sunat la mit si mi-au spus ca este de 44 amperi si ca recomandarea lor este sa nu iau o baterie cu amperajul mai mare de 60.
mi-am luat o varta blue de 52 amperi de la sculedescule.ro (multumim andrei976 pt pont)-am dat 288 ron, au montat-o si i-au facut test.
mi-am luat o varta blue de 52 amperi de la sculedescule.ro (multumim andrei976 pt pont)-am dat 288 ron, au montat-o si i-au facut test.
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109
Re: baterie moarta
Intr-o buna zi, mi-a cazut si mie bateria, fara avertizare. Nu a mai pornit maina, nici deschiderea din alarma nu a mers, a trebuit sa deschid cu cheia. Avaria nu a mers nici ea, auzeam releul cum cupleaza, dar nici gand sa dea lumina avariile, CB-ul imi arata 4 usi deschise, ma rog, ca la nebuni. M-a ajutat un prieten sa o pornesc, am luat 2 cabluri si am luat curent de la el. A plecat foarte repede, si de atunci nu mi-a mai facut nici o problema. Nu am inteles ce s-a intamplat, masina e luata din iunie 2008, deci bateria avea cam 2 ani 1/2. Stau pregatit, la urmatoarea faza, o schimb cu alta noua, dar vad ca acum nu mai vrea sa moara, desi a revenit iarna. foarte ciudat.
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Re: baterie moarta
Azi dimineata cand am vrut sa deschid masina cu alarma, nu s-a putut. Beculetul de la alarma nu mai clipeste, pe bord nu imi mai pare nimic. Banuiesc ca e bateria ( e din august 2008 ), caz in care ma duc maine si imi cumpar o varta de 60. Sper sa nu fie vreo siguranta, pentru ca nu ma pricep sa umblu la ele. Chestia e ca ieri am dat jos zapada de pe ea cu motorul pornit vreo 15-20 de minute, ( a pornit foarte frumos ) si, baiatul meu de 2 ani a ramas in masina, si a apast pe butonul de inchidere al usilor. M-am dus in casa si am luat cealalta alarma si am deschis-o cu alarma ( poate era mai bine sa o dechid cu cheia). Sa nu se fi intamplat atunci ceva.
Re: baterie moarta
salutare
asta vara la un gratar am tinut lada frigorifica la bricheta masinii cu motorul oprit. dupa cateva ore am vazut ca nu mai functiona ventilatorul lazii. am crezut ca s-a deconectat cumva. surpriza!! nu era deloc curent. nici chiar usa de la portbagaj nu se mai deschidea. am reusit sa pornesc masina doar cu ajutorul altei masini.
am fost surprins ca descarcarea bateriei s-a facut doar dupa 3-4 ore. anterior am avut un logan care era supus aceluias tratament cu aceiasi lada frigorifica si rezista cu stoicism. la un moment dat a stat de dupamiaza si toata noaptea, aproape pana dimineata pentru ca am uitat-o in priza. iar masina a pornit la prima cheie.
dupa acest eveniment incerc sa protejez pe cat posibil bateria. daca stiu ca fac distante scurte in oras pe zi, nu mai aprind farurile. intotdeauna sting farurile inainte sa opresc motorul. evit pe cat posibil folosirea consumatorilor cand masina nu are motorul pornit.
as concluziona ca materia nu este punctul forte al acestei masini. procedand astfel, cred ca se poate prelungi substantial viata bateriei.
drumuri faine.
asta vara la un gratar am tinut lada frigorifica la bricheta masinii cu motorul oprit. dupa cateva ore am vazut ca nu mai functiona ventilatorul lazii. am crezut ca s-a deconectat cumva. surpriza!! nu era deloc curent. nici chiar usa de la portbagaj nu se mai deschidea. am reusit sa pornesc masina doar cu ajutorul altei masini.
am fost surprins ca descarcarea bateriei s-a facut doar dupa 3-4 ore. anterior am avut un logan care era supus aceluias tratament cu aceiasi lada frigorifica si rezista cu stoicism. la un moment dat a stat de dupamiaza si toata noaptea, aproape pana dimineata pentru ca am uitat-o in priza. iar masina a pornit la prima cheie.
dupa acest eveniment incerc sa protejez pe cat posibil bateria. daca stiu ca fac distante scurte in oras pe zi, nu mai aprind farurile. intotdeauna sting farurile inainte sa opresc motorul. evit pe cat posibil folosirea consumatorilor cand masina nu are motorul pornit.
as concluziona ca materia nu este punctul forte al acestei masini. procedand astfel, cred ca se poate prelungi substantial viata bateriei.
drumuri faine.
1.4 GSL City Machine Silver
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
Re: baterie moarta
S-a rezolvat. Am sunat la KAR, si mi-au dat curent de la o baterie. Cand am pornit masina, radioul mergea. Cred ca cel mic se jucase la el si l-a lasat pornit, pe volum minim.cahoots wrote:Azi dimineata cand am vrut sa deschid masina cu alarma, nu s-a putut. Beculetul de la alarma nu mai clipeste, pe bord nu imi mai pare nimic. Banuiesc ca e bateria ( e din august 2008 ), caz in care ma duc maine si imi cumpar o varta de 60. Sper sa nu fie vreo siguranta, pentru ca nu ma pricep sa umblu la ele. Chestia e ca ieri am dat jos zapada de pe ea cu motorul pornit vreo 15-20 de minute, ( a pornit foarte frumos ) si, baiatul meu de 2 ani a ramas in masina, si a apast pe butonul de inchidere al usilor. M-am dus in casa si am luat cealalta alarma si am deschis-o cu alarma ( poate era mai bine sa o dechid cu cheia). Sa nu se fi intamplat atunci ceva.
Re: baterie moarta
salutare @cahoots
radioul daca il lasi mergand si armezi masina se inchide automat...la mine asa se intampla...si chiar daca nu ar fi asa, radioul fara cheie merge inca o ora dupa care se opreste automat. iar daca s-a descarcat bateria dupa maxim o ora de functionat radioul inseamna ca bateria e terminata, sau ai un scurt care-ti descarca bateria.
drumuri faine
radioul daca il lasi mergand si armezi masina se inchide automat...la mine asa se intampla...si chiar daca nu ar fi asa, radioul fara cheie merge inca o ora dupa care se opreste automat. iar daca s-a descarcat bateria dupa maxim o ora de functionat radioul inseamna ca bateria e terminata, sau ai un scurt care-ti descarca bateria.
drumuri faine
1.4 GSL City Machine Silver
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
Re: baterie moarta
Bateria este de vina. A pornit destul de greu iarna asta, chiar daca am tot pornit masina cate 15 minute zilnic sau la 2 zile. Am zis ca o schimb cu o Varta de 60, dar astept sa ies din iarna, sa faca si ea 3 ani ( daca s-o putea )