Citeste manualul!
-
- Posts: 384
- Joined: 10 Jul 2008, 14:13
- Auto:
- Location: Valcea Bucuresti
Re: Blocare contact/volan
@BogdanTimisoara
O vizita la service ar putea sa rezolve misterul ..oricum nu e normal ce ti se intampla..cat despre topic si la daciile vechi de 30 de ani se intampla asta
O vizita la service ar putea sa rezolve misterul ..oricum nu e normal ce ti se intampla..cat despre topic si la daciile vechi de 30 de ani se intampla asta
Re: Blocare contact/volan
Exista o rezerva de putere pentru servofrana, s-ar putea sa existe si pentru directie. Incearca sa vezi cat timp poti invarti usor volanul, ar trebui sa se intareasca destul de repede. Eu ma indoiesc ca isi ia puterea direct de la baterie.
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
Re: Blocare contact/volan
Servofrana e actionata vacumatic de motor. De accea se poate actiona pedala de frana de cateva ori dupa oprirea motorului, pana cand se diminueaza efectul ei. EPS-ul este electric - cand s-a oprit motorul se taie si alimentarea motorului, deci ciu-ciu asistare a directiei.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
-
- Posts: 231
- Joined: 23 Jun 2008, 12:59
- Auto:
- Location: Timisoara
- Contact:
Re: Blocare contact/volan
Corect. La Kia directia e asistata electric, deci nu exista vacuum ca la servofrana, cel mult o "rezerva" de cativa Jouli data de efectul de condensator al cablajului, echivalent cu un condensator de cativa picofarazi Adica tinde spre zero absolut!
Acum, serios, nu mi s-a mai intamplat de mult, au ramas cele doua experiente in acest sens. Iar atunci cand se intampla, EPS-ul ramanea activ pana cand reporneam si reopream motorul. Chiar daca am scos cheia din contact, EPS-ul a ramas activ.
Acum, serios, nu mi s-a mai intamplat de mult, au ramas cele doua experiente in acest sens. Iar atunci cand se intampla, EPS-ul ramanea activ pana cand reporneam si reopream motorul. Chiar daca am scos cheia din contact, EPS-ul a ramas activ.
Kia Cee'D SW Pyston Grey, 1.4 GSL Best
TM 74 KIA ODO +86.000 km
TM 74 KIA ODO +86.000 km
Re: problema radio - nu se mai aud anumite posturi
am rezolvat-o ....... credida01ro wrote: PS: zgomot de fond nu are pt ca atunci cand semnalul este slab, aparatul face muting
..... am trecut functia AF pe off! si gata ...functioneste
CEED "neagra" 1.4
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
Re: problema radio - nu se mai aud anumite posturi
Mie mi s-a intepenit radio de 3 ori pana acum. Pur si simplu nu mai reactiona la nicio comanda. L-am inchis, l-am pornit, degeaba. Abia dupa ceva timp de cand am oprit motorul si-a revenit. Si acum face figuri cu pi search. Apare din cand in cand. Cred ca e cam ciudat sistemul asta audio. Ceva sugestii de la firma a primit cineva? Sau o rezolvare?
BZ-21-NBA, Sportage 1.6 TGDI 7DCT Gt-line black pearl sosit 07.11.2017, 50000 km
Bz-07-NBA, Xceed 1.5 TGDI 7DCT Style plus MY21, 25000 km
Bz-07-NBA, Xceed 1.5 TGDI 7DCT Style plus MY21, 25000 km
Re: problema radio - nu se mai aud anumite posturi
Si eu la fel ca PYF: in seara asta cautand prin SETUP am dat peste AF. Nici nu mai stiam ce inseamna dar l-am trecut pe OFF. Urmarea, adio PI Search. Citind in manual am vazut ca daca sta pe ON, AF cauta sa revina la frecventa cea mai buna.
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
Re: problema radio - nu se mai aud anumite posturi
@MihaiM
Sunt curios daca asta e fix-ul pentru PI Search... abia astept sa incerc
Sunt curios daca asta e fix-ul pentru PI Search... abia astept sa incerc
Probleme geam sofer
salut,
am descoperit ca geamul de la sofer nu se mai inchide pana sus si revine intr-o pozitie intermediara. daca am geamul deschis si trag de buton, pe modul "Auto" - a doua treapta de inchidere a geamului, acesta urca pana la un punct(aprox 2 cm de pozitie de inchidere) ai apoi coboara pana aproape jos de tot. lucrul asta se intampla automat. daca incerc sa inchid geamul pe "manual" - tinand apasat pe prima pozitie a butonului, acesta merge pana sus si se inchide; in schimb mai greu...parca il tine ceva la inchidere, diferenta sesizabila fata de geamul drepta care se inchide mai repede.
A mai avut cineva o asemenea problema....ca sa stiu cum se daca se poate rezolva altfel decat mergand la service?
Multumesc,
am descoperit ca geamul de la sofer nu se mai inchide pana sus si revine intr-o pozitie intermediara. daca am geamul deschis si trag de buton, pe modul "Auto" - a doua treapta de inchidere a geamului, acesta urca pana la un punct(aprox 2 cm de pozitie de inchidere) ai apoi coboara pana aproape jos de tot. lucrul asta se intampla automat. daca incerc sa inchid geamul pe "manual" - tinand apasat pe prima pozitie a butonului, acesta merge pana sus si se inchide; in schimb mai greu...parca il tine ceva la inchidere, diferenta sesizabila fata de geamul drepta care se inchide mai repede.
A mai avut cineva o asemenea problema....ca sa stiu cum se daca se poate rezolva altfel decat mergand la service?
Multumesc,
1.6 DSL HP
Re: Probleme geam sofer
Uite cum am rezolvato
viewtopic.php?f=5&t=2244&st=0&sk=t&sd=a&start=15
viewtopic.php?f=5&t=2244&st=0&sk=t&sd=a&start=15
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: Probleme geam sofer
Poate ai prins ceva in chederul de la geam care il impiedica sa urce pana la capata.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
Re: problema radio - nu se mai aud anumite posturi
In manual la pagina 3/116
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Probleme cu ceasul.
cine ma poate ajuta, sa stiu cum sa fac sa reglez ceasul din bord ca dupa ce am fost zilele trecute sa pun o alarma la un service kia, a luat-o inainte cu vreo 10 min .
scz din greseala am dat de 2 ori submit in loc de preview...
scz din greseala am dat de 2 ori submit in loc de preview...
Re: Probleme cu ceasul.
Pai cand ai cumparat masina nu ai primit si manual la ea? Ia cauta acolo mai intai.
- mastertech
- Master Blaster
- Posts: 61
- Joined: 04 Jun 2008, 16:20
- Auto:
- Location: Arad
Re: Probleme cu ceasul.
"Setare ceas
Dacã apãsaþi butonul MODE timp de 2 secunde, în alte meniuri, intraþi în sistemul de setare ceas este.
Ordinea setãrii este ORÃ MINUT. Pentru a continua setarea, apãsaþi butonul MODE mai puþin de 1 secundã ºi setaþi data utilizînd butonul SUS () ºi JOS() în timp ce setarea selectatã se aprinde. Cînd cifra care indicã minutele este
mai micã decît 30 ºi apãsaþi butonul RESETARE mai puþin de 1 secundã, cifra care indicã minutele se modificã indicînd :00, în timp ce cifra care indicã ora rãmîne neschimbatã. Cînd cifra care indicã minutele este mai mare decît 30 ºi apãsaþi butonul RESETARE mai puþin de 1 secundã, cifra care indicã minutele se modificã indicînd :00, în timp ce cifra care
indicã ora înainteazã cu 1 orã."
Dacã apãsaþi butonul MODE timp de 2 secunde, în alte meniuri, intraþi în sistemul de setare ceas este.
Ordinea setãrii este ORÃ MINUT. Pentru a continua setarea, apãsaþi butonul MODE mai puþin de 1 secundã ºi setaþi data utilizînd butonul SUS () ºi JOS() în timp ce setarea selectatã se aprinde. Cînd cifra care indicã minutele este
mai micã decît 30 ºi apãsaþi butonul RESETARE mai puþin de 1 secundã, cifra care indicã minutele se modificã indicînd :00, în timp ce cifra care indicã ora rãmîne neschimbatã. Cînd cifra care indicã minutele este mai mare decît 30 ºi apãsaþi butonul RESETARE mai puþin de 1 secundã, cifra care indicã minutele se modificã indicînd :00, în timp ce cifra care
indicã ora înainteazã cu 1 orã."
Cee'd 1,4 GSL MT Best Mars RED... iunie 2008... >90000km