Scut motor

Cum se rezolvă diverse probleme
Post Reply
User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Re: Scut 1.4 v best

Post by scubli »

alcatraz wrote:
scubli wrote:Din pacate o masina fara scut in Romania este un risc si/sau o afacere costisitoare.
la masinile de ultima generatie si cu 5* la euroncap scutul este montat mai mult cu rolul de...antijeg. sa nu se stropeasca motorul pe timp ploios. de ce??? in cazul unui impact frontal, motorul gliseaza sub masina si protejeaza in felul asta pilotul si copilotul. daca scutul ar fi "anti nasa", in cazul unui impact frontal te-ai trezi cu motorul in poala, ceea ce nu cred ca ar fi prea placut
Partea asta nu o cred.
M-am uitat sub BMW-ul lui taica-meu, cum am spus si mai sus si m-am speriat de ce era sub ea, scutul este imens si foarte masiv, aproape imposibil de distrus chiar si pe drumurile noastre.
Iar cand vine vorba de siguranta, nici nu ai ce sa compari cee'd-ul cu un BMW, cu tot cu cele 5 stele la ncap.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Ogy »

Sa nu ramai impresionat scubli....sunt si eu exclusivist bmw dar la anumite lucruri cedez in fata competitorilor...
-intra cu acel bmw intr-un cap de pod cu doar 110km/h si vezi ce mai scoti din ea, dupa priveste in urma la accidentul deja cunoscut cu un cee'd intr-un loc asemanator

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

Orice ai spune, eu tot sunt de parere ca BMW-ul e net superior cee'd-ului din orice pct de vedere.

Uite un exemplu, tata a lovit un caine cu BMW la vreo 160km/h si tot ce s-a intamplat a fost: un ornament crapat si suportul de la proiectorul ceata rupt, in rest nicio urma.
Un prieten cu un renault megane, care are 5 stele ncap, a patit acelasi lucru dar la 140km/h si si-a spart radiatorul, farul, si si-a crapat bara si si-a indoit putin capatul de aripa.

Amandoi au lovit cainele cu aceeasi parte a masinii.

Acum inteleg ca cee'd-ul e foarte ok la rezistenta si multe altele, dar NU se poate compara cu un BMW, sa fim putin mai realisti.

User avatar
eugeniuz2005
Posts: 207
Joined: 23 Mar 2008, 19:56
Auto: Kia Ceed SW (2, PE)
Location: Iasi
Contact:

Post by eugeniuz2005 »

si oare ar fi mai bine sa ramana masina intrega si socul sa se stransfere pasagerilor? sau sa se faca masina varza dar pasagerii sa iasa din ea cel mult cu cateva vanatai?

dar ca se discuta de scut? unde in tara e cel mai ieftin de montat?

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

Renunt la subiect pt. ca vorbesc in zadar... fiecare cu parerea lui/ei.

@eugeniuz2005: Nu e vorba de montaj, scutul e destul de usor de montat, se prinde in cateva suruburi din cate stiu. Pretul probabil difera de la un dealer la altul.

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

scubli wrote: Amandoi au lovit cainele cu aceeasi parte a masinii.
Dar nu au lovit acelasi ciine.
2 ciini diferiti, 2 dimensiuni diferite, 2 greutati diferite si de aici rezulta 2 pagube diferite.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

Arnold12 wrote: Dar nu au lovit acelasi ciine.
2 ciini diferiti, 2 dimensiuni diferite, 2 greutati diferite si de aici rezulta 2 pagube diferite.
Adevarat, dar de la niste plastice rupte la o avarie destul de serioasa e o mare diferenta.

De fapt, pretul masinii isi spune cuvantul... parerea mea(una e o masina ce incepe de la 10.000euro ca pret si cu totul alta e una ce incepe de la 30-40.000euro ca pret).

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

@scubli - din mai multe puncte de vedere ai dreptate

P.S. - intimplarea adevarata, eram pe A2 aveam 170km si sti ciinele ala TRAIESTE in continuarea datorita frinelor bune de la ceed si persoanei dintre volan si scaun.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

Arnold12 wrote:P.S. - intimplarea adevarata, eram pe A2 aveam 170km si sti ciinele ala TRAIESTE in continuarea datorita frinelor bune de la ceed si persoanei dintre volan si scaun.
Ai avut mare noroc daca ai reusit sa eviti un caine la 170km/h, felicitati.

razvan85run
Posts: 11
Joined: 19 May 2008, 09:22
Auto:
Location: Bucuresti

Post by razvan85run »

Pana la urma acest scut de plastic incurca cu ceva caderea motorului sub masina la un impact puternic? Asta mi se pare cel mai important (sa nu faca). Banuiesc ca nu influenteaza aerodinamica masinii... Adica trece aerul altfel pe sub masina si poate influenta negativ stabilitatea? Macar daca ar fi bun impotriva mizeriei, dar fara a avea alte dezavantaje (in afara de pret :lol: ). Masina are aparatoare de noroi la rotile din fata nu?

rayman
Posts: 522
Joined: 05 Jan 2008, 03:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by rayman »

Pai motorul nu "cade" sub masina.. ci intra oarecum sub habitaclu, ghidat de elementele sasiului. Scutul e doar in partea din fata, nu? Sub motor, acolo pe unde eu vad asfaltul cand ridic capota :D
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

razvan85run wrote:Banuiesc ca nu influenteaza aerodinamica masinii... Adica trece aerul altfel pe sub masina si poate influenta negativ stabilitatea? Macar daca ar fi bun impotriva mizeriei, dar fara a avea alte dezavantaje (in afara de pret :lol: ). Masina are aparatoare de noroi la rotile din fata nu?
Nu influenteaza cu absolut nimic aerodinamica masinii, ci din contra ajuta la ea.
Mai exact cu cat e mai drept scutul(mai putine orificii in el) si mai neted se creaza o portanta mai mare ce duce la o stabilitate mai buna a masinii, fiind alipita de asfalt mai bine.

Probabil este bun si impotriva noroiului ce sare pe motor si chiar si pe capota.

Da, are aparatori de noroi la toate 4 rotile.

Malte
Posts: 495
Joined: 22 May 2007, 14:03
Auto:
Location: Constanta

Post by Malte »

Cu scut,nu mai sare noroi pe motor,dar sare in jurul motorului,inclusiv pe capota,ramane spatiu liber si in fata si in spatele motorului,cred ca pisicile se pot odihni in continuare,nestingherite, pe motor :x .
Kia ceed 1,4 gsl,machine silver,comanda 20.06,seria la "shashiu" 05.09,ridicata pe 03.10.07.

Joco
Posts: 709
Joined: 14 Feb 2008, 00:06
Auto:

Post by Joco »

Eu am comandat scutul de la Constanța.( c? la BV nu a fost posibil). M-a costat 334 roni cu șuruburi origile KIA. Am acoperit tot scutul din interior cu burete termoizolatoare, care are folie de aluminiu, pun?nd strat dublu cu folie spre exterior. l-am prins de scut cu șuruburi cu niște șaibe mari de plastic spre interior.
Rezultat: zgomot de rulare mai mic, praf și noroi ?n spațiul motorului zero.
Zonele r?mase neacoperite dintre jug și caroserie(?n faț?) le-am acoperit suplimentar cu pvc marcromolecular.

Joco

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

@Joco: Nu ai reusit sa faci si cateva poze la aceasta lucrare ?

Post Reply

Return to “Tips & Tricks”