Nu știu unde sa scriu despre problema/rezolvarea mea, asa ca scriu aici.
Mașina este kia ceed sw 2008, 1,4 benzina+gpl, km cca 213000.
Problema a fost ca ajuns în fata porții de acasă, am călcat pedala de ambreiaj, am simțit ca s-a dus puțin mai jos fata de cursa obișnuită și mașina nu a mai întrat în viteza. Am împins-o in curte, am lăsat-o sa se raceasca (și eu sa ma dezenervez) și, bineînțeles, am început sa caut kit ambreiaj. Am sunat un prieten
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Rezolvarea tot de la el a venit, pt ca a găsit ca se potrivește furtun de frână de la ww passat b6, nu mai știu dacă frână față sau spate, care a costat 33 lei
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Singurele ajustări a trebuit sa le fac la suporții care țin furtunul pe poziție, aflate unul pe șasiu și celalalt pe cutia de viteze, și anume am pilit puțin, pt ca noul furtun era mai mare în diametru exterior cu cca 1-1,5 mm. Pt schimbare acestuia am demontat carcasa filtrului de aer, cu tot cu calculatorul mașinii. Atenție sa deconectați bornele înainte sa scoateți mufa din calculator.
Aerisirea circuitului de ambreiajul se face prin deschiderea aerisitorului de la cilindrul receptor și lăsați gravitația să-și facă treaba, fără sa călcați pedala de ambreiaj, deci nu se face ca la circuitul de frana. Când iese lichid continuu, fără bule de aer, e cam gata. Bine, mai încercați ambreiajul, mai repetați, pana sunteți mulțumiți.
Sper ca e de folos postarea mea!
Drumuri libere și combustibil ieftin și bun