Page 4 of 11

Re: Viitorul diesel

Posted: 11 May 2021, 07:36
by Faust
ionutp

Uite cu ce mă dau de ceva timp, este - 6Euro :lol: V8, 6.4l, 300cp, nu mai pot eu de ecologia Ipocrită.
Nu are 7DCT :lol: are 3AT.
Pe autostradă la 120..130km/h consumă 12...14l, în oraș... cât un camion :lol:
A fost a clăparului de la Rammstein.

Re: Viitorul diesel

Posted: 11 May 2021, 08:19
by razesul
cat costa una similara? din ce an e?

Re: Viitorul diesel

Posted: 11 May 2021, 12:20
by quelloo
misto misto

Re: Viitorul diesel

Posted: 11 May 2021, 15:02
by ionutp
Daca am avea astfel de bijuterii pe strada nu cred ca s-ar mai gandi cineva la poluare :D

Re: Viitorul diesel

Posted: 11 May 2021, 16:38
by Faust
razesul
A costat 12000 euro dar nu este prețul ei real, valorează cel puțin triplu.
Mai trebuiesc făcute ceva retușuri pe la caroserie, eventual o vopsire totala, în rest.... funcționează perfect.
Este fabricată in 1963

Re: Viitorul diesel

Posted: 11 May 2021, 17:15
by razesul
Nice, mi-ar place una, sa ies duminica la biserica cu ea :), sau pe faleza :).

Back on-topic a publicat chiar azi Recorder o ancheta - ce spun si ce fac politrucii nostri - "o-minciuna-cat-o-tara-adevarul-din-spatele-celei-mai-mari-campanii-de-impadurire".

Re: Viitorul diesel

Posted: 14 May 2021, 19:32
by Nesta3

Re: Viitorul diesel

Posted: 14 May 2021, 20:19
by relu_24
Deci e adusa tot prin intermediar și service încă nu există.
Oare cât costa casco pentru un model 3 long range 53000 euro preț lista. Pentru București și vârstă între 40-50.
Andrei123456 ai legătură

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk


Re: Viitorul diesel

Posted: 14 May 2021, 21:13
by andrei1271984
in jur de 1500 eur ;)

Re: Viitorul diesel

Posted: 14 May 2021, 22:12
by zaboss
Nissan vine cu o altă abordare. Motor electric... pe benzină. Chiar sunt curios să-l văd în realitate. Pare un sistem mai ok decât PHEV.

Re: Viitorul diesel

Posted: 14 May 2021, 23:00
by ionutp
Nu asa merge si BMW i3?
Ar fi interesanta o comparatie intre asta si PHEV si care ar fi mai eficient. Desi PHEV e posibil sa fie mai ineficient (si implicit mai poluant) are totusi avantajul "vitezelor mari" care supun la stres bateriile dar nu si termicele (in sensul de incalzire si de golire rapida).
Tind sa cred ca pentru oras ar fi mai bine asa dar pentru in afara imi place mai mult ideea de PHEV.

Re: Viitorul diesel

Posted: 15 May 2021, 06:38
by zaboss
I3 e electric clasic. Nu m-am dat cu el, dar am condus Mini electric, care e același lucru.

Re: Viitorul diesel

Posted: 15 May 2021, 17:30
by quelloo
cred ca se refera la faptul ca poti sa ii pui ca optional un motor termic care face curent ca sa nu ramai in pana

Re: Viitorul diesel

Posted: 15 May 2021, 18:55
by Nesta3
I3 plus performance sau ceva de genul,are un motor termic și rezervor benzina

EDIT:
Se numește i3 range extender si are un motor pe benzina in 2 cilindri de 30 și ceva de cai putere,care nu e legat la roti ci incarca bateria.Reservorul de benzina e undeva până la 10l.
Mi-am amintit acum că vorbisem cu un domn pe la o stație de încărcare și avea un i3 din asta.Era agent de de vânzări și făcea țara cu i3 range extender asta.

Re: Viitorul diesel

Posted: 15 May 2021, 23:30
by ionutp
La cateva ture prin jurul Bucurestiului am vazut cateva masini electrice, ori se inmultesc, ori ma uit eu mai mult dupa ele, tind sa cred ca prima varianta. Tesla, ID3, Enyaq...
Am oprit la un Mol (Baneasa - Aerogarii, 6.06 RON motorina premium :)) ) si am vazut ca au pret pe "incarcare": 29RON AC, 48 RON(pe acolo) DC dar momentan era 29 RON orice incarcare. Sper si nu cred ca o sa se pastreze acest lucru ci sa fie la numarul de kWh incarcati, ma gandesc ca ar fi mai logic asa.