Zaboss se întoarce
-
- Posts: 1929
- Joined: 19 Jan 2017, 11:04
- Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
- Location: Bucuresti
Re: Zaboss se întoarce
Am vazut si eu ca au venit mai jos cu pretul la X Trail.
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Da. Cu 3000€ de pe la începutul anului.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 230
- Joined: 26 Aug 2018, 18:26
- Auto: SPORTAGE Facelift 1.6 136DCT7
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Care ma ... ca atunci cand am cautat si cumparat Sportage (in mai - iunie), la dotari decente (echivalentul lui Sportage Classic) era ACENTA si costa cu 5000 mai mult decat Sportage . Cutia de viteze fiind un CVT btw
) . Au zis ca la banii aia imi livreaza un Qashqai mediu , ca aia e concurenta .
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Oferta pentru Nissan este 32.000€, TVA inclus, când am luat eu Sportage prețul de listă era 31.000€. Nivel de echipare N-Conecta, N-Tech (care are în plus pilot automat adaptiv). Am văzut că acum Kia pe motorină are preț de listă de „doar” 28.000, probabil 26.000 cu discount (adică atât cât am dat și eu pe mașină acum aproape 5 ani). Nu mai verificasem de mult lista de prețuri, fiindcă nu mă mai interesa modelul.
Am mai descoperit o ofertă interesantă la noul SUV de la Seat, Tarraco, am joi testdrive. Și mai vreau să verific și o hibridă, RAV 4, chiar dacă nu are toate dotările de pe X-Trail, mi-ar surâde ideea unui hibrid.
Am mai descoperit o ofertă interesantă la noul SUV de la Seat, Tarraco, am joi testdrive. Și mai vreau să verific și o hibridă, RAV 4, chiar dacă nu are toate dotările de pe X-Trail, mi-ar surâde ideea unui hibrid.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
OK, m-am jucat un pic pe configuratorul de pe site-ul Kia, pornind de la varianta DSL 2.0 4x4 AT și am adăugat ce are X-Trail:
Deci, X-Trail nu e chiar atât de departe. Iar discountul la Kia nu este chiar atât de mare. Oricum, și dacă pornesc de la varianta GT line cu 1.6 DSL AT 4x4, care apare cu preț de pornire 26000 cu rabla și discount de 1000€ și adaug opționalele de mai sus tot se ajunge la 30.000.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- Flavius18
- Posts: 356
- Joined: 30 Mar 2018, 21:31
- Auto: Kia Sportage 1.6 GDI
- Location: Bucuresti, Dristor
Re: Zaboss se întoarce
Mie mi-a dat asa:
Sportage 1.6 7DCT GT Line T-GDi 4x4 - 30.500euro
Sorento 2.4 AT NOVA GDi 4x2 - 35.174euro
si am ales si la Honda 2.0 HYBRID ELEGANCE E-CVT (2WD) - 34.150euro si CR-V incepe de la 32.640euro
Sportage 1.6 7DCT GT Line T-GDi 4x4 - 30.500euro
Sorento 2.4 AT NOVA GDi 4x2 - 35.174euro
si am ales si la Honda 2.0 HYBRID ELEGANCE E-CVT (2WD) - 34.150euro si CR-V incepe de la 32.640euro
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Un sumar după o lună și ceva de uitat la mașini, unele testate personal, altele doar văzute prin filmulețe că nu mi s-au părut interesante pentru mine.
* Singurii care știu să facă mașini sunt nemții. Degeaba m-am ținut eu contra VAG, este o diferență mare între ei și restul lumii. Au preț mai mare, dar și o valoare de revânzare mai bună ca produs de masă. Mașinile sunt gândite efectiv ca mașini, la multe alte mărci se vede clar că se pornește de la o idee de design pentru care se găsesc soluții mecanice.
* Asiaticele sunt mult de tot supraevaluate. Mazda și Toyota în special. Mazda este doar design, mecanică de acum 10 ani, 4x4 glumă, ca și cutia automată de la Fiat 500 pe care și italieni o fac cadou. Toyotele, pe cât de bine arată la exterior, pe atât de deprimante sunt la interior.
Honda este relativ OK, se vede că sunt gândite în primul rând ca mașini. CR-V este o mașină bună. Comparativ cu Skoda mi s-a părut însă mai moale, altfel este un „pachet” bun, la un preț bun. Un fel de second best. Pierde un pic prin combinația motor/cutie de viteze și prin rigiditatea opțiunilor. O văd însă mai degrabă ca o alternativă la un Sportage bine dotat, fiind un pic mai mare și cu doar 2000-3000€ la dotări similare.
* Coreenele s-au dus într-o zonă de preț nejustificată de nimic. E adevărat, cam toată piața crește cu 300-600€/an. La japoneze, măcar ai istoria. Modelele ieftine sunt ieftine pentru că nu au dotări, când începi să adaugi ajungi la niște prețuri de roșește Honda de invidie. Hyundai are preț de Audi, dar e departe. Kona aia e aproape de Q3
Santa Fe preț de listă de 55.000? Ok, pot înțelege că tu vrei să concurezi cu Tuareg, (care și el s-a dus la preț de Audi, că e de la 60.000), dar e o diferență serioasă. La fel, un Sorento cu ce am pus pe Kodiaq la 35.000 este 42.000 cu discount.
* Renault/Nissan nu au nici o treabă în zona asta. X-Trail, să zicem că e decențel, dar tocmai pe el l-au penalizat cu un motor aiurea. Koleos e scump și departe de concurență (acum, mai degrabă e încadrabil la coreeene, că tot Samsung e). Kadjar e doar design, nu e doar o altă coajă pentru Qashqai. Practic, Nissan a mai rămas cu Juke/Qashqai, Renault cu Clio și Megane, din care însă vând, tot la fel, ce este mai ieftin. Configurasem în primăvară un Megane cu automată și nu mare lucru ca opționale și ajunsesem la 21500 preț de listă din care, după 5 mașini din ograda lor mi-au redus 1000€
* Citroen/Pejo par să încerce o altă nișă, confort, dar cu motoare mici, fără 4x4. Design cam futurist, mecanică avangardistă. Îți trebuie curaj să iei una
Sunt curios ce vor face cu Opel, probabil va rămâne varianta low-cost. Ultima generație făcută de Opel era chiar plăcută.
* Ford a nimerit-o cu Ecosport, sunt o grămadă pe străzi, e o mașină OK în banii săi. La Kuga au întârziat enorm noul model, nici nu știu ce mai vând, au tot felul de oferte pe modelul vechi, care însă nu mi-a plăcut de când era nou. Probabil că ei și Opel rămân ce erau o dată coreencele, best value for the money.
* Suzuki, mașini mici. Prea mici![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Best buy?
Clasa mică: Corsa/Fiesta
Compactă: Focus/Ceed
Medie: Superb
Mini SUV: Ecosport
Suv compact: Sportage, dacă te împaci cu designul, Qashqai dacă vrei doar o compactă cu garda mai mare.
Suv mare: Kodiaq/CR-V.
PS Am pus aici, am stat în dubiu dacă să-l pun la Drive teste useri. Dacă moderatorii consideră OK, se poate pune acolo.
* Singurii care știu să facă mașini sunt nemții. Degeaba m-am ținut eu contra VAG, este o diferență mare între ei și restul lumii. Au preț mai mare, dar și o valoare de revânzare mai bună ca produs de masă. Mașinile sunt gândite efectiv ca mașini, la multe alte mărci se vede clar că se pornește de la o idee de design pentru care se găsesc soluții mecanice.
* Asiaticele sunt mult de tot supraevaluate. Mazda și Toyota în special. Mazda este doar design, mecanică de acum 10 ani, 4x4 glumă, ca și cutia automată de la Fiat 500 pe care și italieni o fac cadou. Toyotele, pe cât de bine arată la exterior, pe atât de deprimante sunt la interior.
Honda este relativ OK, se vede că sunt gândite în primul rând ca mașini. CR-V este o mașină bună. Comparativ cu Skoda mi s-a părut însă mai moale, altfel este un „pachet” bun, la un preț bun. Un fel de second best. Pierde un pic prin combinația motor/cutie de viteze și prin rigiditatea opțiunilor. O văd însă mai degrabă ca o alternativă la un Sportage bine dotat, fiind un pic mai mare și cu doar 2000-3000€ la dotări similare.
* Coreenele s-au dus într-o zonă de preț nejustificată de nimic. E adevărat, cam toată piața crește cu 300-600€/an. La japoneze, măcar ai istoria. Modelele ieftine sunt ieftine pentru că nu au dotări, când începi să adaugi ajungi la niște prețuri de roșește Honda de invidie. Hyundai are preț de Audi, dar e departe. Kona aia e aproape de Q3
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
* Renault/Nissan nu au nici o treabă în zona asta. X-Trail, să zicem că e decențel, dar tocmai pe el l-au penalizat cu un motor aiurea. Koleos e scump și departe de concurență (acum, mai degrabă e încadrabil la coreeene, că tot Samsung e). Kadjar e doar design, nu e doar o altă coajă pentru Qashqai. Practic, Nissan a mai rămas cu Juke/Qashqai, Renault cu Clio și Megane, din care însă vând, tot la fel, ce este mai ieftin. Configurasem în primăvară un Megane cu automată și nu mare lucru ca opționale și ajunsesem la 21500 preț de listă din care, după 5 mașini din ograda lor mi-au redus 1000€
* Citroen/Pejo par să încerce o altă nișă, confort, dar cu motoare mici, fără 4x4. Design cam futurist, mecanică avangardistă. Îți trebuie curaj să iei una
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
* Ford a nimerit-o cu Ecosport, sunt o grămadă pe străzi, e o mașină OK în banii săi. La Kuga au întârziat enorm noul model, nici nu știu ce mai vând, au tot felul de oferte pe modelul vechi, care însă nu mi-a plăcut de când era nou. Probabil că ei și Opel rămân ce erau o dată coreencele, best value for the money.
* Suzuki, mașini mici. Prea mici
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Best buy?
Clasa mică: Corsa/Fiesta
Compactă: Focus/Ceed
Medie: Superb
Mini SUV: Ecosport
Suv compact: Sportage, dacă te împaci cu designul, Qashqai dacă vrei doar o compactă cu garda mai mare.
Suv mare: Kodiaq/CR-V.
PS Am pus aici, am stat în dubiu dacă să-l pun la Drive teste useri. Dacă moderatorii consideră OK, se poate pune acolo.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 1929
- Joined: 19 Jan 2017, 11:04
- Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
- Location: Bucuresti
Re: Zaboss se întoarce
Referitor la VAG da, ca masini si cat timp functioneaza sunt ceea ce trebuie, ca ergonomie, functii, rafinament. Dar sunt departe de calitatea de acum 10 ani, am condus un Passat de vreo 2 ani si e horror comparativ cu Passatul B6 (ala era tanc prin comparatie). Nu mai zic de probleme cu DSG uscat si motorizarea 1.5 TSI care te lasa in drum.
Altfel, e foarte nenorocita piata auto ca pret/ kg de masina/ calitate, e foarte greu sa gasesti ceva sa merite banii. Nu ma mir ca se vinde Duster.
Altfel, e foarte nenorocita piata auto ca pret/ kg de masina/ calitate, e foarte greu sa gasesti ceva sa merite banii. Nu ma mir ca se vinde Duster.
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Încetul cu încetul povestea se apropie de final. 82.000 km, în ianuarie nu prea am circulat cu ea, de săptămâna viitoare începe să se dezmorțească fiindcă am niște drumuri în afara orașului
Fiindcă nu a fost nevoie să circul cu ea, am amânat un pic revizia, anul trecut am făcut-o în ianuarie, forțat de problema descrisă ceva mai sus (acele cabluri care nu mai făceau contact ca lumea și mașina intrase în limp mode). Acum câteva zile a făcut prima dată figuri și bateria, dar i-am dat curent de la bravissima macchina și a luat-o, ulterior ne mai având probleme. Este încă bateria originală. În rest totul ok. Recitind topicul, observ că e mult „off-topic”
Nu sunt prea multe de spus, mașina nu a avut nici o problemă serioasă, și-a făcut onest datoria, sunt mulțumit de experiență. Într-un alt context, ar fi fost o mașină de ținut măcar încă doi ani, până la terminarea garanției, dar pur și simplu îmi doresc ceva mai mare. În principiu, rămâne Kodiaq, dar să vedem noile prețuri de la Skoda pe 2020, că ei încă nu au actualizat, și dacă dealerul își păstrează discountul.
Cel care o să o ia va primi o mașină bună.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Fiindcă nu a fost nevoie să circul cu ea, am amânat un pic revizia, anul trecut am făcut-o în ianuarie, forțat de problema descrisă ceva mai sus (acele cabluri care nu mai făceau contact ca lumea și mașina intrase în limp mode). Acum câteva zile a făcut prima dată figuri și bateria, dar i-am dat curent de la bravissima macchina și a luat-o, ulterior ne mai având probleme. Este încă bateria originală. În rest totul ok. Recitind topicul, observ că e mult „off-topic”
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Cel care o să o ia va primi o mașină bună.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Și a fost și ultima revizie a mașinii din partea mea. 1260 de lei, cele uzuale, la care se mai adaugă schimbarea curelei de accesorii. Trebuie să revin pentru înlocuirea kitului din caseta de direcție, se face pe garanție, gratuit. Mi se păruse un ușor joc la viteze mari, dar se manifesta doar ocazional, și nu am dat atenție. Durează o zi întreagă lucrarea. Tot atunci o să fac și update-ul la hărți. Pentru cureaua de accesorii nu era nici un simptom, dar dacă scrie la carte, facem.
Mai trebuie schimbate plăcuțele frână față și spate și discurile, însă scorul de 2500 de lei m-a cam lăsat pe gânduri. O simplă căutare pe net duce la 350 de lei plăcuțele față/spate și cam 700 lei toate discurile, o marcă medie, TRW, la care să se mai adauge o manoperă de maxim o oră într-un service normal și un test de frână. La precedentul schimb, băgaseră câte o oră de manoperă pentru fiecare set și 2 teste de frână, 400 de lei![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Altfel, mașinușa OK, n-au descoperit altceva la ea. Încep să simt o oarecare nostalgie la gândul că ne despărțim de ea.
Per total, MIT mi s-a părut dezamăgitor. Foarte aglomerat, parcarea era plină de mașini, majoritatea la reparat, au mai pus în recepție încă 2 birouri, se vede că oamenii sunt aglomerați și stresați, atmosfera este alta decât anul trecut, persoana care a preluat mașina era vizibil arțăgoasă și nervoasă.
Am vorbit un pic cu Narcis, că m-a văzut uitându-mă la un Sorento din parcare și a zis că vor avea o ofertă de lichidare de stoc „de nerefuzat”. Materialele din Sorento sunt într-adevăr peste Kodiaq și CR-V, dar nu știu dacă poate face și o ofertă similară ca să merite. În plus, erau dieseluri și nu prea mă încântă. Dar m-a făcut curios.
În schimb am văzut X-Picanto sau Picanto-X, nu mi-e foarte clar, care mi se pare interesant, ar fi 14.000€ full cu cutie automată. Pentru mine ar putea fi o alternativă la Ecosport în firmă. Să văd dacă au ceva la test drive când oi reveni pentru garanție. Mașina pare un rival pentru Ignis, care ultima oară nu avea variantă cu cutie automată.
Mai trebuie schimbate plăcuțele frână față și spate și discurile, însă scorul de 2500 de lei m-a cam lăsat pe gânduri. O simplă căutare pe net duce la 350 de lei plăcuțele față/spate și cam 700 lei toate discurile, o marcă medie, TRW, la care să se mai adauge o manoperă de maxim o oră într-un service normal și un test de frână. La precedentul schimb, băgaseră câte o oră de manoperă pentru fiecare set și 2 teste de frână, 400 de lei
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Altfel, mașinușa OK, n-au descoperit altceva la ea. Încep să simt o oarecare nostalgie la gândul că ne despărțim de ea.
Per total, MIT mi s-a părut dezamăgitor. Foarte aglomerat, parcarea era plină de mașini, majoritatea la reparat, au mai pus în recepție încă 2 birouri, se vede că oamenii sunt aglomerați și stresați, atmosfera este alta decât anul trecut, persoana care a preluat mașina era vizibil arțăgoasă și nervoasă.
Am vorbit un pic cu Narcis, că m-a văzut uitându-mă la un Sorento din parcare și a zis că vor avea o ofertă de lichidare de stoc „de nerefuzat”. Materialele din Sorento sunt într-adevăr peste Kodiaq și CR-V, dar nu știu dacă poate face și o ofertă similară ca să merite. În plus, erau dieseluri și nu prea mă încântă. Dar m-a făcut curios.
În schimb am văzut X-Picanto sau Picanto-X, nu mi-e foarte clar, care mi se pare interesant, ar fi 14.000€ full cu cutie automată. Pentru mine ar putea fi o alternativă la Ecosport în firmă. Să văd dacă au ceva la test drive când oi reveni pentru garanție. Mașina pare un rival pentru Ignis, care ultima oară nu avea variantă cu cutie automată.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5235
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Zaboss se întoarce
Picanto X-Line nu e AWD.Avantajul major al Ignis-ului e că are 4x4.(allgrip).In rest, picanto X-Line e peste la toate capitolele,începând cu designul.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Nu trebuie 4x4, ci automată. La ultimele generații calitatea materialelor modelelor Kia este mai bună decât concurența. Doar că și prețul la unele modele s-a dus în sus. E o zonă tricky - sunt bune dar parcă nu merită banii ![😂](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f602.svg)
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
OK, și a venit oferta MIT pentru Sorento
Preț de listă 52.500€, preț ofertă 47.200€. Motor de 2.2 Diesel, 8AT,200 CP.
Echipamente optionale incluse in pret:
- Punte spate cu sistem de mentinere constanta a garzii la sol indiferent de sarcina
- AEB (Autonomous Emergency Braking System): City/Urban/Pedestrian (Long Range Radar + Camera), + Prem
- Frana parcare - electrica
- Smart Cruise Control (AT)
- Geamuri fumurii
- Trapa actionata electric
- Plasa de bagaje
- Incarcator Smart Phone Wireless -
- Smart Parking System
- Around View Monitor
- Aer conditionat manual pentru al treilea rand de scaune (pt 7 locuri)
- PK5
- GT-Line
- Frane fata pe disc (18")
- Jante si anvelope - 19" din aliaj - 235/55R
- Harman Kardon Premium Sound System + Sub-Woofer 8"
- Pachet iarna
- Al treilea rand de scaune (2 locuri)
Desigur, mașinile sunt foarte dotate, dar aceleași dotări le ai și pe alte mărci cu 10.000 de euro mai jos. La banii ăștia iei un BMW X3 mediu dotat sau un Volvo XC 60. Cel care le-a configurat și achiziționat și-a luat o mare țeapă. Cred că mai sunt 4-5 mașini, identice, au una în showroom și vreo 3 prin curte.
Asta înseamnă luna viitoare încheiem sezonul doi de Kia. Să vedem ce urmează, în principiu Kodiaq, dar mai sunt 20-30% șanse pentru CR-V. O să mai fac o dată testdrive cu ele înainte de a da comanda.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Echipamente optionale incluse in pret:
- Punte spate cu sistem de mentinere constanta a garzii la sol indiferent de sarcina
- AEB (Autonomous Emergency Braking System): City/Urban/Pedestrian (Long Range Radar + Camera), + Prem
- Frana parcare - electrica
- Smart Cruise Control (AT)
- Geamuri fumurii
- Trapa actionata electric
- Plasa de bagaje
- Incarcator Smart Phone Wireless -
- Smart Parking System
- Around View Monitor
- Aer conditionat manual pentru al treilea rand de scaune (pt 7 locuri)
- PK5
- GT-Line
- Frane fata pe disc (18")
- Jante si anvelope - 19" din aliaj - 235/55R
- Harman Kardon Premium Sound System + Sub-Woofer 8"
- Pachet iarna
- Al treilea rand de scaune (2 locuri)
Desigur, mașinile sunt foarte dotate, dar aceleași dotări le ai și pe alte mărci cu 10.000 de euro mai jos. La banii ăștia iei un BMW X3 mediu dotat sau un Volvo XC 60. Cel care le-a configurat și achiziționat și-a luat o mare țeapă. Cred că mai sunt 4-5 mașini, identice, au una în showroom și vreo 3 prin curte.
Asta înseamnă luna viitoare încheiem sezonul doi de Kia. Să vedem ce urmează, în principiu Kodiaq, dar mai sunt 20-30% șanse pentru CR-V. O să mai fac o dată testdrive cu ele înainte de a da comanda.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 963
- Joined: 06 Nov 2016, 15:17
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 6MT GT-Line
- Location: Bucuresti
Re: Zaboss se întoarce
enorm ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
poti sa iei xc60 cu ochii inchisi
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
poti sa iei xc60 cu ochii inchisi
Kia Sportage 2021 1.6 T-GDI 6MT GT-LINE
EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +
EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Cred că și dacă mi-aș permite nu aș da 50.000 pe o mașină. 35.000 pot da că o parte e Sportage.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.