Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
-
- Posts: 61
- Joined: 19 Sep 2018, 12:04
- Auto: Opel Astra H 1.8 Ecotec 140 cp
- Location: Brasov
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
La cum schimba transmisia DCT in modul Normal, adică la turații relativ mici si menține o turatie foarte mică, cred ca modul Normal a fost gândit ca un mod mai mult ECO, pentru economie, dar in accelerări consumul creste considerabil. Daca se foloseste permanent modul Sport, schimbările treptelor se fac mai sus in plaja de cuplu maxim, iar turația după schimbare rămâne in plaja de cuplu maxim, astfel motorul nu merge subturat, cel putin așa îl consider eu in modul Normal si transmisia cred ca schimba cu totul si cu totul altfel. Daca este cineva care foloseste mult sau permanent modul Sport, îl rog sa-si spună punctul de vedere.
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Inainte erau modurile ECO, NORMAL si SPORT, ceea ce era cam mult si s-au gandit intr-adevar sa lase NORMAL pt conducere Economica si SPORT pentru… sport ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Cu turatiile nu sunt complet de acord deoarece am fost atent si , desi te trezesti destul de repede intr-a 7-a, nu schimba nici odata sub 1500 rot/min, ci pe la 1700...1800, oricat de fin ai apasa acceleratia (apoi de ce apesi mai tare, de-aia schimba mai sus in ture).
Ori la 1.6 TGDI plaja de cuplu maxim e 1500-4500, deci tot timpul esti in cuplu. M-as fi mirat ca algoritmul cutiei sa fie gandit altfel.
Cand esti in modul Sport, am vazut ca schimba peste 2000, chiar mai sus, ceea ce nu se justifica la un mers relaxat.
Cat despre benzina de la LUkoil, acum am vazut noua simbolistica a UE, deci benzina aia ar fi ECTO Sport de 98, cu simbolistica E10, adica are 10% etanol, fata de 5% cat are cealata. Poate de-asta e mai ieftina. Bine, ei zic ca e promotie. Le-o fi ramas ceva nevanduta pe fundul tancului![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Cu turatiile nu sunt complet de acord deoarece am fost atent si , desi te trezesti destul de repede intr-a 7-a, nu schimba nici odata sub 1500 rot/min, ci pe la 1700...1800, oricat de fin ai apasa acceleratia (apoi de ce apesi mai tare, de-aia schimba mai sus in ture).
Ori la 1.6 TGDI plaja de cuplu maxim e 1500-4500, deci tot timpul esti in cuplu. M-as fi mirat ca algoritmul cutiei sa fie gandit altfel.
Cand esti in modul Sport, am vazut ca schimba peste 2000, chiar mai sus, ceea ce nu se justifica la un mers relaxat.
Cat despre benzina de la LUkoil, acum am vazut noua simbolistica a UE, deci benzina aia ar fi ECTO Sport de 98, cu simbolistica E10, adica are 10% etanol, fata de 5% cat are cealata. Poate de-asta e mai ieftina. Bine, ei zic ca e promotie. Le-o fi ramas ceva nevanduta pe fundul tancului
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
-
- Posts: 183
- Joined: 24 Jul 2018, 15:43
- Auto: Sportage 2019,1.6L DSL,DCT
- Location: Bucharest
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Salutare,
Am vazut pozele cu antigelul , in 2 saptamani ti-a papat 150 ml se pare. Banuiesc ca ai facut poze la rece in ambele cazuri, daca erau la cald cred ca tre sa completezi cu siguranta antigelul ca esti cu viata pe rosu
Ciudat oricum ca si benzinarul turbo papa antigel, explicatia oficiala Kia este ca acest antigel se evapora datorita caldurii degajate de motor mai ales daca dai in masina sau sa ma exprim in limbajul service-ului " mergi in sarcina maxima"
Eu am facut test de presiune in instalatie si au bagat frate...daca existau pori la ce presiune era acolo sarea peste tot, cred ca e acelasi lucru si la tine.
Cati km ai facut in cele 2 saptamani si mai ales in ce regim?
Am vazut pozele cu antigelul , in 2 saptamani ti-a papat 150 ml se pare. Banuiesc ca ai facut poze la rece in ambele cazuri, daca erau la cald cred ca tre sa completezi cu siguranta antigelul ca esti cu viata pe rosu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ciudat oricum ca si benzinarul turbo papa antigel, explicatia oficiala Kia este ca acest antigel se evapora datorita caldurii degajate de motor mai ales daca dai in masina sau sa ma exprim in limbajul service-ului " mergi in sarcina maxima"
Eu am facut test de presiune in instalatie si au bagat frate...daca existau pori la ce presiune era acolo sarea peste tot, cred ca e acelasi lucru si la tine.
Cati km ai facut in cele 2 saptamani si mai ales in ce regim?
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Naiba stie, cateva sute. Ce sarcina maxima. Intaia si a doua pe 2 km cu 30 de treceri de pietoni
Nu cred ca vede peste 2000 de ture.
Daca am fost undeva, doar pana la Cartisoara, aproape de Sibiu, maxim 100km/h pe cateva tronsoane. In rest n-am iesit din Brasov.
Da, la rece ca am vrut sa vad nivelul de ulei. Cateva ore dupa oprirea motorului. O sa pun o doua degete de apa distilata. N-o sa crape la iarna. Daca vad ca mai manaca , o sa completez cu antigel 50%.
Nu cred ce zic aia de la Kia, ar trebui sa fie valabil la toate, nu numai la cateva. Ori e aerisita la schimbul 3 ori unele au intr-adevar pierderi cine stie pe unde.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Daca am fost undeva, doar pana la Cartisoara, aproape de Sibiu, maxim 100km/h pe cateva tronsoane. In rest n-am iesit din Brasov.
Da, la rece ca am vrut sa vad nivelul de ulei. Cateva ore dupa oprirea motorului. O sa pun o doua degete de apa distilata. N-o sa crape la iarna. Daca vad ca mai manaca , o sa completez cu antigel 50%.
Nu cred ce zic aia de la Kia, ar trebui sa fie valabil la toate, nu numai la cateva. Ori e aerisita la schimbul 3 ori unele au intr-adevar pierderi cine stie pe unde.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
-
- Posts: 183
- Joined: 24 Jul 2018, 15:43
- Auto: Sportage 2019,1.6L DSL,DCT
- Location: Bucharest
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Daca erau pierderi cand bagi presiune in instalatie tre sa arunce tot antigelul. Eu le-am zis sa bage pana face poc vasul de expansiune sau pana bubuie un furtun. Am stat asa tot timpul in service , ba chiar au ridicat masina si au verificat cu lanterna. Daca erau pori fie ei cat de mici la presiunea aia explodau pur si simplu.
Puteam sa cred 100% varianta lor mai ales ca eu merg tare dar tu zici ca ai mers doar in oras si nu abuzezi masina atunci nu mai stiu ce sa cred. Imi cer scuze poate ai mentionat in posturi... cati KM ai cu masina?
Puteam sa cred 100% varianta lor mai ales ca eu merg tare dar tu zici ca ai mers doar in oras si nu abuzezi masina atunci nu mai stiu ce sa cred. Imi cer scuze poate ai mentionat in posturi... cati KM ai cu masina?
-
- Posts: 183
- Joined: 24 Jul 2018, 15:43
- Auto: Sportage 2019,1.6L DSL,DCT
- Location: Bucharest
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Later edit... vad ca ai doar 2000 km. Eu iti recomand sa stai cu ochii pe antigel , ai pierdut cam mult pentru 2000 km. Eu am pierdut 150-200 in primul weekend dupa ce am luat masina ( 1500 km).
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Voilà si roțile de iarnă.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
-
- Posts: 1929
- Joined: 19 Jan 2017, 11:04
- Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
- Location: Bucuresti
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Dau misto. Drumuri bune
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
-
- Posts: 521
- Joined: 11 Jan 2018, 09:34
- Auto: Sportage 1,7DSL, Style, 7DCT
- Location: BZ
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Frumoase
Sportage 1,7DSL, 7DCT, 4x2 Style, Canyon Silver, My 2018, primit pe 14.02.2018, 72000+ km.....
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Mulțumesc ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
-
- Posts: 40
- Joined: 10 Mar 2017, 12:06
- Auto: KIA Sportage 1.6T-GDI 7DCT AWD
- Location: Bucharest
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Aceeasi duda o am si eu cu antigelul. Dupa 6400km e exact ca la tine, pe minim, tot 1.6 T-GDI. Ce pot sa spun, nu ma asteptam sincer la asta, dar pare un bug serios.
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Sa vedem. Deocamdată am luat apa distilata de la OMV si n-am gasit decat la 2 litri... deci am de unde completa ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
In alta ordine de idei, am zis ca o sa o sa testez modul Sport. Concluzia: nu spun ca prost gandit sau prost implementat ci doar ca...nu e pentru mine.
L-am folosit pe autostrada Bucuresti-Pitesti, m-a enervat ca la fiecare accelerare, nu mai mult de jumate de pedala, (de la 130 cu cat mergeam) retrograda a 5-a cu 6000 ture, pe care le tinea o secunda, dupa care ii dadea a 6-a (evident, ca doar era la capat de scala), asa ca aportul era doar de urlet de motor, mai putin de performanta.
Folosit in urcare spre Sinaia sa zicem ca ajuta ca eram in ture si am mers destul de sustinut sa scap de niste dube, dar si modul Normal ar fi reactionat cam la fel. De fapt singurul castig a fost la coborare cand aveam ceva frana de motor, cam la fel ca un TDI care era in fata mea. In modul Normal frana de motor e cvasi-inexistenta.
Cat despre mersul linistit pe drum drept, chiar n-are rost sa tii motorul in 2500 de ture (cu zgomotul de rigoare) cand poate sa stea la 2000 si sa auzi doar pneurile pe asfalt.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
In alta ordine de idei, am zis ca o sa o sa testez modul Sport. Concluzia: nu spun ca prost gandit sau prost implementat ci doar ca...nu e pentru mine.
L-am folosit pe autostrada Bucuresti-Pitesti, m-a enervat ca la fiecare accelerare, nu mai mult de jumate de pedala, (de la 130 cu cat mergeam) retrograda a 5-a cu 6000 ture, pe care le tinea o secunda, dupa care ii dadea a 6-a (evident, ca doar era la capat de scala), asa ca aportul era doar de urlet de motor, mai putin de performanta.
Folosit in urcare spre Sinaia sa zicem ca ajuta ca eram in ture si am mers destul de sustinut sa scap de niste dube, dar si modul Normal ar fi reactionat cam la fel. De fapt singurul castig a fost la coborare cand aveam ceva frana de motor, cam la fel ca un TDI care era in fata mea. In modul Normal frana de motor e cvasi-inexistenta.
Cat despre mersul linistit pe drum drept, chiar n-are rost sa tii motorul in 2500 de ture (cu zgomotul de rigoare) cand poate sa stea la 2000 si sa auzi doar pneurile pe asfalt.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Am gasit la ce e bun modul Sport: la mersul in oras cu trafic foarte aglomerat ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pe mod Normal abia pleci de pe loc si schimba a 2a. Deci practic te tarai tot tipul cu ambreiajul patinat. In Sport te tine cu 1-a pana pe la 2500 de ture, suficient pana ajungi din nou in fundul celui din fata.
Am completat si un pic de apa distilata, pana la jumate intre repere. Sa vedem cat tine.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pe mod Normal abia pleci de pe loc si schimba a 2a. Deci practic te tarai tot tipul cu ambreiajul patinat. In Sport te tine cu 1-a pana pe la 2500 de ture, suficient pana ajungi din nou in fundul celui din fata.
Am completat si un pic de apa distilata, pana la jumate intre repere. Sa vedem cat tine.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Cand porneste dezaburirea automata si cand functioneaza butonul Climate? La mine nu face nimic cand apas pe el, fie pe manual fie pe automat.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Porneste cand simte umiditate la nivelul parbrizului, indiferent de setarile climei. Este un simbol care apare in bara de sus a ecranului, cu semnul pt dezaburie parbriz pe care scrie auto. Am pus eu o poza pe undeva pe formul la un moment dat, dar nu mai retin unde.
Butonul acela este doar pentru a-ti afisa pe ecran setarile climei in format mare, nu doar in bara de sus. Asa cum cel pt telefon e ca sa te duca la ecranul pt telefon.
Nu mai retin daca tu ai Android auto sau nu, dar butonul climate fafe acelasi lucru.
Butonul acela este doar pentru a-ti afisa pe ecran setarile climei in format mare, nu doar in bara de sus. Asa cum cel pt telefon e ca sa te duca la ecranul pt telefon.
Nu mai retin daca tu ai Android auto sau nu, dar butonul climate fafe acelasi lucru.
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+