Zaboss se întoarce
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Am led, am și două chestii negre - la ușa șoferului și la ușa pasager. Am observat și că acum nu mai merge al treilea buton de telecomandă (cel care deschide doar portbagajul), deși parcă a mers. Nu sunt 100% sigur, cred totuși că am testat o dată să văd ce face și mergea, cert este că atunci când apăs pe el nu se mai aprinde ledul mic roșu de pe telecomandă. La fel la ambele telecomenzi.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Zaboss se întoarce
vezi ca pt portbagaj trebuie sa ti apasat cateva secunde butonul dedicat pana clipeste semnalizarea.
ps la reno am pierdut optiunea cand au montata alarma.
ps la reno am pierdut optiunea cand au montata alarma.
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Asta era. Așa merge. Mai rămâne să văd cum opresc urlătoarea.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Zaboss se întoarce
vezi sa nu lasi cheia in portbagaj si sa il inchizi cand ai deschiso asa, ca se incuie si nu mai poti sa o deschizi decat cu alta cheie.
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
N-am mai scris de mult pe aici. Mai ștergem un pic praful și strângem păienjenii de la colțuri.
Mașina s-a mai „înmuiat”, nu mai este așa rigidă, absoarbe foarte bine denivelările și chiar e confortabilă pe drumuri neasfaltate. A apărut și prima zgârietură, o creangă de copac pe lângă care am trecut prea aproape a lăsat un semn pe plasticul stâlpului dreapta dintre cele două uși. Apoi, un cetățean, mi-a șters-o ușor în parcare la Kaufland. Nu se observă decât când este proaspăt spălată.
Cutia s-a așezat, nu mai zvâcnește deloc, schimburile sunt fluente, retrogradările rapide.
Consumul s-a dus către 10% (ultima serie a fost exclusiv în București, 10,22% la pompă, deja sunt sub Laguna, care nu scotea sub 11%). Indicația din bord asupra consumului este destul de precisă (10,5%). Probabil însă că în afară nu am cum să scot 5% cum scoteam cu baba, dar un 6% cred că e ok.
În continuare conexiunea bluetooth merge din două în trei convorbiri. Apropo de sistemul audio, nu am găsit o variantă de a-l opri. Dacă îl dai pe mute, nu se oprește, el continuă să ruleze muzica de pe USB, doar că fără sonor. Știe cineva dacă există vreo variantă de a-l opri (păstrând navigația pornită)?
Mașina s-a mai „înmuiat”, nu mai este așa rigidă, absoarbe foarte bine denivelările și chiar e confortabilă pe drumuri neasfaltate. A apărut și prima zgârietură, o creangă de copac pe lângă care am trecut prea aproape a lăsat un semn pe plasticul stâlpului dreapta dintre cele două uși. Apoi, un cetățean, mi-a șters-o ușor în parcare la Kaufland. Nu se observă decât când este proaspăt spălată.
Cutia s-a așezat, nu mai zvâcnește deloc, schimburile sunt fluente, retrogradările rapide.
Consumul s-a dus către 10% (ultima serie a fost exclusiv în București, 10,22% la pompă, deja sunt sub Laguna, care nu scotea sub 11%). Indicația din bord asupra consumului este destul de precisă (10,5%). Probabil însă că în afară nu am cum să scot 5% cum scoteam cu baba, dar un 6% cred că e ok.
În continuare conexiunea bluetooth merge din două în trei convorbiri. Apropo de sistemul audio, nu am găsit o variantă de a-l opri. Dacă îl dai pe mute, nu se oprește, el continuă să ruleze muzica de pe USB, doar că fără sonor. Știe cineva dacă există vreo variantă de a-l opri (păstrând navigația pornită)?
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Zaboss se întoarce
salutare.
tu ai tetiere fata active? daca da, ai reusit sa le scoti?
bafta
tu ai tetiere fata active? daca da, ai reusit sa le scoti?
bafta
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
Re: Zaboss se întoarce
Tetierele active nu se scot decit prin demontarea tapiteriei scaunului . Comanda lor se face printr-un cablu de otel ce trece prin tija de fixare in scaun , cablu ce nu permite scoaterea tetierei prin tragere.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Nu am încercat efectiv să le scot, dar se ridică doar până la un anumit punct. Mai departe nu am încercat. Pe orizontală însă, au o cursă destul de mică și sunt incomode. Overall, și ele contribuie la o poziție de condus „chinuită”. Nu poți conduce mai mult de 3 ore, 3 și 1/2 fără să rămâi cu dureri de spate.
După vreo 4000 de km care acoperă cam 100% modul meu de utilizare al mașinii (inclusiv prin concediu), consumul mediu nu scade sub 10,5%. Diferența față de consumul mediu de 8,6% pe Laguna este dată de mersul pe autostradă, unde aveam 7% la 140 kmph pe pilot automat, iar pe Sportage 9%. Alte consumuri, București-Oltenița și retur 6%, București-Sinaia-Cota 1400 și retur 8% (ceva de genul București-Ploiești 5,7%, Ploiești-Sinaia 7,5%, Sinaia-Cota 1400 10%.)
După vreo 4000 de km care acoperă cam 100% modul meu de utilizare al mașinii (inclusiv prin concediu), consumul mediu nu scade sub 10,5%. Diferența față de consumul mediu de 8,6% pe Laguna este dată de mersul pe autostradă, unde aveam 7% la 140 kmph pe pilot automat, iar pe Sportage 9%. Alte consumuri, București-Oltenița și retur 6%, București-Sinaia-Cota 1400 și retur 8% (ceva de genul București-Ploiești 5,7%, Ploiești-Sinaia 7,5%, Sinaia-Cota 1400 10%.)
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Zaboss se întoarce
Este un consum destul de mare. Eu cu motorul de 184CP si cutie manuala am un consum mediu de 7.7, calculat in 3800km, cu un regim 60% in afara, 40% in Bucuresti. Colac peste pupaza, circul si in intervalul 8-9 dimineata, respectiv 18-19 seara.
PS: Nu merg subturat
PS: Nu merg subturat
[size=85]2012 Kia Sportage 2.0 AWD MT 184HP[/size]
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Am expus mai sus circumstanțele care explică acest consum mare.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 251
- Joined: 30 Sep 2009, 23:57
- Auto: Kia pro ceed fl 1.6 diesel
- Location: Bucuresti
Re: Zaboss se întoarce
Azi am incercat si eu sa scot tetirelele la masina din semnatura dar nu am reusit.b76bgaarh wrote:salutare.
tu ai tetiere fata active? daca da, ai reusit sa le scoti?
bafta
Kia pro_ceed Facelift 2010 ,1.6 CRDI 115 cp,6MT,Cassa white,143 000 km.
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Care e treaba cu DPF la Sportage? La cât timp se face regenerarea? Că au trecut 5000 km și nu am simțit nimic.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Zaboss se întoarce
poti sa vezi cate regenerari ai avut, cu diagnoza.
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Mi se pare ciudat că nu se simte nimic din ce povestesc alții cu alte mașini. Nici la Latitude nu am simțit vreodată în 4 ani.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 208
- Joined: 15 Aug 2014, 23:42
- Auto: Sportage 2.0 GDI AT Classic
Re: Zaboss se întoarce
La mine la fosta masina, Antara, nu doar simteai regenerarea, o si miroseai, in habitaclu se simtea miros de incins, consumul instant sarea de la 12,5 urban la circa 17-18 sau de la 7 extraurban la 11-12l in cele 15-20 de minute cat tinea procesul de regenerare. De ventilatoare nu-ti mai spun, aveai impresia ca imediat decolezi, iar acceleratia devenea de piatra, masina pierdea din putere.zaboss wrote:Mi se pare ciudat că nu se simte nimic din ce povestesc alții cu alte mașini. Nici la Latitude nu am simțit vreodată în 4 ani.
Ca o fatalitate, Opel are acum un recall pe toate modelele Antara facelift, 2011-2015, pentru ce oare...ati ghicit - demontarea scutului de protectie de sub motor , DPF si alte componente, ca urmare a supraincalzirii DPF cu risc de aprindere prin contactul scutului la partea inferioara a DPF-ului. Daca intrati la Opel pe forum clubopel.com, discutia e aprinsa, oamenii au depus plangeri pe la OPC, se pare ca prin EU au inceput sa se aprinda masinutele.
Acum savurez momentul, dupa primele 2 regenerari pe Antara, m-am dus la dealer si le-am zis - domle nu e normal ce se intampla, inteleg ca se regenereaza, dar aproape se aprinde. Evident raspunsul a fost superior - stimate client e doar o senzatie, asa trebuie sa faca. Na, ca din pacate, acum cheama masinile l-a demomtat si mai rau nu monteaza nimic in schimb pana la noi ordine.
Ca tu nu simti la Sportage regenerarea este ca sistemul este bine proiectat, montat si manufacturat si doar ocazional vei simtii ceva prin clipirea in bord a martorului, atunci cand colmatarea ajunge la un punct foarte ridicat.
Toate cele bune.