Revizie 20k la Diesel

Inclusiv campaniile de rechemări
mihai_u
Posts: 41
Joined: 19 Mar 2008, 05:19
Auto:
Contact:

salutare

Post by mihai_u »

azi am bagat masina in service pentru reparatie (a fost busita)

si dupa bunul plac al celor de la MIT MOTORS, o sa dureze foarte mult...:(

O sa va tin la curent cu ce o sa se intample, si cum o sa se miste cei de la Service.

Va salut cu respect,
Mihai
Kia Cee'd 1,6 HP 115 -> 143 (realy HP), full+xenoane

dre_andrei
Posts: 355
Joined: 10 Jun 2007, 23:08
Auto:
Location: Galati / Bucuresti
Contact:

Post by dre_andrei »

SeKAh wrote:Mda, interesant:
rapoarte CV pentru diesel de 90 si 115 CP respectiv diesel 2.0 cu 6 trepte:
1- 3,631 respectiv 3.615
2- 1.962 ............. 1.794
3- 1.189 .............. 1.542
4- 0.844 ............. 1.176
5- 0.660 ............. 0.921
6- ------ ............. . 0.732
Raport final
3.941 respectiv 4.063 (tr 1,2)/2.955 (3,4,5,6,R)

Ciudat mi se pare raportul final pentru cutia cu 6 trepte: de fapt sunt 2 rapoarte! Treptele 1,2 beneficiaza de raport final mai "scurt" iar celelalte sunt mai "lungi".
Care ar fi explicatia?
dupa parerea mea (nu-s specialist) rapoartele pentru 1 si 2 sunt mai scurte pentru a beneficia de un demaraj mai "in forta" iar celelalte sunt mai lungi pentru ca la aceleasi turatii ca si motorul de 1.6 , masina echipata cu motor de 2.0 sa aiba o viteza mai mare. si se poate asta pentru ca motorul e mai puternic.
ex: Kia cee'd 1.6 CRDi 115 CP Best; Vmax = 205 km/h; machine silver; ODO 212.000 km.

mihai_u
Posts: 41
Joined: 19 Mar 2008, 05:19
Auto:
Contact:

re

Post by mihai_u »

asta asa e.
Ideea este ca demarajul este mai bun decat cel de 2 litri
Viteza maxima cu care am navigat a fost 198-200 (prinsi intra-adevar mai greu decat motorul de 2 litri)

Si la turatii mult mai mari decat am vazut la colegul nostru intr-un topic anterior (vb de filmulet...;) ) - bine, e vb de cu totul alt motor, insa aici este vb de cutie de viteza.

Deci, pana la 150 kph nu cred ca face fata cel de 2 litri, insa dupa... se duce departe... foarte departe:D

Insa sincerc, recomand un motor de 2 litri pentru cine are bani dispusi pentru diferenta din doua motive.

Nu este asa de fortat, ca cel resoftat
Iar daca-l resoftezi.... vb de cu totul alta masina.

Apropo, am vazut intr-un topic mai vechi cand se vorbea de resoftare
Intr-adevar motorul resoftat scoate mai mult fum, adica asta am obs, cum i-am lasat pe cei care-mi dau flash-uri aiurea, sau claxoane (i-am lasat complet in fum...)

Arnold12 - la tine face la fel???
(spunene si cate ceva de motorul tau, ca din cate vad ai ceva experienta, si ai ce sa ne impartasesti....)

Cu stima,
Mihai
Kia Cee'd 1,6 HP 115 -> 143 (realy HP), full+xenoane

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Garantii, revizii ... ce legatura are resoftarea si demarajul cu astea? :shock:
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

mihai_u
Posts: 41
Joined: 19 Mar 2008, 05:19
Auto:
Contact:

pfff

Post by mihai_u »

asa este... am deviat mult de la subiect. Oricum se leaga...
Pentru continuarea discutiei, o sa deschidem un topic nou...

Pa Club KIA,
Pe curand
Kia Cee'd 1,6 HP 115 -> 143 (realy HP), full+xenoane

dre_andrei
Posts: 355
Joined: 10 Jun 2007, 23:08
Auto:
Location: Galati / Bucuresti
Contact:

Post by dre_andrei »

cred totusi ca motorul de 2 litri ramane in urma numai la treptele 1 si 2.
Mai departe, de la treapta a treia, nu cred k el va mai fi codasul :P
end off topic :D
ex: Kia cee'd 1.6 CRDi 115 CP Best; Vmax = 205 km/h; machine silver; ODO 212.000 km.

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: garantie

Post by Arnold12 »

mihai_u wrote:Am vb cu cei de la kia, si mi-au spus ca nu este nici o problema cu garantia.
Daca nu stiati si la ei se poate face aceasta resoftare, insa nu va recomand.

Pentru cei din Buzau :D
mihai_u wrote:Arnold12 - la tine face la fel???
(spunene si cate ceva de motorul tau, ca din cate vad ai ceva experienta, si ai ce sa ne impartasesti....)

Cu stima,
Mihai
Sincer nu stiu ce vrei si despre ce vorbesti cind zici de experienta.
Cit despre resoftare poate ne dai numele boului de la kia care a spus o asemenea aberatie.
RESOFTAREA SE FACE DOAR LA KIA
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

Rosu Silviu
Posts: 122
Joined: 12 Mar 2008, 22:28
Auto:
Location: Constanta

Post by Rosu Silviu »

Avand in vedere drumurile noastre foarte prafuite si poluarea la cat sa ma duc pentru a face prima revizie si ce ulei sa-i bag nu conteaza pretul dar sa fie un ulei bun?
Stiu ca la diesel tb facuta la 20.000 km, dar totusi...la 13-15.000 km eu zic ca ar fi suficient. Voi ce imi recomandati? Am deja 6500 km in 3 luni si ma gandesc ca pana la finele anului ating 20.000 km m-ai ales ca voi pleca si in Grecia cu Ceedulica si deci voi face mai multi km. Pana cum e impecabila fara zgomote, trepidatii, greierasi.
Kia Cee'd 1.6 DSL HP - Kompass Blue / CT-28-ROS

Rosu Silviu
Posts: 122
Joined: 12 Mar 2008, 22:28
Auto:
Location: Constanta

Post by Rosu Silviu »

Chiar nu imi raspunde nimeni?
Kia Cee'd 1.6 DSL HP - Kompass Blue / CT-28-ROS

Joco
Posts: 709
Joined: 14 Feb 2008, 00:06
Auto:

Post by Joco »

Po?i s? faci revizia la orice reprezentan?? din Europa.
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624

Rapidel
Posts: 229
Joined: 28 Aug 2007, 12:22
Auto:
Location: Ploiesti

Post by Rapidel »

Rosu Silviu wrote:Chiar nu imi raspunde nimeni?
Intrebarea e foarte grea .....

mandr
Posts: 54
Joined: 12 Mar 2008, 00:16
Auto:
Location: Dambovita

Post by mandr »

Salutare , nu v-am mai scris de mult, dar am facut ieri prima revizie la 13.500km la MIT MOTORS INTERNATIONAL si ma gandeam ca poate cineva easte interesat de tarife. Masina a fost gata intr-o ora si m-a costat 637 ron cu TVA . Mi-au schimbat : ulei + filtru; filtru aer si filtru polen. Total piese= 433ron,
Total manopera= 102 ron
Total TVA = 101 RON
Placutele de frana mi-au spus ca sunt impecabile, aproape noi. In urma defectiunilor reclamate de mine la completarea cererii de revizie, mi-au gasit joc in bieleta antiruliu stanga , pe care au comandat-o si va ajunge in aprox. 2 sapt. Intra pe garantie !
Hayonul trebuie reglat pentru ca partea din stanga este mult mai lasata decat dreapta si diferenta este vizibila . Nu merge reglata din bolturile din cauciuc care preseaza hayonul pe rama portbagajului. Trebuie facuta programare seaparata la cei de la tinichigerie !!!
Am o alta problema pe care cei de la service au spus ca este normal sa faca asa. Este vb. de plecarea dupa loc si schimbarea vitezei de la a 1-a la a 2-a si chiar si la a 3-a se aude ca un cloncanit cum ar fi un joc la cutia de viteze sau in planetare nu-mi dau seama. Cand stai la semafor sau in coloana si pleci dupa loc usor fara sa accelerezi ( dai drumul la ambreiaj ) , se aude foarte clar cloncanitul . A mai sesizat cineva zgomotul acesta ?

Rosu Silviu
Posts: 122
Joined: 12 Mar 2008, 22:28
Auto:
Location: Constanta

Post by Rosu Silviu »

Deci la 15.000 ar fi ok sa merg cu ea la prima revizie nu?
Kia Cee'd 1.6 DSL HP - Kompass Blue / CT-28-ROS

expeditor
Posts: 160
Joined: 30 Dec 2007, 15:47
Auto:
Location: iasi
Contact:

Post by expeditor »

Pai eu am 11 000 in patru luni si nu ma grabesc cu revizia!Plus ca eu am bagat masina unde a vrut ea, si mai ales unde am vrut eu!Chiar uneori a mai facut scandal.
Uleiul e la nivel, nu e murdar,nu am completat nici antigel, nici altceva, nu troncane,nu cloncane...de ce sa ma duc?Am curatat eu filtrul de polen si cel de aer, care chiar erau pline de praf si alte alea...
Un sfat primit de la un mecanic: daca se poate schimbul de ulei sa se faca inaintea sezonului rece, astfel incit sa se ruleze cu el 1000 km, mai ales la diesel.Totusi inclin sa cred ca e valabil la uleiurile minerale , pentru a se mai ''subtia'', ceea ce nu e cazul la noi , cu uleiuri sintetice.
Oricum, e alegerea ta cind sa faci revizia, ca proprietar!bafta.
kia ceed sw 1.6 crdi hp + optionale,Pewter Beige.Merge!
http://picasaweb.google.com/ghe2ghe2000/Dolly
B-80-ABW

mandr
Posts: 54
Joined: 12 Mar 2008, 00:16
Auto:
Location: Dambovita

Post by mandr »

Rosu Silviu wrote:Deci la 15.000 ar fi ok sa merg cu ea la prima revizie nu?

Salutare colega,

Iti recomand sa nu depasesti 15.000 km intre revizii , nu numai la prima. Asta daca tii la masina si la banii tai ! Pana sa merg la revizie am mers in concediu afara din tara si ca sa fiu sigur am scos eu filtrele de aer si polen pe care le-am suflat bine cu aer. Atentie nu spalate !!! Erau imbacsite de praf si insecte. Se scot ff simplu. Pentru drumurile noastre este bine sa schimbam filtrele de aer si polen la max. 15.000km si sa le suflam din zece in zece mii. Acum daca schimbi filtrele la 15.000 este logic ca vei face si revizia ca doar nu te mai programezi inca o data. Dupa cum vad tu nu faci km. multi , dar depinde in ce conditii ii faci ! Daca sunt facuti mai mult in oras, cu porniri si plecari mai dese cred ca la 12-13 mii ar trebui sa faci revizia. Daca masina nu este solicitata este foarte OK la 15.000km. Este alegerea ta , dar nu depasii 15.000.

Post Reply

Return to “Garanţie, revizii”