Cureaua bat-o lanţu'...
-
- Posts: 241
- Joined: 16 May 2007, 00:09
- Auto:
- Location: Suceava
Cureaua bat-o lan?u'...
eu din cate stiu nici cel pe benzina de 1.4 nici cel diesel 1.6 nu au distribuia pe lant.
mie mi s-a parut masina extrem de lunga. ma uitam in oglinda la prietena de pe bancheta din spate si nu-mi venea sa cred ce departe e.
cu ambreiajul am avut si eu probleme la primele 2-3 apasari. am dat vina pe cei peste 1000km facuti in ultima saptamana cu o solenta cu ambreiajul varza. la intoarcere m-am invatat cu el. cursa pedalei de frana iar e mai scurta decat pe solnitza si din pacate asta e singura masina cu servofrana pe care-am condus-o. de fapt imi convine ca-i mai scurta fiindca aduce cu oltcitul .
cursa schimbatorului mi s-a parut si mie scurta si mi-a fost un pic greu sa-mi dau seama unde e punctul mort. inainte de asta insa ma uitasem la motor unde-am vazut si cautatorul de la cutie, acesta fiind spre fatza. e minuscul asa ca nici cursa sus la schimbator nu putea fi prea mare.
apropos de distributie eu unul am vazut-o pe o singura curea care atinge urmatoarele: compresor AC, alternator, ax motor si cele doua axe cu came. asa ca masina asta nu va fi niciodata pornita impinsa
cu ambreiajul am avut si eu probleme la primele 2-3 apasari. am dat vina pe cei peste 1000km facuti in ultima saptamana cu o solenta cu ambreiajul varza. la intoarcere m-am invatat cu el. cursa pedalei de frana iar e mai scurta decat pe solnitza si din pacate asta e singura masina cu servofrana pe care-am condus-o. de fapt imi convine ca-i mai scurta fiindca aduce cu oltcitul .
cursa schimbatorului mi s-a parut si mie scurta si mi-a fost un pic greu sa-mi dau seama unde e punctul mort. inainte de asta insa ma uitasem la motor unde-am vazut si cautatorul de la cutie, acesta fiind spre fatza. e minuscul asa ca nici cursa sus la schimbator nu putea fi prea mare.
apropos de distributie eu unul am vazut-o pe o singura curea care atinge urmatoarele: compresor AC, alternator, ax motor si cele doua axe cu came. asa ca masina asta nu va fi niciodata pornita impinsa
Cureaua de care vorbeste sonty o vezi aici.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156177
Nici eu nu cred ca este si pentru distributie.
Distributia, dupa parerea mea, este pe lant. Uite aici zona in care ar trebuit sa fie cureaua de distributie.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156170
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156177
Nici eu nu cred ca este si pentru distributie.
Distributia, dupa parerea mea, este pe lant. Uite aici zona in care ar trebuit sa fie cureaua de distributie.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156170
Sfinxul wrote:Cureaua de care vorbeste sonty o vezi aici.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156177
Nici eu nu cred ca este si pentru distributie.
Distributia, dupa parerea mea, este pe lant. Uite aici zona in care ar trebuit sa fie cureaua de distributie.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156170
Cred ca ne-au lamurit cei de la Autoexpert ( revista de luna asta). Distributia la Cee'd 1,4 este pe lant.
Kia Cee'd 1,4 base+ Piston grey
Dauna totala 2010
Dauna totala 2010
Hansolo1 wrote:Salut la toti....am urmarit forumul cu atentie si in continuare fac acelashi lucru. Nu am mai postat de mult pe forum dar vreau sa lamurim cureaua de distributie. Dealurul la care am comandat mashina are un CEE'D 1.4 LX Base si l-am intrebat ce distributie si a zis clar: PE CUREA.
la fel mi-a zis si mie......
CUREAUA BAT-O LANTU'...
pana la urma cum este?
este distributia pe lant sau pe curea?
cand am platit garantia pentru 1.4 benzina,dealerul mi-a spus ca are distributia pe curea...acum aud ca in nu stiu ce reviste de specialitate ar fi prezentata ca fiind cu distributia pe lant,
nu exista nicaieri o fisa tehnica unde este mentionat acest lucru?
ar fi interesant (dar nu neobisnuit) sa aflam inaintea dealerului nu?
este distributia pe lant sau pe curea?
cand am platit garantia pentru 1.4 benzina,dealerul mi-a spus ca are distributia pe curea...acum aud ca in nu stiu ce reviste de specialitate ar fi prezentata ca fiind cu distributia pe lant,
nu exista nicaieri o fisa tehnica unde este mentionat acest lucru?
ar fi interesant (dar nu neobisnuit) sa aflam inaintea dealerului nu?
Conform articolului din Autoexpert de luna asta (iunie) si daca o sa te uiti si la pozele postate de mine (vezi link-urile de mai jos), rezulta ca ar fi pe lant distributia la motorul pe benzina de 1,4.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156170
Daca e cineva cu mai multa experienta, poate vine si el cu o parere la ce s-ar putea afla sub acel capac metalic.
Singura curea vizibila este cea care antreneaza compresorul de la aerul conditionat si alternatorul.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156177
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156170
Daca e cineva cu mai multa experienta, poate vine si el cu o parere la ce s-ar putea afla sub acel capac metalic.
Singura curea vizibila este cea care antreneaza compresorul de la aerul conditionat si alternatorul.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156177
- Gerula
- taraboste
- Posts: 979
- Joined: 09 May 2007, 09:21
- Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
- Location: Bucuresti
Este intr-un fel bine sa stim cam ce fel de lantz-curea se ascunde sub capacul distributiei dar nu ne ajuta deloc pana una alta.
Discutia despre felul distributie daca e pe lant sau curea cred ca-si are originea la motorul de Opel Astra cu vestita distributie pe lant care "e mai buna mancati-as". In fond nu ne prea intereseaza pana la revizia unde se va impune schimbarea ei. La o distributie pe curea intervalul ar fi undeva la 60 K , daca intervalul se dubleaza inseamna ca e pe lant.
Deteriorarea curelei de distributie inaintea termenului de schimbare impus prin revizie intra sub incidenta garantiei si....Doamne fere' sa se intample ceva in garantie ca e jale, nene "Hasta-la Vista le moteur"
Asa ca fiti linistiti, curea sau nu, distributia trebuie sa mearga ceas.
Discutia despre felul distributie daca e pe lant sau curea cred ca-si are originea la motorul de Opel Astra cu vestita distributie pe lant care "e mai buna mancati-as". In fond nu ne prea intereseaza pana la revizia unde se va impune schimbarea ei. La o distributie pe curea intervalul ar fi undeva la 60 K , daca intervalul se dubleaza inseamna ca e pe lant.
Deteriorarea curelei de distributie inaintea termenului de schimbare impus prin revizie intra sub incidenta garantiei si....Doamne fere' sa se intample ceva in garantie ca e jale, nene "Hasta-la Vista le moteur"
Asa ca fiti linistiti, curea sau nu, distributia trebuie sa mearga ceas.
Mos Gerula
Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar
Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar
AM MAI VAZUT POSTUL TAU INAINTE...NU REUSESC SA-L DESCHID IMI APARE MESAJUL''Service Temporarily Unavailable''Sfinxul wrote:Conform articolului din Autoexpert de luna asta (iunie) si daca o sa te uiti si la pozele postate de mine (vezi link-urile de mai jos), rezulta ca ar fi pe lant distributia la motorul pe benzina de 1,4.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156170
Daca e cineva cu mai multa experienta, poate vine si el cu o parere la ce s-ar putea afla sub acel capac metalic.
Singura curea vizibila este cea care antreneaza compresorul de la aerul conditionat si alternatorul.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=156177
si vorba ta : 'Daca e cineva cu mai multa experienta, poate vine si el cu o parere la ce s-ar putea afla sub acel capac metalic'
sau o mentiune pe cartea aia tehnica ,negru pe alb..altfel nu mai cred,
dealerul mi-a spus ca se schimba 'cureaua' pe la 160k....Gerula wrote:Este intr-un fel bine sa stim cam ce fel de lantz-curea se ascunde sub capacul distributiei dar nu ne ajuta deloc pana una alta.
Discutia despre felul distributie daca e pe lant sau curea cred ca-si are originea la motorul de Opel Astra cu vestita distributie pe lant care "e mai buna mancati-as". In fond nu ne prea intereseaza pana la revizia unde se va impune schimbarea ei. La o distributie pe curea intervalul ar fi undeva la 60 K , daca intervalul se dubleaza inseamna ca e pe lant.
Deteriorarea curelei de distributie inaintea termenului de schimbare impus prin revizie intra sub incidenta garantiei si....Doamne fere' sa se intample ceva in garantie ca e jale, nene "Hasta-la Vista le moteur"
Asa ca fiti linistiti, curea sau nu, distributia trebuie sa mearga ceas.