facem si transfagarasanu daca vrei
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
challenge accepted
in urcare n-are rost ca te fac in 3 cilindri
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
plus ca eu sunt si mai nebun asa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ia pune Domne aici curba aia de cuplu de la marele motor de 105 cai de la mazda sa vada si ochiul nostru minunea!bloggerx2013 wrote:Treaba cu macroeconomia am aflato de la emisiunea BizBazar. Daca aia dezinformeaza te dezinformez si eu. O sa caut si revin cu detalii pe tema asta. Tot ei au zis ca moneda coreenilor s-a apreciat si ca le stagneaza exporturile - vezi Optima.eugenflorinmanea wrote: banuiesc ca
Treaba cu caii si cu cuplul o cunosc, nu e cazul sa fii dezamagit. Eu tiam facut diferentele in procente pentru demaraj 0-100 si pentru CP, daca vrei iti fac si pentru NM, dar nu am decat valorile maxime. Tiam aratat ca diferenta de care zici ca demaraj nu prea exista, chiar daca ai cuplu asa mare aproape de 5000 si zici ca ai o dispunere a cuplului mai sus pe o plaja mare de turatie. Motorul si cutia de pe Mazda sunt facute pentru performante bune si consum scazut nu pentru numere si performante maxime si mari la 6300rpm. Cutia de pe Mazda e mai lunga iar cu a5a la 3000rpm ai 110kmh nu 100kmh, de aici un consum mai scazut la viteze mai mari.(ai urmarit review de pe turatii?)
Treaba cu turatiile mari si lipsa de cuplu jos mai citeste-o de 2-3 ori, sau pana o intelegi. Daca nu reusesti, poate iti explica cineva!
Cum motorul tau grozav pierde, bagi in discutie alte motoare sau alte argumente, sperand sa ma ametesti.
Nu glumesc deloc. Ia uite sa vedem istoria Mazda 3 si Kia Ceed.bloggerx2013 wrote:Zici ca: Mazda 3 generatia a 2a FL trebuia comparata cu Ceed Generatia 1 FLGlumesti nu?
Am mai cautat un pic pe net: zvonuri ca Mazda 3 - third generation e asteptata undeva in 2015, daca Mazda scapa din problemele financiare pe care le are.Wikipedia wrote:The 2012 Mazda3 with SkyActiv powertrain was unveiled at the Canadian International Auto Show in Toronto, February 2011. It comes with Mazda’s SkyActiv-G 2.0-liter, direct-injection gasoline engine, and SkyActiv-Drive 6-speed automatic or manual transmission.[25] There are minor exterior updates: revised grille and air intakes, and a reshaped rear valance panel.
Esti rautacios de-a dreptul. Tu ai facut test drive cu Golf 7 cand ai luat Mazda? Cum tzi-a iesit? Mai buna Mazda, nu? Golf 6 l-am condus toti ca e de atata vreme pe piata.bloggerx2013 wrote:Nu ai condus Golf sau Focus dar zici din reviewuri.
Comparam asa, nu inteleg care e greseala??? E acelasi an! Exista Ceed in 2004??? Exista Ceed in 2000 cand 323 era facut de Mazda??? sau in anii 90'?panzer wrote: 2012 - Mazda 3 Second Generation face lift.
2012 - Ceed second generation.
Nu era Golf 7 pe 1 noiembrie cand am luat Mazda. Am comparat cu Focus. Oricum, cine e dispus acum sa dea pretul de Golf 7 poate sa isi ia linist o masina din clasa superioara.panzer wrote: Esti rautacios de-a dreptul. Tu ai facut test drive cu Golf 7 cand ai luat Mazda?
Si eu astept sa imi zici ce diferente in lumea reala sunt pe proCeed tau fata de Ceed care il cunosc foarte bine:eugenflorinmanea wrote: 1. Astept curba de cuplu de la Mazda
2. Astept sa conduci un proceed ca sa iti dai cu parerea din lumea reala, nu din carti si din auzite de la prieteni.
3. Nu am sustinut niciodata ca am masina sport si o repet: daca tu ai impresia ca masina ta cu 105 cai e sport- ai fost mintit groaznic. N-ar fi rau sa si scrii pe ea SPORT sa stie lumea!)))))