Merci mult. E la fel cu cea veche din cate imi dau eu seama.
Dimineata asta: pe multimetru avea 12.45 v. Dar de pornit nu a pornit. Se aude un zgomot de releu care cupleaza repetat dar nu incearca sa invarta motorul. Iarasi ma grabeam si am plecat cu masina a doua.
Acum: e posibil sa nu fie bateria in cazul acesta. O sa o pornesc din nou cu redresorul.
E posibil ca voltajul sa fie ok, dar curentul de pornire nu. Stie cineva cum masor cu un multimetru standard curentul de pornire?
Alte idee sunt bine venite. Ceva ce as putea face eu. Altfel luni sau marti ajung la service.
Ma gandesc ca are o problema cu minusul. Masina nu se comporta ca si cum n-ar avea baterie. Farurile si becurile interioare au intensitate normala. La cea veche cand am ramas fara baterie nici n-am mai intrat in masina, decat cu cheia.
Cu redresorul pleaca abia dupa 5-10 minute. Dupa doar 1-2 minute incearca sa invarta dar doar odata si fara succes. Dupa 10 minute pleaca la sfert, super usor, fara sa se chinuie. La fel in timpul zilei la plecari repetate. Dimineata insa o luam de la capat.
Stiu ca as putea muta bateriile intre ele, dar tot imi trebuie 1-2 zile de test. Si nu se poate caci masina veche are maine multa treaba.