Ieri am reusit sa ajung in Iasi.
S-a rezolvat fără programare.
Surpriza însă
![😲](https://cdn.jsdelivr.net/gh/s9e/emoji-assets-twemoji@11.2/dist/svgz/1f632.svgz)
Nici n-a desfăcut bine capota, ca m-a si intrebat "unde-i discul compresor AC ?"
![🤔](https://cdn.jsdelivr.net/gh/s9e/emoji-assets-twemoji@11.2/dist/svgz/1f914.svgz)
Tocmai ce plecasem de la GPL Auto Iasi (aprovizionare cu gresant pentru injectoare), unde am avut un mic incident, am scapat capacelul de la rezervor pe masca protectie motor când am făcut plinul. Nu au mai desfăcut masca motor, mi-au dat alt capac.
Am apucat sa sun mecanicul meu sa dea comanda de piesa, dar povestind ce am pățit la GPL Auto, m-a pus totusi sa o urc pe rampă sa dea masca motor jos sa verifice.
Sa vezi minune, discul statea bine mersi pe mascatorul de plastic protectie motor
![😉](https://cdn.jsdelivr.net/gh/s9e/emoji-assets-twemoji@11.2/dist/svgz/1f609.svgz)
L-a instalat la loc, am făcut proba, evident ca functioneaza instalația AC, răcește foarte bine.
Nu a mai făcut verificare de agent de răcire , se recomanda sa nu se umble prea des la instalația daca nu sunt scăpări.
Din ce am inteles se intampla si la case mai mari (alte brand -uri de masini), în fine mi-a recomandat când mai ajung la mecanicul meu sa aplice un gresant special de fixare a surubului, probabil are joc si se slăbește la șocuri.
Sa auzim numai de bine
![😎](https://cdn.jsdelivr.net/gh/s9e/emoji-assets-twemoji@11.2/dist/svgz/1f60e.svgz)