Pana la urma a fost pana (un cui / surub) - am vrut sa merg la Kia Jilava - am sunat la ei dar dura mai mult asa ca am gasit o vulcanizare non-stop buna pe Mihail Sebastian 90 - unde au lucrat baietii cu atentie si nu mi-au zgariat janta - 50lei
Am avut si eu parasolare OEM pe fosta masina, au fost 500 roni, GM originale. Erau bune, dar folia tine mai bine de caldura. in schimb pe alea le puteam da jos iarna, si ruloul spate il foloseam doar ocazional. Daca exista asa ceva pe KIA imi luam. Acopereau complet geamul, si putea fi si deschis.
Dupa 11 luni i-am facut si revizia - prima - aproximativ 670 RON - am mai platit hotelul pt rotile de iarna 200 lei si 120 manopera de echilibrat roti si schimbat - total 992 lei - 9260km - revizia a durat 50min aprox - foarte civilizat tot felul de dezifectante pe acolo - am stat afara cat a durat operatiunea - parca merge mai bine cu rotile de 19 - cred ca imi place rigiditatea ei mai mult decat pe 17 unde se pare ca e mai moale
In rest masina mere bine.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
@yso la http://www.imotors.ro/ro/service-intern ... ors-group/ - Kia Jilava / da au si hotel tot la ei costa 200 pe sezon adik pe juma de an / mi-e mai comod asa ca inainte le tot caram de colo colo si imi rupeam spatele
Ultimul lucru am pus bare de la Thule pt bicla etc - aveam emotii legate de trapa dar is ok nu se incurca intre ele desi sunt wingbar mai apropiate de plafon decat in mod normal
Pana acu la 11000 km / 11l media consumului. Masina mere bine.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- tot a fost 1077.17 - din care kitul asta de adaptoare 157 (in nici un caz 4-500 ) - https://portbagajeauto.ro/kit-4062 - cel mai bine sa te duci la ei si verifici sa fii sigur / daca iei tot de la ei iti pun mocca - de aia nici nu le-am comandat prin curier sa fiu sigur ca merg fest la faza cu trapa - pe barele astea ,mai compacte incap doar 3 suporti de bicle - daca vrea careva 4 trebuie modelul celalalt - clasic cu barele in afara sistemului de prindere (mai castigi 10 cm) - am stat vreo 5 min in cumpana dar am zis ca niciodata n-am pus 4 bicle pe ea asa ca am mers pe compact - mai putin zgomot la viteze mari si poate un pic la consum mai bine
ala la 150 e doar kitul de montaj. daca ai barele pe passat fara sa ai bare longitudinale si pe sportage ai, mai trebuie schimbate si bucatile alea care fac legatura cu barele pentru ca au alta forma (alea costa 500)
12400 km pana acum - am avut o singura problema la usile din spate - haraia si scartaia ca naiba - am sunat la Kia si a 2 zi la 10 m-au programat la service - noroc ca am filmat toata faza ca atunci cand am ajuns la Kia era ca la doctor totu era perfect - se simtea cum parca haraie ceva dar nu mai scartia - a durat o ora si ceva sa-mi dea fetele jos si sa schimbe mecanismul (de fapt munca in sine cred ca o durat maxim 20min ca mai mult o stat masina pe afara) - acu mere perfect.
I-am mai luat si un covoras pt tunel median ca sa nu il mai tot aspir.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.