Problema motor ceed 1.4
- george_eu25
- Posts: 100
- Joined: 14 Jun 2016, 13:55
- Auto: KIA CEED 1.4
- Location: Bucuresti-Jilava
Problema motor ceed 1.4
Va salut....
Am un ceed din 2008,1.4 cu GPL montat pe el.In momentul de fata are aproape 131.000 km.De vreo cateva luni am observat ca trage tot mai greu la viteza mica,gen a 1-a.Tinde sa dea in nas si se chinuie sa traga.Daca nu turez motorul un pic, tremura toata masina.Si am vazut ca in timp ce face asta pentru cateva secunde se aprinde intermitent martorul "check engine" si apoi dispare.In rest masina functioneaza perfect.
Acum vreo luna nu a vrut sa porneasca deloc.Abia dupa a 5-6-a cheie a luat-o.E prima data cand patesc asa ceva si masina era pe benzina,nu pe gaz.Filtrele sunt schimbate,la fel si uleiul.
Acum vreo saptamana am schimbat filtrul la gaz si nenea de acolo mi-a pus si testerul pe ea (un tester universal).
Mi-a dat eroarea "P0068-MAP/MAF-Throttle Position Correlation".
Iar cand apare martorul de motor de care ziceam,imi da eroarea "Cylinder 2 Missfire".
Ceva idei la ce sa ma uit?
Am un ceed din 2008,1.4 cu GPL montat pe el.In momentul de fata are aproape 131.000 km.De vreo cateva luni am observat ca trage tot mai greu la viteza mica,gen a 1-a.Tinde sa dea in nas si se chinuie sa traga.Daca nu turez motorul un pic, tremura toata masina.Si am vazut ca in timp ce face asta pentru cateva secunde se aprinde intermitent martorul "check engine" si apoi dispare.In rest masina functioneaza perfect.
Acum vreo luna nu a vrut sa porneasca deloc.Abia dupa a 5-6-a cheie a luat-o.E prima data cand patesc asa ceva si masina era pe benzina,nu pe gaz.Filtrele sunt schimbate,la fel si uleiul.
Acum vreo saptamana am schimbat filtrul la gaz si nenea de acolo mi-a pus si testerul pe ea (un tester universal).
Mi-a dat eroarea "P0068-MAP/MAF-Throttle Position Correlation".
Iar cand apare martorul de motor de care ziceam,imi da eroarea "Cylinder 2 Missfire".
Ceva idei la ce sa ma uit?
- Qalex21
- Moderator
- Posts: 535
- Joined: 13 Feb 2014, 09:41
- Auto: XCeed 1.5 T-GDi 48V 7DCT
- Location: Voluntari
Re: Problema motor ceed 1.4
Distributia o are schimbata ?
- george_eu25
- Posts: 100
- Joined: 14 Jun 2016, 13:55
- Auto: KIA CEED 1.4
- Location: Bucuresti-Jilava
Re: Problema motor ceed 1.4
Nu am schimbat-o inca!
Re: Problema motor ceed 1.4
presiune in camera de admisie? E normala? Pe acelasi tester se vede.
- george_eu25
- Posts: 100
- Joined: 14 Jun 2016, 13:55
- Auto: KIA CEED 1.4
- Location: Bucuresti-Jilava
Re: Problema motor ceed 1.4
S-a rezolvat.Bujiile erau de vina.Am pus altele (Beru) si vad ca merge perfect acum.
-
- Posts: 42
- Joined: 27 May 2012, 17:40
- Auto: Cee'd 1,4 best
- Location: TARGU JIU
Re: Problema motor ceed 1.4
Până acum le-ai schimbat vreodată ?
- george_eu25
- Posts: 100
- Joined: 14 Jun 2016, 13:55
- Auto: KIA CEED 1.4
- Location: Bucuresti-Jilava
Re: Problema motor ceed 1.4
Revin cu update....Problema a revenit acum vreo 2 luni si pana la urma de vina a fost senzorul de la axa cu came.L-am schimbat si masina merge perfect.
Re: Problema motor ceed 1.4
Salutare.
Te rog mult, imi poti spune un cod la senzor?
Am aceeasi problema, la Kia Proceed 2008 si ma dispera.
Am schimbat: Sonda Lambda, buji, injectoare, curatat clapeta mica de pe acceleratie.
Si imi da tot timpul amestec imbogatit.
Multumesc
Te rog mult, imi poti spune un cod la senzor?
Am aceeasi problema, la Kia Proceed 2008 si ma dispera.
Am schimbat: Sonda Lambda, buji, injectoare, curatat clapeta mica de pe acceleratie.
Si imi da tot timpul amestec imbogatit.
Multumesc
Re: Problema motor ceed 1.4
391802B000 senzor pozitie arbore cotit sau senzor management motor. Daca il cumperi pentru Kia pretul este de aproximativ 260 lei, daca il cumperi pentru Hyundai pretul este de aproximativ 180 lei, aceste preturi sunt pentru piesa originala, piesa/codul este acelasi pentru Kia si pentru Hyundai.
Fost posesor KIA CEED 1.4 BEST - BLACK PEARL
Acum posesor KIA ProCeed City Cassa White 1.6 GSL
Acum posesor KIA ProCeed City Cassa White 1.6 GSL
Re: Problema motor ceed 1.4
Salutare.
Imi poți da un desen sau o schita de amplasare al acestui senzor. Sa-mi fac o idee despre el.
Iti multumesc mult.
Imi poți da un desen sau o schita de amplasare al acestui senzor. Sa-mi fac o idee despre el.
Iti multumesc mult.
Re: Problema motor ceed 1.4
Sper sa te ajute. Este mai usor de inlocuit pe sub masina.
Fost posesor KIA CEED 1.4 BEST - BLACK PEARL
Acum posesor KIA ProCeed City Cassa White 1.6 GSL
Acum posesor KIA ProCeed City Cassa White 1.6 GSL
Re: Problema motor ceed 1.4
Aici iti dai seama mai bine pe unde se afla senzorul.
Fost posesor KIA CEED 1.4 BEST - BLACK PEARL
Acum posesor KIA ProCeed City Cassa White 1.6 GSL
Acum posesor KIA ProCeed City Cassa White 1.6 GSL
Re: Problema motor ceed 1.4
Buna seara.
Sper sa fie util la toata lumea.
Am Kia ProCeed 2008, 156000km
Cu ceva ani in urma sa aprins check-ul in bord, am pus un tester si mi-a dat sonda lambda bancul 1.
Pt ca am mers foarte rar cu ea, nu ma deranjat consumul mediu de 6.5, indiferent de stilul de mers.
De ceva vreme am folosito mai des si m-am hotarat sa remediez defectele, asa ca am schimbat sonda lambda bancul 1, iar dupa schimbare, am constatat ca a crescut consumul si sa aprins check-ul in bord.
Am inceput sa intreb in stânga si in dreapta sa vad care sunt cauzele, am pus testerul, dupa ce sa aprins check-ul, sa vad care este eroarea - P0172 , amestec bogat, iar masina nu trăgea cum trebuie. Am început sa schimb bujiile si injectoare (care cred ca le-am schimbat degeaba), sa m-ai îmbunătățit un pic, parca tragea mai bine, dar tot se aprindea check-ul - P0172 . Am curățat clapeta de mers in gol, de pe carburator, sa mai îmbunătățit un pic mersul, nu mai pleca înecată, la plecarea de pe loc. Dupa alte discutii, despre aceasta cauza, am schimschimbat ansamblu pompa de benzina si vreau sa spun ca sa schimbat in bine mersul motorului, avea viata si a scazut consumul de la 7-8 la 6.6, dar tot check-ul aprins P0172.
Dupa alte discutii, am ajuns la ansamblu esapament, ca se intampla ceva in zona catalizatorului, mai bine spus la cele doua sonde lambda, i-am bagat o cârpă pe teava de eșapament sa vad unde răsuflă si am gasit.
I-am schimbat garnitura dintre catalizator si tubul elastc si garnitura dintre tubul elastic si ansamblu esapament, erau mâncate de rugină, datorita condensului, In acest timp am schimbat si senzorul de pe blocul motor ce da impulsul de aprindere.
Vreau sa spun ca s-a schimbat mersul motorului, acum chiar are viata, iar consumul a scazut la un mers normal pe DN la 5.5. Vreau sa-i schimb si tubul elastic.
Voi reveni cu detalii legate de funcționarea motorului
Sper sa fie util la toata lumea.
Am Kia ProCeed 2008, 156000km
Cu ceva ani in urma sa aprins check-ul in bord, am pus un tester si mi-a dat sonda lambda bancul 1.
Pt ca am mers foarte rar cu ea, nu ma deranjat consumul mediu de 6.5, indiferent de stilul de mers.
De ceva vreme am folosito mai des si m-am hotarat sa remediez defectele, asa ca am schimbat sonda lambda bancul 1, iar dupa schimbare, am constatat ca a crescut consumul si sa aprins check-ul in bord.
Am inceput sa intreb in stânga si in dreapta sa vad care sunt cauzele, am pus testerul, dupa ce sa aprins check-ul, sa vad care este eroarea - P0172 , amestec bogat, iar masina nu trăgea cum trebuie. Am început sa schimb bujiile si injectoare (care cred ca le-am schimbat degeaba), sa m-ai îmbunătățit un pic, parca tragea mai bine, dar tot se aprindea check-ul - P0172 . Am curățat clapeta de mers in gol, de pe carburator, sa mai îmbunătățit un pic mersul, nu mai pleca înecată, la plecarea de pe loc. Dupa alte discutii, despre aceasta cauza, am schimschimbat ansamblu pompa de benzina si vreau sa spun ca sa schimbat in bine mersul motorului, avea viata si a scazut consumul de la 7-8 la 6.6, dar tot check-ul aprins P0172.
Dupa alte discutii, am ajuns la ansamblu esapament, ca se intampla ceva in zona catalizatorului, mai bine spus la cele doua sonde lambda, i-am bagat o cârpă pe teava de eșapament sa vad unde răsuflă si am gasit.
I-am schimbat garnitura dintre catalizator si tubul elastc si garnitura dintre tubul elastic si ansamblu esapament, erau mâncate de rugină, datorita condensului, In acest timp am schimbat si senzorul de pe blocul motor ce da impulsul de aprindere.
Vreau sa spun ca s-a schimbat mersul motorului, acum chiar are viata, iar consumul a scazut la un mers normal pe DN la 5.5. Vreau sa-i schimb si tubul elastic.
Voi reveni cu detalii legate de funcționarea motorului
Re: Problema motor ceed 1.4
Va salut! Sunt la acest moment "fericitul" deținător al unui kia ceed 1,4 benzina 2008 și gpl...Ma confrunt cu o problema tehnică care persistă de doua luni de zile(mașina e în service de 45 de zile) Mai întâi la prima pornire la rece nu puteam pleca cu ea de pe loc decât dacă o turam la 3000r/min(altfel dadea în nas și nu puteai pleca de pe loc cu ea. Daca aveai timp 10 minute sa o lași la relanti apoi mergea perfect) Dusa la service, nu reprezentanța și s-au schimbat prima data bujiile, schimbata valva de purjare, apoi un injector, apoi toate injectoarele, apoi clapeta de accelerație. Verificata pompa benzina(baga fără probleme), mașina nu merge... Mai nou numai pornește deloc, udă bujiile(cu ele incalzite pornește). Pe tester nu da nicio eroare însă am observat un consum exagerat de benzina(ținand cont ca e e gpl doar în câteva porniri mi-a luat benzina cât ar fi normal sa consume în 2-300 de km)... Când trece pe gaz merge foarte bine(chiar și repornit cu motorul călduț merge impecabil. Consumul pe gpl este ok... Deoarece uda bujiile suspectez un amestec prea bogat, prea multa benzina care îneacă motorul... Ajutați-mă să-i dau de capăt ca îmi vine să-i dau foc!!!! Multumesc
Re: Problema motor ceed 1.4
Schimba service-ul.
Cele 10 minute la care te referi: nu se incalzeste sa treaca pe GAZ? Adica face la fel si pe gaz si pe benzina 10 minute. Sau pe benzina se chinuie si imediat ce trece pe gaz merge?
Daca ai consum normal pe gaz, problema e doar la benzina. => inchide gaz-ul de pe butelie. Scoate siguranta de la instalatia de gaz. Astfel e ca si cum nu ai avea gaz pe masina. Te concentrezi doar pe benzina.
Ai incercat sa schimbi benzina? (asta e de bun simt, dar merita sa intreb. eu am ajuns pe platforma, benzina din rezervor nu mirosea a benzina).
Schimba intai filtrul de aer de la rezervor. Daca nu ai schimbat niciodata filtrul de la pompa de benzina schimba-l si pe acesta. Pompa de benzina se masoara electric, nu ochiometric (baga benzina).
Apoi aprinderea: ai schimbat cam totul, dar merita sa te joci cu fisele intre ele. Scoate bujiile (noi cum ai spus) si vezi daca sunt murdare. N-ar trebui. Ocazie cu care iei si compresia de pe cilindrii.
M-as mai asigura ca senzorul de oxigen e curatat. Mai exista o sansa sa fie rampa de injectie cu probleme. Daca stii sa negociezi poate gasesti una la demembrari pentru teste. Daca nu se schimba nimic o duci inapoi.
Ceva ii spune computerului sa faca un amestec foarte bogat. Asta se vede pe tester, la voltajul senzorilor de oxigen.
Competentele mele cam pe aici se opresc. Daca are compresie buna, daca distributia nu se aude (desi simtomele sunt altele) si merge bine pe gaz, e o problema cu un senzor sau pe circuitul de benzina.
Iti trebuie de fapt opinia cuiva care stie foarte bine diagnoza: adica nu e mecanic neaparat. Tb sa stie cu testerul, si electrica.
Cele 10 minute la care te referi: nu se incalzeste sa treaca pe GAZ? Adica face la fel si pe gaz si pe benzina 10 minute. Sau pe benzina se chinuie si imediat ce trece pe gaz merge?
Daca ai consum normal pe gaz, problema e doar la benzina. => inchide gaz-ul de pe butelie. Scoate siguranta de la instalatia de gaz. Astfel e ca si cum nu ai avea gaz pe masina. Te concentrezi doar pe benzina.
Ai incercat sa schimbi benzina? (asta e de bun simt, dar merita sa intreb. eu am ajuns pe platforma, benzina din rezervor nu mirosea a benzina).
Schimba intai filtrul de aer de la rezervor. Daca nu ai schimbat niciodata filtrul de la pompa de benzina schimba-l si pe acesta. Pompa de benzina se masoara electric, nu ochiometric (baga benzina).
Apoi aprinderea: ai schimbat cam totul, dar merita sa te joci cu fisele intre ele. Scoate bujiile (noi cum ai spus) si vezi daca sunt murdare. N-ar trebui. Ocazie cu care iei si compresia de pe cilindrii.
M-as mai asigura ca senzorul de oxigen e curatat. Mai exista o sansa sa fie rampa de injectie cu probleme. Daca stii sa negociezi poate gasesti una la demembrari pentru teste. Daca nu se schimba nimic o duci inapoi.
Ceva ii spune computerului sa faca un amestec foarte bogat. Asta se vede pe tester, la voltajul senzorilor de oxigen.
Competentele mele cam pe aici se opresc. Daca are compresie buna, daca distributia nu se aude (desi simtomele sunt altele) si merge bine pe gaz, e o problema cu un senzor sau pe circuitul de benzina.
Iti trebuie de fapt opinia cuiva care stie foarte bine diagnoza: adica nu e mecanic neaparat. Tb sa stie cu testerul, si electrica.