OPEL ASTRA GTC / KIA PRO CEED
poi daca la pro_cee'd nu iti place grila...o poti scimba...ii poti pune una xR care e bestiala....acum e alegerea ta..
KIa Cee'd,1.4, 109CP--Cine n-are Cee'd sa-si cumpere!:)
http://picasaweb.google.com/rikyriky8/MasinutzaMea
http://picasaweb.google.com/rikyriky8/MasinutzaMea
Da e ceva rar un pro cee'd cel putin acum ...mi se pare o masina reusita , aspectuoasa(sport)...dar chestia cu cutie automata la o masina care se vrea sport nu cred ca ar trebui sa intre in vederi nu?si mai poti pune si alte dotari in locul cutiei automate...la dotari castiga kia, la service nu stiu am auzit ca si opel e dezastru, la brand opel da per total as inclina sa cred ca solutia ar fi PRO CEE'D
VW Golf 4 Variant 2003 Tdi Highline
VW Golf 3 Hatchback 1995 1.6i GL
ex:Hyundai i30 1.4 Dohc 16v Classic 2009
KIA CAPITAL 1.5 GLX
VW GOLF 4 Tdi 1999
Rover 600 1997 2.0i 131HP
Dacia 1410
VW Golf 3 Hatchback 1995 1.6i GL
ex:Hyundai i30 1.4 Dohc 16v Classic 2009
KIA CAPITAL 1.5 GLX
VW GOLF 4 Tdi 1999
Rover 600 1997 2.0i 131HP
Dacia 1410
PRO_ceed rulz. parerea mea!
Cee'd 1.6 GSL Black Pearl, Classic + Interior piele, Geamuri fumurii + actionare electrica fata/spate, Pachet Sport, ESP, Climatronic, Cheie pliabila, Scaune incalzite, Oglinzi electrice.
www.tuninginfo.ro - Prietenul masinii tale!
www.tuninginfo.ro - Prietenul masinii tale!
Detaliat tabel ai alcatuit. Esti meticulos =D>
Mai adauga un indicator: CP / KG masina. Dupa parerea mea Astra GTC la 90cp si automata, incarcata o sa te rogi de ea si e pacat de bani. Sa nu te depaseasca Matiz-urile.
Eu as mai pune 1000 euro si as lua motorul de 1.6 115 cp: este mult mai potrivit pentru masina.
Referitor la second hand: oricare ar fi marca, masinile exotice se VAND GREU. In doua usi de exemplu ai scapat toti familistii din poza. Nu cred ca sigla Opel te va ajuta prea tare.
Multimea de dealeri de piese Opel te vor ajuta sa reduci timpul de indisponibilitate a masinii in cazuri nefericite mai ales dupa garantie.
Kia are niste dotari in standard pe care nici nu le mentioneaza dar ceilalti le vand: bancheta rabatabila, filtru polen, lumina portbagaj (si aici m-am oprit din cautat )
Si mai este distributia pe lant care intr-o viata normala de 5 ani si 150 000km te scapa de 2 schimburi de curele, role presoare si intinzatoare: cam 500 euro fiecare.
Eu n-as cumpara masina cu accent spre sport sa o folosesc in Bucuresti, dar dintre cele doua as alege-o pe cea care ma farmeca mai mult la test drive.
Mai adauga un indicator: CP / KG masina. Dupa parerea mea Astra GTC la 90cp si automata, incarcata o sa te rogi de ea si e pacat de bani. Sa nu te depaseasca Matiz-urile.
Eu as mai pune 1000 euro si as lua motorul de 1.6 115 cp: este mult mai potrivit pentru masina.
Referitor la second hand: oricare ar fi marca, masinile exotice se VAND GREU. In doua usi de exemplu ai scapat toti familistii din poza. Nu cred ca sigla Opel te va ajuta prea tare.
Multimea de dealeri de piese Opel te vor ajuta sa reduci timpul de indisponibilitate a masinii in cazuri nefericite mai ales dupa garantie.
Kia are niste dotari in standard pe care nici nu le mentioneaza dar ceilalti le vand: bancheta rabatabila, filtru polen, lumina portbagaj (si aici m-am oprit din cautat )
Si mai este distributia pe lant care intr-o viata normala de 5 ani si 150 000km te scapa de 2 schimburi de curele, role presoare si intinzatoare: cam 500 euro fiecare.
Eu n-as cumpara masina cu accent spre sport sa o folosesc in Bucuresti, dar dintre cele doua as alege-o pe cea care ma farmeca mai mult la test drive.
@NEW USER - poate ar trebuii sa arunci o privire si aici viewtopic.php?t=787&start=45 unde se vb de cutia automata.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
am mers cu un GTC (n-am avut placearea cu un Pro Ceed) si mi s-a parut inghesuita masina... si in fata dar mai ales in spate. Domnul meu este un tip inalt spre foarte inalt si in fata dreapta a avut genunchii aproape de bord ca sa poata sta domnisoara din spate dreapta cat de cat comod.
1.6 CRDi TX Comfort Black Pearl
cateva raspunsuri.
Intr-adevar CEEd-ul e mult mai spatioasa in spate decat GTC.
Si in fata as zice ca e mai mult loc.
Si mie imi place mai mult cum ara CEEd-ul, fiindca e mult mai curat si mai simplu desenat, in schimb opel are acel design "pretios" care mie personal nu-mi place, dar ajuta la "imaginea pesonala".
Se pare ca intr-adevar OPEL cu 90 de cai e cam nasol.
Pt. opel cu 105 la 1.6 mai trebuie 1100 de euro. Si asta e o mica problema.
Stiu ca valoarea de ravanzare la 3 usi e inferioara celei la 5, dar ma caracterizeaza MULT mai mult in 3 usi decat in 5. Asta e chestie pe care mi-o asum.
Nu vreau masina Sport sa fac curse cu ea.
Am ajns la aceste doua masini foarte logic dupa multe cautari.
Am vrut o masina buna, spatioasa, care sa arate bine la un pret rezonabil.
Cele diun clasa mini le-am exclus fiindca nu au spatiu in portbagaj.
La cele din clasa mica nu prea mi-am gasit locul fiindcsa sant mai inalt si stateam cam inghesuit. In plus pretul era doar cu 1500 mai mic decat astea.
Opelul e cea mai ieftina masina germana care sa-mi satisfava cerintele, dar ceedul ii seamana foarte mult din multa puncte de vedere. Ba chiar are un pic in plus. Ii lipseste insa celebritatea. E ca un actor bun la inceput. Poate sa devina celebru sau poate sa sfarseasca in telenovele.
Si asta nu stiu sa vad eu. Potentialul masinii.
De asta va intreb pe voi.
Intr-adevar CEEd-ul e mult mai spatioasa in spate decat GTC.
Si in fata as zice ca e mai mult loc.
Si mie imi place mai mult cum ara CEEd-ul, fiindca e mult mai curat si mai simplu desenat, in schimb opel are acel design "pretios" care mie personal nu-mi place, dar ajuta la "imaginea pesonala".
Se pare ca intr-adevar OPEL cu 90 de cai e cam nasol.
Pt. opel cu 105 la 1.6 mai trebuie 1100 de euro. Si asta e o mica problema.
Stiu ca valoarea de ravanzare la 3 usi e inferioara celei la 5, dar ma caracterizeaza MULT mai mult in 3 usi decat in 5. Asta e chestie pe care mi-o asum.
Nu vreau masina Sport sa fac curse cu ea.
Am ajns la aceste doua masini foarte logic dupa multe cautari.
Am vrut o masina buna, spatioasa, care sa arate bine la un pret rezonabil.
Cele diun clasa mini le-am exclus fiindca nu au spatiu in portbagaj.
La cele din clasa mica nu prea mi-am gasit locul fiindcsa sant mai inalt si stateam cam inghesuit. In plus pretul era doar cu 1500 mai mic decat astea.
Opelul e cea mai ieftina masina germana care sa-mi satisfava cerintele, dar ceedul ii seamana foarte mult din multa puncte de vedere. Ba chiar are un pic in plus. Ii lipseste insa celebritatea. E ca un actor bun la inceput. Poate sa devina celebru sau poate sa sfarseasca in telenovele.
Si asta nu stiu sa vad eu. Potentialul masinii.
De asta va intreb pe voi.
Referitor la cutie automata.
Vreau cu cutie automata fiindca mai toata lumea mi-a zis ca e mai simplu de condus.
Si la ritmul in care se cumpara masini raportat la ritmul in care se construisc strazi in Romania, probabil in curand se va circula ca in Bucursti si inafara Bucurestiului.
In plus am observat o tendinta spre cutii automate, si nici nu sant genul care va face curse vreodata. Nu sant un pasionat al sofatului, imi iau masina fiindca imi trebuie.
Vreau sa arate bine fiindca intamplator sant designer si intereseaza aspectul masinii.
CEED imi place fiindca arata bine ca design. SI Astra la fel. AM ajuns la ele doua eliminand de pe o lista de vreo 15.
Cautati o masina de clasa medie, in 3 usi, care sa arate bine, sa fie fiabila si functionala pana in 15 mii.
Vreau cu cutie automata fiindca mai toata lumea mi-a zis ca e mai simplu de condus.
Si la ritmul in care se cumpara masini raportat la ritmul in care se construisc strazi in Romania, probabil in curand se va circula ca in Bucursti si inafara Bucurestiului.
In plus am observat o tendinta spre cutii automate, si nici nu sant genul care va face curse vreodata. Nu sant un pasionat al sofatului, imi iau masina fiindca imi trebuie.
Vreau sa arate bine fiindca intamplator sant designer si intereseaza aspectul masinii.
CEED imi place fiindca arata bine ca design. SI Astra la fel. AM ajuns la ele doua eliminand de pe o lista de vreo 15.
Cautati o masina de clasa medie, in 3 usi, care sa arate bine, sa fie fiabila si functionala pana in 15 mii.
-
- danezul
- Posts: 4480
- Joined: 26 Sep 2007, 21:08
- Auto: Cee'd LX Best 1,4 Benzina
- Location: Brasov
- Contact:
Desigur Opel este un brad ce impune respect. Asta nu inseamna ca Pro cee'd nu se va impune in timp. Kia si-a redefinit strategia si este pe o cale ascendenta chiar daca face parte din acelasi concern cu Hyundai, care face o reclama agresiva si bine elaborata pentru autoturismele H si destul de slaba pentru K. De fapt chiar si dealerii H au o alta strategie de a atrage clientii fapt ce s-a reliefat printr-o crestere a vanzarilor de Accent si nu numai.
In plus cei de la alte marci au libertatea "controlata" de a oferii disconturi sau alte bonusuri ce incanta cumparatorul.
Skoda a vandut anul trecut peste 24.000 de masini. Service-urile sunt pline de ele.
Anul trecut am trecut pe la Opel inainte de a ajunge la Kia. Si acum imi place forma teutonica a GTC-ului. Dupa un test drive cu Opel am ajuns printre altele la Kia.
Kia mi se pare o masina fara "farduri", este placuta, fermecatoare si raspunde excelent la comenzi. Am facut un test drive si am facut comanda pentru cee'd de care sunt multumit si indragostit.
Pro cee'd-ul este schimbat in bine fata de cee'd, o linie mult mai bine definita si mult mai sugestiva. In plus daca resursele finaciare sunt existente, Pro poate fi tunat cu un kit sport ce Ii va schimba definitiv si impresionabil infatisarea.
Legat de service, in tara exista diferente sensibile. Am sa dau un exemplu; aceiasi marca (nu este vorba de Kia), pentru revizie este un pret la Ploiesti iar la Brasov un pret cu 200 ron cel putin mai scump.
Cel care si-a facut revizia la Bv. a avut surpriza dupa sa nu-i functioneze alarma iar pentru a o repara a trebuit sa se cam certe ceva timp cu cei care i-au "demolat-o".
Am avut prrea putin contact cu cei de la service, dar si cand l-am avut oamenii au fost de treaba (este vorba de o zgaraietura pe bara si nu de vreo defectiune), amabili si de cuvant.
Acuma am vazut ca si alte marci au probleme cu adusul pieselor de schimb.
Legat de cutia cu viteze mie imi place sa "macin" schimbatorul. o cutie automata mi-ar rapii din farmecul conducerii.
Cred ca daca iti iei un Pro cee'd nu iti va parea rau.
Orice alegere faci: drum bun si numai bine.
Sa ne spui la ce te-ai hotarat. Ciao.
In plus cei de la alte marci au libertatea "controlata" de a oferii disconturi sau alte bonusuri ce incanta cumparatorul.
Skoda a vandut anul trecut peste 24.000 de masini. Service-urile sunt pline de ele.
Anul trecut am trecut pe la Opel inainte de a ajunge la Kia. Si acum imi place forma teutonica a GTC-ului. Dupa un test drive cu Opel am ajuns printre altele la Kia.
Kia mi se pare o masina fara "farduri", este placuta, fermecatoare si raspunde excelent la comenzi. Am facut un test drive si am facut comanda pentru cee'd de care sunt multumit si indragostit.
Pro cee'd-ul este schimbat in bine fata de cee'd, o linie mult mai bine definita si mult mai sugestiva. In plus daca resursele finaciare sunt existente, Pro poate fi tunat cu un kit sport ce Ii va schimba definitiv si impresionabil infatisarea.
Legat de service, in tara exista diferente sensibile. Am sa dau un exemplu; aceiasi marca (nu este vorba de Kia), pentru revizie este un pret la Ploiesti iar la Brasov un pret cu 200 ron cel putin mai scump.
Cel care si-a facut revizia la Bv. a avut surpriza dupa sa nu-i functioneze alarma iar pentru a o repara a trebuit sa se cam certe ceva timp cu cei care i-au "demolat-o".
Am avut prrea putin contact cu cei de la service, dar si cand l-am avut oamenii au fost de treaba (este vorba de o zgaraietura pe bara si nu de vreo defectiune), amabili si de cuvant.
Acuma am vazut ca si alte marci au probleme cu adusul pieselor de schimb.
Legat de cutia cu viteze mie imi place sa "macin" schimbatorul. o cutie automata mi-ar rapii din farmecul conducerii.
Cred ca daca iti iei un Pro cee'd nu iti va parea rau.
Orice alegere faci: drum bun si numai bine.
Sa ne spui la ce te-ai hotarat. Ciao.
Kia Ceed 1.4 T-GDi 6MT BEST Blue Flame
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto
Se pare ca din anumite puncte de vedere CEED e o alegere mai buna.
Interesant e cam intrevbat si cativa posesori de Opel si o parte din ei mi-au zis tot Ceed.
Pe de alta parte am vazut niste probleme pe forum legate de DIRECTIA Ceed-ului si de Service sau de feedback inexistent de la KIA ROMANIA
care m-au speriat foarte tare.
E cumva cineva care a condus si Astra si Ceed?
Poate un pic mai mult decat un test drive?
Interesant e cam intrevbat si cativa posesori de Opel si o parte din ei mi-au zis tot Ceed.
Pe de alta parte am vazut niste probleme pe forum legate de DIRECTIA Ceed-ului si de Service sau de feedback inexistent de la KIA ROMANIA
care m-au speriat foarte tare.
E cumva cineva care a condus si Astra si Ceed?
Poate un pic mai mult decat un test drive?
Last edited by NEW USER on 20 Mar 2008, 01:43, edited 1 time in total.
Pune intrebarile si am sa incerc sa iti raspund.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Wow!!!! Super.
Pai ar fi asa:
1.
Am auzit ca directia la CEED e mai imprecisa si are o probabilitate mai mare sa se defecteze dacat la Astra. Cum simti directia / volanul la cele doua?
2.
Am auzit ca suspensia la CEED e foarte tare si te zguduie rau prin Bucuresti iar la Astra e mai flexibila. Cum e de fapt?
3.
Am vazut pe net ca multi semnaleaza probleme de vizibilitate la CEEd.
Nici opelul nu e straluicit l asta, dar cate grava e problema de fapt ?
4.
Am citit ca motorul de 1.6 de pe CEED chiar daca are 122 de cai - nu prea pare cand conduci. Pe partea cealalta am citit pe net ca motorul de pe Opel de 1.6 e foarte sprinten. Cat de mare e diferenta in realitate?
5.
(Asta n-are lagatura cu condusul, dar poate sttii )
Am vazut pe forum o comunicare foarte prosta intre Service/ KIA Romania si posesorii de KIA. Daca KIA se poarta asa cu clientii lor, ce se intampla cand ai o problema. Nici la Opel nu e ca in Germania, dar nu am auzit de oameni disperati.
Mersi mult.
Pai ar fi asa:
1.
Am auzit ca directia la CEED e mai imprecisa si are o probabilitate mai mare sa se defecteze dacat la Astra. Cum simti directia / volanul la cele doua?
2.
Am auzit ca suspensia la CEED e foarte tare si te zguduie rau prin Bucuresti iar la Astra e mai flexibila. Cum e de fapt?
3.
Am vazut pe net ca multi semnaleaza probleme de vizibilitate la CEEd.
Nici opelul nu e straluicit l asta, dar cate grava e problema de fapt ?
4.
Am citit ca motorul de 1.6 de pe CEED chiar daca are 122 de cai - nu prea pare cand conduci. Pe partea cealalta am citit pe net ca motorul de pe Opel de 1.6 e foarte sprinten. Cat de mare e diferenta in realitate?
5.
(Asta n-are lagatura cu condusul, dar poate sttii )
Am vazut pe forum o comunicare foarte prosta intre Service/ KIA Romania si posesorii de KIA. Daca KIA se poarta asa cu clientii lor, ce se intampla cand ai o problema. Nici la Opel nu e ca in Germania, dar nu am auzit de oameni disperati.
Mersi mult.