Ideea este ca sunt 2 motoare benzinare reusite la cee'd: cel de 1.4 109HP si cel de 1.6 122HP. Motorul de 2L nu este supraalimentat(ceea ce mi se pare complet aiurea), iar motorul ala de 1.6 DSL cu un mic chip tuning ajunge la 142 HP si are cuplu si elasticitate mai mare, deoarece este supraalimentat. Nu sunt fan al motoarelor diesel, dar cand e vorba de benzina peste 1.8, nu se poate fara turbo. Si plus ca ala de 2L e generatia veche de pe sorento si hyundai tucson. Parerea mea ca decat un motor de 2L fara turbo mai bine unu mai mic si cu mai multe optionale.
@bogdan-alin:
Si tot aceeasi persoana a precizat ca vrea sa isi tuneze masina....evident ca o sa fie mult mai mijto un proceed 2.0 gls tunat decat un ceed 1.6 diesel.
1. Tuning la 2L benzina FARA TURBO = 0, adica max 10CP
2. Sa pui turbo pe un pro-ceed, te duci frumos si iti iei Astra OPC ca tot la banii aia ajungi.
Ahh...si era sa uit...ai uitat sa mai precizezi ca mai sunt diferente intre ceed si proceed...vezi ca proceedul este putin mai lunga si mai joasa ca ceedul....si spatele e diferit
1. Nu e mai lunga, bara fatza este mai ascutzita.
2. Fix spatele schimbat o sa il vada el cand o sa o conduca.
Si repet: nu poti spune ca placera de a conduce o masina e de 10 ori mai mare decat de a conduce alta decat daca chiar le-ai condus pe amandoua.
Eu unu am mers cu un 2.0 GSL, dupa ce am mers cu un Fiat Bravo 1.9Multijet, si nu se compara. Adica dieselul ala de la Fiat este supermeserie pe langa motorul de 2L de la Kia. Si am mers si cu 1.6 DSL HP 115HP si m-a lasat cu gura cascata.
Parerea mea este ca omul ar trebui sa faca un test-drive si cu un diesel. Ar putea fi surprins
Cee'd 1.4 Best 109 BHP Machine Silver AKA. Sparky