Kit Turbo pt Ceed
Kit Turbo pt Ceed
Nu am vazut sa fie vreun topic despre aceasta treaba, asa ca deschid eu unul.
Voi aveti ceva informatii despre vreun kit turbo pentru KIA Ceed?
Voi aveti ceva informatii despre vreun kit turbo pentru KIA Ceed?
Cee'd 1.6 GSL Black Pearl, Classic + Interior piele, Geamuri fumurii + actionare electrica fata/spate, Pachet Sport, ESP, Climatronic, Cheie pliabila, Scaune incalzite, Oglinzi electrice.
www.tuninginfo.ro - Prietenul masinii tale!
www.tuninginfo.ro - Prietenul masinii tale!
Re: Kit Turbo pt Ceed
cred ca e destul de complicat... temperatura de lucru a motorului pt benzine turbo urca mai mult decat la aspirat.. motiv pt care alte compicatii
cand ai timp si chef ... uita-te p-aici: http://www.boostfactory.net/ si http://www.kia-fx.com/
bafta
cand ai timp si chef ... uita-te p-aici: http://www.boostfactory.net/ si http://www.kia-fx.com/
bafta
KIA Cee'd 1,6l EX
Re: Kit Turbo pt Ceed
cred ca un compresor mecanic ar fi mai potrivit decat turbo pentru a oferi cuplu la turatiile joase
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109
Re: Kit Turbo pt Ceed
Idea e ca se poate,dar te duce cat nu face,mai bine iti iei o masina veche cu turbo deja,si in timp mai umbli pe la ea,ca o idee,uite aici un Logan 1.6 8v cu compresor,cica pretul masinii s-ar ridica la vreo 16.000E,dar mi-e greu sa cred asa ceva:
L.E:Inca un filmulet cu 0-100 (cam 8 sec face) putere am inteles ca are undeva la 155Cp(de la 90),ce e misto e ca poti anula "sistemul" si din mers,ca sa mergi la consum,sau mai ales prin oras:
L.E:Inca un filmulet cu 0-100 (cam 8 sec face) putere am inteles ca are undeva la 155Cp(de la 90),ce e misto e ca poti anula "sistemul" si din mers,ca sa mergi la consum,sau mai ales prin oras:
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
***Yamaha Tracer 9GT MY23
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Re: Kit Turbo pt Ceed
In ce consta treaba cu compresorul mai exact ? Ma poate cineva lamuri si pe mine ?
Re: Kit Turbo pt Ceed
Adica,la ce te referi?Compresorul intra instantaneu,turbina intra pe la 2500-300RPM
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
***Yamaha Tracer 9GT MY23
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Re: Kit Turbo pt Ceed
@Minu: In ce consta mai exact acest compresor, ce face si cam ce modificari trebuie aduse. Vreau sa-mi fac o idee.
Re: Kit Turbo pt Ceed
Nu stiu exact cum e la compresor,am scris doar diferentele dintre ele mai jos,dar presupun ca e cam acelasi sistem ca si la Turbina,preia gazele arse dupa evacuare si le antreneaza prin paletele din interior,dupa care le elimina,practic lucreaza ca un "aspirator".Modificari sunt multe,traseul specific,turbina,intercooler,probabil si un BOV(blow of valve).Eu unu nu prea recomand asa ceva pe o masina care nu a avut turbo,mai ales daca o sa o folosesti zilnic,o sa scada fiabilitatea si o sa ai un consum mai mare,cu 2-3 litri.Uite un link in care iti explica pe scurt principiul de functionare: http://aynstein.blogspot.com/2009/05/co ... turbo.html
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
***Yamaha Tracer 9GT MY23
Re: Kit Turbo pt Ceed
Salut.
Asa cateva lucruri elementare legate de principii de functionare turbina, compesor.
Turbina este un ansamblu compusa din 2 parti,partea care preia presiunea galor arse si o tansforma in lucru mecanic(se invarte),iar cealalta parte atasata mecanic de prima care este pe post de compresor,si anume,aspira aer din atmosfera si apoi il comprima si baga fortat in motor.Deoarece ansamblul este supus la temperaturi mari aerul care trece prin turbina se incalzeste(stiti deja ce se intampla cu aerul cald de la topicul cu filtre sport) si de aceea se foloseste incercoolerul.BOV-ul(blow off valve) are rolul de a proteja contuctele si furtunele la suprapresiuni.
Compresorul in schimb preia lucrul mecanic necesar comprimarii direct de la arborele motorului adica este antrenat prin curea(exact ca si compresorul de AC).In general aceste compresoare sunt de tipul celor cu surub(screw compresor).
Turbina si sau compresor poti sa pui pe orice masina aspirata doar ca implica costuri mari cum a mai spus cineva si nu realizarea instalatiei este o problema ci implementarea unui soft care sa gestioneze toti parametri astfel incat sa poti utiliza masina in conditii de siguranta si fiabilitate maxima.
Asa cateva lucruri elementare legate de principii de functionare turbina, compesor.
Turbina este un ansamblu compusa din 2 parti,partea care preia presiunea galor arse si o tansforma in lucru mecanic(se invarte),iar cealalta parte atasata mecanic de prima care este pe post de compresor,si anume,aspira aer din atmosfera si apoi il comprima si baga fortat in motor.Deoarece ansamblul este supus la temperaturi mari aerul care trece prin turbina se incalzeste(stiti deja ce se intampla cu aerul cald de la topicul cu filtre sport) si de aceea se foloseste incercoolerul.BOV-ul(blow off valve) are rolul de a proteja contuctele si furtunele la suprapresiuni.
Compresorul in schimb preia lucrul mecanic necesar comprimarii direct de la arborele motorului adica este antrenat prin curea(exact ca si compresorul de AC).In general aceste compresoare sunt de tipul celor cu surub(screw compresor).
Turbina si sau compresor poti sa pui pe orice masina aspirata doar ca implica costuri mari cum a mai spus cineva si nu realizarea instalatiei este o problema ci implementarea unui soft care sa gestioneze toti parametri astfel incat sa poti utiliza masina in conditii de siguranta si fiabilitate maxima.
Re: Kit Turbo pt Ceed
Sfatul meu, este ca nu merita o astfel de investitie! Modificarile care le vei face, vor fi radicale, si daca ai de gand sa folosesti masina de zi cu zi, mai bine renunti!bogdan241 wrote:Nu am vazut sa fie vreun topic despre aceasta treaba, asa ca deschid eu unul.
Voi aveti ceva informatii despre vreun kit turbo pentru KIA Ceed?
Daca ai o pasiune pt turbo, pt motoare, ai cunostiinte tehnice a ceea ce presupune montarea unei turbine pe un motor aspirat de Kia, bani fara numar, nervi de otel, si timp pentru asa ceva poti sa te apuci! Insa nu te astepta sa poti merge cu acea masina zi de zi si sa te duci cu ea "doar la revizii" in service!
-
- Posts: 4408
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Kit Turbo pt Ceed
As avea si io o intrebare.
Sa faci turbo din aspirat nu ma intereseaza.
Ce m-ar interesea pe mine: un turbo mai mare sau mai performant pentru una deja cu turbo... (gen, a mea )
Am tot cautat si nu prea am gasit nimic. Poate ati auzit voi ceva... ms
Sa faci turbo din aspirat nu ma intereseaza.
Ce m-ar interesea pe mine: un turbo mai mare sau mai performant pentru una deja cu turbo... (gen, a mea )
Am tot cautat si nu prea am gasit nimic. Poate ati auzit voi ceva... ms
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
-
- Posts: 4408
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Kit Turbo pt Ceed
Pai la astia la KIA chiptunning e 500 E fara TVA si o duce la 170 cai si aprox 350 nm. ci curbele de cuplu si putere o sa ramana cam la fel.
Chiar daca un turbo ar fi peste 1000 E daca ar aduce aprox 200 cai si 400 NM + o plansa mai mare pt cuplu maxim io zic ca merita mai mult.
Chiar daca un turbo ar fi peste 1000 E daca ar aduce aprox 200 cai si 400 NM + o plansa mai mare pt cuplu maxim io zic ca merita mai mult.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Kit Turbo pt Ceed
Frumoase poze, frumoasa masina. Mi se pare mie sau au micsorat "urechile"?
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP